Golf 4, pezo 307, Megan ili...? do 8000KM

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
spree
Posts: 7883
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#26 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by spree »

drndalo wrote:Iz najbolje namjere, ne kaze se budjet, nego budzet...
ma znam :). dosta ljudi me kritikuje zbog toga, ali ja onda namjerno :oops:. tvrdoglav DJaba je :D. u svakom slucaju hvala :thumbup:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#27 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by condy »

Peugeot 307 i Golf IV su dva potpuno različita auta. Ako se porede, to će biti otprilike ovako.
- 307-ca je udobnija i prostranija i naprijed i pozadi. Za mene je ljepša, pogotovu unutra, gdje je kvalitetniji i mekši materijal korišten. Najisplativije je kupiti 2.0 hdi od 66 kw jer on nema fap filter i nema plivajući zamajac. Taj motor troši više od tdi motora i nije brzac. Elektronika zna kod tog auta praviti probleme, i treba sve pregledati prije kupovine.

-IV-tvorka je sigurno kompaktnije i utegnutije vozilo i dosta izdržljivije auto od 307-ce. TDi od 66 kw je mazga koja može mnogo preći. Jedan od najizdržljivijih motora ikad napravljenih. Mana tog vozila je skučenost pozadi i krut ovjes ( ali nepoderiv ). Ako misliš voziti auto svakodnevno uzmi Golfa.

Pošto ta auta imaju već dosta godina i dosta kilometara, moja preporuka je Golf, jer 307 je puno veći rizik. U suprotnom, da su mlađa i na manjoj kilometraži, prije bih kupio 307-cu.
citroen xm
Posts: 18119
Joined: 17/04/2012 22:57

#29 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by citroen xm »

Ja bi u C segmentu bez razmišljanja išao na 307. Ovi što pričaju o skupoći dijelova ili nisu upućeni ili su neki od vaskrslih bivših forumaša kojima je Golf božanstvo.
technoGeek
Posts: 334
Joined: 21/02/2012 19:27

#31 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by technoGeek »

DIF354 wrote:
drndalo wrote:
zilla_ wrote:Moja prva opcija je bio clio i stvarno ne bi žalio fino platit za dobrog clia al ovo što je na piku sve sami krševi... Ako bi naletio neki baš dobar kupio bi ga bez razmišljanja... Vozio sam auto prije par dana i baš mi je legao...
Onda trazi Clio-a iz prve ruke, kupljenog u BiH, sa provjerljivom istorijom...
PEŽO NE.Skupi dijelovi.
Kako znas ? Pricale zene kod Sabrije u brijacnici...? :-) A kod Golfa su jefitini dijelovi ?
Naravno da su jeftiniji kod golfa.
Kupio 307 ,morao odmah pormjeniti set kvačila i još nešta 900 KM ....kod golfa je to dosta jeftinije.
Mani me dječijih priča,ovo je Bosna ,traži se pouzdano auto jer nam plate nisu 2000 eura...
To "nešta" je šta? Možda set kvačiča sa zamajcem... Za Octaviu II 1.9 TDI je sam set kvačila 500 maraka bez zamajca, a zamijeni i na Golfu zamajac pa vidi kakve su cijene naspram 307. Bezze su priče da se samo VW ne kvari, a sve ostalo se kvari i još je skuplje za održavanje.
Kataklinger
Posts: 1564
Joined: 23/12/2013 11:02

#32 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by Kataklinger »

Ne znam što su pojedini generisali neku averziju prema Peugeotu 307, vjerovatno što u prvi mah pomisle na famozni FAP i plivajući zamajac. Majka mu stara, i to je potrošni materijal kao i gume, kojekakvi filterčići, remeni itd. Problem je što nama stižu Pugovi stari po 8-10 godina, koji imaju +180000 na satu, i kod 95% njih nije mijenjan FAP nego nam se uvale tako zapušeni i bez aditiva a radni vijek FAP-a je oko 80000/120000/180000 (kako koji model), pa se nerijetko kupci suoče sa "Antipollution fault" i "Unblock diesel filter" nakon par mjeseci kupovine ljubimca. Imaju i tu dvije opcije, uklonit trajno FAP, fizički iz izduvne grane i softverski iz ECU-a ili zaobići HDI modele od 110, odnosno 136 KS i uzeti 2.0 (stariji) ili 1.6 (noviji) HDI od 66 kW, odnosno 90 KS. Em nema FAP, em nema plivajući zamajac i u startu si malo rahatniji što se tiče tih većih izdataka. S druge strane, platiš malo na tromosti auta, jer je 66 kW malo za takvo auto. Naravno, treba i tu bit sretan pa ubost redovno servisiran i očuvan auto. Evo ja vozim petu godinu 307-icu 2.0 HDI od 66 kW, nisam ama baš nikad imao neki problem s njim vrijedan spomena, redovno servisiranje i rahat. Istina da su dijelovi poskupi. Eh jedino što je iritirajuće jeste, što gore neko spomenu, često pregaranje sijalica u farovima, ali i to je 10-ak KM, tako da nije ništa strašno. + modeli od 110 i 136 KS nisu baš za gradsku vožnju jer to i zapušava FAP a i često se regeneracija filtera ne odvije do kraja.

Za postavljača teme, iz navedene liste, Peugeot 307 je definitivno, obzirom da ti je budžet oko 7k KM, u obzir ti ne dolazi redizajnirani model (+2005/2006) jer je skuplji, pa u fokus stavi 2.0 HDI 66 kW/90 KS. Sretno!
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#33 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by sema911s »

vozio sva ta tri(g4,307,megane)
g4 66kw prevalio sa njim 350.000++,.,(sta je crklo na njemu-zadnje opruge, 2 turbine, siber, kederi na vratima, racva volana,polusovine nekih 5,6 puta(za dosta kvarova ja sam kriv) i redovni servisi,. jest da je neudoban, moras nesto za zakljucavanje, nesmijes ostavit nigdje da ne mislis na njega, al mene je u tih 5 godina posluzio dobro))

307 sa fap i bez fap-a jaci motor bbio super jesta da sam ga vozio par mjeseci vuko ko lud,. mana mu je bila unztra nesto ko imitacija drveta, fujj bljak,., sjedista su bila dosta cudna nekako nisam mogao da se zavalim,., slabiji motor bez fap filtera to mi je bilo bas smijesno pravo avto za jade ,., koj gledaju da uzmo nesto sto se razlikuje od golfa,.,

megane,., e to me avto razocaralo,., mjesc dana i 8000km bio kod mene,., prvo je tabla pobudalila, pa se klima nije mogla izgasit,., kljuc je strado prvim ispadanjem(300km) 1,6 trosio je nekih 12l(ovdje sam ja kriv navikao na dizlu pa cesto noga do poda),., previse nekih pretinaca, ormara, drzaca,. sjedi se visoko, nazad nema nesto prostora(model sa jlo dupetom),.,
megan je bio onako dobar dok nije hebavo,. al se kradu vise nego golfovi,. i od tada jbga ja ga nebi,., ono kljucanje na letvi volana mu nemoze, multilock sranje na njegovom mjenjacu, ako stavis neki alarm ocekuj da ce nesto podivljat,. ostaje ti ona usrana kartica koja se slomi tako lahko,., jos ako imas obicaj da kada si nervozan pritisces dugmnice,.,

ako neces nesto od ova 3 idi na focusa,., ima ih jeftino pravo,., uzmes jos benzinjaru i plin i laganica,.,

odo ovih gore pobrojanih plin jedino ide na par motora g4 na2,0, pug na 1,8 megan 1,8 svi ostali motori su preskupi za ugradnju
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#34 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by sema911s »

uskrsno_respo wrote:
DIF354 wrote:Dozovi se.
Dovoljno je što tvrdiš da dijelovi za Pežoa nisu skuplji od Goflovih,s' tobom se više nema šta pričat.
Off.
Pa pezoovi jesu skuplji ako ih nabavljas u ovlastenom a druge bog zna gdje
pogldas cijene za golfa u ovlastenom,.,pa metlica brisaca 37km,. 2x seta sa ebay mi dodju za 20km,.,

cijena turbine za 66kw na golfu je 1600km, +ugradnja,.
svi dijelovi u ovlastenim servisima su skupi,.,
User avatar
Qler
Posts: 23604
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#35 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by Qler »

Svi bi da vozaju auto min. 2005 godina, da je dizel, da je jak, da trosi 1,5l/100000km, i da je cijena odrzavanja, maaaalo manje nego na golfu 2...
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#36 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by sema911s »

Qler wrote:Svi bi da vozaju auto min. 2005 godina, da je dizel, da je jak, da trosi 1,5l/100000km, i da je cijena odrzavanja, maaaalo manje nego na golfu 2...

dodaj jos na to da ima fabricke kesnone i da sljasti,.da ima ekran sto prica, 18 felne sa novim gumama,. i da je velika limuzina i da ima ono pip pip kada vozis u rikverc

moro samm
User avatar
agent_zero
Posts: 10478
Joined: 27/01/2010 23:58
Location: tamni vilajet SDA zlotvora!

#37 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by agent_zero »

Meni su smiješni ovi što traže DIZELA, da malo troši i da je JEFTIN za održavanje. :-)

Pa brate mili, kupi atmosferskog benzinca i uživaj.
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#38 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by sema911s »

agent_zero wrote:Meni su smiješni ovi što traže DIZELA, da malo troši i da je JEFTIN za održavanje. :-)

Pa brate mili, kupi atmosferskog benzinca i uživaj.
svaki ce mu dizel potrosit 6-7l,., to neznam jel malo i nema ga koji manje trosi za te pare,.,
User avatar
Qler
Posts: 23604
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#39 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by Qler »

Meni je sve ispod 10l mala potrosnja, od 10 do nekih 12-13 je eto onako, preko tih 13 vec je za mene puno.. ali opet sve to zavisi i sta vozis. Ja bih sad dao ovog svog forda za rodjakovog 330xi :) pa nek' trosi :) bar znas u sta sipas :)
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#40 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by ado-šampion »

Sto se mene tice Golf definitivno.

Fabija je klasa ispod.

307 je generalno govoreci bolje auto od Golfa IV, takodje je generaciju noviji, ali...

Gledas auto koje je 12 godina staro, dizel, i cak i ako je malo vozano preslo je bar 150 k. Taj prvi 307 u nekim anketama odnosno ispitivanjima pouzdanosti pokazao se kao najlosiji u klasi, a 2001/2002 su prvi primjerci.

S druge strane, Golf IV je tad bio na zalasku, sto znaci da su sve djecije bolesti rijesene, a te zadnje verzije bile su izuzetno dobro opremljene (posebno kad se usporedi s prvim Golfovima IV), tako da obicno s njim dodje climatronic, sportska ili comfort sjedista, itd.

Onda, da ne ponavljamo hiljaditi put one price Ger vs Fra, Golf je na duge staze daleko pouzdaniji i izdrzljiviji. Ako ne vozis u ovlasteni servis (a ko vozi 12 godina staro auto?!) onda ne vjerujem da je ista skuplji za odrzavanje, a majstora za njega kod nas ima jaaako puno, sto je isto izuzetno vazno. Na kraju, cak i da se raspada nakon 5 godina tvoje ekspoatacije moci ces uzeti nesto za njega, dok ces Pezo moci ostaviti kod kontejnera s cenerom po brisacem.

Sto se tice motora, stari motori s 66 kW su sasvim dobri i jednostavni za odrzavanje (a to prvenstveno trazis koliko vidim), pumpa-dizna 74 kW su bolji, vuku ko ludi, manje trose, ali su i komplikovaniji tj. skuplji za odrzavanje.

Medjtuim kad u obzir uzmes cijenu, ja mislim da i Fabija ima smisla, s finansijskom aspekta dugorocno bolje novija Fabija koja je manje presla, nego stariji Golf koji je presao niko ne zna koliko.
dci driver
Posts: 125
Joined: 24/02/2013 18:39

#41 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by dci driver »

Seyfo wrote:Umjesto pokretanja ovakve teme, bolje pročačkaj teme o svakom od navedenih auta pojedinačno, na ovom i forumima u regionu.
A koji god izabereš, ne gine ti milja-dvije godišnje za održavanje (samo za dijelove, bez troškova mijenjanja ulja, registracije, eventualnih oštećenja, ugradnje zaštite od krađe, itd). Ovo upamti !!!
Ti kao da Airbus voziš! :-)

Ajd ne prestravljuj čovjeka, kakve dvije hiljade godišnje bez promijene ulja. Ja na Clio za 50k km potrošio oko 1700km na održavanje, a u to uračunata promjena VP, zupčastog, dva puta PK kaiš, tri mala servisa, poluosovina, i dva puta zadnji ležaj. Sa prosječnom potrošnjom ispod 5 litara znači da sam u odnosu na auto koje troši 6 (takođe dosta dobra potrošnja) uštedio preko 1000 km.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#42 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by Ned071 »

kad vec pricate o odrzavanju

prije par dana rodjak uradio velki i mali servis na meganu 1.6 16v kod edvina u sarajevu. ruke i materijal sve skupa 690 km. ako je to skupo, onda fakat neznam...
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#43 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by mali_milojica »

Prije 10 dana je drug radio veliki i mali servis sa uljem i svim filterima,zamjenio sve 4 manzetne i sajle rucne na AR 156 2.4 JTD 2003 god. Cijena sa rukama 660 KM.
Mlad i Nevin
Posts: 2365
Joined: 07/11/2010 16:05

#44 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by Mlad i Nevin »

Znam lika koji ima 307 HDI a ćaća mu voza G4 TDI, i lik mi garantuje da je 307 jeftiniji za održavanje, no G4 troši pola litre manje.
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#45 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by mali_milojica »

Ma nije Golf IV uopste jeftiniji za odrzavati. Sve je to u pet deka. Neki dio je vamo skuplji,a vamo jeftiniji i obratno.
Npr da uradis mali servis ulja i filtera na Alfi JTD dodje oko 130 KM plafon,sa rukama.
Ulje Selenia TD 10w40 5 lit 75 KM.
Uljni 5 KM.
Zracni 10 KM.
Klime oko 25 KM.
Ako bi stavio i filter nafte koji je 18 KM,to je max 150 KM.
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#46 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by sema911s »

dotakoste se velikog servisa

vodena pumpa za te navedene je ista cijena,. remenje je za vw skuplje u prosjeku za 15km, ulje je od radnje do radnje, filteri cijene iste samo oblik razlicit, samo na majstoru mozete ustedjet,., al dijelovi kostaju za sve oko 500KM,.veliki servis
zilla_
Posts: 1060
Joined: 20/08/2008 23:18

#47 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by zilla_ »

Hvala svima na pomoći baš ima dobrih i konkretnih savjeta...

Nego ne znam zašto svi blate fabiu al meni je to auto super... evo npr ova:

http://www.pik.ba/artikal/10789622/skod ... -sarajevo/

ima svu moguću opremu, servisnu historiju i sl... jedino me brine što je PD motor pa ako vrisne plivajući zamajac ode milja a i te dizne su žara skupe koliko sam čuo...

iz više izvora sam čuo da je za 307-icu servis dosta jeftiniji od golfa al moje neko mišljenje je da je golf dosta pouzdaniji...

Al opet kontam bolje mi npr uzet ovu gore fabiu na kojoj su odrađeni svi servisi i koja ima ful opremu nego golfa koji je realno bolji sa nepoznatom stvarnom kilometražom i servisnom historijom i kojeg je gulio bog te pito ko...
citroen xm
Posts: 18119
Joined: 17/04/2012 22:57

#48 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by citroen xm »

Nije Golf ništa kvalitetniji od 307 to budi siguran. A što se tiče manjih auta, ako ti veličina odgovara idi na njih jer za taj novac naćićeš bolje primjerke. Ova Fabija je pomalo skupa. A ako se bojiš održavanja i kvarova zašto ne ideš na benzinca?
User avatar
relax11
Posts: 1754
Joined: 08/01/2013 12:35
Location: RAJVOSA <3

#49 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by relax11 »

Vozam ja Fabiu, ali rijetko, kupio je prosle godina 7.200 dovucena iz Njemacke frajer je registrovo i vozao je 3-4 mjeseca i ja je kupim na satu joj 220hiljada. Oprema Elegance TDI 101ps, original xenon (suociva),auto zvijer, nisam mogao vjerovati da ide onako. Kvar nikakav do sada nisam imao, jedino ste me zeza jezu pozicije, ali to je nista :)

Auto benzinca ja vise ne kupujem, vozao Toleda 1.6 pritisnes mu gas ono cenera potrosi :? , terenac mi je benzin motor 2.5 trosi 13 plina, znaci ne trosi nista u odnosu na Toleda.

Tako da benzinca ti se ne isplati kupovati nikako, osim ako ne okrenes na terenca :-D

Golf 4 je slicna fabiji, unutra je meni licno udobnija fabia i ljepsa!

Za Francuza ti ne bi znao reci nista :-)

Sretno ti :bih:
mirza987
Posts: 12
Joined: 05/02/2013 23:07

#50 Re: Golf 4, pezo 307, fabia ili...? do 7000KM

Post by mirza987 »

Posjedavo Fabiu i Golf 4
Fabiu nebi nikad vise kupio a zasto najveci problem servo pumpa i letva volana.Ako je koyo pumpa nemas je gdje naci a cjena je 500 KM, letva je 250KM ako je trw malo je bolje i one se kvare letva i pumpa zajedno 500 KM sto se tice ostali djelova gumice balans stange i stabilizatori cesto odu ali nisu skupi ostalo vise manje.
Golf 4 udobniji od fabie i bolje auto sigurno najveca mana problemi sa turbinom veliki servis za 1.9 tdi 66kw 360 KM
mali servis 72 KM ulje ravenol 5 40w 5lit.
Ako hoce da odrzavas auto 200k+ moras mjenjati ulje svaki 5k moja preporuka G4.
Nadam se da sam malo pomogao sto se tice izbora.
Post Reply