e i tu ima caka, kad sam uzeo auto sauh manuelni ne mogu ostaviti izvucen da sam stoji, isto kao da ima neka opruga i on se sam vraca unutra, dakle dok ga drzim izvucenog, skroz, na pola, trecinu on stoji ali moram ga drzati, cim ga pustim on se vraca sam...M@RKO wrote:Pa cekaj ako je kod tebe manuelni saug, zasto ga ti ne drzis "izvucenog" dok se auto ne zagrije, da ti poveca obrtaje?
Veca mi je potrosnja, ali dobro, ocekivano. Sad je dvogrli karburator, a fabricki je jednogrli. Ali nije pretjerana razlika.
Autoelektrika - problem
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#26 Re: Autoelektrika - problem
- basicm
- Posts: 10461
- Joined: 16/01/2012 21:38
#27 Re: Autoelektrika - problem
Nije ti dobra smjesa, treba namjestiti karburator. Imas obrtaje, nemas snagu, cim opteretis motor, gusi ga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#28 Re: Autoelektrika - problem
Ja govorim citavo vrijeme da obrati paznju na karburator. Saug, bio on manuelni ili automatski, nema veze sa ovim tvojim problemom niti s njim ces rijesiti problem. Znas li sta se desava kad povlacis saug? Kad povlacis rucicu sauga, time lagano smanjujes dotok zraka dok mu u isto vrijeme i dodajes malo gasa. U stvari samo time nastimas malo bogatiju smjesu da bi motor lakse radio dok je mrtav hladan. Ja bih da sam na tvom mjestu, ako ja sam ne znam nista oko auta, nasao nekog drugog majstora da se malo vise posveti generalnom ciscenju i stimanju tvog karburatora. Najveci problem je sto je to prilicno danguba posao, nije nista tesko, ali oduzme dosta vremena, a majstor ne moze da naplati to vrijeme. Zato se vecina majstora nece posvetiti tom poslu.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#29 Re: Autoelektrika - problem
druze stelovan je karburator, opran otkuhan ne znam ni ja sta.. problem bio i prije a i ostao poslije identican... tad mi slavko rekao da je to do struje (tad sam jos uvijek i ja mislio da je karburator)...basicm wrote:Nije ti dobra smjesa, treba namjestiti karburator. Imas obrtaje, nemas snagu, cim opteretis motor, gusi ga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#30 Re: Autoelektrika - problem
ponizavas me druze objasnjavajuci mi sta je saug i kako funkcionise i sta radi... ja tebi pricam jednu pricu ti meni drugu... nema veze, hvala ti puno na odgovorima... ja tebi uporno govorim da bi elektronskio saug sam digao obrtaje motora dok je hladan, meni to mehanicki saug ne radi, a ne mogu ga drzat stalno podignutog zato sto se sam vraca... eto nezz sta da napisem vise...preludezalude wrote:Ja govorim citavo vrijeme da obrati paznju na karburator. Saug, bio on manuelni ili automatski, nema veze sa ovim tvojim problemom niti s njim ces rijesiti problem. Znas li sta se desava kad povlacis saug? Kad povlacis rucicu sauga, time lagano smanjujes dotok zraka dok mu u isto vrijeme i dodajes malo gasa. U stvari samo time nastimas malo bogatiju smjesu da bi motor lakse radio dok je mrtav hladan. Ja bih da sam na tvom mjestu, ako ja sam ne znam nista oko auta, nasao nekog drugog majstora da se malo vise posveti generalnom ciscenju i stimanju tvog karburatora. Najveci problem je sto je to prilicno danguba posao, nije nista tesko, ali oduzme dosta vremena, a majstor ne moze da naplati to vrijeme. Zato se vecina majstora nece posvetiti tom poslu.
- basicm
- Posts: 10461
- Joined: 16/01/2012 21:38
#31 Re: Autoelektrika - problem
Ja ne sumnjam da si to uradio, medjutim ne mora znaciti da je popravljeno. Ili je smjesa siromasna, ili, manje vjerovatno, faza nije u redu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Posts: 133
- Joined: 15/05/2010 09:23
#32 Re: Autoelektrika - problem
U ovom postu je sve odlicno napisaodgL_ wrote:ponizavas me druze objasnjavajuci mi sta je saug i kako funkcionise i sta radi... ja tebi pricam jednu pricu ti meni drugu... nema veze, hvala ti puno na odgovorima... ja tebi uporno govorim da bi elektronskio saug sam digao obrtaje motora dok je hladan, meni to mehanicki saug ne radi, a ne mogu ga drzat stalno podignutog zato sto se sam vraca... eto nezz sta da napisem vise...preludezalude wrote:Ja govorim citavo vrijeme da obrati paznju na karburator. Saug, bio on manuelni ili automatski, nema veze sa ovim tvojim problemom niti s njim ces rijesiti problem. Znas li sta se desava kad povlacis saug? Kad povlacis rucicu sauga, time lagano smanjujes dotok zraka dok mu u isto vrijeme i dodajes malo gasa. U stvari samo time nastimas malo bogatiju smjesu da bi motor lakse radio dok je mrtav hladan. Ja bih da sam na tvom mjestu, ako ja sam ne znam nista oko auta, nasao nekog drugog majstora da se malo vise posveti generalnom ciscenju i stimanju tvog karburatora. Najveci problem je sto je to prilicno danguba posao, nije nista tesko, ali oduzme dosta vremena, a majstor ne moze da naplati to vrijeme. Zato se vecina majstora nece posvetiti tom poslu.
Ajde nam jos jednom reci, kad se auto zagrije, kad je na radnoj temperaturi sta se tad desava sa obrtajima?
Da li se smanjuju ili se to desava samo ako je hladan motor?
Ako se desava samo kad je hladan, pomoci ce ti tad saug, ali svejedno mehanicki ili automatski samo da je ispravan. Probaj vidjeti zasto se tvoj sam vraca i rijesio si problem, ako se ovo desava samo dok je hladan motor.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#33 Re: Autoelektrika - problem
druze, kad se auto zagrije radi na 1100-1200 obrtaja bez ijednog upaljenog potrosaca (znaci radna temperatura) jer sam ja podigo ler gas upravo zbog tih gubitaka kad upalim 3-4 potrosaca (jaca) evo redom cu ovako... upalim svijetla padne na 850 grijanje padne na 700, brisace i grijac sajbe 600, drzim pri tom kocnicu 500... otprilike... znaci problem je prisutan UVIJEK, ali je manje iritantan kad se auto zagrije jer je logicnije da onda radi normalnije, kad je hladno auto bez potrosaca znaci upaljeno pod saugom odradi minutu spustim saug, bez ijednog potrosaca radi na 600... zamisli onda kad popalim sve ovo sto sam gore naveo na koliko spadne ? Upravo tako... jedva radi.... samo govorim o tome da je problem iritrantniji i visee prisutniji kad je hladan nego kad je topao... i da tada imam utisak da bi se svaki cas mogla ugasit (iako se ne ugasi...)M@RKO wrote:U ovom postu je sve odlicno napisaodgL_ wrote:ponizavas me druze objasnjavajuci mi sta je saug i kako funkcionise i sta radi... ja tebi pricam jednu pricu ti meni drugu... nema veze, hvala ti puno na odgovorima... ja tebi uporno govorim da bi elektronskio saug sam digao obrtaje motora dok je hladan, meni to mehanicki saug ne radi, a ne mogu ga drzat stalno podignutog zato sto se sam vraca... eto nezz sta da napisem vise...preludezalude wrote:Ja govorim citavo vrijeme da obrati paznju na karburator. Saug, bio on manuelni ili automatski, nema veze sa ovim tvojim problemom niti s njim ces rijesiti problem. Znas li sta se desava kad povlacis saug? Kad povlacis rucicu sauga, time lagano smanjujes dotok zraka dok mu u isto vrijeme i dodajes malo gasa. U stvari samo time nastimas malo bogatiju smjesu da bi motor lakse radio dok je mrtav hladan. Ja bih da sam na tvom mjestu, ako ja sam ne znam nista oko auta, nasao nekog drugog majstora da se malo vise posveti generalnom ciscenju i stimanju tvog karburatora. Najveci problem je sto je to prilicno danguba posao, nije nista tesko, ali oduzme dosta vremena, a majstor ne moze da naplati to vrijeme. Zato se vecina majstora nece posvetiti tom poslu.
Ajde nam jos jednom reci, kad se auto zagrije, kad je na radnoj temperaturi sta se tad desava sa obrtajima?
Da li se smanjuju ili se to desava samo ako je hladan motor?
Ako se desava samo kad je hladan, pomoci ce ti tad saug, ali svejedno mehanicki ili automatski samo da je ispravan. Probaj vidjeti zasto se tvoj sam vraca i rijesio si problem, ako se ovo desava samo dok je hladan motor.
-
- Posts: 3037
- Joined: 25/09/2014 22:39
#34 Re: Autoelektrika - problem
drug do smjese mislim da nije, svijecice nisu masne, nema crnila i cadji na auspuhu, trosi onako normalno kao i svaki benzinac 8-9 gradske otvorene manje, tako da nezz dal je do smiejse... a za fazu sto si napiso nisam skontao, ako mozes objasnit ? Hvalabasicm wrote:Ja ne sumnjam da si to uradio, medjutim ne mora znaciti da je popravljeno. Ili je smjesa siromasna, ili, manje vjerovatno, faza nije u redu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#35 Re: Autoelektrika - problem
faza je vjerovatno uzubljenje
-
- Posts: 1012
- Joined: 17/02/2013 09:46
#36 Re: Autoelektrika - problem
I ja cu morati do stomatologa malo da se uzubim
-
- Posts: 5617
- Joined: 07/03/2012 00:09
#37 Re: Autoelektrika - problem
Nije mi namjera da te ponizim. Ali cudno objasnjavas tako da sam stekao utisak da se apsolutno ne razumijes u problematiku.dgL_ wrote:ponizavas me druze objasnjavajuci mi sta je saug i kako funkcionise i sta radi... ja tebi pricam jednu pricu ti meni drugu... nema veze, hvala ti puno na odgovorima... ja tebi uporno govorim da bi elektronskio saug sam digao obrtaje motora dok je hladan, meni to mehanicki saug ne radi, a ne mogu ga drzat stalno podignutog zato sto se sam vraca... eto nezz sta da napisem vise...preludezalude wrote:Ja govorim citavo vrijeme da obrati paznju na karburator. Saug, bio on manuelni ili automatski, nema veze sa ovim tvojim problemom niti s njim ces rijesiti problem. Znas li sta se desava kad povlacis saug? Kad povlacis rucicu sauga, time lagano smanjujes dotok zraka dok mu u isto vrijeme i dodajes malo gasa. U stvari samo time nastimas malo bogatiju smjesu da bi motor lakse radio dok je mrtav hladan. Ja bih da sam na tvom mjestu, ako ja sam ne znam nista oko auta, nasao nekog drugog majstora da se malo vise posveti generalnom ciscenju i stimanju tvog karburatora. Najveci problem je sto je to prilicno danguba posao, nije nista tesko, ali oduzme dosta vremena, a majstor ne moze da naplati to vrijeme. Zato se vecina majstora nece posvetiti tom poslu.
Nece ti svjecice biti masne i crne jer ti je mozda karburator ustiman za rad u voznji. Svjece ce biti masne i crne od prebogate smjese, mozda je kod tebe presiromasna smjesa. Nije ustiman onaj dio koji regulise rad na stangasu. Ono sto se nekad zvalo ler dizna. Saug je poseban sistem, rad u leru tj na stangasu je poseban sistem, rad u voznji je poseban sistem. Ovo "sistem" je mozda jaka rijec, ali razumjet ces. Ako imas kakvih vakuma prekontrolisi i crijeva sto idu na vakume. Sta drugo da ti kazem...
-
- Posts: 2
- Joined: 30/09/2014 23:36
#38 Re: Autoelektrika - problem
Da li neko slucajno zna kako doci do kod-a imam problem s radio navigacijom trazi mi KOD ford mondeo..hvala
-
- Posts: 267
- Joined: 13/11/2013 15:28
#39 Re: Autoelektrika - problem
Hitno mi treba info. gdje kupiti u Sarajevu DZEK za pumpu goriva za Golfa V 1.9 TDI ???
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#40 Re: Autoelektrika - problem
na otpadu
- muha_sa
- Posts: 128609
- Joined: 12/11/2004 23:33
- Location: rajvosa
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#42 Re: Autoelektrika - problem
reljevo -hadzija,tamo ce najprije to naci..