Nisam ni ja, daleko od toga, ali gledam da se u buducnosti mogu protegnuti koliko mi je jorgan dug. Ne zavrsava se sva prica da li imas para da kupis auto, nego da ga vozis...Norm wrote: ↑20/11/2019 11:34...a hebi ga druze moj, nismo svi uspjesni privrednici niti sposobni menadjeri pa da se sutamo hiljadama KM-ova za servise i da ih obavljamo u zemljama EU-a...nista onda, ja cu u stojadina, a ovu krntiju cu u garazu, ipak je stojadin sa orginalnim dijelovima...ne znam samo mogu li gume, zimske, tigar, stare dvije sezone? da te ne ugrozim na cesti?tempuser wrote: ↑20/11/2019 11:24Cim skidas dijelove koji su predvidjeni za zamjenu ocigledno nazalost nismo, da je star 23, a ne 13 god! Ako je tolika razlia u cijeni izmedju DE i BiH za jos 500E mozes otici tamo i zamjeniti DPF i prepolovis trosak.Norm wrote: ↑20/11/2019 11:15
...izvini molim te ali auto staro 13 god. i nismo dorasli finansijski??? Pa neko iznad rece da za CR motor, u mackuNje, DPF kosta 500EUR, a unas za PD motor 2000EUR...I nije to linija manjeg otpora, po meni je to deranje po usima onih koji zele biti ekoloski osvjesteni...al to je nas mentalitet valjda...a imam je i stojadina u garazi, od starog mi, 81. godiste, Comfort, valjda sam 'finansijski dorasto' za njega...
Onaj ko ne moze kupiti 4 nove zimske 13" nego nosi glavu (i svoju i tudju) u torbi i vozi na kalosama nije finansijski dosrastao ni na stojadina.
DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#676 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#677 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Znaci komentar da je kolicina NOx gasova ista sa i bez nije kraj price.Norm wrote: ↑20/11/2019 11:39...eliminise i kolicinu cadZi...i to je upravo to sto ga i zacepi...
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#678 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
NOx gasovi su ekosloski vrlo opasni, a dpf se ne bavi time, on smanjuje koncentraciju karbonskih gasova. DPF je vrlo slabo osmisljeno rjesenje za taj problem. A da ne pricamo o tome sta izlazi u toku regeneracije iz auspuha, dovoljno je deset sekundi stati iza auta i osjetiti taj smrad i vrelina. Generalno, DPF je vrlo skupa zajebancija koja radi vrlo malo. Ko da imas zenu koja ti potrosi sve pare, a jebes je jednom mjesecno
- RagibUzoriti
- Posts: 2658
- Joined: 05/12/2018 14:07
- Location: Zemlja snijega,lososa i plavusa
- Vozim: Vozim se na struju
#679 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Tebi najvjerovatnije nisu registrovali ocisceni DPF kao nov nakon ponovnog postavljanja na vozilo i zbog toga te zayebavalo ponovo.
Par komada sam do sada radio koji su bili zacepljeni i vise od 90% i sve i jedan dan i danas je u upotrebi.
Ima i dosta do dijagnostike sa kojom pokusavas da izbrises/resetujes gresku,ali to mnogi ne znaju
-
- Posts: 2431
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#680 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Mze li ko ukratko i jasno objasniti tu pricu oko DPF filtera, jer sam za to apsolutni duduk:
Rijec je o BMW x5 e 53, 3.0 d, 2004 godina, presao ko 250.000 KM. Kod mene je 8 godina, godisnje prosjecno prelazim nekih 10-12 hiljada km, odrzavan redovno. Bilo je kvarova, ali su oni rezultat godista i uobicajene potrosenosti (uglavnom mehanika, da sad ne nebrajam, bilo bi off topic)
Nemam nikakvih problema sa njim, osim sto se ponekad desi lagano podrhtavanje motora na leru (moguce da mi neka od dizni pocinje stekati).
Da li moj motor ima taj filter? Koja mu je primarna uloga? Kako se manifestuje kvar? Postoji li preventiva.
Hvala!
Rijec je o BMW x5 e 53, 3.0 d, 2004 godina, presao ko 250.000 KM. Kod mene je 8 godina, godisnje prosjecno prelazim nekih 10-12 hiljada km, odrzavan redovno. Bilo je kvarova, ali su oni rezultat godista i uobicajene potrosenosti (uglavnom mehanika, da sad ne nebrajam, bilo bi off topic)
Nemam nikakvih problema sa njim, osim sto se ponekad desi lagano podrhtavanje motora na leru (moguce da mi neka od dizni pocinje stekati).
Da li moj motor ima taj filter? Koja mu je primarna uloga? Kako se manifestuje kvar? Postoji li preventiva.
Hvala!
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#681 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
...e hebi ga Ragibe, gdje si bio do sad uradili sve, gled'o, doduse nisam znao za taj problem verzije dijagnostike...Sta sad?RagibUzoriti wrote: ↑20/11/2019 11:43Tebi najvjerovatnije nisu registrovali ocisceni DPF kao nov nakon ponovnog postavljanja na vozilo i zbog toga te zayebavalo ponovo.
Par komada sam do sada radio koji su bili zacepljeni i vise od 90% i sve i jedan dan i danas je u upotrebi.
Ima i dosta do dijagnostike sa kojom pokusavas da izbrises/resetujes gresku,ali to mnogi ne znaju
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#682 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Tako je...ja sam kokuz jer ne dam 2000EUR za DPF...tempuser wrote: ↑20/11/2019 11:39Nisam ni ja, daleko od toga, ali gledam da se u buducnosti mogu protegnuti koliko mi je jorgan dug. Ne zavrsava se sva prica da li imas para da kupis auto, nego da ga vozis...Norm wrote: ↑20/11/2019 11:34...a hebi ga druze moj, nismo svi uspjesni privrednici niti sposobni menadjeri pa da se sutamo hiljadama KM-ova za servise i da ih obavljamo u zemljama EU-a...nista onda, ja cu u stojadina, a ovu krntiju cu u garazu, ipak je stojadin sa orginalnim dijelovima...ne znam samo mogu li gume, zimske, tigar, stare dvije sezone? da te ne ugrozim na cesti?tempuser wrote: ↑20/11/2019 11:24
Cim skidas dijelove koji su predvidjeni za zamjenu ocigledno nazalost nismo, da je star 23, a ne 13 god! Ako je tolika razlia u cijeni izmedju DE i BiH za jos 500E mozes otici tamo i zamjeniti DPF i prepolovis trosak.
Onaj ko ne moze kupiti 4 nove zimske 13" nego nosi glavu (i svoju i tudju) u torbi i vozi na kalosama nije finansijski dosrastao ni na stojadina.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#683 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Dzaba, tako je pa neka razapinju Mislim da je dpf najgluplje ekolosko rjesenje ikad
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#684 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ako moze jos jedno pitanje, rekose mi da je EGR cooler propisCo na onoj piksni jer je bio zacepljen DPF i da je tu najslabija tacka na kojoj izbija visak gasova zbog pritiska...EGR cooler sam zamjenio, nekih 500KM me dosao nov...jel moguce?RagibUzoriti wrote: ↑20/11/2019 11:43Tebi najvjerovatnije nisu registrovali ocisceni DPF kao nov nakon ponovnog postavljanja na vozilo i zbog toga te zayebavalo ponovo.
Par komada sam do sada radio koji su bili zacepljeni i vise od 90% i sve i jedan dan i danas je u upotrebi.
Ima i dosta do dijagnostike sa kojom pokusavas da izbrises/resetujes gresku,ali to mnogi ne znaju
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#685 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Kometar ti je, karikiram, kao kad bi covjeku koji ima losu krvnu sliku rekao da ne mora prestajatip pusiti ako ne promjeni ishranu!Industrialyzer wrote: ↑20/11/2019 11:41NOx gasovi su ekosloski vrlo opasni, a dpf se ne bavi time, on smanjuje koncentraciju karbonskih gasova. DPF je vrlo slabo osmisljeno rjesenje za taj problem. A da ne pricamo o tome sta izlazi u toku regeneracije iz auspuha, dovoljno je deset sekundi stati iza auta i osjetiti taj smrad i vrelina. Generalno, DPF je vrlo skupa zajebancija koja radi vrlo malo. Ko da imas zenu koja ti potrosi sve pare, a jebes je jednom mjesecno
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#686 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Kod mene su simptomi bili povecana potrosnja, malo tromiji motor, cesto se palila lampica za regeneraciju i na kraju sistanje iz motora a ustvari izbijao visak plinova na EGR cooleru...na kraju se upalila lampica regeneracije i otisao u safe mod...kuli1961 wrote: ↑20/11/2019 11:44 Mze li ko ukratko i jasno objasniti tu pricu oko DPF filtera, jer sam za to apsolutni duduk:
Rijec je o BMW x5 e 53, 3.0 d, 2004 godina, presao ko 250.000 KM. Kod mene je 8 godina, godisnje prosjecno prelazim nekih 10-12 hiljada km, odrzavan redovno. Bilo je kvarova, ali su oni rezultat godista i uobicajene potrosenosti (uglavnom mehanika, da sad ne nebrajam, bilo bi off topic)
Nemam nikakvih problema sa njim, osim sto se ponekad desi lagano podrhtavanje motora na leru (moguce da mi neka od dizni pocinje stekati).
Da li moj motor ima taj filter? Koja mu je primarna uloga? Kako se manifestuje kvar? Postoji li preventiva.
Hvala!
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#687 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
DPF smanjuje kolicinu karbonskih spojeva, ali ne NOx, ove druge cak u odredjenoj mjeri i povecava. Je li ti sad jasno?
-
- Posts: 2431
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#688 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
nemam problem sa potprosnjom, mislim da moja instrument tabla nema tu lampicu (signal regeneracije), zbog godista- pitanje je da li uopste postoji...Norm wrote: ↑20/11/2019 11:56Kod mene su simptomi bili povecana potrosnja, malo tromiji motor, cesto se palila lampica za regeneraciju i na kraju sistanje iz motora a ustvari izbijao visak plinova na EGR cooleru...na kraju se upalila lampica regeneracije i otisao u safe mod...kuli1961 wrote: ↑20/11/2019 11:44 Mze li ko ukratko i jasno objasniti tu pricu oko DPF filtera, jer sam za to apsolutni duduk:
Rijec je o BMW x5 e 53, 3.0 d, 2004 godina, presao ko 250.000 KM. Kod mene je 8 godina, godisnje prosjecno prelazim nekih 10-12 hiljada km, odrzavan redovno. Bilo je kvarova, ali su oni rezultat godista i uobicajene potrosenosti (uglavnom mehanika, da sad ne nebrajam, bilo bi off topic)
Nemam nikakvih problema sa njim, osim sto se ponekad desi lagano podrhtavanje motora na leru (moguce da mi neka od dizni pocinje stekati).
Da li moj motor ima taj filter? Koja mu je primarna uloga? Kako se manifestuje kvar? Postoji li preventiva.
Hvala!
- Norm
- Posts: 2867
- Joined: 27/10/2011 11:29
- Location: Prokleta Avlija
#689 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Ako nista ne svITlI ne sikiraj se...a podrhtavanje ti moze biti i do nosaca ili ne daj Boze do zamajca...provjeri ti prvo nosace motora i mjenjaca..kuli1961 wrote: ↑20/11/2019 12:00nemam problem sa potprosnjom, mislim da moja instrument tabla nema tu lampicu (signal regeneracije), zbog godista- pitanje je da li uopste postoji...Norm wrote: ↑20/11/2019 11:56Kod mene su simptomi bili povecana potrosnja, malo tromiji motor, cesto se palila lampica za regeneraciju i na kraju sistanje iz motora a ustvari izbijao visak plinova na EGR cooleru...na kraju se upalila lampica regeneracije i otisao u safe mod...kuli1961 wrote: ↑20/11/2019 11:44 Mze li ko ukratko i jasno objasniti tu pricu oko DPF filtera, jer sam za to apsolutni duduk:
Rijec je o BMW x5 e 53, 3.0 d, 2004 godina, presao ko 250.000 KM. Kod mene je 8 godina, godisnje prosjecno prelazim nekih 10-12 hiljada km, odrzavan redovno. Bilo je kvarova, ali su oni rezultat godista i uobicajene potrosenosti (uglavnom mehanika, da sad ne nebrajam, bilo bi off topic)
Nemam nikakvih problema sa njim, osim sto se ponekad desi lagano podrhtavanje motora na leru (moguce da mi neka od dizni pocinje stekati).
Da li moj motor ima taj filter? Koja mu je primarna uloga? Kako se manifestuje kvar? Postoji li preventiva.
Hvala!
- basicm
- Posts: 10485
- Joined: 16/01/2012 21:38
#690 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Nema dpf-a na tom godistu. Podrhtavanje je vjerovatno do dizni, ili cak samo do goriva, ako se javlja periodicno.kuli1961 wrote: ↑20/11/2019 11:44 Mze li ko ukratko i jasno objasniti tu pricu oko DPF filtera, jer sam za to apsolutni duduk:
Rijec je o BMW x5 e 53, 3.0 d, 2004 godina, presao ko 250.000 KM. Kod mene je 8 godina, godisnje prosjecno prelazim nekih 10-12 hiljada km, odrzavan redovno. Bilo je kvarova, ali su oni rezultat godista i uobicajene potrosenosti (uglavnom mehanika, da sad ne nebrajam, bilo bi off topic)
Nemam nikakvih problema sa njim, osim sto se ponekad desi lagano podrhtavanje motora na leru (moguce da mi neka od dizni pocinje stekati).
Da li moj motor ima taj filter? Koja mu je primarna uloga? Kako se manifestuje kvar? Postoji li preventiva.
Hvala!
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#691 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Da im sad kazes kupi Hyundai, Kia, Tipo 1.4 benzin sa 100ak konja, prebili bi te.tempuser wrote: ↑20/11/2019 11:24Cim skidas dijelove koji su predvidjeni za zamjenu ocigledno nazalost nismo, da je star 23, a ne 13 god! Ako je tolika razlia u cijeni izmedju DE i BiH za jos 500E mozes otici tamo i zamjeniti DPF i prepolovis trosak.Norm wrote: ↑20/11/2019 11:15...izvini molim te ali auto staro 13 god. i nismo dorasli finansijski??? Pa neko iznad rece da za CR motor, u mackuNje, DPF kosta 500EUR, a unas za PD motor 2000EUR...I nije to linija manjeg otpora, po meni je to deranje po usima onih koji zele biti ekoloski osvjesteni...al to je nas mentalitet valjda...a imam je i stojadina u garazi, od starog mi, 81. godiste, Comfort, valjda sam 'finansijski dorasto' za njega...tempuser wrote: ↑20/11/2019 11:09 Ja razumije one koji skidaju DPF iz finansijskih razloga (da sprijece ili zaobidnju skupe popravke), ali to je cijena voznje modernijeg automobila i dokaz da mi finansijski nismo dorasli autima koje vozimo.
Skidanje DPF-a je linija manjeg otpora, ali ce biti veselo kad eko test bude eliminatoran pa cijena "vracanja" DPF-a i softvera bude 2 x veca nego sto koszta popravka danas.
Onaj ko ne moze kupiti 4 nove zimske 13" nego nosi glavu (i svoju i tudju) u torbi i vozi na kalosama nije finansijski dosrastao ni na stojadina.
Krecem od sebe, nedavno sam mijenjao auto, bacio na papir cjenu odrzavanja (po PS-u, ne da skidam, off, delete itd) ako opet kupim dizela, i izracunam da bi bilo finansijski prilicno zahtjevno kad na red dodju te stvari (a moraju doci jer je predvidjeno na dodju) i okrenem se prema opciji benzinac i na kraju kupim turbobenzinca jer sam siguran da taj auto finansijski mogu podnijeti da ga odrzavam po PS-u.
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#692 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Tipo sedan 19.990 KM. Eee, ali kakav premiJum ide za te pare.
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#694 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
I dalje ne mjenja nista u konstataciji osim da si se uhvatio NOx ko Mujo leptira u vicu!Industrialyzer wrote: ↑20/11/2019 11:57 DPF smanjuje kolicinu karbonskih spojeva, ali ne NOx, ove druge cak u odredjenoj mjeri i povecava. Je li ti sad jasno?
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#695 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Pa NOx cestice su jedan od najvecih zagadjivaca na svijetu, a dizel motori jedan od najvecih proizvodjaca istih. Imao ili nemao dpf emisija ovih cestica je ista, i ti tu ne vidis problem?tempuser wrote: ↑20/11/2019 12:51I dalje ne mjenja nista u konstataciji osim da si se uhvatio NOx ko Mujo leptira u vicu!Industrialyzer wrote: ↑20/11/2019 11:57 DPF smanjuje kolicinu karbonskih spojeva, ali ne NOx, ove druge cak u odredjenoj mjeri i povecava. Je li ti sad jasno?
- Travnički Noćni Šetač
- Posts: 3925
- Joined: 13/01/2006 20:48
- Location: Travnik
- Contact:
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#697 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Nw moras nuzno biti kokuz, a ti najbolje znas jesi li...
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#698 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Kao sto napisah, ti covjeku koji ima losu krvnu sliku savjetujes da nema koristi ako prestane pusiti jer nece smanjiti masnoce u krvi.Industrialyzer wrote: ↑20/11/2019 13:45
Pa NOx cestice su jedan od najvecih zagadjivaca na svijetu, a dizel motori jedan od najvecih proizvodjaca istih. Imao ili nemao dpf emisija ovih cestica je ista, i ti tu ne vidis problem?
- Industrialyzer
- Posts: 4839
- Joined: 11/06/2011 23:51
#699 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Da ne duljimo previse, dpf je rjesenje problema koji je nastao losim projektovanjem egr-a. Ova dva filtera su mogla i morala biti pametnije osmisljena. Uticaj na samo zagadjenje je minimalan, a u praksi mnogi imaju probleme sa ovim sistemima. Nisam za vadjenje dpf-a jer moze izazvati mnogo drugih mehanickih problema.
Ima li neko podatak sta se tacno desava sa cesticama koje ulaze u dpf, u hemijskom smislu,, sta izlazi? I sta izlazi nakon regeneracije?
Ima li neko podatak sta se tacno desava sa cesticama koje ulaze u dpf, u hemijskom smislu,, sta izlazi? I sta izlazi nakon regeneracije?
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#700 Re: DPF/FAP filteri skidanje, off, delete
Već ima i zakon i rok, brži smo od Srbije. Trebalo bi od 1.1. ili 1.4. naredne godine, ali neka me ispravi ako je neko bolje upućen.
Samo je pitanje provođenja tih istih pravila.
U zadnje vrijeme viđam dosta golfova četvorki, ne znam im motore, ali puše plavo, sivo, crno uveliko.