Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
B6Redhell wrote: ↑08/03/2023 23:10
Mislio sam da su EFD i evolušn borci za mazdina prava. Ali ovaj krava muzara u uzem izboru da ih pretekne….
ja sam chuna ba
kazu ljudine vozis forda, ok, kako to da samo pojedini dijelovi ovjesa i recimo disk plocice odgovaraju i hajde eto na ovom 1.6d motoru sve pase, a ostalo neces upasovat ni da si david cooperfield
B6Redhell wrote: ↑08/03/2023 23:10
Mislio sam da su EFD i evolušn borci za mazdina prava. Ali ovaj krava muzara u uzem izboru da ih pretekne….
ja sam chuna ba
kazu ljudine vozis forda, ok, kako to da samo pojedini dijelovi ovjesa i recimo disk plocice odgovaraju i hajde eto na ovom 1.6d motoru sve pase, a ostalo neces upasovat ni da si david cooperfield
sime_cipol wrote: ↑08/03/2023 22:15
Brzi Stelvio sa 4cil nego CX-60 sa 6
O voznim karakteristikama je bezpredmetno i diskutovati.
254 konja je CX-60 dizel AWD a Stelvio 210.
Stelvio ima 280 konja benzinca, Mazda nazalost nece stavljati 340 konja sestaka u CX-60, evropski sestak benzinac ce vjerovatno biti tu negdje oko 280.
SUV-ovi su svakako debilna auta ali vjeruj ide CX-60 po krivinama i vise nego odlicno za svoju kategoriju.
O vrijednosti za novac je bespredmetno i diskutovati
Tragicno je da auto sa 3.3 dizel sestakom sa 255 KS ide sporije od 2.2 dizela sa 4 cilindra i 210 KS. Kakav je to value for money
kazu ljudine vozis forda, ok, kako to da samo pojedini dijelovi ovjesa i recimo disk plocice odgovaraju i hajde eto na ovom 1.6d motoru sve pase, a ostalo neces upasovat ni da si david cooperfield
Ma dobro je to u tebe. Motor te mozda malo izdaje. Da je beMzinac i nabacis mu MZR “swap” i na fabricke postavke 100% DNK bi bio JDM…
Ja sam nekad imo isuzu rodeo (opel frontera). Zadnja generacija. Koji je to bućkuriš bio. Motor korejski iz daewoo. Smece. Šasija od opela. Podvozje GM ja mislim. Mjenjac ne znam ni ciji je bio. Jedino ime isuzu japansko. Strahota…
kravamuzara wrote: ↑08/03/2023 23:56
Sasija dizajnirana u Kelnu, motor negdje u Francuskoj, ima jedno 5% Mazde.
Klinac. A šta šarafi. Ćojek nemoze da nadje šarafe. Vise je tu od 5% japansko.
kazu ljudine vozis forda, ok, kako to da samo pojedini dijelovi ovjesa i recimo disk plocice odgovaraju i hajde eto na ovom 1.6d motoru sve pase, a ostalo neces upasovat ni da si david cooperfield
254 konja je CX-60 dizel AWD a Stelvio 210.
Stelvio ima 280 konja benzinca, Mazda nazalost nece stavljati 340 konja sestaka u CX-60, evropski sestak benzinac ce vjerovatno biti tu negdje oko 280.
SUV-ovi su svakako debilna auta ali vjeruj ide CX-60 po krivinama i vise nego odlicno za svoju kategoriju.
O vrijednosti za novac je bespredmetno i diskutovati
Tragicno je da auto sa 3.3 dizel sestakom sa 255 KS ide sporije od 2.2 dizela sa 4 cilindra i 210 KS. Kakav je to value for money
Ide 2.2 brze ali u rikverc mozda.
Od svaba sa 4 cilindra jeste malo brzi.
6 je 6, 4 je 4, sestak rasterecen i sam od sebe balansiran.
Sa 4 nasviran boost, stari M57 sa 200 konja se i danas ljepse vozi.
Seawolf wrote: ↑09/03/2023 08:58
Eh, fakat bih nakon ovog pisanja ovdje želio provozati i usporediti Mazdu CX-60 e-Skyactiv D 3.3 (254 PS) i Alfa Romeo Stelvio 2.2 D (210 PS).
Seawolf wrote: ↑09/03/2023 09:11
Švabo iz ovoga segmenta, sa 4 dizelska cilindra, ide preko 240 km/h, čemu se ni jedan od dva navedena auta ne mogu ni približiti.
Cemu ?
Najnebitniji podatak na autu.
Gledaj 60-100, 80-120, tu ih Stevo uzima po par desetinki.
Pa ti si napisao da je Stelvio brži od Švabe sa 4 cilindra.
Što si pisao, ako je najnebitniji podatak na autu?
Osim toga, i ako jeste kao podatak nebitan u praksi, bitan je kao pokazatelj uspješnosti konstrukcije i dizajna, jer u sebi objedinjuje mjeru kapaciteta i efikasnosti kompletne pogonske grupe sa efikasnošću vanjskog dizajna (aerodinamika).
Kad pricam brzi pricam o normalnoj voznji a ne ganjanju hoce li izvuci 217 ili 219.
I ne, ne moze npr. X3 20d ici 240, za stvarnih 240 sa dizel 4 cilindra mora biti limuzina ili karavan, šljuv-ovi su previsoki za to.
kravamuzara wrote: ↑09/03/2023 09:25
Kad pricam brzi pricam o normalnoj voznji a ne ganjanju hoce li izvuci 217 ili 219.
I ne, ne moze npr. X3 20d ici 240, za stvarnih 240 sa dizel 4 cilindra mora biti limuzina ili karavan, šljuv-ovi su previsoki za to.
Nisam ni napisao da X3 sa 4 dizelska cilindra može ići preko 240 km/h.
Seawolf wrote: ↑09/03/2023 09:11Švabo iz ovoga segmenta, sa 4 dizelska cilindra, ide preko 240 km/h, čemu se ni jedan od dva navedena auta ne mogu ni približiti.
Seawolf wrote: ↑09/03/2023 09:28
Nisam ni napisao da X3 sa 4 dizelska cilindra može ići preko 240 km/h.
Koji onda moze ?
Za stvarnih 240 sa tim otporom zraka treba 300 konja
Seawolf wrote: ↑09/03/2023 09:11Švabo iz ovoga segmenta, sa 4 dizelska cilindra, ide preko 240 km/h, čemu se ni jedan od dva navedena auta ne mogu ni približiti.
Seawolf wrote: ↑09/03/2023 09:28
Nisam ni napisao da X3 sa 4 dizelska cilindra može ići preko 240 km/h.
Koji onda moze ?
Za stvarnih 240 sa tim otporom zraka treba 300 konja
sime_cipol wrote: ↑09/03/2023 11:13
Inace Mazde voze samo inzinjeri aero-nautike i robotike
Neki dan je bio clanak na nekoj lijevoj stranici da Mazdu uzimaju programeri i da su programeri umisljena govna
Zajebanciju na stranu, logicno da ko kupuje sa ogranicenijim budzetom gleda i uporedjuje detaljnije.
Ovi sa neogranicem kazu daj mi jedan Q8 za ponijeti, stavi i 2 jogurta
Imaju svabe sjajnih auta i sjajnih tehnickih rjesenja, to nema sumnje, ali poslovna politika prva tacka je oguli musteriju.