Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
4m3l wrote:vozim 307 i ne mogu da vjerujem koliko je nahvali, uopste nije poletno auto, vec je tromo do bola...
+1
Ja vozim 307 2.0 HDI od 90KS, tromo haos, pogotovo na nižim obrtajima (ispod 2000). Na +2200 se ko' nešto i otima, turbina dolazi do izražaja, ali nije to to. Vozio sam i onaj od 110KS, to je već druga priča. Kako god, plaćam na tromosti, ali sam rahatniji, iz većini poznatih razloga
5 godina sam vozio Fiat Bravo 1.2 16V sa 80KS, po snazi malo zaostaje za 307 ali je obrtni moment gotovo dvostruko manji (125Nm naspram 205Nm). Zbog toga sam bio sasvim zadovoljan kako povuče. Fiat je uprkos jako malom motoru kod mene prešao 86.000km i bezbroj puta je prešao Majevicu sa 5 odraslih ljudi i punim gepekom tako da mi ovaj 307 sa 2.0 dizelom i 90KS vuče više nego dovoljno. Radi se o subjektivnom osjećaju. Vozio sam nedavno i BMW 320d i 136KS i on otkida u odnosu na Peugeot, takodje i Renault Megane 1.9dci sa 120KS pa i on vuče kao blesav. Kada "dodjete" sa tako malog motora i prilično velike kilometraže sa njim, sve vuče kao ludo. Lično bih radije uzeo MEgane sa 1.9dci motorom i 120KS, po veličini, prostoru i ukupnim dimenzijama mi sasvim odgovara ali ako ne nadjem Renault i Peugeot sa 90KS bi zadovoljio potrebe.
Ja nisam htio ništa napisati kad čovjek reče da je taj Peugeot sa 90 KS živahan da ne ispadnem kritikant ali, brate, da je trom i lijen - jeste. Vozio sam ga na autoputu do Zagreba i hoće nekako do 130-140 ubrzati, lijeno ali opet nekako dostigne. Od 140 do 160 mu treba čitavo stoljeće, držiš papučicu zakucanu do poda a ni ne osjetiš da ubrzava.
Nemam pojma kakav je tek u vožnji po našim gudurima ali ne bih se volio naći u njemu iza šlepera prema Skender Vakufu.
Meni shega na onoj temi o fap filteru, kaze nije ekonomican, potrosi i 8l po gradu.... nije mi jasno sta ljudi hoce, da ide kao sls a da trosi kao panda 1,3 jtd.... sve oko 10l po gradu je ok, zavisno od auta, ali ocekivati auto od dvije hiljade kubika, recimo preko 100ks, i da trosi malo po Sarajevu i ovim guzvama... ne moze al nikako...
pozdrav
kad ste vec kod hdi motora
isplati li se uopce gledati peugeot 406? ima ih sam finom cijenom ali da li je preskup za odrzavanje, ima li straha od kvarova obzirom da je vec u godinama?
vozio ga jednom, ostao mi je u lijepom sjecanju, ali ne znam nista vise o njemu?
hvala
Ne vjerujem da je ista skuplji za odrzavanje od auta iste klase i godista. Gledaj da samo nije 2.0 HDI od 90 KS,nego onaj od 110 ili 2.2 od 135. Mnogo prikladniji motori za tu vrstu auta. Motori odlicni,bez nekih velikih boljki. Mozda jedino obratiti paznju na trapove,pogotovo na zadnji,jer popravka moze biti skupa da se dovede u red.
znam da je star, kilometraze su mu na piku oko 200 hiljada. moze li on takav, ako je u dobrom stanju, izgurat naredne dvije godine bez neke velike povale na servis ili slicno? kakav je za odrzavannje u odnosu na slican tdi?
imam ogavan budzet, mozda i najgori, sest-sedam hiljada km. auta gradske klase su mi premala za porodicu. megane mi je bio prvi izbor, ali je otpao zbog malog gepeka. onda sam malo gledao boru i slucajno surfajuci pik-om vidim da 406 ide za isto ili manje para. a mislim da se ta dva auta ne mogu porediti, da je sve na strani peugeota.
koliko znam, to je kako kazu zadnji pravi peugeot. znam dvoje ljudi koji su imali dosta problema sa 407. znam i da auta te starosti moraju imati pokoji kvar, ali se nadam da 406, ako je u dobrom stanju, uz redovno odrzavanje, ne bi trebao zadavati glavobolju. pratim i dalje, hvala na pomoci
imam ogavan budzet, mozda i najgori, sest-sedam hiljada km. auta gradske klase su mi premala za porodicu. megane mi je bio prvi izbor, ali je otpao zbog malog gepeka. onda sam malo gledao boru i slucajno surfajuci pik-om vidim da 406 ide za isto ili manje para. a mislim da se ta dva auta ne mogu porediti, da je sve na strani peugeota.
koliko znam, to je kako kazu zadnji pravi peugeot. znam dvoje ljudi koji su imali dosta problema sa 407. znam i da auta te starosti moraju imati pokoji kvar, ali se nadam da 406, ako je u dobrom stanju, uz redovno odrzavanje, ne bi trebao zadavati glavobolju. pratim i dalje, hvala na pomoci
Ne znam da li si gledao ali gepek na 406 je jako mali u odnosu na velicinu auta, plus sto ga je tesko iskoristiti zbog limuzinskog oblika (ne dize se staklo prilikom otvaranja). Megane karavan ti nije losa opcija, naravno ako karavan dolazi u obzir.
trenutno su u opticaju megane i astra. to moze i benzin. mozda i focus. sad malo razmisljam i o 406. pa me zaboli glava
iskreno, ja bih najradije hyundai i30 crdi. jedan od naj motora koje sam koristio i uzasno pouzdan. al on je preskup za mene zasada. pratim forum, ima super savjeta, hvala.
4m3l wrote:Haj mi preporucite kakvo momacko auto do 10.000km ?
Peugeot 307 1,6 16V redizajnirani poslije 2004 superiška auto za relatvno male pare, održavanje dosta jeftino a ovo su jako puzdani agregati, dosta udoban.....a i curice ga vole
Vjerovatno ce moje dijete govoriti za ovog Peugeota kao mi danas za nekim Abarthom iz 70-ih.
Meni je npr ovaj 406 Coupe stilski neprevaziđen i dan danas. Licno mislim,da ga nista poslije njega nije nadmasilo.
Jbg to sto ima vise od 2 stekera i ECU je moda