Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
drndalo wrote: ↑21/02/2020 14:31
Znam da sam zlopamtilo, i da serem na downsize-ing, ali cu reci da na brdovitom terenu ipak 1.6 ima vise kubika od 1.2... Pa time i upotrebljivost... Ne bih rekao puno, ali 10% sigurno, sto se moze primjetiti...
Da 'prostiš, na svakom terenu 1.6 ima više kubika od 1.2
Dozer wrote: ↑21/02/2020 15:54
Ali isto tako ne "vuku" kubici, nego konji...
Doduse, i ja sam skeptik prema tim malim motorima, ali vec par godina fino ferceraju, pogotovo turbo benzinci. Navedoh primjer novog Civica 1.4 (ili je je 1.5...jbt ga) sa 187 KS i 240 Nm. A uopste nije mali auto. Probao sedan verziju, povelik, ali ide k'o zuca. I potrosnja smijesnja. Na AP 6.1 trosio do 140 kmh.
Naravno da je 1.6 uvijek vise od 1.2
Ono sto misljah naglasiti je da je npr. 90 KS iz 1.6, obicno vozljivije od 90 KS iz 1.2 makar i sa turbom...
I zbog toga se necu sloziti s Dozerom, upravo kubici "vuku" auto, a ne konji... To je ona prica o obrtnom momentu, koji je najjednostavnije predstavljeno funkcija KS na nekim obrtajima... Ili da jos pojednostavim, nije bitno sto imas 90 KS na 6.000 obrtaja, jer ces te obrtaje dostici 26x za vrijeme imanja auta... Bitnije je koliko od tih konja imas na raspolaganju u rasponu 2.000-4.000, a tu onda pomaze momenat...
Last edited by drndalo on 22/02/2020 09:50, edited 1 time in total.
drndalo wrote: ↑21/02/2020 14:31
Znam da sam zlopamtilo, i da serem na downsize-ing, ali cu reci da na brdovitom terenu ipak 1.6 ima vise kubika od 1.2... Pa time i upotrebljivost... Ne bih rekao puno, ali 10% sigurno, sto se moze primjetiti...
Da 'prostiš, na svakom terenu 1.6 ima više kubika od 1.2
Dozer wrote: ↑21/02/2020 15:54
Ali isto tako ne "vuku" kubici, nego konji...
Doduse, i ja sam skeptik prema tim malim motorima, ali vec par godina fino ferceraju, pogotovo turbo benzinci. Navedoh primjer novog Civica 1.4 (ili je je 1.5...jbt ga) sa 187 KS i 240 Nm. A uopste nije mali auto. Probao sedan verziju, povelik, ali ide k'o zuca. I potrosnja smijesnja. Na AP 6.1 trosio do 140 kmh.
Naravno da je 1.6 uvijek vise od 1.2
Ono sto misljah naglasiti je da je npr. 90 KS iz 1.6, obicno vozljivije od 90 KS iz 1.2 makar i sa turbom...
I zbog toga se necu sloziti s Dozerom, upravo kubici "vuku" auto, a ne konji... To je ona prica o obrtnom momentu, koji je najjednostavnije predstavljeno funkcija KS na nekim obrtajima... Ili da jos pojednostavim, nije bitno sto imas 90 KS na 6.000 obrtaja, jer ces te obrtaje dostici 26x za vrijeme imanja auta... Bitnije je koliko od tih konja imas na raspolaganju u rasponu 2.000-4.000, a tu onda pomaze momenat...
Ja imam atmosferskog benzinca 1.6 sa 100 ks, koji razvija najveci obrtni moment od 143 Nm na 4000 obrtaja. E sad, nikad nisam vozio turbo benzin, ali npr. Skoda rapid 1.2 tsi od 90 ks, po specifikacijama ima 160 Nm u rasponu od 1400-3500 obrtaja.
Znaci ovako po brojevima taj rapid djeluje superiornije I vozljivije. I kad sam vec kod tog, da priupitam ovo nekog ko ima iskustva s turbo benzincima, dakle konkretno kod ovog rapida, da li onda nema poente vrtiti ga iznad 3500 kad mu je u ovom navedenom rasponu najveci moment. Ono, djeluje mi ovako na papiru da se vozi vise kao dizel, al' volio bih da mi kaze neko ko je isprobao to.
Vozio sam ja Rapid Spaceback prve generacije sa 1.2 TSI (85 ks), kako kažeš vozi se slično kao turbo dizel jer turbina daje taj boost od oko 1500 obrtaja ali za razliku od dizela možeš da ga tjeraš u veće obrtaje (eh tu već do izražaja dolazi manje ks), s tim da hoće i potrošiti, čudo jedno za auto te težine i te kubikaže. Ali da prividno ide kao da ima više ks, ide.
Dozer wrote: ↑21/02/2020 15:54
Ali isto tako ne "vuku" kubici, nego konji...
opet ti vamo dosao da prosipas suplju i nebuloze
moment vuce i ccm naravno ,der iz nou riplejsment for kjubik displejsment. upamti tu definiciju
There is no replacement for cubic displacement bi bilo istina kada bi vrijednost obrtnog momenta bila jednaka proizvodu neke konstante i radne zapremine motora.
No, kako je vrijednost obrtnog momenta jednaka proizvodu radne zapremine motora i promijenjive vrijednosti koja se zove srednji efektivni pritisak ciklusa, onda itekako postoji replacement for cubic displacement.
Seawolf wrote: ↑23/02/2020 11:49 There is no replacement for cubic displacement bi bilo istina kada bi vrijednost obrtnog momenta bila jednaka proizvodu neke konstante i radne zapremine motora.
No, kako je vrijednost obrtnog momenta jednaka proizvodu radne zapremine motora i promijenjive vrijednosti koja se zove srednji efektivni pritisak ciklusa, onda itekako postoji replacement for cubic displacement.
I naziva se srednji efektivni pritisak ciklusa.
hoces reci da bolje vuce prikolicu neki npr 2.0 benzinac ,4 cyl sa 180 ks,nego neki 5.0 v8 benzinac sa 180 ks?
Prije par godina sam gledao poredjenje 2.6 l6 gt3582 turbo i 4.5 v8 gt3582,trebam li govoriti koji brze zavrti turbo i koji daje vise konja na nizem pritisku,razlika u thresholdu je bila skoro 2000 obrtaja u korist v8
Last edited by amar1994 on 23/02/2020 12:37, edited 1 time in total.
Seawolf wrote: ↑23/02/2020 11:49 There is no replacement for cubic displacement bi bilo istina kada bi vrijednost obrtnog momenta bila jednaka proizvodu neke konstante i radne zapremine motora.
No, kako je vrijednost obrtnog momenta jednaka proizvodu radne zapremine motora i promijenjive vrijednosti koja se zove srednji efektivni pritisak ciklusa, onda itekako postoji replacement for cubic displacement.
I naziva se srednji efektivni pritisak ciklusa.
hoces reci da bolje vuce prikolicu neki npr 2.0 benzinac ,4 cyl sa 180 ks,nego neki 5.0 v8 benzinac sa 180 ks?
Uz uslov da oba motora razvijaju iste vrijednosti obrtnog momenta pri istim brojevima obrtaja, da.
Bolje će u tom slučaju vuči prikolicu (ako bolje vučenje prikolice, podrazumijeva postizanje veće maksimalne brzine prilikom kretanja na istom usponu, sa prikolicom iste mase) isto vozilo sa motorom radne zapremine 2.0, jer je ukupna masa vučnog vozila i prikolice nešto manja (zbog lakšeg motora).
Da bi oba motora imali iste vrijednosti obrtnog momenta na istim brojevima obrtaja, motor manje radne zapremine mora na svakom broju obrtaja raditi sa 2,5 puta većim srednjim efektivnim pritiskom ciklusa, sa svim pozitivnim efektima koji idu uz to (manja specifična potrošnja goriva, manje štetnih sastojaka u izduvnim gasovima).
basicm wrote: ↑23/02/2020 12:14
Nikad! Samo kubika, i Ameri to znaju. To sto su autoindustriju zaposjeli ekonomi ekolozi i eldzibiti ne mijenja istinu.
Najpopularniji proizvođač automobila kod tih istih Amera, snagu i obrtni moment motora ne izvlači iz kubika radne zapremine, nego iz namotaja bakrene žice.