Bosanski bajraktar, samo dobar.
Ako nista ne bude od toga, bar je odlicna igracka.
Moderators: anex, _BataZiv_0809
tako mala rata bez ucesca?sime_cipol wrote: ↑20/04/2021 04:22 Q5 od 100k leasing rata na 4 godine 1000 KM/mj
Golf 7 R Line 2.0 TDI DSG (pricao sam vec o njemu) 500 KM/mj
Vratis auto, uzmes novi.
http://www.carlander.ba/wp-content/uplo ... t-2017.pdf
Upravo suprotno..Kreditna finansiranja automobila su isplativa na 5+ godina.. Svako krace finansiranje bez velikog ucesca na pocetku daje gubitak.Evolution_IV wrote: ↑20/04/2021 09:22 ma sta znam,meni nekako bolje pola pola,skupit pare i druga polovina kreda i kupit,al vozat 10god ,jer izdrzat ce vecina novih auta toliko bez vecih ulaganja...mislim ovo sve ko zeli pouzdan auto 24h i 365 dana u godini
ova finansiranja su dobra ko hoce da mijenja za novo cim istekne garancija...
Prošle godine kupljen Golf VII 2.0 TDI 150 KS R Line DSG. Panorama, virtuelni kokpit, velika navigacija, full led svjetla naprijed nazad itd itd. 500 KM rata za leasing. 4 god, može se preci 10k godisnje. Gratis zimske gume i registracija mislim. Nakon 4 godine ili ga Vracas ili otkupljujes.mk ultra wrote: ↑20/04/2021 08:43tako mala rata bez ucesca?sime_cipol wrote: ↑20/04/2021 04:22 Q5 od 100k leasing rata na 4 godine 1000 KM/mj
Golf 7 R Line 2.0 TDI DSG (pricao sam vec o njemu) 500 KM/mj
Vratis auto, uzmes novi.
ovo_malo_duse wrote: ↑20/04/2021 10:00Upravo suprotno..Kreditna finansiranja automobila su isplativa na 5+ godina.. Svako krace finansiranje bez velikog ucesca na pocetku daje gubitak.Evolution_IV wrote: ↑20/04/2021 09:22 ma sta znam,meni nekako bolje pola pola,skupit pare i druga polovina kreda i kupit,al vozat 10god ,jer izdrzat ce vecina novih auta toliko bez vecih ulaganja...mislim ovo sve ko zeli pouzdan auto 24h i 365 dana u godini
ova finansiranja su dobra ko hoce da mijenja za novo cim istekne garancija...
U prve 3 godine je gubitak najveci i onda se lagano stabilizije i polako ide na dobit odnosno stednju.
Naravno auta sa pedigreom padaju manje.
Primjer kupio 2011 Nisan Qashqai - Nov na 6 godina 2017 ga zamjenuo za Novog 2017_o godiste ( 360 orlovo oko, kamere senzori, grijaci u prednjoj sajbi) . Sa ovog prvog mi ostalo 30% uplate za drugog. Nista kesa nisam dodao dao jednog uzeo drugog i nastavio placat istu ratu ovaj put na 5 godina jer je kamata bila manja.
2020 (februar) prodao ovog i jedva poravnao dug. Sto znaci da je u prve 2 godine pao u cijeni oko 30-40%.
Kupio Mecku 2019 GLC ... Gledao cijene mogu je sutra prodat haman za iste pare..
I ja da dodam Ruzni azijata i jedan i drugi nisu imali ni jedan kvar od 2011-2019 sam bio na servisu samo zbog mjenjanja ulja i guma..
Oba solidni automobili.
ALI nakon godinu i kusur mjeseci vozanja GLC u svim vremenskim uslovima, Ni jedan ne mogu u istu recencu sa Meckom...
Imas camere na 5 mjesta na autu i daje ti osjecaj da gledas auto iz pticije perspektive 360 stepeni okolo sve pokriveno senzorima i kamerom.BiBi911 wrote: ↑20/04/2021 12:10ovo_malo_duse wrote: ↑20/04/2021 10:00Upravo suprotno..Kreditna finansiranja automobila su isplativa na 5+ godina.. Svako krace finansiranje bez velikog ucesca na pocetku daje gubitak.Evolution_IV wrote: ↑20/04/2021 09:22 ma sta znam,meni nekako bolje pola pola,skupit pare i druga polovina kreda i kupit,al vozat 10god ,jer izdrzat ce vecina novih auta toliko bez vecih ulaganja...mislim ovo sve ko zeli pouzdan auto 24h i 365 dana u godini
ova finansiranja su dobra ko hoce da mijenja za novo cim istekne garancija...
U prve 3 godine je gubitak najveci i onda se lagano stabilizije i polako ide na dobit odnosno stednju.
Naravno auta sa pedigreom padaju manje.
Primjer kupio 2011 Nisan Qashqai - Nov na 6 godina 2017 ga zamjenuo za Novog 2017_o godiste ( 360 orlovo oko, kamere senzori, grijaci u prednjoj sajbi) . Sa ovog prvog mi ostalo 30% uplate za drugog. Nista kesa nisam dodao dao jednog uzeo drugog i nastavio placat istu ratu ovaj put na 5 godina jer je kamata bila manja.
2020 (februar) prodao ovog i jedva poravnao dug. Sto znaci da je u prve 2 godine pao u cijeni oko 30-40%.
Kupio Mecku 2019 GLC ... Gledao cijene mogu je sutra prodat haman za iste pare..
I ja da dodam Ruzni azijata i jedan i drugi nisu imali ni jedan kvar od 2011-2019 sam bio na servisu samo zbog mjenjanja ulja i guma..
Oba solidni automobili.
ALI nakon godinu i kusur mjeseci vozanja GLC u svim vremenskim uslovima, Ni jedan ne mogu u istu recencu sa Meckom...
" 360 orlovo oko" sta ti je ovo
10.000 km/godišnje je baš malo.sime_cipol wrote: ↑20/04/2021 11:05
Prošle godine kupljen Golf VII 2.0 TDI 150 KS R Line DSG. Panorama, virtuelni kokpit, velika navigacija, full led svjetla naprijed nazad itd itd. 500 KM rata za leasing. 4 god, može se preci 10k godisnje. Gratis zimske gume i registracija mislim. Nakon 4 godine ili ga Vracas ili otkupljujes.
Mislim da je i @tempuser spominjao slicnu kombinaciju
P.S. nisam ja kupio
Firma je kupila nekoliko vozila na lizing (ne znam koja vrsta) i rata je 800 KM mjesecno. U pitanju su Octavije 1.6 tdi. U cijenu ukljucena registracija, servis i gume. Godisnja kilometraza 30k km. Ugovor na 4 godine.