Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
koje bacanje para.
kontejner ti je trenutno duplo skuplji nego inace...
prije si mogao dovuci auto iz usa za 1000-1300 usd... u jednom pravcu naravno!
edit: bas me interesuje ko ovo radi i zasto?
ako vec ima para na bacanje bolje dati nekom djecijem domu ili slicnoj ustanovi
Komsija dosao iz usa i dovukao sa sobom auto na usa tablicama. Kontam je li jeftinije rentati auto. Ako ces biti 2-3 mjeseca ovde.
jeftinije je svaki put uzeti taksi... pa i na izlete i na more.
mozes se i negdje napiti i dodje covjek da te odvuce.
mozes cak zaposliti privatnog vozaca da te vozi 2 mjeseca za te pare
nepass1 wrote: ↑14/07/2021 10:30
Komsija dosao iz usa i dovukao sa sobom auto na usa tablicama. Kontam je li jeftinije rentati auto. Ako ces biti 2-3 mjeseca ovde.
Niko ne dovozi auta da ih vrati za 2-3 mjeseca nazad (barem niko normalan), nego ta auta budu garažirana ovdje non-stop i koriste se kad gazda dođe na odmor. Plaćaju naše osiguranje, tzv. pogranično, a tamo daju izjavu da je auto u inostranstvu i ne moraju na eko-test da bi dobili naljepnicu za narednih par godina...
Novo auto, zivi iznad mene. Pretprosle godine nije bilo auta. U garazi u zgradi nije. Haj nije ni bitno. Nego vec par auta ovih dana vidjam sa usa tablicama kad eto i komsija. Kontam kako im se isplati.
Auto je neki honda suv
Ne kontam ove “domaće” amerikance. Dovuku auta koja ne mogu homologaciju proci. Nemogu ili se neisplati nazad ih voziti. Dovuku auta i nakon nekoliko vremena truhnu po garazama i parkinzima..
Jedini koji dodje dole sa autom je nurkic nurko i vrati ga.
_BataZiv_0809 wrote: ↑14/07/2021 14:26
Valja komsiji iz sela pokazat sta vozi u Cemerikama.
ma to je to...
oni misle mi u evropi ne gledamo americke filmove.
ne znam sta je gore, oni pacenici koji rentaju auto u dijaspori pa se kurce po selu ili ovi sto dovuku auta koje u usa vise niko nece (tj. starija od 3 godine)
Naravno da nije kurčenje, nego čisto stvar praktičnosti. Vidi se da pojedinci ovdje, uz dužno poštavanje, pojma nemaju. Dopreme ljudi auto koje im onda stoji ovdje godinama i koriste ga to vrijeme kada su na odmoru, neki budu i 2-3 mjeseca u komadu. Dosta jeftinije i praktičnije nego rent-a-car. Tamo nađu auto koje nije skupo, pogotovo u poređenju sa našim tržištem...još se i stavi šta god u gepek dok auto dolazi. Za registraciju i osiguranje sam ranije pisao. Ovima koji gledaju u tuđe garaže i avlije bi bilo bolje da malo obrate pažnju na sebe, možda nekad i odmaknu od krntija koje voze...
_BataZiv_0809 wrote: ↑14/07/2021 14:26
Valja komsiji iz sela pokazat sta vozi u Cemerikama.
Da je to kakav lincoln, ford 150, sta znam nesta ogromno. Nego honda suvic. Nesta nmg da vjerujem da je kurcenje.
"Jesi vidio sta je doćero iz Amerike jebo mater svoju, odakle mu pare, sta li radi tamo"
Nikad ali nikad ne treba izgubiti iz vida koliko su poremeceni prioriteti ovdasnjem narodu i koliko je malogradjanstina misao vodilja u zivotu. Cast izuzecima naravno.
Pa raji je haman vaznije nosat zadnji ajfon nego napravit zube, kud ces dalje
Ma
Mozes skontat koji je dočero za kurčenja a koji radi potreba.
Vecina ih je radi potreba. Sve je vise penzionera koji provedu 40-70% vremena u bih na godisnjem nivou.. Ali ne kontam, sto dovezu auto ostave a auto niti mozes homologirati niti registrovati.
U svakom slučaju je praktičnije ovde kupiti auto za isti novac, pa i malo starije ako treba a ne mora. Održavanje, registracija, dostupnost dijelova... Ali USA tablice bajo moj, to ti odmah diže rejting.
Zar nije carinski prekrsaj drzati auto na stranim tablama duze od 6mjeseci u bih? Zar se moze uvesti auto ispod euro 4 odnosno ispod euro 5 norme? Ne kontam ni ja svrhu dovlacenja auta iz amerike vrijednosti par stotina dolara.. Skuplja auta i razumijem
jeste carinski prekrsaj al kad si ti cuo da je neko zbog toga kaznjen?
pa bilo je po temama kako se onaj mercedes neki vozio na engleskim cini mi se tablama koje su istekle prije 10ak godina
takvih pitaj boga koliko ima
posebno dobro je onima koji tamo zive pa izvade licnu te drzave a drot onda samo gleda da uzme eure u svoj dzep boli njega za carinski
Pa ne znam, valjda mogu provjeriti kad je zadnji put auto uslo/izaslo na teritoriju bih. Ako krsi carinski, oduzeti odma.. ima u valtera perica jedan volvo na svedskim tablama, istekla mu registracija 2017. A vozi se svakodnevmo.. 4 godine nelegalno auto u drzavi.. doduse, masa je takvih..
Vozaju sve dok se nesto ne desi. Naša tukmuk murija pojma nema čitat te registracije. A na vecini ima datum kad je istekla na tablici....
. To par stotina $ auta. Da bogdom toga ima..
Najveci krševi u dijelovima su 5 “tisuća” $ pa gore. Ovako ludog marketa nema nigdje…
U biti i mi mozemo falsifikovati saobracajnu neke drzave samo nadjes tablice i vozaj niko te nece ni pogledati ako ne krsis zobs
Problem je samo ako te zaustave i traze vozacku a ti das nasu
Pa i da das stranu vozacku dozvolu ne mozes vozati auto stranih reg oznaka u bih duze od 6mjeseci. Ima gore kod hotel europe neki suvic, ja mislim da je leksus. I on se vozi godinama na stranim tablama. Neko je davno kacio sliku onog bijelog auta s teme "cudne reg oznake" iz neke arapske zemlje. I taj se vozi godinama, neregistrovan.
Eo ga
Fossil wrote: ↑05/07/2021 21:18
Elektricna auta su sve interesantnija, Rimac je tu dosta dobar posao odradio Porsche ce izvuci neku korist. Njemu sva cast nije to mala stvar.
Ovo zaista zvuči bombastično, uz to stvarno ne želim ni malo potcjenjivati Rimca i njegove uspjehe,
ali ovde i budala vidi da je ovo sve "izrežirano" ogromnim parama VW -Porsche grupacije, sa zaleđem njemačke države,
tako da to baš i nije kako se predstavlja, ali svakako ogroman uspjeh i napredak za Rimca...ČINJENICA JE, DA SAM NE MOŽE DALJE, VELIKI SU TO IGRAČI, OGROMNE PARE.....
Jednostavno , Nijemci ne žele zaostajati, čak naprotiv hoće biti vodeći u elekto autima, neće valjda dozvoliti da glavni svjetski "električar" bude tamo naaaki Elon Musk
Balkan kao Balkan, sve se prenese bombastično, bez predočenja konkretnijih podataka. Tako je i u ovom slučaju bilo kod većine novinara. Naime u spajanju uprava dvije kompanije nije se desio nikakav transfer novca sa bilo čijeg računa na nečiji drugo. Dakle nije bilo nikakvog preuzimanja. A šta se desilo govori sama slika. Naime Porsche je, naravno u dogovoru sa Volkswagenom, došao do većinskog dijela kod firme Bugatti Rimac!
Kao što vidite sa ilustracije, Porsche je vlasnik sa 45 posto u Bugatti Rimac pravnom licu, a Rimac Group 55 posto. I sve to govori da je Rimac Group većinski vlasnik, ali samo ako se zaboravi vlasnička struktura same Rimac Group. A tu Porsche ima 24 posto, dakle i u onih 55 posto, Porscheovih je 13,2 posto, što uz onih 45 posto daje 58,2 posto! I ne samo to, ima tu i Hyundai u vlasničkoj strukturi Bugatti Rimac pravnog lica. Ima tu i gospodin Mate Rimac, ako se poslužimo analognom matematikom, njegovih je 20 posto.
Gledajući pozadinu, vlasnik svega ovdje je u stvari Volkswagen, koji je na ovaj način došao do pameti koja će mu poslužiti za hibridizaciju pogona kod sljedećeg modela iz Bugattija. Ali i za druge modele, prvenstveno brenda Porsche.
Mislim da ovo baca malo drugačiju sliku na svu tu transakciju o kojoj su juče neupućeni novinari brujali cijeli dan. Bez ikakve potrebe, jer i ovako je Mate Rimac postigao uspjeh vrijedan poštovanja i naklona.