Mjesas kruske i jabuke.avantgarde wrote:ja ne opovrgavam niti do kraja tvrdim jer vjerujem samo kad sam iscrpno probam a ne ono na brzinu a ja tu mogucnost nikad encu bas do kraja imat,zato i pisem ono sa rezervom..jefferson wrote:
Opovrgavas ono sto sam napisao, pa onda govoris kako ima jako direktno upravljanje?
Pa BMW-i su najvise poznati po tri stvari: R6 motorima, vrlo direktnom upravljanju i osjecaju stabilnosti.
Jos da cujem da MB ima bolji upravljac od BMW-a.
Ja MB-u dajem kredita sto se tice udobnosti i sl, ali upravljanje?
nisam ni rekao da BMW nema dobar upravljac,ali to isto ima i MB kao i Audi,kao da je to problem napravit...MB ima da biras i to na obicnom modelu E klasse,ako kupis Avantgarde model onda mosh birat kakav ces upravljac,direktan ili meksi kao i ovjese,tvrdje,airmatic ili mekse kao kod Elegance modela sto su..
ok BMW ima R6 motor(linijski 6 cilindricni motori) i to je njegov koncept isto sto je V6 koncept MB ili Audija...to je sve i tesko je reci koji su bolji...dobri su i jedni i drugi..
ja sam vozio E klasu novu tri-cetiri puta a vozah i BMW 5 ,neke razlike u stabilnosti bas i nema,ustvari nikakve skoro..jer ako MB ili Audi hoce tvrd auto onda ga oni naprave,zato postoji AMG ili RS ili Carsson ili Abt i to je to...
osim toga,MB upravljac trebuje uvijek oko metar manje mjesta da bi se okrenuo u odnosu na BMW ili Audi..znaci krug okretanja mu je skoro metar manji..
Jeste problem je napraviti, ovo me podsjeca na onu pricu o turbinama gdje prizvodjac po jednom forumasu stima auto da se "isapaljuje."
Postoji razlika u upravljanju zbog zakona fizike. Audi je primarno dizjaniran kao automobil sa pogonom na prednje tockove, i u takvoj kombinaciji ne moze imati toliko direktno upravljanje kao BMW ili MB zbog vuce, mogucnosti dizajniranja elemenata upravljanja na prednoj osovini itd, itd.
Druga stvar, sam mehanizam kod BMW i MB je dizajniran sa drugacijom namjenom, i problem je to napraviti da bi se zadovoljli svi, zato proizvodjaci imaju na umu drugaciji tip kupaca automobila.
Sto se tice R6 ili V6 motora, tu je jos veca razlika. V6 motori se prvenstveno ugradjuju jer su jeftiniji i manji. R6 motori nude daleko vecu izbalansiranost, i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6 momenti koji proizvode klipovi bi imali slican efekat kao blaga tubulencija cime bi se dovelo do zamora materijala vrlo brzo.
Pravljenje auta je daleko vise od skracivanja opruga i stavljanja tvrdih amortizera!
Sto se tice okretanja u mjestu, manji krug okretanja je uvijek prednost zadnje vuce zbog dizajniranja prednjeg ovjesa. Nemoj valjati gluposti molim te. De malo se pozabavi tematiko mimo rekla-kazala ili citanja nekih pausalnih tekstova po internetu. Ako hoces bas da znas sto MB ili BMW imaju manji krug okretanja, na googleu mozes naci ozbiljne strucne tekstove koji ce ti to objasniti.