Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ommadawn wrote: ↑03/07/2022 20:24
Pa konkurencija je jaka na auto-tržištu i opstaju samo veliki autoproizvođači.
Saab je bio pod GM-om i kad je GM upao u krizu, riješio se Saaba.
Saab je bio pod GM zato što ljudi nisu kupovali dovoljno da može sam.
Imaš čuvene proizvođače muzičke opreme koji su hvaljeni, spominju se u svim knjigama, koji su danas pod fucking Behringerom. Ili Harmanom.
To je tipična pojava, svi hvale neke proizvode, ali veoma mali broj tih koji hvale kupe te proizvode, prije se odluče za jeftinije prosječne ili i ispodprosječne proizvode koji samo rade svoj posao. I onda ti jeftiniji kupe te čuvene, a kada ih kupe "upropaste" ih. Kao što forumaš iznad reče, ekonomisti preuzmu glavnu riječ umjesto dizajnera i inžinjera.
Pa tako danas kada kupiš Citroen auto ili AKG slušalice, mogao si komotno neke kineske, previše si platio nekada slavno ime, ali nisi kvalitet, avangardu ili barem stil koji je to ime stvorio.
Mnogo je velikih i slavnih imena u raznim branšama propalo zato što ljudi nisu put "pour money where your mourh are".
Svaka manja firma ne može opstati na auto tržištu tako lako.
Saab nije bio ni jeftin da bi tako lako privukao kupce.
Ali jedan od najudobnijih auta što sam vozio. Sjedišta pravo dobra, u cugu odradio Rostock-Sarajevo a da nisam osjetio da me leđa bole ili bilo šta.
velikoserijski bezlicni i teski auti,koji ubrzavaju kao da je za njih privezana zgrada (nebitno jel 200,240 ili 300 d) sve sam ih probao. jedino mozes skinut kapu na udobnosti sjedista i komfor voznje,ostalo nije vrijedno spomena...
velikoserijski bezlicni i teski auti,koji ubrzavaju kao da je za njih privezana zgrada (nebitno jel 200,240 ili 300 d) sve sam ih probao. jedino mozes skinut kapu na udobnosti sjedista i komfor voznje,ostalo nije vrijedno spomena...
Taksista ispred zgrade se kleo u svoj 200 D dok ga nije zanjenio novim modelom. I sada govori da mu je prošli bio bolji.
proizvedeno ih milione, bezlicno totalno..ok izdrzljivost, izdrzljiva je i honda iz tog perioda, pa ih niko ne zarezuje, jebi je jer je masovna proizvodnja...neki od vas moraju svatit da nekom mercedes nista ne znaci
Evolution_IV wrote: ↑03/07/2022 23:15
po cemu je legendarno sviju ti?
proizvedeno ih milion, bezlicno totalno..ok izdrzljivost, izdrzljiva je i honda iz tog perioda, pa ih niko ne zarezuje, jebi je jer je masovna proizvodnja...neki od vas moraju svatit da nekom mercedes nista ne znaci
Jesam rekao da Honda ne valja i da je neizdržljiva, ja opet kažem ukusi su različiti, bez veze ponižavate dokazano dobra auta...
Ma jok, nego je poenta da je masovna porizvodnja i da treba bit zaboravljeno...dokazano je svaki struho
O čemu pričaš Amare? Masovna proizvodnja? Pa šta? I ne koštaju ko suvo zlato već su pristupačna stara auta, a nekome je baš takvo neko auto san da ima kao hobi auto.
Uostalom i 99% auta koja ti postavljaš i na koja svršavaš su ništa drugo nego masovna proizvodnja, samo nisu bila popularna u evropi pa su fol neka kurčeva egzotika, a u japanu ih bilo kao u Bosni Golfova 2.
Sve poštujem, ali kako ste nerealni i nedosljedni u nekim izjavama.
Evolution_IV wrote: ↑03/07/2022 23:15
po cemu je legendarno sviju ti?
proizvedeno ih milione, bezlicno totalno..ok izdrzljivost, izdrzljiva je i honda iz tog perioda, pa ih niko ne zarezuje, jebi je jer je masovna proizvodnja...neki od vas moraju svatit da nekom mercedes nista ne znaci
Honda izdržljiva??
Jest al u kurcu.
Rijetko ćeš koju naći iz tog doba da je još u voznom stanju, dok ovih Mercedesa ima koliko hoćeš.
Ovaj Mercedes se proizvodio 9 godina, i uzmemo li u obzir da je bio prilično skup u svojoj klasi, ipak ih se mnogo prodalo i ogroman broj se još uvijek kotrlja.
bunicamostar wrote: ↑03/07/2022 23:10
I odma da ti kažem nisi realan, sve tri izvedbe dizel motora su bile neuništive i jeftine za održavanje. Prelazile su po 2 miliona kilometara, prihvaćale loše gorivo i slabije održavanje. Ovjes i šasija je bila sigurna i jaka ko beton, i nakon 40 godina nevjerovatna udobnost i komfor i po najružnijim putevima. Ogroman prostor i gepek, i dan danas auto za kojim će se mnogi okrenuti. Ne znam šta ti smeta što se tiče auta, ali auto je pojam i dan danas...
Šta je tebi dobro auto iz tih godina?
sve nabrojano je bio i golf dvica ,mani me se tog ciganskog smeca,ako ga vi hercegovacki seljaci volite ne znaci da svi moraju voliti tu ciglu na tockovima ,aj cao.
Dobro ba, pa ne morate se vrijeđati.
Svi imamo različite ukuse i šta sad?
Ja sam rekao da ne volim Zastavina auta ali ne bih imao ništa protiv da posjedujem nekog Stojadina iz 1973-e, sa okruglim farovima, sivom maskom, hromiranim ratkapama, crvenim sjedištima od skaja…
Ali to što mi je w123 drag je nešto jako lično.
Britanska su auta poznata kao loša a meni spadaju među favorite. Jebiga, sve je to stvar percepcije.
Pa sad, dobar broj dvojki se još uvijek kotrlja Europom. U Skandinaviji gdje je klima zajebana i gdje sole ceste (bar ovaj južni dio) ih još uvijek ima. Poslije Volva i BMW-a, najpopularniji auto među ćunerima.