PUNJENJE KLIME
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 18141
- Joined: 17/04/2012 22:57
#151 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Jbg, zato ne volim te naduvane majstore za koje se "pročulo". Nađe se uvijek dobar majstor. Samo ja konkretno za klimu ne mogu čovjeku preporučiti nikoga jer ne znam, meni klima ne odgovara pa se ne bavim njom.
- mayab
- Posts: 27192
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#152 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Svakako idi kod nekoga ko zna oko toga, recimo ti u Butmiru.A mislim da sam imao slican problem na Toledu, ima tome preko deset godina, problem je bio do elektrike, kontakti i to; ja sam tada to popravio kod nekih u Splitu, čitavo sam vrijeme bio prisutan, kad se sjetim majstora, to je primjer covjeka koji zna posao i princip rada klime u autu, i fino je ispitivao dio po dio, redom, el instrumentom itd.Divota ga bilo gledati
-
- Posts: 200
- Joined: 16/06/2011 08:50
#153 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Dakle, još niko ništa nije predložio konkretno?
- basicm
- Posts: 10486
- Joined: 16/01/2012 21:38
#154 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Pregledaj releje
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Posts: 21
- Joined: 17/02/2004 00:00
#155 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Konkretno: kad klima ne radi, podigni haubu i pogledaj jeli se kompresor okreće? - da li se pali magnetna spojnica?ekseks wrote:Dakle, još niko ništa nije predložio konkretno?
- ukoliko se pali, a ne puše hladan zrak: rukom prepipaj cijevi od klime. Ako primjetiš da je neko mjesto izuzetno hladno i primjetiš čak i kondenz na tom mjestu onda su ti cijevi začepljene.
pozdrav
-
- Posts: 5
- Joined: 10/03/2014 10:25
#156 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
iako solid zna nekad lupat gluposti ovaj put je u pravu. To je nesto sto možeš sam provjeriti ali pripazi dobro: cijevi mogu da budu jako vruće i jako hladne. Postoji opasnost da se opećeš!Solid wrote:Konkretno: kad klima ne radi, podigni haubu i pogledaj jeli se kompresor okreće? - da li se pali magnetna spojnica?ekseks wrote:Dakle, još niko ništa nije predložio konkretno?
- ukoliko se pali, a ne puše hladan zrak: rukom prepipaj cijevi od klime. Ako primjetiš da je neko mjesto izuzetno hladno i primjetiš čak i kondenz na tom mjestu onda su ti cijevi začepljene.
pozdrav
lp
-
- Posts: 200
- Joined: 16/06/2011 08:50
#157 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Kako da vidim rad kompresora (ustvari gdje je on smješten) i gdje je magnetna spojnica?Autoforum2012 wrote:iako solid zna nekad lupat gluposti ovaj put je u pravu. To je nesto sto možeš sam provjeriti ali pripazi dobro: cijevi mogu da budu jako vruće i jako hladne. Postoji opasnost da se opećeš!Solid wrote:Konkretno: kad klima ne radi, podigni haubu i pogledaj jeli se kompresor okreće? - da li se pali magnetna spojnica?ekseks wrote:Dakle, još niko ništa nije predložio konkretno?
- ukoliko se pali, a ne puše hladan zrak: rukom prepipaj cijevi od klime. Ako primjetiš da je neko mjesto izuzetno hladno i primjetiš čak i kondenz na tom mjestu onda su ti cijevi začepljene.
pozdrav
lp
- dufa
- Posts: 105
- Joined: 04/05/2009 15:41
#158 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
ekseks ne zuri i polako trazi nekoga ko se stvarno razumije u auto klime jer sam neces moci nista dijagnosticirati s obzirom da ne znas gdje je kopresor a narocito ta magnetna spojnica (clutch) koja se ovde spominje.
Kao sto neko rece to je najvjerovatnije sitan kvar i lako se moze vidjeti da li clutch na kompresoru radi ili ne pa ako ne reaguje tj. ako se ne vrti zajedno sa remenicom na kompresoru ona se fino skine dzek i provjeri prisustvo napona na istom. Moguce je da zbog loseg kontakte tu nemas 12V ili cak da je taj clutch (ili elektromagnetna spojnica) otisao ma da ako povremeno radi prije da ce biti do nekog kontakta. Kad se to ustanovi tek poslije toga prelazis na rashladni sistem odnosno da li su pritisci u sistemu korektni.
Sretno i nadam se da nadjes nekoga postenog da ti to rijesi
Kao sto neko rece to je najvjerovatnije sitan kvar i lako se moze vidjeti da li clutch na kompresoru radi ili ne pa ako ne reaguje tj. ako se ne vrti zajedno sa remenicom na kompresoru ona se fino skine dzek i provjeri prisustvo napona na istom. Moguce je da zbog loseg kontakte tu nemas 12V ili cak da je taj clutch (ili elektromagnetna spojnica) otisao ma da ako povremeno radi prije da ce biti do nekog kontakta. Kad se to ustanovi tek poslije toga prelazis na rashladni sistem odnosno da li su pritisci u sistemu korektni.
Sretno i nadam se da nadjes nekoga postenog da ti to rijesi
- mbenz
- Posts: 982
- Joined: 18/06/2013 16:26
#159 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
ja isto imam problem ,moram je svake godine puniti ,a kad sam kupio auto bila mi je 2 godine, kad sam bio kod majstora reko mi je da negdje pusta ali da je to pravo zaebano naci gdje jer su to tanke cjevcice , pa mi je usuo neku tecnost sto navodno zacepi tu rupu na kojoj pusta, jos je nisam pravo palio posto je jos podnosljivo ,ali sve su prilike da mi je opet iscurila. jeli imao iko slicnih problema i kako ih je rijesio ? pozz.
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#160 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Iz licnog iskustva, naravno uzmi s rezervom ali isti simptomi...Duuuugo vremena ispitivanje, te ovo te ono, te se jedan dan ja podvucem i pregledam sve zice/vodove...Inace kod mene je klimatronic, ima "milion" nakih zica, ali nasao kvar...Prije toga otisao mi nosac (danas cu, sutra cu, treba mi auto i tako ti razlozi) motora te se motor jelte malo vise "ljuljao" sto je izazvalo prekid zica na jednom konektoru...To sam rijesio jednostavnim prelemljavanjem i dodatnom izolacijom ali to stalno ukljuci iskljuci kompresor, dok nisam skontao sta je, je "sjebalo" neki ventil na kompresoru...250KM sa rukama...
I jos nisam promijenio nosac motora...
Moguce da je neki kontakt/zica u prekidu...hoce to kod vw...
I jos nisam promijenio nosac motora...
Moguce da je neki kontakt/zica u prekidu...hoce to kod vw...
-
- Posts: 200
- Joined: 16/06/2011 08:50
#161 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Danas bio kod majstora za klimu.
Pregledao sve,
Izvukao freon,
Vakumirao sistem,
Ponovo napunio freon.
Kad je pustio sistem u rad, konstatovao je da je kompresor oslabio, te da nema dovoljno snage da podigne pritisak.
Na kraju izvukao freon i ostavio mi opcju da riješim kompresor.
Zvao sam autodijelove i nemaju nov, osim da se naruči, ali bi bio poskup.đ
Polovni se mogu nać relativno prihvatljivo.
Da li da uzmem polovnjaka ili da odem u Komel da vide ovaj moj, da li se može reparirati (jer oni to rade)?
Pregledao sve,
Izvukao freon,
Vakumirao sistem,
Ponovo napunio freon.
Kad je pustio sistem u rad, konstatovao je da je kompresor oslabio, te da nema dovoljno snage da podigne pritisak.
Na kraju izvukao freon i ostavio mi opcju da riješim kompresor.
Zvao sam autodijelove i nemaju nov, osim da se naruči, ali bi bio poskup.đ
Polovni se mogu nać relativno prihvatljivo.
Da li da uzmem polovnjaka ili da odem u Komel da vide ovaj moj, da li se može reparirati (jer oni to rade)?
-
- Posts: 18141
- Joined: 17/04/2012 22:57
#162 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Ako se može reparirati to je najbolja opcija. Polovan je mačak u vreći, a u ostalom polovan već imaš.
-
- Posts: 5634
- Joined: 07/03/2012 00:09
#163 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Nov kompresor je da te glava zaboli, polovan je uvijek macak u vreci i jos kad ti kaze 300KM... Da li rizikovati 300KM??!!
Ja bih ti preporucio Ajdina iz Zenice, odlican je sto se tice servisa klime. A moze nabaviti i dijelova ako sta treba. Jako je bitno da nije proklet i ne napusta posao dok ne rijesi problem. Ja sam nekad prije 3-4 godine servisirao svoju klimu na alfi 166 kod njega. Radjeno je od 10 sati do 16 sati dok se nije rijesio problem. Zamjenjeni ventili u kompresoru i rijesen problem sa ekspanzionim ventilom i napunjen sistem. Uzeo mi je 150KM.
Ja bih ti preporucio Ajdina iz Zenice, odlican je sto se tice servisa klime. A moze nabaviti i dijelova ako sta treba. Jako je bitno da nije proklet i ne napusta posao dok ne rijesi problem. Ja sam nekad prije 3-4 godine servisirao svoju klimu na alfi 166 kod njega. Radjeno je od 10 sati do 16 sati dok se nije rijesio problem. Zamjenjeni ventili u kompresoru i rijesen problem sa ekspanzionim ventilom i napunjen sistem. Uzeo mi je 150KM.
-
- Posts: 200
- Joined: 16/06/2011 08:50
#164 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Juče zamijenjen kompresor i napunjena klima.
Sistem radi besprijekorno, sve u svemu zadovoljan sam.
Sistem radi besprijekorno, sve u svemu zadovoljan sam.
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
#165 Re: Odg: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Daj nam vise informacija ako nije problem,gdje si radio zamjenu,dopunu sistema,gdje si nabavio komresor ( nov ili polovan) i koliko te ta muzika izasla???? Eto,sad je na tebe red.ekseks wrote:Juče zamijenjen kompresor i napunjena klima.
Sistem radi besprijekorno, sve u svemu zadovoljan sam.
poslano s moga Sonija Ze:-D
-
- Posts: 200
- Joined: 16/06/2011 08:50
#166 Re: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
Kompresor sa polovnjaka iz uvoza+zamjena+vakumiranje i punjenje sistema uz garanciju od godinu dana, 200 KM
-
- Posts: 1632
- Joined: 15/09/2012 14:06
- Location: SARAJEVO
#167 Re: Odg: Potrebno odgonetnuti kvar na klimi!
To je ok cijena.ekseks wrote:Kompresor sa polovnjaka iz uvoza+zamjena+vakumiranje i punjenje sistema uz garanciju od godinu dana, 200 KM
poslano s moga Sonija Ze:-D
-
- Posts: 33
- Joined: 14/06/2012 11:02
#168 Re: PUNJENJE KLIME
Zdravo,
Dali neko zna koji je problem: kod passata b6 klima počne da puše hladno (neznam koliko hladno- nezahvalno mi je govoriti o tome ali se osjeti da je hladno) nakon pređenih 3-4 km, dali je nedostatak gasa ili eks. ventil ili već šta?
Hvala
Dali neko zna koji je problem: kod passata b6 klima počne da puše hladno (neznam koliko hladno- nezahvalno mi je govoriti o tome ali se osjeti da je hladno) nakon pređenih 3-4 km, dali je nedostatak gasa ili eks. ventil ili već šta?
Hvala
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#169 Re: PUNJENJE KLIME
Ako ikad hladi kako treba, onda nije nedostatak gasa.motorola5 wrote:Zdravo,
Dali neko zna koji je problem: kod passata b6 klima počne da puše hladno (neznam koliko hladno- nezahvalno mi je govoriti o tome ali se osjeti da je hladno) nakon pređenih 3-4 km, dali je nedostatak gasa ili eks. ventil ili već šta?
Hvala
-
- Posts: 33
- Joined: 14/06/2012 11:02
#170 Re: PUNJENJE KLIME
ok, probat cu izmjeriti temperaturu na izduvu u kabini (kolika bi trebala biti)
provjerit cu ventilator dali se vrti to sam dobio savjet pa onda dalje
provjerit cu ventilator dali se vrti to sam dobio savjet pa onda dalje
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#171 Re: PUNJENJE KLIME
Izmjeri, ako je auto u hladu ili u garazi, kad upalis trebalo bi da bude oko 10 stepeni na otvorima vetilacije, tako nesto. Kod mene je jednom kad sam mjerio bilo 9.motorola5 wrote:ok, probat cu izmjeriti temperaturu na izduvu u kabini (kolika bi trebala biti)
provjerit cu ventilator dali se vrti to sam dobio savjet pa onda dalje
Moguce da ti se samo cini, jer ako stoji na suncu tesko ga je odmah ohladiti...
-
- Posts: 33
- Joined: 14/06/2012 11:02
#172 Re: PUNJENJE KLIME
Pa da budem iskren uvijek je vani na suncu al mislim da nije razlog to trebo bi za makar minut dva da počne duvat hladan vazduh a ne za nekih 5-6 minuta
-
- Posts: 5634
- Joined: 07/03/2012 00:09
#173 Re: PUNJENJE KLIME
Ne znam koji je sistem hladjenja kod tebe, ali tako je radila klima kod mog bivseg auta, alfa 166. U papirima pise da je to pametna tj zdrava klima. Kalkulise vanjsku temperaturu, unutrasnju temperaturu i ovisno od tih parametara dozira hladan zrak tako da nema velikog šoka za covjeka. Nikad nisam mogao da dobijem leden zrak odmah kad upalim klimu. Krene postepeno da obara temperaturu zraka koji ubacuje u kabinu. Za nekoliko minuta pocne da ubacuje maximalno leden zrak. Mozda je takav sistem i kod tebe?
-
- Posts: 43
- Joined: 21/06/2013 10:09
#174 Re: PUNJENJE KLIME
Da li nedostatak od 180 grama freona u sistemu moze da utiče na jačinu hladjenja klime.