Uvoz vozila....EURO 4

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

mahalas505
Posts: 2783
Joined: 08/10/2005 09:13

#26 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by mahalas505 »

sparky wrote:Jel moze neko da pojasni kako sad da uvezem stojadina kad su uveli da je samo euro4 dozvoljen? Fabricki je 40kw, a planiram ubaciti neki ferarijev motor od 300-400kw, posto pase saraf na saraf. Jel mogu tako uvesti bez motora pa ovdje uraditi atest? Hvala
Samo gledaj da onda stavis plin :lol: .
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#27 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by sema911s »

mahalas505 wrote:
sparky wrote:Jel moze neko da pojasni kako sad da uvezem stojadina kad su uveli da je samo euro4 dozvoljen? Fabricki je 40kw, a planiram ubaciti neki ferarijev motor od 300-400kw, posto pase saraf na saraf. Jel mogu tako uvesti bez motora pa ovdje uraditi atest? Hvala
Samo gledaj da onda stavis plin :lol: .
ferrarije atmo otori ne zadovoljavaju euro norme moras cekkat ovaj novi la ferari pa kupit njegov v12 sa kersom tada ce ti manje trosit a ice mnogo bolje od v8 od 400kw, cak na taj v12 sa kers neide ni homologacija, atest ce ti dat luka dimotecemolo, a pri atestu ce mu asistirat dzemperko ako sta budu srali na granici turi 5e medju papire reda radi,. za plin nemoj da brines kers ce smanjit potrosnju za 107% tako da ces ti tih1000konja trosit 2,3 litra sa upaljenom klimom, i da gledaj da kupis u italiji orginalni filter za klimu ovi nasi nevaljaju magle, a dok bude pogledaj i koliko je v6 iz alfe on je pravo dobar samo nemoj ovaj americki motor trazi org alfin,.
User avatar
trambusek88
Posts: 4808
Joined: 03/10/2009 23:51

#28 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by trambusek88 »

Bakir1 wrote:pa s13 si mogao prije 10 godina mozda uvuci, taj auto se proizvodio do 95 ne znam kako si mislio prije euro 4 norme ga uvuci.
nema legalne varijante za to sto hoces jedino kao trkaci auto da se uvuce....
Od 1989-1994 se proizvodio, tako da ima već 12-13 godina da se to auto ne može uvesti, a njega ko biva zajebo euro 4 :lol:

Nek sačeka još par godina, moći će ga uvesti kao oldtimera :lol:
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#29 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by Bakir1 »

1Gala
Posts: 48
Joined: 01/10/2014 11:22

#30 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by 1Gala »

Bakir1 wrote:http://www.pik.ba/artikal/14913864/nissan-240sx/
nije s13 ali je odlican auto
JESTE! JESTE BAKIRE! TO je S13 Silvia Hatch!

Joj ljubi te Gala iz sva srca <3 <3 <3 <3 <3 <3
User avatar
_mufljuz_
Posts: 4976
Joined: 12/04/2013 19:42

#31 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by _mufljuz_ »

Bakir1 wrote:http://www.pik.ba/artikal/14913864/nissan-240sx/
nije s13 ali je odlican auto

pogledah i ja auto - :shock: :shock: :shock: :shock:

jebo te - strahota ocuvan.....


ni cijena nije neka opljackativna
User avatar
Ringhio
Posts: 1005
Joined: 04/04/2011 23:47
Location: Ni ovdje ni tamo

#32 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by Ringhio »

Nissan fantasticno izgleda...

Da sam u tom fazonu i kupio bih ga definitivno.
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#33 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by Bakir1 »

meni koliko je poznato, s13 nema ni jedan u BiH, ima konverzija sa 240sx na s13/s14 barem po prebacivanju fronta, ali 240sx je nesto najblize datom automobilu, s tim u vezi mislim da je ovaj amerikanac najbolji izbor
iTo
Posts: 923
Joined: 06/06/2013 14:37

#34 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by iTo »

zar nije ista sasija kod Silvie i 240sx-a ?
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#35 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by Bakir1 »

Image
Image
The main differences between the Silvia and the 240sx are the engine,headlights,body,engine,RHD compared to LHD, and options they came with.
User avatar
began
Posts: 227
Joined: 13/03/2013 11:00

#36 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by began »

Ljudi da vas pitam hoceli pasti cjene ovim euro 4 vozilima posto ce poskupit ova starija odnosno euro 3 vozila da pricekam januar februar sa kupovinom auta mozda bude nesto bolje a jeftinije nego sad?
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#37 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by mali_milojica »

Ja nesto ne vjerujem da ce poskupiti auta sa Euro3.
Sta sad treba,da Golf 4 ima slicnu cijenu kao Golf 5 ili u par stoja.
Pa nije niko lud.
Ali vidjet cemo.
Mlad i Nevin
Posts: 2365
Joined: 07/11/2010 16:05

#38 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by Mlad i Nevin »

Pametnjakovići će dignut cijene za par stoja, ali kad vide da to ne pali spustit će se još više. Još kad čujem priče specijalaca da će dvičine poskupiti, hoće mi nešto biti....za taj otpad danas niko ne daje više od milje i to da je dizel i u ''odličnom'' stanju. Mene je Fiesta 1987 god. koštala 370 KM sa atestovanim plinom, a trule dvičine benzinci se na piku preko milje zacijene, a ako je čuveni 1,6 dizlo, odmah dignu cijenu na dvije milje.
User avatar
Sodom1
Posts: 4886
Joined: 15/05/2013 02:00
Location: zivot je sranje

#39 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by Sodom1 »

Ja ne znam sta j e to u raji da se posto poto mora vozati auto pa taman i za grob dati tolike pare
User avatar
began
Posts: 227
Joined: 13/03/2013 11:00

#40 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by began »

Nista ja cekam februar em je bezparica em ce bit euro 4 moce se nac nesto bolje za manje para nego sad :mrgreen:
User avatar
homega
Posts: 1866
Joined: 18/05/2014 23:45

#41 Re: Uvoz vozila....EURO 4

Post by homega »

Još nekoliko mjeseci moguć uvoz starijih vozila

Izvor: Nezavisne novine, 16.12.2014 8:42:43

Ranija najava da će u BiH od 1. januara sljedeće godine biti moguće uvesti samo ona vozila koja ispunjavaju standard Euro 4, ipak neće zaživjeti u zadatom roku, ali hoće nekoliko mjeseci kasnije.

Dakle, u BiH će se, po svemu sudeći do proljeća, moći iz inostranstva dovesti i ovdje registrovati četvorotočkaš stariji od 10 godina, koji ima Euro 3 standard.

"Ta odluka je još u postupku konsultacija, očekujemo primjedbe nadležnih organa, da i oni stanu iza nje, da ne bude da je riječ o proizvoljnoj volji Ministarstva transporta i komunikacija BiH", rekao je Zoran Andrić, pomoćnik ministra transporta i komunikacija BiH, koji ističe da to znači da odluka neće zaživjeti 1. januara 2015. godine, kako je to ranije najavljeno, već mjesec, dva kasnije.

Kako je dodao, odluka je pripremljena i ona neće obuhvatiti komercijalna, već samo putnička vozila.

"Sigurno će takva praksa zaživjeti, najvjerovatnije u martu ili u aprilu, da se ljudi mogu pripremiti, kako ne bi bilo primjedaba u smislu da nisu znali za to", poručio je Andrić.

Ševal Kovačević, inženjer saobraćaja i ovlašteni sudski vještak za saobraćaj BiH, smatra da je opravdana realizacija zamisli da u BiH bude dozvoljen uvoz isključivo onih vozila koja ispunjavaju Euro 4 standarde.

"Vozila sa Euro 4 standardom stara su oko 10 godina, što znači da neće biti oštećenih. Druga stvar, kroz taj standard mi bismo djelimično uticali na to da 'otpad' ne dolazi na naše tržište", kazao je Kovačević.

Kako je dodao, potrošači takođe neće biti oštećeni, jer i oni, koji nemaju novca da pazare skuplji automobil, imaju izbora.

"Masa je starijih vozila, na stotine hiljada, koji su već uvezeni kod nas i sada koštaju nekoliko hiljada maraka, tako da će oni, koji nemaju novca, moći da ih kupe", uvjerava Kovačević.

Međutim, u preduzećima koja se bave uvozom i prodajom "polovnjaka" smatraju da odluka, prema kojoj će za vozila biti obavezan standard Euro 4, sasvim nepotrebna.

"Mislim da će se stanje poremetiti na tržištu, pošto ljudi nemaju para. I ovako su 'otanjili' uvoz i prodaja polovnih vozila, a kada to bude uvedeno, posljedice će biti još veće. Kriza je sveprisutna i vozilo je danas dosta teško prodati, a kupci kupuju uglavnom najjeftinija, ona od četiri, pet hiljada KM", kazali su nam u jednom od preduzeća koja uvoze polovne četvorotočkaše.

Podsjećanja radi, u BiH je godinama važilo pravilo da ne mogu biti uvezena vozila starija od sedam godina i pod pritiskom EU ta odluka je promijenjena i od 1. januara 2011. godine bilo je moguće uvesti samo vozilo koje ispunjava Euro 3 standard.

U BiH je prošle godine uvezeno 58.407 putničkih automobila. Ove godine ta brojka mogla bi biti i "prebačena", o čemu svjedoči i podatak da je u BiH za deset mjeseci uvezeno ukupno 53.567 četvorotočkaša.

http://www.ekapija.ba/bs/News/View/.................
Post Reply