tabija wrote: ↑29/09/2020 21:00
Ova dva primjerka sa full navi opremom i 4x4 pogonom su isli oko 28-29k novi.Potrazicu racun od svog sto mi je prethodni vlasnik dao.
Mozes uzeti pezoa koji je bio 35k ali...nemas pogon, nemas svasta nesto.
Hajd malo razmisli sta si napisao. Kako moze Suzuki koji je kostao 28-29 polovan biti kao drugo normalno auto koje je novo kostalo 35+ i to novije? Pa ne moze ni da je Golf, dozla je.
Nemas pogon nije argument.
tabija wrote: ↑29/09/2020 21:18
Evo primjer.
Hocete SUV-a, imate 40k, zivite pristojno ali niste bogatasi.Potrebe su normalne.
Sta uzeti?
- Novu vitaru sa 1.4 turbakom, 140 konja, full opremom i all grip pogonom.Odrzavanje sasvim Ok, gume nisu preskupe, ovlasteni servis jedan od najeftinijih.Za 40k moze vas pokriti da uzmete auto i jos jedan set tockova.
- Touarega starog 7-8 godina sa 250-300k na satu i dosta vise konja sto jest jest.Takodjer vece auto dosta...Odrzavanje preskupo, gume duplo skuplje, potencijalni kvarovi...
-
Tiguana 4-5 godina starog sa 150-200k na satu i malo vise konja od vitare, 150 mozda da imaju oni 2.0 tdi.
Prostor tu negdje...
Ja se ne bi dvoumio.
Eh, da mi neko kaze uzmi novo auto koje hoces.Normalno da bi uzo novog premiuma...ali za prosjecnog Bosanca, nase uslove zivota i sve ostalo je bolje uzeti novije i mladje a neku manje popularnu marku poput suzukija, dacije isl.
Niko ne osporava premium, ne zovu se dzaba premium , samo sam misljenja da je cijena previsoka i da ne vrijede toliko vise.
Drugim rijecima dobar dio te rwzlike u cijeni je samo zbog znaka na haubi.
Oboje boldirano je netacno. Novi Tiguan po tim parametrima ne dodje 40 hiljada, cak ni 4 godine star Comfortline 2.0 TDI s ispod 100 k na satu. Stari Tiguan koji je tehnololgijom i dalje ispred te Vitare se po tim parametrima uzima za 30ak hiljada i to Highline (top paket). Nije fazon da se drugoj strani dodaju kilometri, godine i cijena kako bi se uklopila u pricu.
Drugo boldirano je apsolutna zabluda kakva se ovdje nazalost cesto koristi kao argument. VW na Tiguranu pojedinacno zaradi 500 eura max. Suzuki sigurno ne radi s gubitkom. Pa izracunaj.
Za prosjecnog Bosanca nije ni Dacija od 17 k a kamoli auto od 40 k. Koliko god se pojedini sprdali, statistika je neumoljiva.
Generalno mislim da pogresno postavljate stvari. Vecinu ljudi koji u BiH kupuju auto polovnjak ce posluzit. Da nije tako na bi se prodavala 4-5 godina stara auta s 50 k na satu. A ni vracena s pola miliona. Ko ce s tim autom okrenuti 150 k za 3-4 godine njemu je novo bolja opcija nego polovno koje vec ima 150 k. Pogotovo onome kome posao zavisi od auta i krucijalno mu je da mogucnost nemobilnosti svede na minimum.
Ako ces s tim autom za 5 godina preci 50 hiljada, Tiguan je za 30-35 po meni 5x bolja opcija nego bilo sta sto se za te pare moze uzeti novo a da je slicne velicine i namjene.