BMW 118

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#351 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Kod BMWa je to standardno s volanom koji je blizu i kad se naviknes ekstra je. Ja drzim povucen do kraja, tj. najblize sebi. Isto tako malo skucen prostor vozaca poboljsava dojam ergonomije, tako da ti je sve naruku kao ni u jednom drugom autu u koje sam ja sjeo. Cak i u prastarom E34 koji ima podesavanje sjedala samo naprijed-nazad a volana nikako, savrsen polozaj za volanom.

Vise sam puta ponavljao, ja sam 188, 85-87 kg, nikakvih problema u kecu. U A3 recimo mi smeta siroka konzola koja mi smeta desnom koljenu. I isto mi se ne svidja polozaj za volanom jer mi je volan uvijek predaleko. E90 je idetican sto se tice prostora naprijed po duzini i visini, mozda da je blago siri.

Sto se tice volana, nema jebene sanse da auto s prednjim pogonom ima isti osjecaj na volanu kao auto sa zadnjim. Ja sam vozio zadnjeg Focusa, dobar je on ali ni blizu kao kec. Na ovom autu je volan milina, mozes voziti pravo brzo i motati volan s 2 prsta, jer volan tezi da se zadrzi tamo gdje ga ti okreces, a ne da se vrati u pocetni polozaj kakav je slucaj kod auta s prednjim pogonom. To je i logicno jer prednji pogonski tockovi vuku auto iz krivine i samim tim vuku volan u pocetni polozaj. Naravno ko je navikao na prednji pogon pa samo provoza auto sa zadnjim to nece ni primijetiti, ali kad se naviknes na zadnji pogon ne mozes da ne primijetis. Znaci volan ide samo tamo gdje ti okreces, totalno rasterecen, sto je postici s prednjim pogonom iluzija. Ja kad predjem na auto s prednjim pogonom kontam nije nesto uredu s autom koliko volan tezi da se vrati u pocetni polozaj. :-)

Naravno auto nije nista specijalno jer specijalno ne kosta 50-60 hiljada nego 100-120 hiljada. Ja bih volio da mi neko navede neko auto koje je ljepse za vozit a da je zadrzana puna udobnost i prakticnost (5 vrata, obaranje zadnjeg naslona) koji u DE nov kosta 50 hiljada.

Da dodam, za sjedista, osnovna sjedista u kecu su puno bolje profilirana nego u trici. Bolje profilirana nego Comfortline u Golfu ili sportska u Focusu. Trice uglavnom idu sa sportskim sjedistima (tako da ta obicna budu kao ""comfort" varijanta), dok kod keca mozda 2 od 50 imaju sportska sjedista, upravo zbog toga jer su i osnovna vec dobro profilirana. Nije neka luda doplata (oko 500 eura).
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#352 Re: BMW 118

Post by condy »

Vezano za vraćanje volana u početni položaj. I kod mene je ista stvar, ne vraća ga iako je prednji pogon, tako je kod audija sa servotronic volanima. Samo gdje ga pomaknes tako i ostane. Oko toga sam se raspitivao i u servisu, zbog čega je to tako. Meni je trebalo vremena da se na to priviknem, i mislim da mi nikad nije to leglo, a sad si me razočarao :D kad si rekao da je to tako i kod BMW-a. Meni lično to baš i ne odgovara. Najveće zamjerke imam za takav sistem volana po gradu kad skrećeš u drugu ulicu i sl, jednostavniji je onaj koji se sam vrati, i pri vožnji magistralom, kad mjenjaš trake, moraš imati osjećaja jer mi je volan nekako vještački, bezosjećajan, nema povratnih informacija sa ceste. Kao da plovis cestom, ne osjetiš na volanu prevoj na cesti ili težinu da ti vuče volan u ruci kad uđeš u krivinu brže. On jest precizan, veoma prezican u bocu to bez daljnjeg ali traži više osjećaja za rukovanje i mene više napreže. Po našim cestama da se razumijemo. Na cestama za koje je konstruisan ova priča je nebitna.

Sad kod novijih bmw-ova, nisam siguran za audija, mislim da se vraća u početni položaj. Nisam nešto posebno istraživao ali siguran sam da sam to vidio na youtube kod nekih modela tipa f10 ili f30.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#353 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Ma jok, nije to isto. To je kod Audija prelagan volan pa daje taj osjecaj, odnosno prejaka servo asistencija. Tako je kazu i kod novijih BMWa, F20, F30, itd, bas se ljudi po Youtube zale na to. Ja sam vozio A3 jednu turu 500 km, i nije mi se svidio volan nikako, prelagan, premalo osjecaja. Isto kod kod Passata B6. To je ono sto zovu "elektricni volan", a zapravo je to problem prejaka servo asistencija a ne sto je volan elektricni.

Tesko je to objasniti, nije to da ti sad pustis volan u krivini a auto i dalje mota, plastican primjer, ko kad rastezes gumicu pa ti manje snage treba da je rastegnes nego da je zadrzis u tom polozaju, eh takav osjecaj je prednjeg pogona, dok zadnji ista snaga ti treba i da smotas i da odrzis volan u istom polozaju, u dvije rijeci volan je "ko mlijeko", stopis se s njim.

Kazem, tesko je te stvari skontati kad ti uzmes nesto od jarana da provozas. Ja sam skontao nakon sto godinu nisam vozio nista osim keca. Poslije sam morao probati dva auta s prednjim pogonom da skontam da je to normalno i da nista nije pokvareno. :D

@Condy evo ti dva reviewa lika koji meni radi ekstra reviewe, upravo ono sto mi treba da cujem a ne ko da covjek cita brojke s papira. E87 i F20. Vidjeces da se na F20 zali na te stvari, premekano auto, prelagan volan.

https://www.youtube.com/watch?v=Yt2E0PbsvtQ

https://www.youtube.com/watch?v=DVSHmaGsTc8
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#354 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

i gume prave razliku, barem kod mene , pogotovo sa 15 na 17 kad se predje :wink: , a to vracanje volana je jace kad je na 17" , pogotovo ako npr. slozim gas u drugoj 8-) :lol: , priroda prednjeg pogona :lol: :lol:
cuj ne moze prednja drzat, moze moze sa dobrim setupom, gumama i motorom koji visi iza pogona :izet: :) , ako nista moze ga pratit :mrgreen:


OT
U sustini bmw 1 je solidan ikvalitetan auto :thumbup: , malo manji gepek i prostor nazad ali to je cijena koja se plati za zadnji pogon :) :thumbup:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#355 Re: BMW 118

Post by jefferson »

amar1994 wrote:
jefferson wrote:
amar1994 wrote:dobar je, al nista posebno , jedino ako je M :izet: :mrgreen:
Mislis motorna ponuda? Ja govorim o ovjesu, balansu i tezini itd.
A M135i danas se prodaje skuplje nego sto je kostao nov.
Ja hocu da kupim M135i ali s obzirom kakve su cijene salbo ce mi poci za rukom.
:)
kazem, vidio, vozio, probao nista posebno osim sto mi je bio potvrd(vjerovatno RF gume) , ono sto me nerviralo je rucna koja je jadna i hvata tek na kraju, osjecaj na volanu nista bolji nije nego kod focusa ili mazde npr. , jedino sto je zadnja vuca, pa ima prednost kad se bas tjera u krivinama :wink: , eh da zaboravi da vuce ko lud 118d 8-) :)
ih m135i :shock: :thumbup:
btw. x3 prve generacije jedan od najgorih bmw-a
a x6 najruzniji od svih bmw-a na cesti, ukljucujuci i starije modele, x5 je na mjeru uradjen :) :thumbup:
Ja ne znam sta si ti vozio, ali serija jedan je jedan od najupravljivijih auta napravljen u zadnjih 20 godina.
Osjecaj na volanu nista bolji nego kod Mazde? Sta li se tom primjerku desilo da mi je znati.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#356 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
amar1994 wrote:
jefferson wrote: :)
kazem, vidio, vozio, probao nista posebno osim sto mi je bio potvrd(vjerovatno RF gume) , ono sto me nerviralo je rucna koja je jadna i hvata tek na kraju, osjecaj na volanu nista bolji nije nego kod focusa ili mazde npr. , jedino sto je zadnja vuca, pa ima prednost kad se bas tjera u krivinama :wink: , eh da zaboravi da vuce ko lud 118d 8-) :)
ih m135i :shock: :thumbup:
btw. x3 prve generacije jedan od najgorih bmw-a
a x6 najruzniji od svih bmw-a na cesti, ukljucujuci i starije modele, x5 je na mjeru uradjen :) :thumbup:
Ja ne znam sta si ti vozio, ali serija jedan je jedan od najupravljivijih auta napravljen u zadnjih 20 godina.
Osjecaj na volanu nista bolji nego kod Mazde? Sta li se tom primjerku desilo da mi je znati.
mozda 2000000+ km :D , ne znam ili su felge male :P , nisam imao priliku 3cu ili 5cu vozit, vjerujem ti sve :thumbup:
jesi l iti probao mazgu kakvu :mrgreen: , ne znam mene jednostavno bmw ne impresionira toliko osim M serije i 3.0d sestaka :mrgreen:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#357 Re: BMW 118

Post by jefferson »

ado-šampion wrote:Ma jok, nije to isto. To je kod Audija prelagan volan pa daje taj osjecaj, odnosno prejaka servo asistencija. Tako je kazu i kod novijih BMWa, F20, F30, itd, bas se ljudi po Youtube zale na to. Ja sam vozio A3 jednu turu 500 km, i nije mi se svidio volan nikako, prelagan, premalo osjecaja. Isto kod kod Passata B6. To je ono sto zovu "elektricni volan", a zapravo je to problem prejaka servo asistencija a ne sto je volan elektricni.

Tesko je to objasniti, nije to da ti sad pustis volan u krivini a auto i dalje mota, plastican primjer, ko kad rastezes gumicu pa ti manje snage treba da je rastegnes nego da je zadrzis u tom polozaju, eh takav osjecaj je prednjeg pogona, dok zadnji ista snaga ti treba i da smotas i da odrzis volan u istom polozaju, u dvije rijeci volan je "ko mlijeko", stopis se s njim.

Kazem, tesko je te stvari skontati kad ti uzmes nesto od jarana da provozas. Ja sam skontao nakon sto godinu nisam vozio nista osim keca. Poslije sam morao probati dva auta s prednjim pogonom da skontam da je to normalno i da nista nije pokvareno. :D

@Condy evo ti dva reviewa lika koji meni radi ekstra reviewe, upravo ono sto mi treba da cujem a ne ko da covjek cita brojke s papira. E87 i F20. Vidjeces da se na F20 zali na te stvari, premekano auto, prelagan volan.

https://www.youtube.com/watch?v=Yt2E0PbsvtQ

https://www.youtube.com/watch?v=DVSHmaGsTc8
Problem je ogroman na F serijama sa volanom. Toliko je zalbi da BMW uopste nece raditi redizajn F15 modela nego se ide na komplet novi sa CLAR tehnologijom.
Volan? Rjesili su donekle sa M235i, ali M2 je pun pogodak. Mislim da ce se to sada rasiriti kroz ostale modele.
Ja sam vozio M235i i uopste nemas osjecaj da je elektricni volan. M2 nisam ali kazu da je osjecaj kao na E90.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#358 Re: BMW 118

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
ado-šampion wrote:Ma jok, nije to isto. To je kod Audija prelagan volan pa daje taj osjecaj, odnosno prejaka servo asistencija. Tako je kazu i kod novijih BMWa, F20, F30, itd, bas se ljudi po Youtube zale na to. Ja sam vozio A3 jednu turu 500 km, i nije mi se svidio volan nikako, prelagan, premalo osjecaja. Isto kod kod Passata B6. To je ono sto zovu "elektricni volan", a zapravo je to problem prejaka servo asistencija a ne sto je volan elektricni.

Tesko je to objasniti, nije to da ti sad pustis volan u krivini a auto i dalje mota, plastican primjer, ko kad rastezes gumicu pa ti manje snage treba da je rastegnes nego da je zadrzis u tom polozaju, eh takav osjecaj je prednjeg pogona, dok zadnji ista snaga ti treba i da smotas i da odrzis volan u istom polozaju, u dvije rijeci volan je "ko mlijeko", stopis se s njim.

Kazem, tesko je te stvari skontati kad ti uzmes nesto od jarana da provozas. Ja sam skontao nakon sto godinu nisam vozio nista osim keca. Poslije sam morao probati dva auta s prednjim pogonom da skontam da je to normalno i da nista nije pokvareno. :D

@Condy evo ti dva reviewa lika koji meni radi ekstra reviewe, upravo ono sto mi treba da cujem a ne ko da covjek cita brojke s papira. E87 i F20. Vidjeces da se na F20 zali na te stvari, premekano auto, prelagan volan.

https://www.youtube.com/watch?v=Yt2E0PbsvtQ

https://www.youtube.com/watch?v=DVSHmaGsTc8
Problem je ogroman na F serijama sa volanom. Toliko je zalbi da BMW uopste nece raditi redizajn F15 modela nego se ide na komplet novi sa CLAR tehnologijom.
Volan? Rjesili su donekle sa M235i, ali M2 je pun pogodak. Mislim da ce se to sada rasiriti kroz ostale modele.
Ja sam vozio M235i i uopste nemas osjecaj da je elektricni volan. M2 nisam ali kazu da je osjecaj kao na E90.
isto se tako zale i na novije 911-ke , zamijenili hidrauliku za elektriku. Ne znam zasto se rjesavaju necega sto valja :-)
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#359 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Ja nisam vozio F seriju nista, ali sam vozio E90 prije facelifta koji valjda nije elektricni i nisam primijetio neku razliku u odnosu na moj koji je elektricni. Opet nije bas ni da je tezak ko sto je bio na starijim, E46, prvi X5 itd.

Mislim da je tu problem 1 navika a problem 2 je sto jednostavno stavljaju prejak servo. Ovo drugo je vjerovatno slucaj na F serijama jer kako drukcije objasniti da je volan na zadnim E odlican a na F los a svi elektricni.

Isto tako, VW od Golfa 5, pa onda A3, Passat B6 meni isto prelagani. Super po gradu ali sto brze vozis sve bezveznije.

Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista.
Last edited by ado-šampion on 18/08/2016 18:27, edited 1 time in total.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#360 Re: BMW 118

Post by jefferson »

amar1994 wrote:
jefferson wrote:
ado-šampion wrote:Ma jok, nije to isto. To je kod Audija prelagan volan pa daje taj osjecaj, odnosno prejaka servo asistencija. Tako je kazu i kod novijih BMWa, F20, F30, itd, bas se ljudi po Youtube zale na to. Ja sam vozio A3 jednu turu 500 km, i nije mi se svidio volan nikako, prelagan, premalo osjecaja. Isto kod kod Passata B6. To je ono sto zovu "elektricni volan", a zapravo je to problem prejaka servo asistencija a ne sto je volan elektricni.

Tesko je to objasniti, nije to da ti sad pustis volan u krivini a auto i dalje mota, plastican primjer, ko kad rastezes gumicu pa ti manje snage treba da je rastegnes nego da je zadrzis u tom polozaju, eh takav osjecaj je prednjeg pogona, dok zadnji ista snaga ti treba i da smotas i da odrzis volan u istom polozaju, u dvije rijeci volan je "ko mlijeko", stopis se s njim.

Kazem, tesko je te stvari skontati kad ti uzmes nesto od jarana da provozas. Ja sam skontao nakon sto godinu nisam vozio nista osim keca. Poslije sam morao probati dva auta s prednjim pogonom da skontam da je to normalno i da nista nije pokvareno. :D

@Condy evo ti dva reviewa lika koji meni radi ekstra reviewe, upravo ono sto mi treba da cujem a ne ko da covjek cita brojke s papira. E87 i F20. Vidjeces da se na F20 zali na te stvari, premekano auto, prelagan volan.

https://www.youtube.com/watch?v=Yt2E0PbsvtQ

https://www.youtube.com/watch?v=DVSHmaGsTc8
Problem je ogroman na F serijama sa volanom. Toliko je zalbi da BMW uopste nece raditi redizajn F15 modela nego se ide na komplet novi sa CLAR tehnologijom.
Volan? Rjesili su donekle sa M235i, ali M2 je pun pogodak. Mislim da ce se to sada rasiriti kroz ostale modele.
Ja sam vozio M235i i uopste nemas osjecaj da je elektricni volan. M2 nisam ali kazu da je osjecaj kao na E90.
isto se tako zale i na novije 911-ke , zamijenili hidrauliku za elektriku. Ne znam zasto se rjesavaju necega sto valja :-)
Potrosnja i jeftinije.
Ali glavni razlog je potrosnja. Sve sto je na remenu utice na potrosnju. BMW je isto imao samo elektricnu pumpu na benzinskim motorima, sada se na B48 i B58 vraca na mehanicku vodenu pumpu.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#361 Re: BMW 118

Post by mali_milojica »

Ne znam koliko je vas vozilo 156 ili 147 npr na fabrickim 215/45R17 gumama. Ali to je fantazija od volana i osjecaja kroz isti. Od punog lijevog,do punog desnog dva kruga. Npr BMW E46 koji je generacijski isti nije ni blizu,govorim o obicnim modelima. Cak bi se usudio reci da i 159 ima bolji volan od E90.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#362 Re: BMW 118

Post by 530i »

ado-šampion wrote: Isto tako, VW od Golfa 5, pa onda A3, Passat B6 meni isto prelagani. Super po gradu ali sto brze vozis sve bezveznije.
I golf 3 ima prelagan volan, čak i na 15-kama....
BMW je BMW upravo zbog osjećaja i šmeka kod vožnje...odlične ergonomije. Kome treba od A do B on uzme Golfa ili za autoput Passata ili malo boljeg Passata koji se zove Audi...
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#363 Re: RE: Re: BMW 118

Post by amar1994 »

jefferson wrote:
amar1994 wrote:
jefferson wrote: Problem je ogroman na F serijama sa volanom. Toliko je zalbi da BMW uopste nece raditi redizajn F15 modela nego se ide na komplet novi sa CLAR tehnologijom.
Volan? Rjesili su donekle sa M235i, ali M2 je pun pogodak. Mislim da ce se to sada rasiriti kroz ostale modele.
Ja sam vozio M235i i uopste nemas osjecaj da je elektricni volan. M2 nisam ali kazu da je osjecaj kao na E90.
isto se tako zale i na novije 911-ke , zamijenili hidrauliku za elektriku. Ne znam zasto se rjesavaju necega sto valja :-)
Potrosnja i jeftinije.
Ali glavni razlog je potrosnja. Sve sto je na remenu utice na potrosnju. BMW je isto imao samo elektricnu pumpu na benzinskim motorima, sada se na B48 i B58 vraca na mehanicku vodenu pumpu.
Potrosnja na autu od 300+ks [emoji24]
Al glavni razlog je vjerovatno ovaj drugi, maksimalan profit uz minimalna ulaganja [emoji38] [emoji23]

Sent from my C6603 using Tapatalk
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#364 Re: BMW 118

Post by konektovan »

Kad se sjetim, kako je Ado-sampion hvalio volan kod vw vozila, i to ne tako davno, a sad je bezveze?![emoji1]

poslano sa Sonija Ze
NediM17
Posts: 21508
Joined: 05/11/2009 11:49

#365 Re: BMW 118

Post by NediM17 »

konektovan wrote:Kad se sjetim, kako je Ado-sampion hvalio volan kod vw vozila, i to ne tako davno, a sad je bezveze?![emoji1]

poslano sa Sonija Ze
Ne pricaj bezveze, vjerovatno si nesto pomijesao. Sigurno je hvalio kakav je volan na dodir, debljinu, i sl..

Zar je Ado nekada bio kontradiktoran? :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#366 Re: RE: Re: BMW 118

Post by konektovan »

NediM17 wrote:
konektovan wrote:Kad se sjetim, kako je Ado-sampion hvalio volan kod vw vozila, i to ne tako davno, a sad je bezveze?![emoji1]

poslano sa Sonija Ze
Ne pricaj bezveze, vjerovatno si nesto pomijesao. Sigurno je hvalio kakav je volan na dodir, debljinu, i sl..

Zar je Ado nekada bio kontradiktoran? :mrgreen:
Sjecam se spike, al' ne znam na kojoj je temi to bilo, lagan, precizan, prenosi informacije s podloge, prati svaki pokret ruku, ponekad proprica sa vozacem, kad vozac nema drustvo.[emoji1] [emoji23]

poslano sa Sonija Ze
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#367 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Pa ja i dalje tvrdim recimo volan na Golfu 5/Passatu je u odnosu na recimo usporediv kod Pezoa fantazija. U gradu ga mozes vrtiti s 2 prsta i jeste precizan nema 10 centi praznog hoda. Za razliku od Pezoa kod kojeg je po gradu pretezak a na otvorenom mozes vrtit 20 centi lijevo desno da auto ne mrdne. Nisam koristio gori volan.
Ali cak i prije sam pisao da je na VW prelagan i da ne daje dobar osjecaj.

Jbga ako kazem da je nesto bolje od loseg ili prosjecnog ne implicira da je odlicno i da od toga nema bolje.

Ovdje sam spomenuo to ne da kudim VW nego jer je to prvo auto s elektricnim volanom koje sam ja vozio gdje su bas prekardasili s lakocom.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#368 Re: BMW 118

Post by madner »

ado-šampion wrote:Ja nisam vozio F seriju nista, ali sam vozio E90 prije facelifta koji valjda nije elektricni i nisam primijetio neku razliku u odnosu na moj koji je elektricni. Opet nije bas ni da je tezak ko sto je bio na starijim, E46, prvi X5 itd.

Mislim da je tu problem 1 navika a problem 2 je sto jednostavno stavljaju prejak servo. Ovo drugo je vjerovatno slucaj na F serijama jer kako drukcije objasniti da je volan na zadnim E odlican a na F los a svi elektricni.

Isto tako, VW od Golfa 5, pa onda A3, Passat B6 meni isto prelagani. Super po gradu ali sto brze vozis sve bezveznije.

Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista.
Kakve veze ima sad prednji pogon sa ekologijom? :D

Prednji pogon je zbog ergonomije :D , odnosno zbog zelje kupaca da u kompaktu imaju i gepek.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#369 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote:
ado-šampion wrote: Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista.
Kakve veze ima sad prednji pogon sa ekologijom? :D

Prednji pogon je zbog ergonomije :D , odnosno zbog zelje kupaca da u kompaktu imaju i gepek.
Nema direktne veze, a ima utoliko sto je jednostavnije napraviti, plus svakako imas Mini i dvicu Active Tourer koji su prednji pogon iskoristis istu platformu, dakle smanjuju se troskovi a sve da bi se prodalo ekoloski prihvatljivije (i eventualno bolje) auto za istu cijenu. Zasto npr. Octavija 3 unutra ima losije materijale od Octavije 2? Da bi prodali ekoloski prihvatljivije i bolje auto za istu cijenu mora se negdje ustediti.

Isto tako i motori, razlika u potrosnji novog 1.5 dizela 3-cil. i starog 2.0 4-cil. je zanemariva, performanse losije, a razvijas novi motor, u kojeg zbog neparnog broja cilindara da obezbijedis istu kulturu rada treba vise uloziti, tako da je i izvedba skuplja.

Gepek nema veze s tim, aktuelna serija 1 360 litara, Golf i A3 380. Golf 5 i 6 - 350. Znaci ova aktuelna serija 1 kad je izasla (kraj 2011.) imala je veci gepek od Golfa. Ovaj moj isto ima korektan gepek - 330 litara i ima serijski preklopljiv zadnji naslov koji kad se preklopi daje gotovo ravan pod. Ne znam kakav je problem s gepekom u kompaktu u kojem bez problema troje odraslih putuje na 10 dana. Ako ti treba vise gepeka uzmi srednju klasu, ako nemas para srednju klasu Koreja i rijesen problem. Ne mozes zivagu a da ga ne ubacis. Ljudi bi da imaju sve u autu koje novo kosta 40 hiljada, jbg ne moze bas, negdje se moras stisnuti. Ili kupis Golfa pa kad vas krene cetverto na put izbacis od sviju po jednu torbu pa se tjesis da ima mjesta. Been there, seen that. :D

Nego zbog uzduzno postavljenog motora ispred prednje osovine kabina je pomaknuta unazad sto suzava prostor. To je problem vise nego zadnji pogon. Audi A4 nema zadnji pogon, ima samo uzduzno postavljen motor i to ne ispred predje osovine ko BMW, pa sjedi u njega pa sjedi u A3, nema nista vise mjesta, cak dapace.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#370 Re: BMW 118

Post by madner »

ado-šampion wrote:
madner wrote:
ado-šampion wrote: Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista.
Kakve veze ima sad prednji pogon sa ekologijom? :D

Prednji pogon je zbog ergonomije :D , odnosno zbog zelje kupaca da u kompaktu imaju i gepek.
Nema direktne veze, a ima utoliko sto je jednostavnije napraviti, plus svakako imas Mini i dvicu Active Tourer koji su prednji pogon iskoristis istu platformu, dakle smanjuju se troskovi a sve da bi se prodalo ekoloski prihvatljivije (i eventualno bolje) auto za istu cijenu. Zasto npr. Octavija 3 unutra ima losije materijale od Octavije 2? Da bi prodali ekoloski prihvatljivije i bolje auto za istu cijenu mora se negdje ustediti.

Isto tako i motori, razlika u potrosnji novog 1.5 dizela 3-cil. i starog 2.0 4-cil. je zanemariva, performanse losije, a razvijas novi motor, u kojeg zbog neparnog broja cilindara da obezbijedis istu kulturu rada treba vise uloziti, tako da je i izvedba skuplja.

Gepek nema veze s tim, aktuelna serija 1 360 litara, Golf i A3 380. Golf 5 i 6 - 350. Znaci ova aktuelna serija 1 kad je izasla (kraj 2011.) imala je veci gepek od Golfa. Ovaj moj isto ima korektan gepek - 330 litara i ima serijski preklopljiv zadnji naslov koji kad se preklopi daje gotovo ravan pod. Ne znam kakav je problem s gepekom u kompaktu u kojem bez problema troje odraslih putuje na 10 dana. Ako ti treba vise gepeka uzmi srednju klasu, ako nemas para srednju klasu Koreja i rijesen problem. Ne mozes zivagu a da ga ne ubacis. Ljudi bi da imaju sve u autu koje novo kosta 40 hiljada, jbg ne moze bas, negdje se moras stisnuti. Ili kupis Golfa pa kad vas krene cetverto na put izbacis od sviju po jednu torbu pa se tjesis da ima mjesta. Been there, seen that. :D

Nego zbog uzduzno postavljenog motora ispred prednje osovine kabina je pomaknuta unazad sto suzava prostor. To je problem vise nego zadnji pogon. Audi A4 nema zadnji pogon, ima samo uzduzno postavljen motor i to ne ispred predje osovine ko BMW, pa sjedi u njega pa sjedi u A3, nema nista vise mjesta, cak dapace.
Pa ti brkas pojmove. Jedno je ekonomija, drugo je ekologija. :D Znaci smanjene troskova je ekonomija. Odnosno da vise zarade. Ekoloski standardi su pak zadani sa strane a da bi se ispunili ta tebi zanemariva razlika u potrosnji opste nije zanemariva. Zasto mislis da je 3 cil skuplji?
Upravo obrnuto je istina, modularni sistem koji ce im omoguciti da koriste istu traku za vise motornih modela. Dakle ekonomija i ekologija.

Troje ljudi koji imaju fiksan raspored, te svako mora znati koliko se moze pomaknuti suvozacev zic da bi se onda ubacila roba :D
Mislim sve se moze, samo je to smjesno i nakaradno. Isto tako se moze reci da je to i za 30 dana puta, jer vise ne moze stati.

Kod Golfa 4 odraslih osoba zaista moze stati, bez da jedna mora biti manja kako bi se sjediste moglo pomaci dovoljno. Naravno da nije to to za put od 10 dana, ali ne treba ti gumeni covjek da udje iza tebe. :D

Sto se tice zadnjeg pogona u kompaktu, BMW je tu sve rekao sa novim kecom.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#371 Re: BMW 118

Post by amar1994 »


:thumbup:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#372 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

madner wrote: Pa ti brkas pojmove. Jedno je ekonomija, drugo je ekologija. :D Znaci smanjene troskova je ekonomija. Odnosno da vise zarade. Ekoloski standardi su pak zadani sa strane a da bi se ispunili ta tebi zanemariva razlika u potrosnji opste nije zanemariva. Zasto mislis da je 3 cil skuplji?
Upravo obrnuto je istina, modularni sistem koji ce im omoguciti da koriste istu traku za vise motornih modela. Dakle ekonomija i ekologija.

Troje ljudi koji imaju fiksan raspored, te svako mora znati koliko se moze pomaknuti suvozacev zic da bi se onda ubacila roba :D
Mislim sve se moze, samo je to smjesno i nakaradno. Isto tako se moze reci da je to i za 30 dana puta, jer vise ne moze stati.

Kod Golfa 4 odraslih osoba zaista moze stati, bez da jedna mora biti manja kako bi se sjediste moglo pomaci dovoljno. Naravno da nije to to za put od 10 dana, ali ne treba ti gumeni covjek da udje iza tebe. :D

Sto se tice zadnjeg pogona u kompaktu, BMW je tu sve rekao sa novim kecom.
Super, kako ispuniti nove ekoloske zahtjeve, usput napraviti bolje auto, a zadrzati cijenu auta na istom i zaraditi isto ili vise? Magija? :-) Nikakva magija, nego se stedi na drugim mjestima i tako rezu troskovi.
Nego cim si ti poceo previse pametovati vidi se da ni sam vise nisi siguran u to sto pricas. :D I ovo za prostor i Golfa si u sustini rekao isto sto i ja. I jedno i drugo je nakadardno samo je jedno malo manje nakaradno.

Sto se tice zadnjeg pogona u kompaktu, bojim se da pricas o onome o cemu znas vrlo malo. Naime, objektivna razlika u prostoru po duzini mog keca i usporedive trice kad se izmjeri je 8 cm. Znaci ako nije problematican u trici s tog aspekta nije problematican ni u kecu. Svaki BMW ispod petice je uzak, a istini na volju cak ni sedmica se bas ne razbacuje prostorom s obzirom na klasu kojoj pripada. Jednostavno to BMWu nikad nije bio prioritet.
Poenta izbjegavanja zadnjeg pogona je u ustedi, posebno kad se sagleda cinjenica da ni jedno drugo auto u toj klasi nema zadnji pogon. Logika je da i s prednjim pogonom mogu napraviti najdinamicnije auto u klasi i tako uzeti kupce Audiju i (sad) Mercedesu, a da pritom ne uzmu dio kolaca od Serije 3, jer je Serija 3 zlatna koka. Jer trenutno parovi bez djece imaju premalo argumenata za kupovinu trice umjesto keca, jer dobijes istu tehniku s manje prostora.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#373 Re: BMW 118

Post by madner »

Tehnoloski napredak i povecanje produktivnosti naravno. Valjda znas da je to kljuc napretka u zadnjih 100 godina u svim domenama. :D

Naveo sam ti primjer, ako motor napravis tako da na istoj traci mozes praviti 3 i 4 cil, onda smanjis troskove proizvodnje naspram starog modela.
Sto se tice Skode i zasto je losija, to je kada se VW buni sto nisu dovoljno Dacia a imaju tu ulogu.

Trica je problematicna, pa vidis da joj raste medjuosovinsko rastojanje jer nema dovoljno prostora. Kada se taj tvoj poceo proizvoditi medjuosovinsko rastojanje je bilo 20 cm manje nego kada si ga kupio.
Milenials imaju opet vise djece, prostor postaje bitniji itd...

Usteda je naravno tacan odgovor, ali usteda i ekologoija nisu sinonimi. :D
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#374 Re: BMW 118

Post by ado-šampion »

Medjuos. razmak kod aktuelne trice je povecan za 5 cm u odnosnu na prethodnu. Kod keca je 6 cm.

Inicijalna ideja jeste bila da se trica napravi ko mala petica, ali je onda bila frka da je preteska/pretroma i premekana tako da je na FL prosle godine dobila potpunu reviziju podvozja.

Nisam ja ni rekao da je prednji pogon zbog ekologije ali 3-cil. motor jeste.
User avatar
madner
Posts: 56754
Joined: 09/08/2004 16:35

#375 Re: BMW 118

Post by madner »

ado-šampion wrote: Rjesavaju se jbg isto sto su u Boxteru samo 4cil motori, sto BMW ima motore 3cil i prednji pogon, ekologija. Ekoloski zahtjevi sve stroziji, auta se ocekuju bolja a cijena ista
Haj dobro. :D
2004 je bila E46, do 2011 si imao dva skoka u 3ici.
Post Reply