
helikopteri polete na otporu zraka

jbt a ti u brzoj vožnji oš nešto s prozorima
dobro se nisi izvrno

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
Mome autu nije dobro:insomnia78 wrote:530i wrote:Nije ni majstorima lako uz ovakve pacijente.
shvatio si poentu maslenickog mosta i naslova temegoran16v wrote:Za Maslenicki most ti ne treba visoki Srpinter, mene je metar ustranu pomjerilo u kockastom Cruiseru HZJ75
ma drugi put samo neka otvori i haubu pozadi pa nece biti problema, aerodinamika zagarantovanaBlack swan wrote:hoću reći nešto a ne znam šta
helikopteri polete na otporu zraka
jbt a ti u brzoj vožnji oš nešto s prozorima
dobro se nisi izvrno
Čak će i downforce poboljšatiplemba wrote:ma drugi put samo neka otvori i haubu pozadi pa nece biti problema, aerodinamika zagarantovanaBlack swan wrote:hoću reći nešto a ne znam šta
helikopteri polete na otporu zraka
jbt a ti u brzoj vožnji oš nešto s prozorima
dobro se nisi izvrno![]()
![]()
![]()
Matijevic_Vlado wrote:Ne znam, ne mogu biti pametan..
I to ga otvorio 13. januara na - 10 stupnjevasupercali wrote:i nakon 20 godina prvi put otvorio prozor u voznji?
jedan savjet za tebe nikad nemoj voziti kabrioleta
Roletna! Rekao si da je karavan. Duzi auto, jedan prozor otvoren, strujanje zraka, roletna proizvodi te cudne zvukove. Na tim vecim brzinama prozor se rijetko otvara, poremeti se aerodinamika totalno.chockad wrote:aerodinamika je cudo... uvjerio sam se u to. ali da imamo ovoliko "strucnjaka" za ama bas sve teme, pa usput i za aerodinamiku, e to nisam znao.
za informaciju tim istim strucnjacima, vozio sam do sada oko 20 razlicitih modela automobila, sto privatno sto sluzbeno. vozacku imam oko 20 godina i mogu se pohvaliti da nikada nisam imao problema u saobracaju, tj bez udesa isl. ako bih brojao predjene kilometre, milion je ostao davno iza mene. a ovo o cemu govorim nije mi se desilo nikada ranije. daleko od toga da sam glup pa da ne razumijem uticaj vjetra, ili zraka, na voznju, ali bilo mi je cudno da vjetar, zbog otvorenog prozora, ima takav efekat, bukvalno kao da ce cijelo auto da se razleti na sve strane.
moje pitanje je glasilo: da li je jos neko imao slicnu situaciju? - cisto da bih bio mirniji, i da bih bio, donekle, siguran da se ne radi o krupnijem problemu koji bi mogao dovesti do daleko gorih posljedica. ipak, radi se o porodicnom automobilu.
naravno, onima koji su ozbiljno odgovorili - hvala. a i onima koji su bili malo "ozbiljniji" - i njima hvala.
chockad wrote:Sparky, hvala na odgovoru. Sve ja to znam, samo kazem da me zacudilo ponasanje autobila, odnosno bas tog mpdela. Npr, na Passatu iz 2006. godine bude pojacana buka, ali nema vibracije koju sam spomenuo. Peugeot se trese kao da.je zemljotres. I kada sam pokrenuo ovu temu interesovala su me iskustva drugih ljudi sa istim autom. Ali, otprilike da su rijetki ljudi sa kojima mozes govoriti ozbiljno o ozbiljnim stvarima.
mozda ga je do pola otvoriJo.sema911s wrote:chockad wrote:Sparky, hvala na odgovoru. Sve ja to znam, samo kazem da me zacudilo ponasanje autobila, odnosno bas tog mpdela. Npr, na Passatu iz 2006. godine bude pojacana buka, ali nema vibracije koju sam spomenuo. Peugeot se trese kao da.je zemljotres. I kada sam pokrenuo ovu temu interesovala su me iskustva drugih ljudi sa istim autom. Ali, otprilike da su rijetki ljudi sa kojima mozes govoriti ozbiljno o ozbiljnim stvarima.
i taj passat 2006 isto mu lupa, razvaljuje kada otvoris na toj brzini prozor, jednostavno previse zraka udje unutra a premalo izadje,
zrak nije toliko "sitan" na tim brzinama,
AAAAAJJJ! Majko... Mila... Ovo... Bolichockad wrote:e, ovako. prije nekih mjesec dana kupio sam peugeot 307 sw, 2006. godiste. auto je kupljeno direktno od prvog vlasnika u holandiji, redovno odrzavano u ovlastenom servisu. nista ne zveci, ne klepece, sve ispravno, sve fukncije operativne... medjutim, danas sam primijetio jednu stvar koja me je, da budem iskren, i iznenadila a pomalo i prestrasila. vracao sam se sa sluzbenog puta, i pri brzini 100-110km/h umjesto prednjeg stakla otvorio sam staklo na zadnjim vratima. odjednom je doslo do nenormalne buke, usi su mi se zacepile, a cini mi se da se cijelo auto treslo skroz nenormalno. normalno, odmah sam skrenuo u servis gdje i inace idem, da majstor pogleda u cemu je problem. mislio sam da je pukla neka spona, da se nesto, sto bi nas narod rekao "otkundacilo" - ali nista. sve je na svom mjestu, nista nije labavo ni milimetar.
dok sam govorio majstoru sta je, covjek me je gledao ispod oka ne vjerujuci u to sto mu govorim. ubacio sam ga u auto, provozao ga, ponovo otvorio zadnji prozor, i desila se ista stvar: auto bukvalno podivlja.
majstor mi je rekao da nije problem u mehanici auta, nego jednostavno vjetar ili zrak tako utice na auto prilikom brze voznje, te da je takva pojava prisutnija kod karavanskih vozila.
interesuje me da li je neko ima slicnu situaciju, da li se to jos nekome desava, ili imam neke gremline koji pokusavaju da mi skrenu paznju na neki veliki problem.
Drug...jel' se ti zajebavas ili si fakat ozbiljan s ovom temom, a plus i ovim dodatnim pitanjima...?chockad wrote:Sparky, hvala na odgovoru. Sve ja to znam, samo kazem da me zacudilo ponasanje autobila, odnosno bas tog mpdela. Npr, na Passatu iz 2006. godine bude pojacana buka, ali nema vibracije koju sam spomenuo. Peugeot se trese kao da.je zemljotres. I kada sam pokrenuo ovu temu interesovala su me iskustva drugih ljudi sa istim autom. Ali, otprilike da su rijetki ljudi sa kojima mozes govoriti ozbiljno o ozbiljnim stvarima.