bitanga_sa_otesa wrote: ↑28/01/2022 19:39ovi ne sjedaju u kola ,ovi su placeni da rade prljave poslove
u opisu na fb pise i da je Colin ispod auta...
Moderators: anex, _BataZiv_0809
bitanga_sa_otesa wrote: ↑28/01/2022 19:39ovi ne sjedaju u kola ,ovi su placeni da rade prljave poslove
mala ispravka tip je 144530i wrote: ↑28/01/2022 20:53
Da se imalo razumiješ k'o što ne razumiješ znao bi da je Yugo isključivi proizvod Fiata i Fiatove pameti... Yugo se službeno označava kao tip 145 što odgovara fiatovoj nomenklaturi modela, tako stoji u broju šasije i trebalo bi u i saobraćajnim dozvolama u rubrici D.2, tip 145A.
a moguce je ,poznat je on po tome
Ne volim pametovati ljudima koji znaju znanje, ali je ipak 145.
nema mi boljeg vozaca
znam ja da je broj sasije na svim VX1145A*****,ne znam zasto su promijenili,mozda je finalni prototip bio 145,ova moja slika je iz italijanskog magazina,kad se tek pojavio prvi put,mislim 1979.530i wrote: ↑28/01/2022 22:21
Ne volim pametovati ljudima koji znaju znanje, ali je ipak 145.
Evo slika američke verzije https://hips.hearstapps.com/autoweek/as ... keepGifs=1
Za domaće tržište je ova pločica malo drugačije, ali je sigurno isti broj 145.
pa bio je tommy makinnen - coek prekuco i otiso iz rallyja
Paaa neki razlog postoji, a ja ga ne znam. Recimo Fiat Uno nosi oznaku 146A (i br. šasije počinju ZFA146A...), prototip koji se pojavio par godina ranije i ima isto ovako uslikan na par slika je nosio oznaku Fiat 143 i to nije nikad zaživjelo u stvarnosti.bitanga_sa_otesa wrote: ↑28/01/2022 22:33
znam ja da je broj sasije na svim VX1145A*****,ne znam zasto su promijenili,mozda je finalni prototip bio 145,ova moja slika je iz italijanskog magazina,kad se tek pojavio prvi put,mislim 1979.
Sve je to meni poznato iz historije, ali i dalje ne daje odgovor na pitanje kako smo mi imali fabrike da to sve sklopimo a iz drugog svjetskog rata izasli bukvalno bez gaca na guzici, sa ruralnim stanovnistvom od kojih je pismen bio jedino lokalni pop/svecenik/efendija i kotarski javni biljeznik do kojeg je trebalo pola dana jahati na konju.530i wrote: ↑29/01/2022 10:28
@_BataZiv_0809
Da, talijanska komunistička partija (iako je Italija bila dio Zapada) je bila veoma jaka. Zato su i sarađivali sa Istokom, Rusima u zamjenu za hrđavi lim poslali licencu fiata 124, Titi poslali fiću i malo promijenjenju 128 (a i sam oblik z101 je bio osmišljen prvo u italiji), poljacima 126 i 125 sa mehanikom od tristaća...koliko im se to isplatilo na duge staze, pitanje je. Auta su postala sinonim za hrđanje i loš kvalitet, iako mnogi primjeri dokazuju suprotno.
https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_Communist_Party
It changed its name in 1943 to PCI and became the second largest political party of Italy after World War II, attracting the support of about a third of the vote share during the 1970s. At the time, it was the largest communist party in the West, with peak support reaching 2.3 million members, in 1947,[11] and peak share being 34.4% of the vote (12.6 million votes) in the 1976 general election.
Da talijanska komunistička partija nije bila toliko jaka i nije imala interes jačati prijateljstvo sa drugim komunističkim partijama ne bi se desilo da imamo de facto fiat fabrike širom komunističkog svijeta - poljska, rusija, sfrj. A to je odgovaralo i primaocima usluga da pokažu kako su šatro i oni dio razvijenog svijeta._BataZiv_0809 wrote: ↑29/01/2022 11:18 Polako, polako sad.
Dakle nije samo komunjarska propaganda tome uzrok nego je ipak ovdje bilo pametnih i pismenih ljudi?
Mozemo li uporediti broj tih ljudi kod nas i u Njemackoj, pa da vidimo je li utemeljeno poredjenje od kojeg je ova prica potekla?
Mozemo naravno. Neuporedivo je.
1.) Ima(o) je i Kongo komunisticku partiju i Vietnam i Sjeverna Koreja i Kina, pa gdje su im Fiatove fabrike?530i wrote: ↑29/01/2022 12:44
1. Da talijanska komunistička partija nije bila toliko jaka i nije imala interes jačati prijateljstvo sa drugim komunističkim partijama ne bi se desilo da imamo de facto fiat fabrike širom komunističkog svijeta - poljska, rusija, sfrj. A to je odgovaralo i primaocima usluga da pokažu kako su šatro i oni dio razvijenog svijeta.
2. Tvoja opaska da je ovdje sve go seljak nije istinita, bilo je pismenih i pametnih ljudi. No, oni sami ne bi ništa postigli ili barem ne u ovolikom obimu.
3.Tvrdiš da je jugo veće ili značajnije ostvarenje od mercedesa - nije, kako god okreneš. Dokazao sam ti da su to talijani napravili (kao i sve drugo), a par lokalnih inžinjera uz svesrdnu pomoć partije i kompletne države pokrenulo proizvodnju...
4. Usput budu rečeno kad već spominješ značajna ili značajni ostvarenja, golf iz tasa je možda i najznačanije ostvarenje u tom nekom tvom značaju. Kvalitetno zapadno auto koje je ostalo kvalitetno bez obzira na proizvodnju pod kominističkim sistemom. I kompletna fabrika unis-tas.