nemampojma0 wrote: ↑10/04/2021 16:47
Pozdrav ljudi. Zna li mi neko reći nešto više o Mazdi 6 dizel, 2013-2015, tu računam i FL model iz 2015.godine.
Čitam na stranim forumima da imaju problem s pritiskom ulja, nekako uđe nafta i razrijedi ulje, pa motori crkavaju. Je li to česta pojava tj kod svih? Takođe, imaju problem sa zamajcem.
Koliki je rizik s povećanjem kilometara, da li se da to nekako prevenirati? Vrijedi li kupovati?
Nije kod svake,gledaj da trazis FL 2015 i novije,upravo suprotno sa km,te starije sa vise kilometara ili nemaju problema ili je vec u garanciji rjeseno...
1.Gorivo dodje u ulje
a)kad odu podloske dizne(rjeseno opozivom i jacim stezanjem u servisu)
b)uljed previse prekinutih regeneracija DPF filtera
c)originalno ulje koje total radi za njih qrc obicni koji ne moze izdrzat ni 10000km,a kamoli propisanih 20000km
2.Zamajac
Imaju problem kod debila koji slataju na 1300 obrtaja i opletu po gasu na istim
3.Prevencija
a)najbolja opcija,kupis G165 benzinku i prst u uho
b)mijenjas ulje na 10000km,po mogucnosti najbolje koje se nudi,preporucio bi Liqui Moly,Eneos ili Shell originalni naravno..
c)vozis je vecinom na oko 2000 obrtaja i pazis na regeneracije,mada ti ne bi preporucio gradsku voznju
4.
a)mazde nemaju obicnu servisnu knjizicu i ako ti je neko predoci,odma se okreni i produzi,osim kao je neko tvoj pa znas da je odrzavan auto
b)Pri kupovini trazis DSR(digitalna servisna knjizica) tj. sve zapise od ovlastenog servisa,ako je bilo sta preskocceno ili fali zaobidji
5.
Ne slusaj seljobere i papke sta ti govore,ako ti se svidja kupi,to su dobri auti i zahvalni ali se moraju odrzavat po PS-u
Ako sta treba tu sam,ako kupis javi se da ti preporucim ulje za nju