BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#51 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by jefferson »

avantgarde wrote:
jefferson wrote:
Opovrgavas ono sto sam napisao, pa onda govoris kako ima jako direktno upravljanje?
Pa BMW-i su najvise poznati po tri stvari: R6 motorima, vrlo direktnom upravljanju i osjecaju stabilnosti.
Jos da cujem da MB ima bolji upravljac od BMW-a.
Ja MB-u dajem kredita sto se tice udobnosti i sl, ali upravljanje?
ja ne opovrgavam niti do kraja tvrdim jer vjerujem samo kad sam iscrpno probam a ne ono na brzinu a ja tu mogucnost nikad encu bas do kraja imat,zato i pisem ono sa rezervom..
nisam ni rekao da BMW nema dobar upravljac,ali to isto ima i MB kao i Audi,kao da je to problem napravit...MB ima da biras i to na obicnom modelu E klasse,ako kupis Avantgarde model onda mosh birat kakav ces upravljac,direktan ili meksi kao i ovjese,tvrdje,airmatic ili mekse kao kod Elegance modela sto su..
ok BMW ima R6 motor(linijski 6 cilindricni motori) i to je njegov koncept isto sto je V6 koncept MB ili Audija...to je sve i tesko je reci koji su bolji...dobri su i jedni i drugi..
ja sam vozio E klasu novu tri-cetiri puta a vozah i BMW 5 ,neke razlike u stabilnosti bas i nema,ustvari nikakve skoro..jer ako MB ili Audi hoce tvrd auto onda ga oni naprave,zato postoji AMG ili RS ili Carsson ili Abt i to je to...
osim toga,MB upravljac trebuje uvijek oko metar manje mjesta da bi se okrenuo u odnosu na BMW ili Audi..znaci krug okretanja mu je skoro metar manji..
Mjesas kruske i jabuke.
Jeste problem je napraviti, ovo me podsjeca na onu pricu o turbinama gdje prizvodjac po jednom forumasu stima auto da se "isapaljuje."
Postoji razlika u upravljanju zbog zakona fizike. Audi je primarno dizjaniran kao automobil sa pogonom na prednje tockove, i u takvoj kombinaciji ne moze imati toliko direktno upravljanje kao BMW ili MB zbog vuce, mogucnosti dizajniranja elemenata upravljanja na prednoj osovini itd, itd.
Druga stvar, sam mehanizam kod BMW i MB je dizajniran sa drugacijom namjenom, i problem je to napraviti da bi se zadovoljli svi, zato proizvodjaci imaju na umu drugaciji tip kupaca automobila.
Sto se tice R6 ili V6 motora, tu je jos veca razlika. V6 motori se prvenstveno ugradjuju jer su jeftiniji i manji. R6 motori nude daleko vecu izbalansiranost, i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6 momenti koji proizvode klipovi bi imali slican efekat kao blaga tubulencija cime bi se dovelo do zamora materijala vrlo brzo.
Pravljenje auta je daleko vise od skracivanja opruga i stavljanja tvrdih amortizera!
Sto se tice okretanja u mjestu, manji krug okretanja je uvijek prednost zadnje vuce zbog dizajniranja prednjeg ovjesa. Nemoj valjati gluposti molim te. De malo se pozabavi tematiko mimo rekla-kazala ili citanja nekih pausalnih tekstova po internetu. Ako hoces bas da znas sto MB ili BMW imaju manji krug okretanja, na googleu mozes naci ozbiljne strucne tekstove koji ce ti to objasniti.
User avatar
basicm
Posts: 10483
Joined: 16/01/2012 21:38

#52 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by basicm »

@jefferson Svaka cast na odgovoru. Nekad se iznenadim kolicinom gluposti od ljudi koji vecinom pisu realne stvari. Udrobiti v6 i r6, okretnost u mjestu zadnje i prednje vuce, raspored tezine auta zanemariti itd...
Ako je bilo ko ikad vozio svaki od ovih auta, makar primjerke iz 90-ih, sam ce znati razlike izmedju auta. Isto je i danas.

Kod nas je nazalost auto istorija nastala sa GII, Audi jaje je klasa gospode, a 1.9 tdi je vrhunac covjecanstva.
frankwhite
Posts: 169
Joined: 27/05/2009 13:07
Location: Sarajevo

#53 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by frankwhite »

jefferson wrote:
avantgarde wrote:
jefferson wrote:
Opovrgavas ono sto sam napisao, pa onda govoris kako ima jako direktno upravljanje?
Pa BMW-i su najvise poznati po tri stvari: R6 motorima, vrlo direktnom upravljanju i osjecaju stabilnosti.
Jos da cujem da MB ima bolji upravljac od BMW-a.
Ja MB-u dajem kredita sto se tice udobnosti i sl, ali upravljanje?
ja ne opovrgavam niti do kraja tvrdim jer vjerujem samo kad sam iscrpno probam a ne ono na brzinu a ja tu mogucnost nikad encu bas do kraja imat,zato i pisem ono sa rezervom..
nisam ni rekao da BMW nema dobar upravljac,ali to isto ima i MB kao i Audi,kao da je to problem napravit...MB ima da biras i to na obicnom modelu E klasse,ako kupis Avantgarde model onda mosh birat kakav ces upravljac,direktan ili meksi kao i ovjese,tvrdje,airmatic ili mekse kao kod Elegance modela sto su..
ok BMW ima R6 motor(linijski 6 cilindricni motori) i to je njegov koncept isto sto je V6 koncept MB ili Audija...to je sve i tesko je reci koji su bolji...dobri su i jedni i drugi..
ja sam vozio E klasu novu tri-cetiri puta a vozah i BMW 5 ,neke razlike u stabilnosti bas i nema,ustvari nikakve skoro..jer ako MB ili Audi hoce tvrd auto onda ga oni naprave,zato postoji AMG ili RS ili Carsson ili Abt i to je to...
osim toga,MB upravljac trebuje uvijek oko metar manje mjesta da bi se okrenuo u odnosu na BMW ili Audi..znaci krug okretanja mu je skoro metar manji..
Mjesas kruske i jabuke.
Jeste problem je napraviti, ovo me podsjeca na onu pricu o turbinama gdje prizvodjac po jednom forumasu stima auto da se "isapaljuje."
Postoji razlika u upravljanju zbog zakona fizike. Audi je primarno dizjaniran kao automobil sa pogonom na prednje tockove, i u takvoj kombinaciji ne moze imati toliko direktno upravljanje kao BMW ili MB zbog vuce, mogucnosti dizajniranja elemenata upravljanja na prednoj osovini itd, itd.
Druga stvar, sam mehanizam kod BMW i MB je dizajniran sa drugacijom namjenom, i problem je to napraviti da bi se zadovoljli svi, zato proizvodjaci imaju na umu drugaciji tip kupaca automobila.
Sto se tice R6 ili V6 motora, tu je jos veca razlika. V6 motori se prvenstveno ugradjuju jer su jeftiniji i manji. R6 motori nude daleko vecu izbalansiranost, i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6 momenti koji proizvode klipovi bi imali slican efekat kao blaga tubulencija cime bi se dovelo do zamora materijala vrlo brzo.
Pravljenje auta je daleko vise od skracivanja opruga i stavljanja tvrdih amortizera!
Sto se tice okretanja u mjestu, manji krug okretanja je uvijek prednost zadnje vuce zbog dizajniranja prednjeg ovjesa. Nemoj valjati gluposti molim te. De malo se pozabavi tematiko mimo rekla-kazala ili citanja nekih pausalnih tekstova po internetu. Ako hoces bas da znas sto MB ili BMW imaju manji krug okretanja, na googleu mozes naci ozbiljne strucne tekstove koji ce ti to objasniti.
:thumbup: konacno neko normalan na ovoj temi
User avatar
avantgarde
Posts: 7938
Joined: 01/02/2010 22:02
Location: u masi svakojako sarenih profila..

#54 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by avantgarde »

jefferson wrote: Mjesas kruske i jabuke.
Jeste problem je napraviti, ovo me podsjeca na onu pricu o turbinama gdje prizvodjac po jednom forumasu stima auto da se "isapaljuje."
Postoji razlika u upravljanju zbog zakona fizike. Audi je primarno dizjaniran kao automobil sa pogonom na prednje tockove, i u takvoj kombinaciji ne moze imati toliko direktno upravljanje kao BMW ili MB zbog vuce, mogucnosti dizajniranja elemenata upravljanja na prednoj osovini itd, itd.
Druga stvar, sam mehanizam kod BMW i MB je dizajniran sa drugacijom namjenom, i problem je to napraviti da bi se zadovoljli svi, zato proizvodjaci imaju na umu drugaciji tip kupaca automobila.
Sto se tice R6 ili V6 motora, tu je jos veca razlika. V6 motori se prvenstveno ugradjuju jer su jeftiniji i manji. R6 motori nude daleko vecu izbalansiranost, i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6 momenti koji proizvode klipovi bi imali slican efekat kao blaga tubulencija cime bi se dovelo do zamora materijala vrlo brzo.
Pravljenje auta je daleko vise od skracivanja opruga i stavljanja tvrdih amortizera!
Sto se tice okretanja u mjestu, manji krug okretanja je uvijek prednost zadnje vuce zbog dizajniranja prednjeg ovjesa. Nemoj valjati gluposti molim te. De malo se pozabavi tematiko mimo rekla-kazala ili citanja nekih pausalnih tekstova po internetu. Ako hoces bas da znas sto MB ili BMW imaju manji krug okretanja, na googleu mozes naci ozbiljne strucne tekstove koji ce ti to objasniti.
tek sad mi je jasno da ti nemas pojma o autima osim ono sto si u google gledao,ja licno nisam ni tvrdio da sam strucnjak ali sam ih licno vozao i to nove...i jos nesto,ako vec ne vidis dobro onda uzmi naocale pa polagano citaj,citas pogresno moje textove...tvrdio sam da Merecdes ima najmanji okretajni krug,Mercedes-ne i BMW,halllooo,iako BMW ima zadnju vucu..ok!?!
drugo,R6 je vrlo dobar motor,nema sta da se kaze ali je i V6 u nekim segmentima mozda cak ispred ovog,vecina nasih ljudi gledaju da nabave Audijev ili Mercedesov disel motor jer je dugotrajniji,i nemoj mi puno objasnjavanja o tome,za mene je to tako..
osim toga,V6 diselov motor od Mecke ili Audija nije nista laksi od BMW...slabo te to hoce sa googleom..
evo meckinog 6-cilindricnog motora..neki dan snimljen na Sajmu u Frankfurtu
http://oi40.klix.com/13zsdbd.jpg
http://oi39.klix.com/2uo5r29.jpg
i smao da znas a da s ei vidjeti,duzina ovih sprava ovdje je preko 2,5 metara :shock: ;-)
Audi ili Mecka su redovno par kg tezi od BMW a glede tvoje tvrdnje da je V6 jeftiniji takodje ne stima,MB je kao nov auto iz fabrike najskuplji,jos uvijek,a zasto?!..zato sto mu je motor jeftiniji?!..de bolan,vidis da nema nikakve logike..
da si malo bolje i detaljnije pogledao moj posljednji ili pretposljednji post onda bi mogao i shvatit da i Mecka ima direkt-upravljace,oni su serija cini mi se kod E klase Avantgarde,parametarsko upravljanje isl...
i na kraju o tvojoj tvrdnji o kvalitetu BMW motora,ok ima on kvalitet ali ne kao Mecka...
ljudi jos i dan-danas kupuju Mecku koja je presla 300 000 km,na telefonu od serioznih prodavaca,bez probne voznje,BMW kupuju sa max. 200 000 km ali tek sto ga detaljno isprobaju...
cuj njega,problem napravit dobar ovjes?!..
Mecka je Bog i batina takoreci u F1 i to odvajkada,jel mislis da los moze tamo opstat?..de bolan..
BMW je bio par sezona i podvio rep jer je F1 malo prevelik zalogaj...
Audi A5 neki dan na DTM "tuce" Bendzu ko izqu..ca...
i jos jednom da kazem,BMW je super auto ali ne bih nikad dao Mecku za Bendzu...amda mi se sva tri svidjaju..
ovim bih ja zavrsio moje pisanje na ovoj temi..
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#55 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by jefferson »

avantgarde wrote:
jefferson wrote: Mjesas kruske i jabuke.
Jeste problem je napraviti, ovo me podsjeca na onu pricu o turbinama gdje prizvodjac po jednom forumasu stima auto da se "isapaljuje."
Postoji razlika u upravljanju zbog zakona fizike. Audi je primarno dizjaniran kao automobil sa pogonom na prednje tockove, i u takvoj kombinaciji ne moze imati toliko direktno upravljanje kao BMW ili MB zbog vuce, mogucnosti dizajniranja elemenata upravljanja na prednoj osovini itd, itd.
Druga stvar, sam mehanizam kod BMW i MB je dizajniran sa drugacijom namjenom, i problem je to napraviti da bi se zadovoljli svi, zato proizvodjaci imaju na umu drugaciji tip kupaca automobila.
Sto se tice R6 ili V6 motora, tu je jos veca razlika. V6 motori se prvenstveno ugradjuju jer su jeftiniji i manji. R6 motori nude daleko vecu izbalansiranost, i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6 momenti koji proizvode klipovi bi imali slican efekat kao blaga tubulencija cime bi se dovelo do zamora materijala vrlo brzo.
Pravljenje auta je daleko vise od skracivanja opruga i stavljanja tvrdih amortizera!
Sto se tice okretanja u mjestu, manji krug okretanja je uvijek prednost zadnje vuce zbog dizajniranja prednjeg ovjesa. Nemoj valjati gluposti molim te. De malo se pozabavi tematiko mimo rekla-kazala ili citanja nekih pausalnih tekstova po internetu. Ako hoces bas da znas sto MB ili BMW imaju manji krug okretanja, na googleu mozes naci ozbiljne strucne tekstove koji ce ti to objasniti.
tek sad mi je jasno da ti nemas pojma o autima osim ono sto si u google gledao,ja licno nisam ni tvrdio da sam strucnjak ali sam ih licno vozao i to nove...i jos nesto,ako vec ne vidis dobro onda uzmi naocale pa polagano citaj,citas pogresno moje textove...tvrdio sam da Merecdes ima najmanji okretajni krug,Mercedes-ne i BMW,halllooo,iako BMW ima zadnju vucu..ok!?!
drugo,R6 je vrlo dobar motor,nema sta da se kaze ali je i V6 u nekim segmentima mozda cak ispred ovog,vecina nasih ljudi gledaju da nabave Audijev ili Mercedesov disel motor jer je dugotrajniji,i nemoj mi puno objasnjavanja o tome,za mene je to tako..
osim toga,V6 diselov motor od Mecke ili Audija nije nista laksi od BMW...slabo te to hoce sa googleom..
evo meckinog 6-cilindricnog motora..neki dan snimljen na Sajmu u Frankfurtu
http://oi40.klix.com/13zsdbd.jpg
http://oi39.klix.com/2uo5r29.jpg
i smao da znas a da s ei vidjeti,duzina ovih sprava ovdje je preko 2,5 metara :shock: ;-)
Audi ili Mecka su redovno par kg tezi od BMW a glede tvoje tvrdnje da je V6 jeftiniji takodje ne stima,MB je kao nov auto iz fabrike najskuplji,jos uvijek,a zasto?!..zato sto mu je motor jeftiniji?!..de bolan,vidis da nema nikakve logike..
da si malo bolje i detaljnije pogledao moj posljednji ili pretposljednji post onda bi mogao i shvatit da i Mecka ima direkt-upravljace,oni su serija cini mi se kod E klase Avantgarde,parametarsko upravljanje isl...
i na kraju o tvojoj tvrdnji o kvalitetu BMW motora,ok ima on kvalitet ali ne kao Mecka...
ljudi jos i dan-danas kupuju Mecku koja je presla 300 000 km,na telefonu od serioznih prodavaca,bez probne voznje,BMW kupuju sa max. 200 000 km ali tek sto ga detaljno isprobaju...
cuj njega,problem napravit dobar ovjes?!..
Mecka je Bog i batina takoreci u F1 i to odvajkada,jel mislis da los moze tamo opstat?..de bolan..
BMW je bio par sezona i podvio rep jer je F1 malo prevelik zalogaj...
Audi A5 neki dan na DTM "tuce" Bendzu ko izqu..ca...
i jos jednom da kazem,BMW je super auto ali ne bih nikad dao Mecku za Bendzu...amda mi se sva tri svidjaju..
ovim bih ja zavrsio moje pisanje na ovoj temi..
Mislim sta reci? Ja tebi o fizici ti meni o DTM-u, i kako si to gledao uz kokice :lol:
User avatar
avantgarde
Posts: 7938
Joined: 01/02/2010 22:02
Location: u masi svakojako sarenih profila..

#56 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by avantgarde »

ovoga vozah prosle godine,520 disel,184 ks...sportski mjenjac,vrlo dobar auto..
Image
Image
nov,jedva 3-4 hiljade km presao..
ovoga dole 530 xd vozah u proljece negdje,nov,takodje jedva par hiljada km presao..
Image
Image
prije dvije godine vozah i pretposljednji model BMW 525 disel automatik,limuzina,nema sliku,nisam slikao..kratko poslije toga i BMW 320 disel,limuzina..nekako mi je najbolje sjeo onaj prvi sa 520 disel sa sportskim mjenjacem,ne znam zasto je to tako ali me najvise dojmio,vec sam pisoa o ovome 530 diselu,dobar ali me nije previse bas dojmio ono do woooow efekta...mada je strasno dobar auto..

izbrisao sam slike koje nemaju veze sa temom,ne bih da covjeku zacatavam temu..
Last edited by avantgarde on 05/10/2013 15:55, edited 1 time in total.
User avatar
avantgarde
Posts: 7938
Joined: 01/02/2010 22:02
Location: u masi svakojako sarenih profila..

#57 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by avantgarde »

inace kupovinom BMW se u sustini ne moze pogrijesit,to je vrhunsko auto i sve je stvar ukusa ko koju marku od ove tri Premium marke vise voli...sva tri su kvalitet,samo sitnice odlucuju o simpatiji prema ovom ili onom..
Last edited by avantgarde on 05/10/2013 15:57, edited 1 time in total.
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#58 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by jefferson »

I sta tim slikama hoces reci? Jel ti fakat mislis da samo ti imas takvo auto na ovom forumu i da samo ti imas priliku otici u auto salon i probati takav neki automobil?
klixo
Posts: 2020
Joined: 09/07/2012 03:28

#59 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by klixo »

jefferson wrote:I sta tim slikama hoces reci? Jel ti fakat mislis da samo ti imas takvo auto na ovom forumu i da samo ti imas priliku otici u auto salon i probati takav neki automobil?
Sto ne mogu ovih kompleksaša :roll:
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#60 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by sorcerer »

kakvi su to sportski mjenjaci? za koji sport? fudbal? odbojku?kosarku?
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#61 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by jefferson »

sorcerer wrote:kakvi su to sportski mjenjaci? za koji sport? fudbal? odbojku?kosarku?
Kad si se vec ti usudio pitati kada su mjenjaci u pitanju, da i ja pitam onda sta je to direkt-upravljac i postoji li onda indirekt-upravljac :lol:
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#62 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by drndalo »

jefferson wrote:i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6
Mala ispravka, male cessne i Piperi od klipnih motora najvise koriste "flat" konstrukciju hladjenu zrakom, bilo sa 4 ili 6 cilindara, ili sto bi mi nazvali "boxer"... Njima je zbog velicine boxer "majka" jer koristi sirinu i time stedi duzinu, a pokretne mase koje se skoro pa ponistavaju rasporedom razmaknutim 180 stepeni...

U borbenim avionima II WW linijski motori su bili majka, i sa 18 cilindara, sa 1000 KS po motoru, ali oni nisu imali problem velicine avione, kao sto imaju mali sportski avioni tipa Cessne...

Sa ostalim se prilicno slazem...
User avatar
sparky
Posts: 1909
Joined: 23/01/2004 00:00
Location: Obronak Trebevica
Contact:

#63 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by sparky »

E da i ovo procitam. Cuj zadivio ga 520, a 530 nije...
Mozda je stvarno do tog mjenjaca, sporCkog
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#64 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by Bakir1 »

nekome bi ravni zubi bili patnja a vole aute i razumiju se
User avatar
drndalo
Posts: 22825
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#65 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by drndalo »

Nista sto medjugas ne moze rijesiti...
User avatar
Bakir1
Posts: 13669
Joined: 18/06/2008 16:45
Location: mislim da o tome imam misljenje.
Contact:

#66 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by Bakir1 »

slavna reli brzina :lol:
User avatar
avantgarde
Posts: 7938
Joined: 01/02/2010 22:02
Location: u masi svakojako sarenih profila..

#67 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by avantgarde »

Postao/la sorcerer dana 05 okt 2013, 18:55
kakvi su to sportski mjenjaci? za koji sport? fudbal? odbojku?kosarku?


https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6492_n.jpg
User avatar
sparky
Posts: 1909
Joined: 23/01/2004 00:00
Location: Obronak Trebevica
Contact:

#68 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by sparky »

Kuplung pa prva,medjugas pa druga
User avatar
avantgarde
Posts: 7938
Joined: 01/02/2010 22:02
Location: u masi svakojako sarenih profila..

#69 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by avantgarde »

jefferson wrote:
sorcerer wrote:kakvi su to sportski mjenjaci? za koji sport? fudbal? odbojku?kosarku?
Kad si se vec ti usudio pitati kada su mjenjaci u pitanju, da i ja pitam onda sta je to direkt-upravljac i postoji li onda indirekt-upravljac :lol:
i za tebe ovo vazi,da se ne bih prepirao,evo slikovito uradjeno,mozda nesto i skuzis
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6492_n.jpg
User avatar
sorcerer
Posts: 2850
Joined: 26/02/2012 12:11
Location: boljakov potok
Contact:

#70 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by sorcerer »

avantgarde wrote:Postao/la sorcerer dana 05 okt 2013, 18:55
kakvi su to sportski mjenjaci? za koji sport? fudbal? odbojku?kosarku?


https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6492_n.jpg
djesi pametni nismo te prepoznali hahahhaa nisi nam rekao jel ima i sporCki ovjes? kad si se ovo slikao?tu sliku okacicu na zid u hodnik sa svim mojim idolima ces bit :D
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#71 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by jefferson »

avantgarde wrote:
jefferson wrote:
sorcerer wrote:kakvi su to sportski mjenjaci? za koji sport? fudbal? odbojku?kosarku?
Kad si se vec ti usudio pitati kada su mjenjaci u pitanju, da i ja pitam onda sta je to direkt-upravljac i postoji li onda indirekt-upravljac :lol:
i za tebe ovo vazi,da se ne bih prepirao,evo slikovito uradjeno,mozda nesto i skuzis
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 6492_n.jpg
:lol: :lol: :lol: :lol:
jefferson
Posts: 14969
Joined: 28/08/2007 05:31
Location: U.S.A

#72 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by jefferson »

drndalo wrote:
jefferson wrote:i na kraju, sami klipni avioni koriste linijske motore zbog momenta klipova. Kada bi npr. u Cessnu ili Piper ugradio V6
Mala ispravka, male cessne i Piperi od klipnih motora najvise koriste "flat" konstrukciju hladjenu zrakom, bilo sa 4 ili 6 cilindara, ili sto bi mi nazvali "boxer"... Njima je zbog velicine boxer "majka" jer koristi sirinu i time stedi duzinu, a pokretne mase koje se skoro pa ponistavaju rasporedom razmaknutim 180 stepeni...

U borbenim avionima II WW linijski motori su bili majka, i sa 18 cilindara, sa 1000 KS po motoru, ali oni nisu imali problem velicine avione, kao sto imaju mali sportski avioni tipa Cessne...

Sa ostalim se prilicno slazem...
Ma znam, nego sam htio da docaram poentu sto su linijski motori bolji od V motora (ovdje mislim na 4 i 6cil, dok je kod V8, V10 i V12 situacija drugacija).
Imas X verzija Pipera, Cessni sa Lycoming i Continental motorima koji su redne konfiguracije, ali nikako V6 konfiguracije. To je bila moja poenta.
Kada vec spominjes 18cil, oni nisu bili redni nego zvjezdaste konfiguracije!
Kada vec spominjemo R6 motre, BMW upravo i jeste postao poznat kao proizvodjac rednih avio motora zbog savrsene izbalansiranosti.
User avatar
howdy
Posts: 3546
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#73 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by howdy »

mirzet87sa wrote:Pa ne vidim potrebu kupnje auta od 300konja ako ce se vozit kao neko od 70tak. Ja sam svom dusu vadio, powerslideovi, burnouti, voznja na 7000obrtaja i opet je kao nov. Ta auta su napravljena da se voze malo zesce, a ne kao peglica. I tacno je da se turbina zacepi na nizim obrtajima, ako se forsira ta voznja konstantno.
@Jefferson, vlasnik c63 full amg, vozio m5, m6, poredit se s mojim ne mogu, ali poredit. Udobnost, komfort, ubrzanje, "divljanje" zvuk, potrosnja, izgled, osjecaj volana jednostavno ga dere u svim segmentima. Ali, kad su u pitanju krivine pri vecim brzinama, tu se gubi prednost drasticno.

dir gad..... :roll: :roll:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
User avatar
Industrialyzer
Posts: 4839
Joined: 11/06/2011 23:51

#74 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by Industrialyzer »

Covjek hoce da kupi nimalo jeftino auto a vec na trecoj strani se prica o avionima :mrgreen: BMW 5 je uvijek bio vrh klase, bez obzira sto E klasa recimo ima isto vrijeme na stazi kao i novi M5. Jednostavno, BMW ima takvu filozofiju i kao takav je najbolji vozacki auto na svijetu. Svake godine pokupe najvise nagrada za motor godine.

Druze, sa BMW-om, pogotovo tog godista, nema greske. Sretno sa kupovinom i da Bog da ti naredni bio M5 :thumbup:
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#75 Re: BMW535d 2009g. kakav je polovan- spremam se na UVOZ

Post by mali_milojica »

avantgarde wrote:ovoga vozah prosle godine,520 disel,184 ks...sportski mjenjac,vrlo dobar auto..
Image
Image
nov,jedva 3-4 hiljade km presao..
ovoga dole 530 xd vozah u proljece negdje,nov,takodje jedva par hiljada km presao..
Image
Image
prije dvije godine vozah i pretposljednji model BMW 525 disel automatik,limuzina,nema sliku,nisam slikao..kratko poslije toga i BMW 320 disel,limuzina..nekako mi je najbolje sjeo onaj prvi sa 520 disel sa sportskim mjenjacem,ne znam zasto je to tako ali me najvise dojmio,vec sam pisoa o ovome 530 diselu,dobar ali me nije previse bas dojmio ono do woooow efekta...mada je strasno dobar auto..

izbrisao sam slike koje nemaju veze sa temom,ne bih da covjeku zacatavam temu..
Ne znam kako si osjetio tu razliku u mjenjacima,ali oba auta voze isti mjenjac. ZF sa 8 brzina :roll:
Post Reply