U svakom slucaju roditelji ga bas i nisu pazili
Citroen All About
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#4377 Re: Citroen All About
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 00:45, edited 1 time in total.
- Optimist
- Posts: 13633
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#4378 Re: Citroen All About
Senci kod Fahdove dzamije.
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4379 Re: Citroen All About
Adi Bulic u rajlovcu, ne trebas u Visoko.Raigor Stonehoof wrote: ↑03/01/2020 12:53 Kojeg majstora preporucujete za pregled i opravku dizni na 1.6 HDI?
Savjetuju mi nekakvog Zulfu iz Visokog
- Casual's
- Posts: 5726
- Joined: 19/01/2012 00:08
- Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°
#4380 Re: Citroen All About
Na citroenu C4 prošle godine mi blinkala ESP lampica kada proklizava. Sinoć sma primjetio da ne blinka (a namjerno sam proklizavao ). Ne izbacuje mi nikakve greške, a kada se ugasi onda uredno ima lampica. Šta bi moglo biti?
-
- Posts: 21640
- Joined: 05/11/2009 11:49
- Casual's
- Posts: 5726
- Joined: 19/01/2012 00:08
- Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°
#4382 Re: Citroen All About
- Optimist
- Posts: 13633
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#4383 Re: Citroen All About
Da li neko zna, koja je vrsta automatskog mjenjaca u C4 FL modelu?
Listam pik i na slikama je drugaciji izgled rucice od one koja je bila prije, pa je moguce da je i drugi tip mjenjaca.
Oba su motori 1.6HDI, 88kw
Evo slike.
Listam pik i na slikama je drugaciji izgled rucice od one koja je bila prije, pa je moguce da je i drugi tip mjenjaca.
Oba su motori 1.6HDI, 88kw
Evo slike.
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4384 Re: Citroen All About
Ako nema saltace na volanu, to su klasicni automatici. Robotizirani ima onu malu rucicu, i saltace...
- sime_cipol
- Posts: 16249
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#4385 Re: Citroen All About
Valjda je u svakom 1.6 HDI onaj robotizirani
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4386 Re: Citroen All About
Izgleda da su automatici bili u ponudi od redizajna.
- sime_cipol
- Posts: 16249
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#4387 Re: Citroen All About
Možda si u pravu, jer ovaj je 120 KS BlueHDI, a i ovakva rucica mjenjaca je dolazila kod klasičnih automatika.
Edit. Klasični je Automatic. Aisin.
Edit. Klasični je Automatic. Aisin.
- Optimist
- Posts: 13633
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#4388 Re: Citroen All About
Pretpostavio sam da je klasicni automat, ali me zbunila razlika u izgledu mjenjaca na dvije slike koje sam postavio. Obje verzije su 1.6 HDi sa 88kw ili 120ks i obje verzije su FLsime_cipol wrote: ↑09/01/2020 10:34 Možda si u pravu, jer ovaj je 120 KS BlueHDI, a i ovakva rucica mjenjaca je dolazila kod klasičnih automatika.
Edit. Klasični je Automatic. Aisin.
-
- Posts: 18086
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4389 Re: Citroen All About
Prvi jeste automatik, drugi je robot.
- konektovan
- Posts: 40519
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#4390 Re: Citroen All About
Na prvoj slici je rucica iz 407, C4 mk1, druga C5 mk2 ali isti mjenjac.Optimist wrote: ↑09/01/2020 13:48Pretpostavio sam da je klasicni automat, ali me zbunila razlika u izgledu mjenjaca na dvije slike koje sam postavio. Obje verzije su 1.6 HDi sa 88kw ili 120ks i obje verzije su FLsime_cipol wrote: ↑09/01/2020 10:34 Možda si u pravu, jer ovaj je 120 KS BlueHDI, a i ovakva rucica mjenjaca je dolazila kod klasičnih automatika.
Edit. Klasični je Automatic. Aisin.
-
- Posts: 370
- Joined: 13/07/2016 11:23
#4391 Re: Citroen All About
Opisao si moj problem na Xsari 2003, 1.9 dizelašu. Identično sve, memam šta ni dodati ni oduzeti. Ja tek sad vidim da si ovo pisao. Na samu Novu, početkom Januara, sam opisao svoj problem kao tvoj.mobster wrote: ↑24/12/2019 23:27 Kupio nedavno Citroen C5 2.0 HDI, 2012. godiste, 103kW. Vuce odlicno, autom generalno zadovoljan ... ali mi se u zadnje vrijeme poceo gasiti, najvise u leru a rijedje u prvoj brzini. Iskreno ne znam je li se sad gasi cesce zbog toga sto je vrijeme hladnije, ali ako se dobro sjecam ugasio se par puta na semaforu prije mjesec/dva i kad je bilo preko 12-13 stepeni vani.
Odradjen mali servis prije 2 sedmice u ABC 1968, promijenjeni svi filteri. Dijagnostika ne pokazuje nista. Momak iz servisa kaze da je moguce da se gasi zbog loseg kvaliteta goriva, sipam inace na Energopetrolu. Cekam da dodjem na rezervu pa da promijenim gorivo, mozda Gazprom.
Je li se iko susretao sa ovim problemom? Ne ide mi se odmah ponovo u servis jer mi nisu nista mogli reci dok su radili mali servis, a rekao sam im za problem sa gasenjem. Znaci, auto se ugasi bukvalno isto kao da okrenem kljuc. Haman sam pomislio da ima start/stop sistem jer se gasi u leru. Neki dan sam imao i problem sa paljenjem auta - upalio, radio par sekundi u leru, i onda se ugasi. I onda nikako da ga upalim, "vergla". Upalio nakon par minuta kad sam ga pustio da "ohladi".
Edit: Primjetio sam i podrhtavanje obrtaja u leru. Ne znam je li to normalno i povezano za ovaj gore problem, 800 je cini mi se normalan obrtaj ali na sekundu skoci nekad na 1000 iz cista mira, na jedno 200-300ms.
Vjerovao ili ne, posjetio sam neke od servisa i nijedan nije pregledao crijeva koja idu iz filtera goriva. Jučer isti slučaj, nisam mogao upaliti i otvorim ja haubu, zagledam se dobro oko crijeva koja uvlače gorivo, kad ono na filteru rasipa gorivo i ulazi zrak. Naravno, stvori se zračni jastuk i ne može upaliti iako ima goriva. Ja imam ručni balon (pumpicu) za napumpavanje goriva odmah iznad filtera. I kod nje je rasipao gorivo, kao i kod samog motora.
Dakle, to je objasnilo sve moje probleme pa čak i podrhtavanje obrtaja, pogotovo u brdu. Na tri mjesta mi je rasipao gorivo i uvlačio zrak. Provjeri sistem za gorivo, od pumpe do filtera.
Otkad sam to jučer sam riješio, radi k'o singerica, bolje vuče, startniji je, odmah pali.
-
- Posts: 2219
- Joined: 08/02/2008 19:19
#4392 Re: Citroen All About
Na c4 fl nije plava instrument tabla vec bijela i nema onaj klasicni brzinomjer sa kazaljkom vec samo digitalni (brojevi).
Fl je na prvoj slici.
Fl je na prvoj slici.
- Qler
- Posts: 23597
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#4393 Re: Citroen All About
Ja koliko znam C4 FL ima tu digitalnu tablu i boja se moze mijenjati... bar je tako kod jarana bilo C4 2014 meni se cini godina...
- sime_cipol
- Posts: 16249
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#4394 Re: Citroen All About
maxell_sarajevo wrote: ↑12/01/2020 11:06 Na c4 fl nije plava instrument tabla vec bijela i nema onaj klasicni brzinomjer sa kazaljkom vec samo digitalni (brojevi).
Fl je na prvoj slici.
Ima kazaljka.
Boja table se može mijenjati, fazon preuzet sa DS4
- Optimist
- Posts: 13633
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#4395 Re: Citroen All About
Vec su ti rekli da boja nema veze, na svakom se moze mijenjati.maxell_sarajevo wrote: ↑12/01/2020 11:06 Na c4 fl nije plava instrument tabla vec bijela i nema onaj klasicni brzinomjer sa kazaljkom vec samo digitalni (brojevi).
Fl je na prvoj slici.
To da li je digitalni i analogni brzinomjer zavisi od paketa opreme, a ne od toga koja je verzija.
Na obje slike koje sam postavio je FL C4.
Na verzijama prije FL je mali mjenjac kao jojstik.
-
- Posts: 2219
- Joined: 08/02/2008 19:19
#4396 Re: Citroen All About
Kod mene je c4 2017godiste, feel edition oprema i ne može se mjenjati boja.
Mozda opet zavisi od Bosne i Europe.
Mozda opet zavisi od Bosne i Europe.
-
- Posts: 18086
- Joined: 17/04/2012 22:57
#4397 Re: Citroen All About
Mislim da se boja mijenja samo na Exkluziv modelima. I nije fazon preuzet iz DS4. C4 je to imao i prije FL modela, znači i prije DS4 jer je ovaj nastao od C4.
-
- Posts: 1283
- Joined: 18/05/2018 12:28
#4398 Re: Citroen All About
Imao sličan problem na istom autu. Znalo mi se desiti po par dana da se nikad ne ugasi, a uglavnom se znao ugasiti na semaforu ili dok čekam nekog na leru.mobster wrote: ↑24/12/2019 23:27 Kupio nedavno Citroen C5 2.0 HDI, 2012. godiste, 103kW. Vuce odlicno, autom generalno zadovoljan ... ali mi se u zadnje vrijeme poceo gasiti, najvise u leru a rijedje u prvoj brzini. Iskreno ne znam je li se sad gasi cesce zbog toga sto je vrijeme hladnije, ali ako se dobro sjecam ugasio se par puta na semaforu prije mjesec/dva i kad je bilo preko 12-13 stepeni vani.
Odradjen mali servis prije 2 sedmice u ABC 1968, promijenjeni svi filteri. Dijagnostika ne pokazuje nista. Momak iz servisa kaze da je moguce da se gasi zbog loseg kvaliteta goriva, sipam inace na Energopetrolu. Cekam da dodjem na rezervu pa da promijenim gorivo, mozda Gazprom.
Je li se iko susretao sa ovim problemom? Ne ide mi se odmah ponovo u servis jer mi nisu nista mogli reci dok su radili mali servis, a rekao sam im za problem sa gasenjem. Znaci, auto se ugasi bukvalno isto kao da okrenem kljuc. Haman sam pomislio da ima start/stop sistem jer se gasi u leru. Neki dan sam imao i problem sa paljenjem auta - upalio, radio par sekundi u leru, i onda se ugasi. I onda nikako da ga upalim, "vergla". Upalio nakon par minuta kad sam ga pustio da "ohladi".
Edit: Primjetio sam i podrhtavanje obrtaja u leru. Ne znam je li to normalno i povezano za ovaj gore problem, 800 je cini mi se normalan obrtaj ali na sekundu skoci nekad na 1000 iz cista mira, na jedno 200-300ms.
Nije malo proslo crkne mi kompresor klime i stvar se rjesila. Vozio s crknutim kompresorom jedno 20 dana nikad se nije ugasio, zamjenio kompresor i od tad proslo 4-5 mjeseci nikad se vise nije ugasio.
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#4399 Re: Citroen All About
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 00:57, edited 1 time in total.
-
- Posts: 370
- Joined: 13/07/2016 11:23
#4400 Re: Citroen All About
Evo opet mene i mojih muka sa Xsarom.
Sad me na semaforu za skretanje lijevo izda, ovi iza mene samo što me nisu kolektivno slomili.
Gasi mi se, nema konstantno snadbijevanje gorivom, obrtaji variraju pogotovo kad malo više dodam gasa, ne možeš ih smiriti. Ponekad se smiri i radi glatko. Danas mi se desilo da ne mogu krenuti. Obrtaji variraju na kvačilu u prvoj, ja gasam i puštam kvačilo, al auto neće da ide. Te nekako u drugu prebacim i krenem pod jačim gasom.
Majstor je gledao bakrene podloške, promijenio sam crijeva i ručnu pumpu goriva, ali nije riješilo problem.
Ostavio sam ga večeras u C Fazi kod Tekača, prema preporuci iz Motorexa, pa ćemo vidjeti.
Došlo mi je da njime testiram izdržljivost prvog drveta na kojeg naletim.
Sad me na semaforu za skretanje lijevo izda, ovi iza mene samo što me nisu kolektivno slomili.
Gasi mi se, nema konstantno snadbijevanje gorivom, obrtaji variraju pogotovo kad malo više dodam gasa, ne možeš ih smiriti. Ponekad se smiri i radi glatko. Danas mi se desilo da ne mogu krenuti. Obrtaji variraju na kvačilu u prvoj, ja gasam i puštam kvačilo, al auto neće da ide. Te nekako u drugu prebacim i krenem pod jačim gasom.
Majstor je gledao bakrene podloške, promijenio sam crijeva i ručnu pumpu goriva, ali nije riješilo problem.
Ostavio sam ga večeras u C Fazi kod Tekača, prema preporuci iz Motorexa, pa ćemo vidjeti.
Došlo mi je da njime testiram izdržljivost prvog drveta na kojeg naletim.