golf 1 trza
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40549
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#26 Re: golf 1 trza
Da nije boMbina u pitanju?!
-
- Posts: 110
- Joined: 14/02/2014 23:13
#27 Re: golf 1 trza
I to su mi majstori drug mijenjali,cak dvije mislili da je do njekonektovan wrote:Da nije boMbina u pitanju?!
-
- Posts: 1730
- Joined: 18/11/2009 12:43
#29 Re: golf 1 trza
Heh, svi mi izgleda imamo losa iskustva sa starim golfovima benzincimavnm wrote:kao da slušam sebe prije 8 godina, dok sam vozio jettu 1.
svako malo ler dizna u karburatoru prljava, auto steka, gasi se, nece da upali. karburator od silnog mog rastavljanja i stastavljanja rastiman, auto 15 litara trosi. u rezervoaru prljavstine bilo, mogao si s njom kucu zidati, cim se primaknes dnu rezervoara on povuce mulj i zacepi diznu.
meni je doduse nastimao onaj ciko u lukavici pa mi je potrosnja opet bila normalna, ali rezervoar nikad isprao nisam jer nam je puko film pa je auto prodato.
Inace, VW je u tim verzijama golfova i jetta 1, imao problematicnu karburaciju koja je vec nakon 10-ak godina starosti pocela zadavati probleme vlasnicima. Ne znam nikoga da je poslije rata imao keca ili jettu, a da je auto mirno radilo na semaforu u leru, svima dignu ler na 1500 obrtaja da se ne ugasi.
Mijenjaj karburatore, mijenjaj svjecice, kablove, razvodnu i opet nesto steka.
Inace VW benzinci iz tog vremena nisu ni blizu npr. Opelima tih godista ciji su benzinci i tata i mama za tadasnji VW program.
Tek se kod Golfova 2 malo situacija promijenila, jer je poboljsan sistem razvodnika paljenja, vakuum pumpe za karburator itd, a kasniji sa hidropodizacima iz '86 + godista, su bili relativno ok.
Ja sam imao dvojku 1,3 koja mi je zadavala probleme, u jutarnjim paljenjima, nakon 5-6 predjenih kilometara, auto pocne da trokira, trza (narocito ako je kisa i vlazno vrijeme). Niko nije znao tacno detektirati kvar, svi nesto nagadjaju, ali najgore je sto se to desi odjednom, pa prestane, kad auto dodje kod majstora, sve izgleda ok.
Mislim da je to bio neki problem sa automatskim sugom ili karburatorom, koji bi na odredjenoj temperaturi, ulazio u taj "rezim" rada, nikada to nisam rijesio jer sam auto prodao.
Uglavnom, karburator zahtijeva specijaliziranog majstora i vrijeme, tako da opcija koju radi Slavko u Lukavici ima smisla, temeljito ciscenje karburatora i sistema dovoda goriva...
Sto rece neko prije par postova, i ja sam imao Golfa 1, nekad nakon rata, tamo 1997. godine, koji mi je isto tako, izbio jedno 2000 KM i nakon toga je prodat za smjesnu cifru od cca 600 KM. Isto sam isao logikom, ja cu uzeti auto, pa srediti k'o sebi, pa cu se navozati, ali nema sanse, takvo auto je bure bez dna i mislim da ni ne treba kupovati auta jeftinija od 5 000 KM, jer je postenije se vozati grasom ili taksijem.
-
- Posts: 18092
- Joined: 17/04/2012 22:57
#31 Re: golf 1 trza
Ja imam samo pozitivna iskustva sa 1.6 benzincima iz te generacije VW-a, a promjenio sam ih podosta. Trenutno i sada vozim auto sa istim motorom. Jbg, karburator ko karburator. Nakon toliko godina logično je da se mora malo naštelovati i očistiti pogotovo ako se zna kakvo se sve đubre sipalo u ta auta.
- O'zone
- Globalni moderator
- Posts: 22352
- Joined: 17/02/2008 20:29
- Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."
#32 Re: golf 1 trza
Šta je meni prokleta Felicija radila dok sam je vozio na benzinu Kreneš i čim pređeš par kilometara motor se počne grijati i samo se ugasi kao da nikad radio nije možeš ga verglat koliko hoćeš i ništa tek nakon nekih 15-20 minuta okreneš ključ i kresne ko mina i nastavi vozit kao da ništa nije bilo.
Mjenjali majstori sve što se moglo zamjeniti svječice, kablovi, akutator, bobina, razvodnik paljenja kompletan i opet isto.
Na kraju ja digao ruke od majstora izdvojio vrijeme i proveo dva dana na internetu čitajući sve forume o Feliciji i sve user manuale odnosno DIY procedure na kraju rasklopio karburator skinuo membranu gasa (košta čitavih 12 KM) i stavio novu i auto se nikad više nije ugasilo u vožnji. Sad se konstantno vozi na plin, na benzin nikad, pa vjerujem da su membrane opet popucale.
Na karburatorima su membrana gasa i mebrana ler gasa dvije najgore stvari što postoje jer to je guma i gubi svoju fleksibilnost, puca od pritiska i izloženosti gorivu a niko se ne sjeti to mjenjati redovno ako i ulje recimo nije to sad neka cifra a većinu stvari možeš uraditi sam.
Mjenjali majstori sve što se moglo zamjeniti svječice, kablovi, akutator, bobina, razvodnik paljenja kompletan i opet isto.
Na kraju ja digao ruke od majstora izdvojio vrijeme i proveo dva dana na internetu čitajući sve forume o Feliciji i sve user manuale odnosno DIY procedure na kraju rasklopio karburator skinuo membranu gasa (košta čitavih 12 KM) i stavio novu i auto se nikad više nije ugasilo u vožnji. Sad se konstantno vozi na plin, na benzin nikad, pa vjerujem da su membrane opet popucale.
Na karburatorima su membrana gasa i mebrana ler gasa dvije najgore stvari što postoje jer to je guma i gubi svoju fleksibilnost, puca od pritiska i izloženosti gorivu a niko se ne sjeti to mjenjati redovno ako i ulje recimo nije to sad neka cifra a većinu stvari možeš uraditi sam.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#33 Re: golf 1 trza
milojicabrzi wrote:Heh, svi mi izgleda imamo losa iskustva sa starim golfovima benzincimavnm wrote:kao da slušam sebe prije 8 godina, dok sam vozio jettu 1.
svako malo ler dizna u karburatoru prljava, auto steka, gasi se, nece da upali. karburator od silnog mog rastavljanja i stastavljanja rastiman, auto 15 litara trosi. u rezervoaru prljavstine bilo, mogao si s njom kucu zidati, cim se primaknes dnu rezervoara on povuce mulj i zacepi diznu.
meni je doduse nastimao onaj ciko u lukavici pa mi je potrosnja opet bila normalna, ali rezervoar nikad isprao nisam jer nam je puko film pa je auto prodato.
Inace, VW je u tim verzijama golfova i jetta 1, imao problematicnu karburaciju koja je vec nakon 10-ak godina starosti pocela zadavati probleme vlasnicima. Ne znam nikoga da je poslije rata imao keca ili jettu, a da je auto mirno radilo na semaforu u leru, svima dignu ler na 1500 obrtaja da se ne ugasi.
Mijenjaj karburatore, mijenjaj svjecice, kablove, razvodnu i opet nesto steka.
Inace VW benzinci iz tog vremena nisu ni blizu npr. Opelima tih godista ciji su benzinci i tata i mama za tadasnji VW program.
Tek se kod Golfova 2 malo situacija promijenila, jer je poboljsan sistem razvodnika paljenja, vakuum pumpe za karburator itd, a kasniji sa hidropodizacima iz '86 + godista, su bili relativno ok.
sam imao dvojku 1,3 koja mi je zadavala probleme, u jutarnjim paljenjima, nakon 5-6 predjenih kilometara, auto pocne da trokira, trza (narocito ako je kisa i vlazno vrijeme). Niko nije znao tacno detektirati kvar, svi nesto nagadjaju, ali najgore je sto se to desi odjednom, pa prestane, kad auto dodje kod majstora, sve izgleda ok.
Mislim da je to bio neki problem sa automatskim sugom ili karburatorom, koji bi na odredjenoj temperaturi, ulazio u taj "rezim" rada, nikada to nisam rijesio jer sam auto prodao.
Uglavnom, karburator zahtijeva specijaliziranog majstora i vrijeme, tako da opcija koju radi Slavko u Lukavici ima smisla, temeljito ciscenje karburatora i sistema dovoda goriva...
Sto rece neko prije par postova, i ja sam imao Golfa 1, nekad nakon rata, tamo 1997. godine, koji mi je isto tako, izbio jedno 2000 KM i nakon toga je prodat za smjesnu cifru od cca 600 KM. Isto sam isao logikom, ja cu uzeti auto, pa srediti k'o sebi, pa cu se navozati, ali nema sanse, takvo auto je bure bez dna i mislim da ni ne treba kupovati auta jeftinija od 5 000 KM, jer je postenije se vozati grasom ili taksijem.
boldirano i mene zeza... u pitanju je japanac 1.3 motor iz 90'...
ne voli kisu i mokrinu i dzaba... ujutru kad krenem upali ko mina krenem da vozim i u procesu grijanja auto samo pocne u leru da se gushi, preskace i polako obrtaji padaju prema dole... dodam gas oni se naglo vrate i hoce se ugasit... ako sam u voznji prilikom tih desavanja, svako dodavanje i oduzimanje gasa auto trza... ali najgore od SVEGA je to sto NEMA PRAVILA... evo mejsec dana mi se to APSOLUTNO nijednom nije desilo... a zimus svako bozije jutro jedno 10ak dana sam imao problema... u principu ne traje to dugo... nekih 2-3 minute mozda... ali zaista je iritantno.. i onda poslijesvega izc ista mira OSJETIS znaci i uhom i ocima na obrtomjeru da se auto smiri i pocne radit ko singerica... zbog tog problema sam isao SLAVKI ali to se desavalo stalno, znaci apsolutno auto nije mogao u leru radit... dvukao sam se do Vraca nekako fraer odradio karburator sve... upalim radi regulara... vratim se krenem prema Carsiji opet poce... i naljutim se poderem je do 7000 rpm 5-6 puta... bas ono krvnicki da se i mjenjas i sve trese unutra... prva, druga, treca 130... poslije toga stanem na semafor... predjem jos 30-40 km i auto radi ko singerica... od tad mjesec dana radi normalno, pa onda zajebava malo pa opet radi normalno i sve tako u krug... zamjenjeno sto kaze drug sto je postavio temu i svijecice i kablovi i razvodnik paljenja nastelovan i sve sve... ali rijesenje tom problemu izgleda nikad necu naci...
nekada pomislim da je do struje, nekada da je do karburatora... ali rijesenja nema...