Sve o Mazdi

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

dinozzoM6
Posts: 320
Joined: 28/12/2011 16:00

#26 Re: Sve o Mazdi

Post by dinozzoM6 »

Što kažu za Wankel motore:
"Redline a day, keeps the mechanic away!" :D hahaha
A ovdje ćemo reći "Redline a week, keeps the DPF clean!" (iako nema rime hahah)
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#27 Re: Sve o Mazdi

Post by direstraits0078 »

Hitting redline, you know what I mean, :evil: makes your dpf always stay clean. :lol:
Last edited by direstraits0078 on 20/01/2014 22:32, edited 1 time in total.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#28 Re: Sve o Mazdi

Post by jefferson »

Ma zna DPF je pored propuhivanja, najvaznije dobro ulje sa malo sulfatnog pepela.
Dzaba ti propuhivanje ako sipas u motor ACEA A3 ili B4 sa velikim TBN brojem.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#29 Re: Sve o Mazdi

Post by direstraits0078 »

Kao npr. ACEA C4, Renaultova specifikacija. :D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#30 Re: Sve o Mazdi

Post by jefferson »

direstraits0078 wrote:Kao npr. ACEA C4, Renaultova specifikacija. :D
Pa da C3 ili C4, zavisi sta je predvdjeno.
Neki dan sam imao priliku da vidim sta Mobil1 0W40 (MB 229.5 i ACEA A3/B3/B4) uradi od DPF na Mercedesovom V6 cdi motoru gdje ide specifikacija MB 229.51 ili C3.
katastrofa ziva.
Crazywind
Posts: 1
Joined: 22/01/2014 10:22

#31 Re: Sve o Mazdi

Post by Crazywind »

Pozdrav svima.
Imam nekoliko pitanja vezano za Mazdu 6. Nisam je nikad vozio, ali mi se svidjela onako na prvu. Sad bih htio kupiti Mazdu 6 2,0 dizel, pa razmisljam izmedju 89kw (2005. g.) i 100 kw (2003.g.). Koja je bolja i koje su razlike medju njima? Koliko kosta odrzavanje (mali servis, veliki servis...)?
Hvala svima unaprijed!
AdnanSA
Posts: 1404
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

#32 Re: Sve o Mazdi

Post by AdnanSA »

Kupi stariju bez DPF i uživaj.
ammar36
Posts: 3
Joined: 08/02/2014 00:41

#33 Re: Sve o Mazdi

Post by ammar36 »

https://www.facebook.com/MazdaBiH
Tu smo za Vas. Pitanja, odgovori, zanimljivosti i razne pogodnosti za Mazda vozače i članove grupe.

lp
dinozzoM6
Posts: 320
Joined: 28/12/2011 16:00

#34 Re: Sve o Mazdi

Post by dinozzoM6 »

Ja taman neki dan razmišljam da pošaljem mail Connecti da predložim pravljenje FB stranice, jer to je sada najbolji vid promocije. Kad ono :D :thumbup:
ammar36
Posts: 3
Joined: 08/02/2014 00:41

#35 Re: Sve o Mazdi

Post by ammar36 »

dinozzoM6 wrote:Ja taman neki dan razmišljam da pošaljem mail Connecti da predložim pravljenje FB stranice, jer to je sada najbolji vid promocije. Kad ono :D :thumbup:
U pravu ste u potpunosti. Između ostalog glavni ovlašteni Mazda partner je dužan imati FB stranicu (u skladu sa Mazda standardom). Isto tako i Twitter account i Youtube kanal.. Ako imate prijedlog bilo koje vrste, saslušat ćemo Vas rado.

LP
dinozzoM6
Posts: 320
Joined: 28/12/2011 16:00

#36 Re: Sve o Mazdi

Post by dinozzoM6 »

Ako vam bude trebala pomoć oko upravljanja tim stranicama (Facebook, twitter, YouTube), javite mi se na PP da vam mogu dati kontakt (e-mail, FB profil), ne bi mi bio problem pomoći oko uređivanja istih, naravno volonterski. :-D
citro
Posts: 1012
Joined: 17/02/2013 09:46

#37 Re: Sve o Mazdi

Post by citro »

Dobro je !

Bas sam se bio uplasio prije neki dan da je ovo bilo " Sve o Mazdi " :)
davila
Posts: 3
Joined: 29/02/2012 17:38

#38 Re: Sve o Mazdi

Post by davila »

Pozdrav svima,
Imam mazdu kojoj je potrebno popravljanje lukas pumpe, malo sam trazio al izgleda da niko u BiH to ne radi.
Pomagajte!

znam da sigurno ima u servisu al tamo kolju
dinozzoM6
Posts: 320
Joined: 28/12/2011 16:00

#39 Novi salon

Post by dinozzoM6 »

Od srijede 26.03. će biti otvoren Mazdin salon, u BP Hotelu u ulici Ante Babića (}) :D
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#40 Re: Sve o Mazdi

Post by johntra »

ima sad i FB page Mazda BiH...
User avatar
Optimist
Posts: 13658
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#41 Re: Sve o Mazdi

Post by Optimist »

Dok svi slijede trend smanjivanja zapremine motora i stavljanjem turbina da bi dobili vise snage, Mazda ide drugim putem i izgleda da im to uspijeva.

http://automoto.ba/stranica/rekordno-ni ... _4548.html

Mazda 3 Urban Challenge 2014
Rekordno niska potrošnja


Ukupno 2.181 pređeni kilometar tokom 24 sata vožnje 2. i 3. juna u gradskom saobraćaju kroz samo srce Beča; toliko je tokom ispita ekonomičnosti u stvarnim uslovima vožnje napravilo pet potpuno serijskih Mazdi 3 u okviru ovogodišnjeg Urban Challenge-a…

Izazov postavljen pred pet timova, koje su činili vozači (uglavnom automobilski novinari) iz Austrije, Hrvatske, Mađarske, Rumunije, Slovenije i Srbije, bio je postići službeno deklarisanu potrošnju u gradskoj vožnji Mazde 3 Sport CD150, koja iznosi 4,9 l/100 km. Ne samo da su svi uspjeli, već su tri tima nadmašila taj rezultat za čitavu litru ili više!

Najbolji tim iz Mađarske ostvario je prosjek od 3,85 l/100 km – 1,05 l/100 km ili 21,4% manje od homologirane vrijednosti – dok su drugoplasirani (Slovenija) i trećeplasirani (Hrvatska/Srbija) nakon 24 sata vožnje zaostali samo 0,02, odnosno 0,05 l/100 km.


Najbolju dionicu odvezao je jedan slovenački vozač tokom mirnih noćnih sati, kada je saobraćaj kroz centar Beča bio minimalan, ostvarivši gotovo nevjerovatnih 3,15 l/100 km, odnosno više od 35% nižu potrošnju od deklarisane za gradske uslove vožnje! Kako bi se razbila monotonost, 24-satna eco-trka začinjena je i s nekoliko posebnih zadataka. Tako su jednu dionicu vozile navijačice (cheerleaders), s tim da su još po dve bile saputnice u svakom automobilu, a takmičari su ih morali savjetovati kako štedljivo da voze.

Tokom dvije dionice – jedne noćne i jedne tokom jutarnje gužve – takmičari su morali voziti dva kruga sa što je moguće sličnijom potrošnjom, s tim da su veće razlike između krugova donosile i više kaznenih bodova. Poslednju od 24 deonice timovi su morali voziti s najmanje četiri osobe u vozilu. Sve te etape uračunate su u ukupnu potrošnju, što znači da je na kraju bilo moguće postići i nešto bolji rezultat.

Ovo nadmetanje još je jednom potvrdilo izvanredni štedni potencijal Mazdinog 2,2-litrenog SKYACTIV-D motora, ali i ostalih tehničkih rešenja i inovacija koje pomažu ekonomičnoj vožnji, pre svega sistema i-stop, koji zaustavlja motor dok automobil miruje i ponovno ga pokreće praktično u trenu, omogućavajući uštedu i ne ometajući vozača.

Prosječna deklarisana potrošnja Mazde3 CD150 je 3,9 l/100 km (CO2: 104 g/km) za verziju sedan, odnosno 4,2 l/100 km (CO2: 107 g/km) za verziju Sport, kakvom su se nadmetale ekipe na ovogodišnjem Urban Challenge-u. U drugoj krajnosti SKYACTIV-D sa svojih 110 kW (150KS) i čak 380 Nm obrtnog momenta omogućava Mazdi 3 gotovo sportske performanse; s mjesta do 100 km/h ubrzava za samo 8 sekundi i može postići maksimalnih 213 km/h.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#42 Re: Sve o Mazdi

Post by direstraits0078 »

Ovaj motor i u Mazdi 6 je fenomenalan sto se tice potrosnje.
AdnanSA
Posts: 1404
Joined: 31/01/2007 20:45
Location: City

#43 Re: Sve o Mazdi

Post by AdnanSA »

Iako smatram da je Mazda jedan od "poštenijih" i "iskrenijih" proizvođaća u ove deklarisane potrošnje i potrošnje sa takmićenja ne vjerujem uopšte. Ti novinari padaju na fore i takmiče se između sebe ko će potrošiti manje. Ja da sam bio tamo probao bi da vozim potpuno normalno bez da pazim previše pa da vidimo pravo stanje stvari. Za potrošnju iz pravog života pogledati spritmonitor.de i vidjećete da te Mazde u rukama normalnih ljudi troše u gradskim uslovima od 6-7 litara pa čak i više što je opet prilično dobar rezultat za motor te snage i zapremine. Inače moja Mazda 3 u zadnjih mjesec dana prešla 2200 km. Pola gradska vožnja a pola na otvorenom, prosjek brzine 36 km/h. Potrošnja po BC 5,0 litara a po sipanjima koje jedino smatram mjerodavnim 5,7 litara. Motor PSA dizel 1,6 110 ks.
srelep
Posts: 12
Joined: 31/03/2012 11:44

#44 Re: Sve o Mazdi

Post by srelep »

Pozdrav mazdaši.
Imam jedno pitanje za vas i svaki odgovor cijenim.
Na dijagnostici moje mazde 3 , 80 kw, 1560 cm iz 2006 godine , pokaza mi grešku odprilike ovako pisalo "KONTROLNI MODUL NIVOA ADITIVA GORIVA".
Dobijam masu savjeta za riješit problem od potrebe novog dpf, zamjene tog modula ( neznam ni gdje je ni kako izgleda), pranja ovog dpf pa do dosipanja tekučine za dpf u rezervoar ( za koji neznam ni gdje je, ni kako se dosipa ta tekućina ni koliko mi je treba - jedino znam da je skupa do bola.
Ja na vozilici osjetim da nema dovoljno snage- vozi ona ali bi morala "slađe" povuči jer imam dojam kao da ne uključuje turbinu.

Do sada sam vozio šesticu pa mislio da je to , eto malo nejači motor i sve tome pripisivao ali čini mi se da imam problem i sad me zanima koliki je...
Zahvalan sam za svaki odgovor, svaki savjez i svaku preporuku ...
LP
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#45 Re: Sve o Mazdi

Post by amar1994 »

srelep wrote: 25/02/2020 16:13 Pozdrav mazdaši.
Imam jedno pitanje za vas i svaki odgovor cijenim.
Na dijagnostici moje mazde 3 , 80 kw, 1560 cm iz 2006 godine , pokaza mi grešku odprilike ovako pisalo "KONTROLNI MODUL NIVOA ADITIVA GORIVA".
Dobijam masu savjeta za riješit problem od potrebe novog dpf, zamjene tog modula ( neznam ni gdje je ni kako izgleda), pranja ovog dpf pa do dosipanja tekučine za dpf u rezervoar ( za koji neznam ni gdje je, ni kako se dosipa ta tekućina ni koliko mi je treba - jedino znam da je skupa do bola.
Ja na vozilici osjetim da nema dovoljno snage- vozi ona ali bi morala "slađe" povuči jer imam dojam kao da ne uključuje turbinu.

Do sada sam vozio šesticu pa mislio da je to , eto malo nejači motor i sve tome pripisivao ali čini mi se da imam problem i sad me zanima koliki je...
Zahvalan sam za svaki odgovor, svaki savjez i svaku preporuku ...
LP
ima tema vec poyy :wink:

mazda-all-about-t136108.html
Post Reply