Ugradnja el. retrovizora
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 68
- Joined: 30/08/2010 14:13
#1 Ugradnja el. retrovizora
Pozdrav, moze li mi neko reci, da li je moguca naknadna inastalacija el retrovizora na auto koje ima rucne retovizore. KOja je procedura postupka, u pitanju je VW.? Hvala
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#2 Re: Ugradnja el. retrovizora
Moguće je, najlakše je komplet retrovizore montirati zajedno sa orginalnom instalacijom.
-
- Posts: 3427
- Joined: 04/02/2014 14:21
#3 Re: Ugradnja el. retrovizora
mozda grijesim, ali moguce je da osim retrovizora bude potrebna zamjena i elektronike tj. kontrolnog modula koja upravlja "komforom" i putem koje se "ukljucuju" i "iskljucuju" pojedine opcije u autu. ako je rijec o modelu auta bez puno dodatne opreme moguce je da kontrolni modul nece moci prepoznati da su retrovizori elektricni jer nije predvidjen za to. naravno, sto vise opreme i opcija podrzava to je kontrolni modul skuplji.530i wrote:Moguće je, najlakše je komplet retrovizore montirati zajedno sa orginalnom instalacijom.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#4 Re: Ugradnja el. retrovizora
Mislim da je tu najbitnija stvar dovesti i pravilno razvesti napajanje do prekidaca. Istina da postoje moduli zaduzeni takodjer za obaranje desnog retrovizora pri ubacivanju u rikverc, automatsko zaklapanje itd, preko kojih dolaze impulsi i napajanje, ali vjerujem da se osnovne funkcije pomjeranja mogu uraditi i jednostavnijom elektrikom, odnsono direktnim napajanjem prekidaca. Koliko znam u samom retrovizoru su el. motori kojima se mijenjaju polariteti radi pomjeranja u kontra strane, a moguce je sa se samo mijenjanje radi u prekidacima.
-
- Posts: 68
- Joined: 30/08/2010 14:13
#5 Re: Ugradnja el. retrovizora
A radi se o VW Lupu, ubacio bi mu el retrovizore sa golfa 4, pa me interesuje jel neki problem to ubaciti?
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#6 Re: Ugradnja el. retrovizora
Zavisi sve od auta...na starijim i prostijim to se jednostavno povezivalo na prekidač, relej, tablu sa osiguračima, zapravo sve onako kako je i fabrički bilo predviđeno. I tako treba da se uradi i sa novijim. Ne znam da li se taj modul mora mijenjati, ali svakako treba dijagnostika, nije samo spojiti žice i gas.nightvision wrote:mozda grijesim, ali moguce je da osim retrovizora bude potrebna zamjena i elektronike tj. kontrolnog modula koja upravlja "komforom" i putem koje se "ukljucuju" i "iskljucuju" pojedine opcije u autu. ako je rijec o modelu auta bez puno dodatne opreme moguce je da kontrolni modul nece moci prepoznati da su retrovizori elektricni jer nije predvidjen za to. naravno, sto vise opreme i opcija podrzava to je kontrolni modul skuplji.530i wrote:Moguće je, najlakše je komplet retrovizore montirati zajedno sa orginalnom instalacijom.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#7 Re: Ugradnja el. retrovizora
Onako laicki ,ti tu imas prije svega hardverskih problema, Ne znam kakvo je kopcanje samog retrovizora na vrata, ali ces imati problem sa samim prekidacem. U G-IV je integrisan u kvaku za otvaranje, dok Lupa je kvaka drugacija, Znaci kad bi uzpio zavrnuti retrivozore na vrata morao bi ugradnju prekicdca improvizovati na nekoj drugoj lokaciji. Dalje, trebala bi ti komplet instalacija od prekidaca do oba retrovizora, ili bar do lijevog, a za desni bar konektor u desnim vratima pa da sa prekidaca identifikujes vodove i sam pruzis intalaciju prema desnim vratima na koju ces zalemiti konektor.To je otprilike sve fizika, nikakava elektrika.meckoboy wrote:A radi se o VW Lupu, ubacio bi mu el retrovizore sa golfa 4, pa me interesuje jel neki problem to ubaciti?
Sto se elektrike tice, a to zapravo prvo streba uraditi je na samom G-IV premjeriti kakvi sve vodovi dolaze do prekidaca tj do konektora na prekidacu, stalni +, + sa kontakt brave, masa itd itd i vidjeti da li je to moguce napraviti na Lupu. Ako neki modul, a ne sam prekidac radi zamjenu polova i smjer okretanaja motora onda ti treba i taj moul, sto ne znam da li je moguce transplantirati. Ako dolaze kontantni naponi i struje onda ih povuceas da table sa osiguracima ili drugog izvora, po potrebi preko releja.