Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#51 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
U neuron nemozes i da hoces...
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#52 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Da, to si u pravu. Ali evo teme u kojoj se moze pohvaliti i pokuditi.tempuser wrote:Nisi me shvatio, da za tebe nije bilo problema ti bi ih preporucio bez obzira sto so onome prije i poslije tebe zalili motor naftom, pogubili sarafe itd...direstraits0078 wrote:Ne bih se složio. Samo par primjera da navedem iz skorijeg vremena.tempuser wrote:Automehanicar je ko i ginekolog, kad je sve bez problme i kad nema prevelikih komplikacija svaki je dobar.
Zamjena ulja i filtera ulja dogovorena, urađeno to što je trebalo, ali fali vijak na plastičnoj zaštiti motora, i još kao šlag na tortu, zaljeven motorni prostor naftom, valjda vole hurmašice i tulumbe, zaljevene kolače. I još izjavi vrli majstor da to oni tako svima rade. I smrdi dizel u kabini, ali kloc to ne kuži.
Od rutinske operacije, majstor napravi sran*e.
Drugi slučaj, zamijenjen cilindar na pedali kvačila, nije odzračeno, nije isprobano, ne radi tempomat. Opet rutinski posao, ali urađen traljavo i aljkavo.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#53 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Jucer prodjem pored lokalnog mehe, kad ispred Manta, automatik. Stanem, u rikverc, vidim ne prodaje se, vozi je meho. Izadjem, kad meho i cuko u radionici. A u radionici Commodore 2500 6... Detaljno rastavljen, stigao s farbanja, ugradjen servo na njega, lijepi vinil na krov... Mirise auto na novo. Karburator razjapio usta, hoce haubu da proguta...Ned071 wrote:Aha. ZX Spectrum. Nije htio Commodore. Konto to neko Opelovo smece...bitanga_sa_otesa wrote: a imam laptop ba
Manta savrsenstvo, treba joj zamijeniti kedere i vozi misko.
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#54 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Opel ti je to. Auto radnicke klase
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#55 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Zna li ko ovog bitangu,imam jednu a klasu treba zamijeniti set kvacila,podloske dizni i grijace?Nije vise od stoje,garant.
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#56 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Čujem ima novu dijagnostiku, od 7.5 kg, sa pečatom okruglim za w168 OEM
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#58 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Kurko... Ima sad dijagnostiku. Lupka gumenim cekicem po egr-u... Odust'o od laptopa. Nije mog'o kasetu od Tozovca ugurat...Bakir1 wrote:Čujem ima novu dijagnostiku, od 7.5 kg, sa pečatom okruglim za w168 OEM
- konektovan
- Posts: 40050
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#59 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Ja sam imao scenu, da nadjem majstore sa pivom, dok sklapaju motor. Pa ljudi, to je bilo za infarkt!!!!!
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65572
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#60 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Imam i ja Rover 75 i KIA CarnivalHAVANA wrote:Zna li ko ovog bitangu,imam jednu a klasu treba zamijeniti set kvacila,podloske dizni i grijace?Nije vise od stoje,garant.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37278
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#61 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
vidim vi se opustili pravo
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#62 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Opustena tema, tako i ucesnici.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#63 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Sto se tice ovlastenih za redovno odrzavanje, dok je auto u garanciji Sofa MM je OK servis. Od ostalih imam iskustva sa Hotom i Adinom/Kinom. Oba servisa su samo za preporuke sto se tice FLAR vozila.
Dok sam imao Punta II 1.9 JTD (prije 5-7 god) auto je odrzavao Ivica iz Rajlovca i bio je OK neko vrijeme, a kasnije je postao neozbiljan u najmanju ruku (vese sinovi nego on). Na Lybri 1.9 JTD su imali par kikseva koje je Hota rutinski rijesio.
Dok sam imao Punta II 1.9 JTD (prije 5-7 god) auto je odrzavao Ivica iz Rajlovca i bio je OK neko vrijeme, a kasnije je postao neozbiljan u najmanju ruku (vese sinovi nego on). Na Lybri 1.9 JTD su imali par kikseva koje je Hota rutinski rijesio.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#64 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Eh
prvo loša:
Connecta(aka ovlasteni servis mazde "u pokusaju")
malo manja garaza i oni sebe nazivaju servisom nekim, neuredno i prljavo. Dalje majstori veze nemaju, hoce ukrast, podvalit(u mom slucaju naguran filter klime od BK starijeg modela ). Cim je istekla garancija od mene su dobili mahanje. Ni za zivu glavu kod njih ko hoce da mu bude mazda dobra vazda
AC-tech , los odnos sa musterijom( vise preko k*urca da izvinete ) isto mahanje
e sad dobra:
AS dedovic bare-odlican i profesionalan pristup prema musteriji, pristupacne cijene i dobra usluga
Komel- sve pet
Klima Centar- isto tako
AC berlijeta- odlican pristup musteriji i usluga
Dzemtrans- odlicni
Mirso iz pazarica(radi opele i VW) odlican majstor i covjek prije svega, moja preporuka sto se opela tice
prvo loša:
Connecta(aka ovlasteni servis mazde "u pokusaju")
malo manja garaza i oni sebe nazivaju servisom nekim, neuredno i prljavo. Dalje majstori veze nemaju, hoce ukrast, podvalit(u mom slucaju naguran filter klime od BK starijeg modela ). Cim je istekla garancija od mene su dobili mahanje. Ni za zivu glavu kod njih ko hoce da mu bude mazda dobra vazda
AC-tech , los odnos sa musterijom( vise preko k*urca da izvinete ) isto mahanje
e sad dobra:
AS dedovic bare-odlican i profesionalan pristup prema musteriji, pristupacne cijene i dobra usluga
Komel- sve pet
Klima Centar- isto tako
AC berlijeta- odlican pristup musteriji i usluga
Dzemtrans- odlicni
Mirso iz pazarica(radi opele i VW) odlican majstor i covjek prije svega, moja preporuka sto se opela tice
- Danguba
- Posts: 12106
- Joined: 01/12/2003 00:00
- Location: Tu negdje
#65 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Inter auto Tuzla. Ne puscaju dok ga ne oprave.
Sve pohvale.
Prvo operu auto pa dijagnostika, konsultacije, odluka, rjesavanje problema. Placanje i sjedanje u cisto i sigurno auto.
Sve pohvale.
Prvo operu auto pa dijagnostika, konsultacije, odluka, rjesavanje problema. Placanje i sjedanje u cisto i sigurno auto.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#67 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Dzemtrans? Brko mi na g2 nije znao spuru uradit...
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#68 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Prednost ovlaštenog servisa je opremljenost servisa. Imaju rezervne dijelove, uređaje, specijalizirani alat .... u pravilu su puno bolje opremljeni od garaža i privatnih servisa. Prednost mehaničara/električara koji privatno rade, što su se mnogi bolji od ovih iz ovlaštenih servisa. Znam jednog električara u Ze koji definitivno je prva klasa, isto mehaničara za citroene top klasa....bitanga sa foruma je isto prva liga jako pedantan i stručan mehaničar, dok drugi kupuju auta on sam sebi napravi auto.
- ranger
- Posts: 2641
- Joined: 14/04/2008 14:58
- Location: Po sumama i gorama nase zemlje ponosne
#69 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
dzemtrans nula bodeva.Ned071 wrote:Dzemtrans? Brko mi na g2 nije znao spuru uradit...
davno nekad babo odrzavo auto od njih, i haj reko bi ok dok nije trebalo veliki servis uradit, od tad auto nikd vise nije bilo isto, tacnije alternator nisu znali vratit u ispravnu poziciju i konstantno je kidao remen klinasti, pravili, popravljali stimali vamo tamo, al remen kida li kida...
otiso ja sa svojim autom ima 2-3 godine zajebavala me bospumpa i u nedostatku strucnog majstora u sarajevu i okolini odem kod njih, vidim istakli ogromnu reklamu "Ovlasteni bosch servis", ja tamo kaze samo bosch kocione sisteme radimo gori sam ja sto sam uopste iso tamo...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#70 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Prednost ovl. servisa je stalna veza sa proizvodjacem, osim spec. alata i softvera koji se obnavljaju tu su obuke za nove modele, specificne vrste kvarova, reklamacije itd... Bez obzira na volju i sredstva te neke stvari nisu dostupne mehanicarima opste prakse.condy wrote:Prednost ovlaštenog servisa je opremljenost servisa. Imaju rezervne dijelove, uređaje, specijalizirani alat .... u pravilu su puno bolje opremljeni od garaža i privatnih servisa. Prednost mehaničara/električara koji privatno rade, što su se mnogi bolji od ovih iz ovlaštenih servisa. Znam jednog električara u Ze koji definitivno je prva klasa, isto mehaničara za citroene top klasa....bitanga sa foruma je isto prva liga jako pedantan i stručan mehaničar, dok drugi kupuju auta on sam sebi napravi auto.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#71 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
U pravilu bi trebalo biti tako, ali nije uvijek tako, pogotovo kod nas. Meni je privatni električar na prošlom autu Pugu rješio neke stvari koje nije mogao niti jedan ovlašteni servis. Vozio auto Dedoviću, Bloku, ali ništa, reklamirao, i na kraju čovjek mi je to rješio jer je dijagnosticirao sasvim drugi kvar. Tom električaru se dovoze veoma skupa auta, dovoze mu ljudi ne samo iz Zenice, kome god da ga spomeneš izvan Zenice ljudi ga znaju iz te branše.tempuser wrote:Prednost ovl. servisa je stalna veza sa proizvodjacem, osim spec. alata i softvera koji se obnavljaju tu su obuke za nove modele, specificne vrste kvarova, reklamacije itd... Bez obzira na volju i sredstva te neke stvari nisu dostupne mehanicarima opste prakse.condy wrote:Prednost ovlaštenog servisa je opremljenost servisa. Imaju rezervne dijelove, uređaje, specijalizirani alat .... u pravilu su puno bolje opremljeni od garaža i privatnih servisa. Prednost mehaničara/električara koji privatno rade, što su se mnogi bolji od ovih iz ovlaštenih servisa. Znam jednog električara u Ze koji definitivno je prva klasa, isto mehaničara za citroene top klasa....bitanga sa foruma je isto prva liga jako pedantan i stručan mehaničar, dok drugi kupuju auta on sam sebi napravi auto.
- ElDzidziIbnDzo
- Posts: 637
- Joined: 16/02/2013 10:53
- Location: Sjeverno
#72 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Zna li mi neko reci koliko kosta veliki servis za Citroena C5,1.6 HDI ? Dijelovi plus ruke?
I neka mi niko ne preporucuje one dole u Dobrinjskoj ulici ili koja je vec,koje su nahvalili toliko ovde na forumu,da sam se sjePao kad sam im odvukao auto.
Neka hvala,radije cu sam mjenjati,pa sta ispadne
A sto se tice Sencija elektricara na Alipasinu,ters samo takav.Samo mu zbog ponasanja nikad ne bih odvukao auto. Dzevad zakon
I neka mi niko ne preporucuje one dole u Dobrinjskoj ulici ili koja je vec,koje su nahvalili toliko ovde na forumu,da sam se sjePao kad sam im odvukao auto.
Neka hvala,radije cu sam mjenjati,pa sta ispadne
A sto se tice Sencija elektricara na Alipasinu,ters samo takav.Samo mu zbog ponasanja nikad ne bih odvukao auto. Dzevad zakon
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#73 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
Ja nisam mislio na znanje nego na podrsku koji proizvodjaci pruzaju iskljucivo ovlastenim servisima itd. Izadje novi model, novi motor, mehanicari, servisni savjetnici, prodaja, svi idu an duzu ili kracu obuku. Kakve su opcije u tom smislu neovlastenom? Ako podrsku ne dobije "na crno" ucenjem i isprobavanjem mora da savlada materiju, sto ne znaci da nece biti bolji od ovlastenog, ali mu treba vise vremena i tezim putem.condy wrote:U pravilu bi trebalo biti tako, ali nije uvijek tako, pogotovo kod nas. Meni je privatni električar na prošlom autu Pugu rješio neke stvari koje nije mogao niti jedan ovlašteni servis. Vozio auto Dedoviću, Bloku, ali ništa, reklamirao, i na kraju čovjek mi je to rješio jer je dijagnosticirao sasvim drugi kvar. Tom električaru se dovoze veoma skupa auta, dovoze mu ljudi ne samo iz Zenice, kome god da ga spomeneš izvan Zenice ljudi ga znaju iz te branše.tempuser wrote:Prednost ovl. servisa je stalna veza sa proizvodjacem, osim spec. alata i softvera koji se obnavljaju tu su obuke za nove modele, specificne vrste kvarova, reklamacije itd... Bez obzira na volju i sredstva te neke stvari nisu dostupne mehanicarima opste prakse.condy wrote:Prednost ovlaštenog servisa je opremljenost servisa. Imaju rezervne dijelove, uređaje, specijalizirani alat .... u pravilu su puno bolje opremljeni od garaža i privatnih servisa. Prednost mehaničara/električara koji privatno rade, što su se mnogi bolji od ovih iz ovlaštenih servisa. Znam jednog električara u Ze koji definitivno je prva klasa, isto mehaničara za citroene top klasa....bitanga sa foruma je isto prva liga jako pedantan i stručan mehaničar, dok drugi kupuju auta on sam sebi napravi auto.
-
- Posts: 5231
- Joined: 22/12/2011 14:41
#74 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
To je jedna od najvećih prednosti, tu je još i dostupnost dijelova, bar kod ozbiljnijih ovlaštenih servisa.
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#75 Re: Ovlašteni i neovlašteni servisi - iskustva
I o dostupnosti dijelova bi se dalo diskutovati. Prije 2 godine odvezem auto na redovan servis, ali nemaju filter zraka...koji pri tome se već standardno može kupiti u svim autodijelovima, nije nikakav novitet. Čekaj narednu sedmicu
I imam osjećaj da su poslabo plaćeni ti po ovlaštenim servisima, mislim na mehaničare. Zato i idu u privatnike... Da se ja pitam dobrog mehaničara bi dobro i plaćao, ali izgleda da je novac jedino mjerilo.
I imam osjećaj da su poslabo plaćeni ti po ovlaštenim servisima, mislim na mehaničare. Zato i idu u privatnike... Da se ja pitam dobrog mehaničara bi dobro i plaćao, ali izgleda da je novac jedino mjerilo.