Automobilizam - All about
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 17933
- Joined: 17/04/2012 22:57
#44401 Re: Automobilizam - All about
Pa vidi, T3 je roknut direktno u zid. Meni je logično da ovako strada. E sada zamisli T3 u realnom saobraćaju. Vjerujem da bi G2 i ostala mala auta iz tog vremena lošije prošla u udesu. Ne vjerujem već sam siguran. A zabijati se u kuće nema baš puno smisla.
Testovi su jedno, realan saobraćaj drugo, ali nisu loši kao što rekoh jer tjeraju proizvođače da budu bolji. Sjetite se primjera Grande Punto. 2006. ili koje već godine taj auto je najbolji u klasi i dobija maksimalnih 5 zvjezdica. 10 godina iza dobija 0 zvjezdica iako je isti, možda čak i malo poboljšan. 2006. prosječan čovjek misli da mu u tom Puntu nema smrti, 10 godina posle prosječan čovjek smatra da je taj Punto mrtvački sanduk. Realnost je da će u tom autu pod istim okolnostima podjednako dobro ili loše proći putnici i 2006. i 2016. god.
Testovi su jedno, realan saobraćaj drugo, ali nisu loši kao što rekoh jer tjeraju proizvođače da budu bolji. Sjetite se primjera Grande Punto. 2006. ili koje već godine taj auto je najbolji u klasi i dobija maksimalnih 5 zvjezdica. 10 godina iza dobija 0 zvjezdica iako je isti, možda čak i malo poboljšan. 2006. prosječan čovjek misli da mu u tom Puntu nema smrti, 10 godina posle prosječan čovjek smatra da je taj Punto mrtvački sanduk. Realnost je da će u tom autu pod istim okolnostima podjednako dobro ili loše proći putnici i 2006. i 2016. god.
- klaki
- Posts: 2303
- Joined: 15/02/2013 17:49
- Location: 榛名山峠
#44402 Re: Automobilizam - All about
ma kupis land kruzerku i ne razmisljas o sudarima
-
- Posts: 17933
- Joined: 17/04/2012 22:57
#44403 Re: Automobilizam - All about
Dobra, skupa i ružna.
- ElRe
- Posts: 10667
- Joined: 12/12/2011 11:28
#44404 Re: Automobilizam - All about
Koliko bi nas, da kupuje novi low cost automobil, dakle do 15k eura, uopste i pomislio na NCAP *?
Meni prvome to ne bi bilo prioritet. Ima 4 air baga, ABS, ESP, idemo dalje
Euro NCAP sam prestao da pratim kada su poceli da prave razliku da li auto ima ili nema upozorenje za vezivanje pojasa.
Svakako podrzavam napredak sigurnosnih sistema, da ne bude zabune.
Meni prvome to ne bi bilo prioritet. Ima 4 air baga, ABS, ESP, idemo dalje
Euro NCAP sam prestao da pratim kada su poceli da prave razliku da li auto ima ili nema upozorenje za vezivanje pojasa.
Svakako podrzavam napredak sigurnosnih sistema, da ne bude zabune.
-
- Posts: 1725
- Joined: 11/03/2013 21:21
#44405 Re: Automobilizam - All about
Mislim da je punto najvise popusio zbog izostanka elektronskih pomagala za stabilnos i slicno, jer se 2006 nisu toliko gledala ta cuda, koliko cisti crash.citroen xm wrote: ↑14/04/2021 19:34 Pa vidi, T3 je roknut direktno u zid. Meni je logično da ovako strada. E sada zamisli T3 u realnom saobraćaju. Vjerujem da bi G2 i ostala mala auta iz tog vremena lošije prošla u udesu. Ne vjerujem već sam siguran. A zabijati se u kuće nema baš puno smisla.
Testovi su jedno, realan saobraćaj drugo, ali nisu loši kao što rekoh jer tjeraju proizvođače da budu bolji. Sjetite se primjera Grande Punto. 2006. ili koje već godine taj auto je najbolji u klasi i dobija maksimalnih 5 zvjezdica. 10 godina iza dobija 0 zvjezdica iako je isti, možda čak i malo poboljšan. 2006. prosječan čovjek misli da mu u tom Puntu nema smrti, 10 godina posle prosječan čovjek smatra da je taj Punto mrtvački sanduk. Realnost je da će u tom autu pod istim okolnostima podjednako dobro ili loše proći putnici i 2006. i 2016. god.
- Evolution_IV
- Posts: 12807
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#44406 Re: Automobilizam - All about
gol plus
- Rockefeller
- Posts: 7221
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#44408 Re: Automobilizam - All about
Zapravo je obrnuto. Kad auto udari samo jednim dijelom, svu energiju preuzima taj dio i znatno se vise deformira nego kod full front impacta.citroen xm wrote: ↑14/04/2021 19:34 Pa vidi, T3 je roknut direktno u zid. Meni je logično da ovako strada. E sada zamisli T3 u realnom saobraćaju. Vjerujem da bi G2 i ostala mala auta iz tog vremena lošije prošla u udesu. Ne vjerujem već sam siguran. A zabijati se u kuće nema baš puno smisla.
Zato NCAP i testira djelomicni impact. Pogledaj snimke full front sudara novijih auta, bude jos manja deformacija nego kod djelomicnog.
-
- Posts: 2950
- Joined: 30/11/2017 13:53
#44409 Re: Automobilizam - All about
Sta reci, eto nema ni jednog jedinog airbaga. Stvar obavezna jos od 90-ih.
-
- Posts: 9145
- Joined: 20/12/2018 16:11
#44410 Re: Automobilizam - All about
E ovaj golf nije skup sigurno
- Evolution_IV
- Posts: 12807
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- Rockefeller
- Posts: 7221
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#44412 Re: Automobilizam - All about
Avangarda.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65592
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#44413 Re: Automobilizam - All about
A jest gadan hljebe
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65592
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#44414 Re: Automobilizam - All about
A jest gadan hljebe.
Da ga je kako uvozit u BiH, ubio bi pare.
Da ga je kako uvozit u BiH, ubio bi pare.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65592
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- konektovan
- Posts: 40075
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#44416 Re: Automobilizam - All about
GoL ko pištolj..
- sacred000
- Posts: 94
- Joined: 17/07/2013 14:29
#44417 Re: Automobilizam - All about
Pozdrav
Da li se neko susretao sa ovakvim problemom, naime imam Citroen C4 2011 Tendance i radio mi slabo radi hvata signal samo u centru grada, mjenjao sam krovnu antenu ali ništa se nije promjenilo.
Na dijagnostici pokazuje Aerial Antenna, koja je to antena ?
Da li se neko susretao sa ovakvim problemom, naime imam Citroen C4 2011 Tendance i radio mi slabo radi hvata signal samo u centru grada, mjenjao sam krovnu antenu ali ništa se nije promjenilo.
Na dijagnostici pokazuje Aerial Antenna, koja je to antena ?
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65592
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- Evolution_IV
- Posts: 12807
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65592
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
-
- Posts: 858
- Joined: 29/09/2020 09:18
#44421 Re: Automobilizam - All about
Jest poprilicno siguran al za putnike , dok je za ostale u saobracaju tj. pjesake poprilicno nesiguran ....tu je i dobila najlosiju ocjenu na testucitroen xm wrote: ↑14/04/2021 16:34 Dobro je što ovim testiranjima tjeraju proizvođače da što više ulažu u bezbjednost, a loše je što ove dvije zvjezdice nisu realne. Laik kada ovo vidi reći će da je ovaj Sandero mrtvački sanduk, a nije tako i po ovome što vidim čak bih rekao da je prilično siguran auto.
Cjelokupan ambijentSpoilerShow
-
- Posts: 17933
- Joined: 17/04/2012 22:57
#44422 Re: Automobilizam - All about
Da, i to je tek smijurija teška. Nego ne vidjeh testove G klase i njegove N cap ocjene, posebno kod zaštite pješaka.
Sigurno, ali hoću da kažem da su ocjene sušta suprotnost a u realnom životu isto prolaziš.
-
- Posts: 17933
- Joined: 17/04/2012 22:57
#44423 Re: Automobilizam - All about
Dobra slika pravo, interesantan duel.
-
- Posts: 7537
- Joined: 14/06/2012 22:59
#44424 Re: Automobilizam - All about
https://www.adac.de/infotestrat/tests/c ... s+G-Klassecitroen xm wrote: ↑15/04/2021 18:43 Da, i to je tek smijurija teška. Nego ne vidjeh testove G klase i njegove N cap ocjene, posebno kod zaštite pješaka.
....
Zaštita putnika u unutrašnjosti vozila: 90% (Nova Dacia Sandero: samo 70%)
Zaštita pješaka: 78% (Nova Dacia Sandero: samo 41%).
Poređenja radi, Citroën C5 Aircross (Model 2019) ima zaštitu pješaka od samo 58% (a zaštita putnika u unutrašnjosti vozila: 87%).
-
- Posts: 17933
- Joined: 17/04/2012 22:57
#44425 Re: Automobilizam - All about
Nisam siguran da li bi u realnom životu pješak duplo bolje prošao pri udaru G u odnostu na Stepway.