Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ma kao i svaki novi bmw .. hejt ce biti jedno 2 godine onda ce biti ok ... kao f10 ... uh kad se sjetim e60 ... pa trazili Bangle-a da ga objese ...
Doduse ovaj je dobro poruzan ....
Ma za ovaj je E60 prelijep. A F10 je meni oduvijek bio dobar, tačno dobar nastavak na E39 i baš tipični BMW. G30 isto tako, pogotovo prije FL, ovaj poslije FL sa obrnutim polu-angel eyes i onim debelim štopama mi je promašen.
A ovaj G60 je promašen skroz, jedino dobro što nisu stavili one ogromne bubrege, nego su ostavili normalne. A opet u M-optik varijanti ima nekakav crno lakirani dio ispod bubrega, a la Peugeot 508, WTF is that?
Po ovome, pa-pa sestocilindrasi u evropi? Ako se sta u medjuvremenu ne promijeni.
In Europe, the market launch will see the four-cylinder BMW 520i Sedan models (fuel consumption combined: 6.4 - 5.7 l/100 km (62 miles); CO2 emissions: 144 - 130 g/km according to WLTP) with 153 kW/208 hp, the BMW 520d Sedan (combined fuel consumption: 5.6 - 5.1 l/100 km (62 miles); CO2 emissions: 147 - 133 g/km according to WLTP,) and the BMW 520d xDrive Sedan (combined fuel consumption: 6.0 - 5.5 l/100 km (62 miles); CO2 emissions: 157 - 143 g/km according to WLTP) with 145 kW/197 hp each. Other petrol engines with four and six cylinders are available outside Europe. The model range will be supplemented in spring 2024 by two variants with plug-in hybrid drives of the latest generation. A new in-line six-cylinder diesel engine will be available for the BMW 5 Series Sedan from 2024. Another variant of the BMW i5 with electric all-wheel drive will also follow in the course of 2024.
Last edited by Throttle on 25/05/2023 21:26, edited 1 time in total.
Ma kao i svaki novi bmw .. hejt ce biti jedno 2 godine onda ce biti ok ... kao f10 ... uh kad se sjetim e60 ... pa trazili Bangle-a da ga objese ...
Doduse ovaj je dobro poruzan ....
Ma za ovaj je E60 prelijep. A F10 je meni oduvijek bio dobar, tačno dobar nastavak na E39 i baš tipični BMW. G30 isto tako, pogotovo prije FL, ovaj poslije FL sa obrnutim polu-angel eyes i onim debelim štopama mi je promašen.
A ovaj G60 je promašen skroz, jedino dobro što nisu stavili one ogromne bubrege, nego su ostavili normalne. A opet u M-optik varijanti ima nekakav crno lakirani dio ispod bubrega, a la Peugeot 508, WTF is that?
G30 je predobar.. Bas sto ti kazes prije facelifta... F10 je sleeper samo takav.. Neki dan M pored mene na semaforu.. .. Bas diskretan... Ma ovaj G60 je bezeeee realno.. Ne znam zasto ali se ovaj displej bolje uklopu ovdje nego u sedmici
Po ovome, pa-pa sestocilindrasi u evropi? Ako se sta u medjuvremenu ne promijeni.
In Europe, the market launch will see the four-cylinder BMW 520i Sedan models (fuel consumption combined: 6.4 - 5.7 l/100 km (62 miles); CO2 emissions: 144 - 130 g/km according to WLTP) with 153 kW/208 hp, the BMW 520d Sedan (combined fuel consumption: 5.6 - 5.1 l/100 km (62 miles); CO2 emissions: 147 - 133 g/km according to WLTP,) and the BMW 520d xDrive Sedan (combined fuel consumption: 6.0 - 5.5 l/100 km (62 miles); CO2 emissions: 157 - 143 g/km according to WLTP) with 145 kW/197 hp each. Other petrol engines with four and six cylinders are available outside Europe. The model range will be supplemented in spring 2024 by two variants with plug-in hybrid drives of the latest generation. A new in-line six-cylinder diesel engine will be available for the BMW 5 Series Sedan from 2024. Another variant of the BMW i5 with electric all-wheel drive will also follow in the course of 2024.
Još jedno u nizu razočarenja u auto-svijetu u Europi...
Vidim da će biti 530d makar, ali i to je vjerovatno posljednja generacija.
Iako vjerovatno neću nikad kupiti G60 ili tako nešto, ne mogu a da se ne osjećam nekako loše zbog svega toga. Iskreno.
Tačno mi je muka od ovih fake zelenih woke kurac vremena.
Seawolf wrote: ↑25/05/2023 21:46
A ko ti kaže da će G60 530d, biti sa 3.0 motorom?
Njihov press-release kaže da će biti new inline six diesel engine nekad u 2024. Doduše ne kaže da će biti oznaka 530d, a sudeći po današnjim trendovima, vjerovatno će biti 540d, i to bez one M550d varijante.
Pa eto pise gore da ce iduce godine biti inline six diesel. Cisto sumnjam da ce biti manja zapremina a 6 cilindara a oznaka je nebitna svakako, to vec dugo nema veze s realnoscu i nekadasnjom nomenklaturom modela
Seawolf wrote: ↑25/05/2023 21:46
A ko ti kaže da će G60 530d, biti sa 3.0 motorom?
Njihov press-release kaže da će biti new inline six diesel engine nekad u 2024. Doduše ne kaže da će biti oznaka 530d, a sudeći po današnjim trendovima, vjerovatno će biti 540d, i to bez one M550d varijante.
Zanimljivo da rade novi, bas me zanima koliko ce stvarno razlicit biti kad vec imaju ove modularne B37/B47/B57.
B47 stavili ovdje, B57 u novu sedmicu prije doslovce dva mjeseca a nisu ovdje
edit: jedino sto mi pada napamet je da euro 6e nastupa od 1.9.2023. za nove modele (od 1.9.2024. za postojece) pa da to ne mogu ispostovati sa B57 ali opet nema smisla ako B47 moze.
Hajd sve ali molim te objasni sto obicnu rucnu volis je zategnut na mahmutovcu
trebam li ti crtat ili me prcas?
ne zelim na zadnjim tockovima module i el.motore koji tu nikad nisu trebali bit, jebem onog ko ga izmisli...opet kazem ne treba mi i ne zelim, ko voli nek izvoli, pogotovo ne u uslovima kakvi su od kraja Novembra do kraja Marta, the end. Pare ne zelim da trosim na te gluposti, a nit cu imat viska, nit sam u zemlji gdje je finansiranje ili lease tek tako sa budzasto kamatom pa da mijenjam cesto "tudje" auto