Citroen All About
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
#1126 Re: Citroen All About
Manji motor kao što je taj 1.6 hdi može se poprilično opteretiti na autoputu ako se vozi oštrije. Ni autoput ne mazi auto. Taj C4 je godišnje prolazio preko 40kkm, najvjerovatnije oko 45 kkm što nije malo. To znači oko 3.700 km mjesečno ili oko 125 kilometara dnevno. Treba to vozilo pedantno provjeriti u servisu prije kupovine jer nije uopšte upitno da on može preči još toliko već to što je u tri godine poprilično puno prešao za poprilično nježno vozilo.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1127 Re: Citroen All About
Po meni realno vrijedi. Druga stvar je sto je danas ponuda velika i cjenjkanje se podrazumijeva. Mislim da hladno mozes skinuti jos izmedju 500 i 1000 KM.plemba wrote:vidim da znas dosta o ovom autu. da te pitam, vrijedi li ovo ovih para?Citros Buenos wrote:Nema ni potrebe da se žale. Radi se o kvalitetnom proizvodu koji ne zadaje nikakve specifične probleme. Unutrašnjost je napravljena od vrlo kvalitetnih materijala i po meni je vrlo dopadljiva. Odgovorno tvrdim da je kvalitetnija i to dosta nego u C5.citroen xm wrote:Na forumima se ne žale.
Auto je, kako bi se reklo, za "mekše" ruke, nema potrebe seljački lupati vratima da se zatvore itd.
Motor jeste 1.6 ali u njemu ima dosta izmjena u odnosu na raniji model, ima 8 umjesto 16 ventila i time je dobio na pouzdanosti. Naravno, kao takav se više neće toliko rado zavrtiti ali to za diesel i nema neke potrebe. Po meni na nižim obrtajima vuče kao lokomotivica i zaista nema potrebe vrtiti ga iznad 3000 obrtaja. Normalna vožnja do 2000 i to je to, tada je i veoma ekonomičan. Zvučna izolacija je odlična.
Gepek je zaista veliki, pomalo na štetu prostora na zadnjoj klupi, ali ne previše. Inače auto optički izgleda dosta manji nego što u stvari jeste.
Vožnja u njemu nije tvrda kao u večini kompakta, naravno da ga ne treba sada u tome porediti sa starijom Citroen bračom, pomalo "cucka" u vožnji ali je vrlo stabilan što se na prvu ne bi reklo.
Opreme, u zavisnosti od paketa naravno, uglavnom ima više nego konkurencija.
Postavljaču pitanja poručujem samo da izabere očuvaniji model i neka ga kupuje bez ikakvih predrasuda, neče se pokajati.
http://www.pik.ba/artikal/14687488/citr ... ew-modell/
Dobro je opremljen, po mom ukusu ja bih mu na proljece jos kakve alu felge nabacio.
Presao jeste dosta za par godina, ali to nije auto sa kakvim ljudi divljaju po auto putu, barem ja to nisam vidjao. A i generalno vise ne divljaju, visoke su kazne. Bolje mu je tih 130000 na zapadu i sa ocigledno malim brojem hladnih startova nego 50000 po BiH.
Sta da ti kazem, prosle sedmice sam u Njemackoj upoznao lika, kaze stanuje 120 km od posla, i uredno prelazi 240 km svaki radni dan. Pola autoput, pola magistralna cesta.
Naravno, slike mogu sakriti koju manu pa auto treba pregledati i ako se pazari odmah u servis na jos jedan pregled.
Sretno ako se odlucis.
P.S. Boja mi se jako svidja
#1128 Re: Citroen All About
hvala puno druže na ovakvom odgovoru. to sam bas trazio. nazalost, neko ga je rezervisao, ali naletit ce slican primjerak. ne zurim previse, cekam da naide pravo auto.Citros Buenos wrote:Po meni realno vrijedi. Druga stvar je sto je danas ponuda velika i cjenjkanje se podrazumijeva. Mislim da hladno mozes skinuti jos izmedju 500 i 1000 KM.plemba wrote:vidim da znas dosta o ovom autu. da te pitam, vrijedi li ovo ovih para?Citros Buenos wrote:
Nema ni potrebe da se žale. Radi se o kvalitetnom proizvodu koji ne zadaje nikakve specifične probleme. Unutrašnjost je napravljena od vrlo kvalitetnih materijala i po meni je vrlo dopadljiva. Odgovorno tvrdim da je kvalitetnija i to dosta nego u C5.
Auto je, kako bi se reklo, za "mekše" ruke, nema potrebe seljački lupati vratima da se zatvore itd.
Motor jeste 1.6 ali u njemu ima dosta izmjena u odnosu na raniji model, ima 8 umjesto 16 ventila i time je dobio na pouzdanosti. Naravno, kao takav se više neće toliko rado zavrtiti ali to za diesel i nema neke potrebe. Po meni na nižim obrtajima vuče kao lokomotivica i zaista nema potrebe vrtiti ga iznad 3000 obrtaja. Normalna vožnja do 2000 i to je to, tada je i veoma ekonomičan. Zvučna izolacija je odlična.
Gepek je zaista veliki, pomalo na štetu prostora na zadnjoj klupi, ali ne previše. Inače auto optički izgleda dosta manji nego što u stvari jeste.
Vožnja u njemu nije tvrda kao u večini kompakta, naravno da ga ne treba sada u tome porediti sa starijom Citroen bračom, pomalo "cucka" u vožnji ali je vrlo stabilan što se na prvu ne bi reklo.
Opreme, u zavisnosti od paketa naravno, uglavnom ima više nego konkurencija.
Postavljaču pitanja poručujem samo da izabere očuvaniji model i neka ga kupuje bez ikakvih predrasuda, neče se pokajati.
http://www.pik.ba/artikal/14687488/citr ... ew-modell/
Dobro je opremljen, po mom ukusu ja bih mu na proljece jos kakve alu felge nabacio.
Presao jeste dosta za par godina, ali to nije auto sa kakvim ljudi divljaju po auto putu, barem ja to nisam vidjao. A i generalno vise ne divljaju, visoke su kazne. Bolje mu je tih 130000 na zapadu i sa ocigledno malim brojem hladnih startova nego 50000 po BiH.
Sta da ti kazem, prosle sedmice sam u Njemackoj upoznao lika, kaze stanuje 120 km od posla, i uredno prelazi 240 km svaki radni dan. Pola autoput, pola magistralna cesta.
Naravno, slike mogu sakriti koju manu pa auto treba pregledati i ako se pazari odmah u servis na jos jedan pregled.
Sretno ako se odlucis.
P.S. Boja mi se jako svidja
jos jednom hvala puno.
#1129 Re: Citroen All About
Pogledaj malo i druge oglase mimo Kramara, ima finih ponuda. 

-
- Posts: 11838
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1130 Re: Citroen All About
Na žalost i ove generacije C4 kao i prošle je uvezeno dosta bivših dostavnjaka pa su ubacivana zadnja sjedišta ko zna kakva. Obrati na to pažnju jer je ipak pravi ugođaj tek kada kupiš originalno putničko vozilo.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1131 Re: Citroen All About
Ako ti se bas ne zuri, na tvome mjestu ja bih ipak ganjao neki "domacinski" primjerak. Ima raje mijenjaju auta za novije, ili mozda samo vece, pa po ovim domacim auto kucama tipa ABC Sarajevo ili Pavic iz Tuzle bude s vremena na vrijeme lijepih dobroocuvanih primjeraka sa malo km. Uglavnom, mozes ih vidjeti na http://www.citroen.ba pod koristena vozila. Ili se prijavi kod njih pa ce te obavijestiti kada naleti neki od istih. S vremena na vrijeme bude jako dobrih auta sa vrlo malo kilometara, pa ako su i milju skuplja barem znas sta uzimas. I nerijetko te auto kuce daju i neku garanciju na takve primjerke jer znaju da se nece "postidjeti".plemba wrote:hvala puno druže na ovakvom odgovoru. to sam bas trazio. nazalost, neko ga je rezervisao, ali naletit ce slican primjerak. ne zurim previse, cekam da naide pravo auto.Citros Buenos wrote:Po meni realno vrijedi. Druga stvar je sto je danas ponuda velika i cjenjkanje se podrazumijeva. Mislim da hladno mozes skinuti jos izmedju 500 i 1000 KM.plemba wrote:
vidim da znas dosta o ovom autu. da te pitam, vrijedi li ovo ovih para?
http://www.pik.ba/artikal/14687488/citr ... ew-modell/
Dobro je opremljen, po mom ukusu ja bih mu na proljece jos kakve alu felge nabacio.
Presao jeste dosta za par godina, ali to nije auto sa kakvim ljudi divljaju po auto putu, barem ja to nisam vidjao. A i generalno vise ne divljaju, visoke su kazne. Bolje mu je tih 130000 na zapadu i sa ocigledno malim brojem hladnih startova nego 50000 po BiH.
Sta da ti kazem, prosle sedmice sam u Njemackoj upoznao lika, kaze stanuje 120 km od posla, i uredno prelazi 240 km svaki radni dan. Pola autoput, pola magistralna cesta.
Naravno, slike mogu sakriti koju manu pa auto treba pregledati i ako se pazari odmah u servis na jos jedan pregled.
Sretno ako se odlucis.
P.S. Boja mi se jako svidja
jos jednom hvala puno.
#1132 Re: Citroen C5 All About
I mene interesuje, a ne mogu ti nesto poslati PP...citro wrote:Ok, popodne, odoh sada na brdo malo, cekaju me...Sliver wrote:Posteno, povjeri mi se na PP slobodno, olaksaj dusucitro wrote:
ABC obavezno, ne sali se.
Ima valjan razlog kojeg ne zelim javno iznijeti da nekoga ne vrijedjam, ali ako te bas zanima javi se na pp.

#1133 Re: Citroen All About
kako najlakse skontati da je bio dostavno vozilo?citroen xm wrote:Na žalost i ove generacije C4 kao i prošle je uvezeno dosta bivših dostavnjaka pa su ubacivana zadnja sjedišta ko zna kakva. Obrati na to pažnju jer je ipak pravi ugođaj tek kada kupiš originalno putničko vozilo.
-
- Posts: 11838
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1134 Re: Citroen All About
Boja može da pokaže, a i ne mora. Najviše ih je bijelih, metalik svijetlo sivih i uglavnom su to neke obične boje. Druga stvar je zadnje sjedište. Samo pogledaš slike fabričkih zadnjih sjedišta i vodiš se njima, nikada ne urade isti oblik i šavove kao original. I tako još par caka. Mada, najsigurnije je preko broja šasije. 

-
- Posts: 3468
- Joined: 24/02/2011 12:06
#1135 Re: Citroen All About
Je li uspio ko ovih dana put Sarajevo-Bihać preći ispod 3 sata? Ne mora biti citroenom. Trebalo bi da moze jer je cesta puna snijega pa se lakse vozi. Samo treba poraniti.




-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1137 Re: Citroen All About
Na slikama da, dobar je.
Po meni je mana automatski mjenjač. Kod auta sa večom kilometražom manji je rizik manualni mjenjač nego automatski. I treba pripaziti na display navigacije, u velikoj večini primjeraka je prilično ofucan što se na slikama naravno nemože primijetiti.
Last edited by Citros Buenos on 09/02/2015 10:29, edited 1 time in total.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1138 Re: Citroen All About
Samo se ti zezaj. Naletio sam na led gore na visoravni iznad Ključa prije petnaestak dana, par stotina metara nisam mogao usporiti auto a ne zakočiti uprkos rafalnim paljbama iz ABS-a. Nisam nešto brzo ni išao, jedva 120 na sat. Malo prtine uz kraj ceste i sreča da je ravnica bila u pitanju je pomoglo inače direkt u okrenut kamion na cesti.hladan.preminger wrote:Je li uspio ko ovih dana put Sarajevo-Bihać preći ispod 3 sata? Ne mora biti citroenom. Trebalo bi da moze jer je cesta puna snijega pa se lakse vozi. Samo treba poraniti.![]()
![]()
Nema zezanja kad je ovakvo vrijeme.Trebalo mi je 4 sata do Bihača, gadni uslovi za voziti. I da, nije bio Citroen u pitanju

Last edited by Citros Buenos on 09/02/2015 10:31, edited 1 time in total.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1139 Re: Citroen All About
Nemam iskustva pa se možda neopravdano bojim. Nisam nikada posjedovao automatika a naslušao sam se nekakvih priča.Sliver wrote:nije bauk ni automatik, kome ne smeta, popravak u 95% slucajeva je oko 500-700 eura. Samo pustiti kap ulja iz mjenjaca, ako ne smrdi na izgoretinu nije rizik.Citros Buenos wrote:Na slikama da, dobar je.
Po meni je mana automatski mjenjač. Kod auta sa večom kilometražom manje je rizik manualni mjenjač nego automatski. I treba pripaziti na display navigacije, u velikoj večini primjeraka je prilično ofucan što se na slikama naravno nemože primijetiti.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1140 Re: Citroen All About
Ma da, ali je to ipak komplikacija bez koje se može proči izborom manualnog mjenjača pri kupovini auta, polovnog naravno. I nije to baš tako ni mala komplikacija ovdje kod nas.Sliver wrote:Isti sam, ali sam skoro kupio takvog jednog sa problemom. Sva moguca rjesenja sam vec pronasao i nije bauk, naravno nije ni jeftino za nase uslove, ali nije ni bubreg da vadis. u 95% slucajeva strada hidroblok. popravka je od 500-700eur zavisi gdje, ima i skupljih. Nov, navodno originalni (ne kazem da nije ) iz Engleske, bez garancije, je 500EUR+PDV ako te carina odere. Nov hidroblok je kod ovlastenih 2300KM. Odgovara hidroblok iz auta nekoliko drugih proizvodjaca ( opel, reno, mazda, volvo itd ).Citros Buenos wrote:
Nemam iskustva pa se možda neopravdano bojim. Nisam nikada posjedovao automatika a naslušao sam se nekakvih priča.
E sad ako smrdi ulje, taj mjenjac je zavrsio karijeru. polovne mjenjace mozes naci od 500-800EUR
-
- Posts: 3468
- Joined: 24/02/2011 12:06
#1141 Re: Citroen All About
Citros Buenos wrote:Samo se ti zezaj. Naletio sam na led gore na visoravni iznad Ključa prije petnaestak dana, par stotina metara nisam mogao usporiti auto a ne zakočiti uprkos rafalnim paljbama iz ABS-a. Nisam nešto brzo ni išao, jedva 120 na sat. Malo prtine uz kraj ceste i sreča da je ravnica bila u pitanju je pomoglo inače direkt u okrenut kamion na cesti.hladan.preminger wrote:Je li uspio ko ovih dana put Sarajevo-Bihać preći ispod 3 sata? Ne mora biti citroenom. Trebalo bi da moze jer je cesta puna snijega pa se lakse vozi. Samo treba poraniti.![]()
![]()
Nema zezanja kad je ovakvo vrijeme.Trebalo mi je 4 sata do Bihača, gadni uslovi za voziti. I da, nije bio Citroen u pitanju

-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1142 Re: Citroen All About

hladan.preminger wrote:Citros Buenos wrote:Samo se ti zezaj. Naletio sam na led gore na visoravni iznad Ključa prije petnaestak dana, par stotina metara nisam mogao usporiti auto a ne zakočiti uprkos rafalnim paljbama iz ABS-a. Nisam nešto brzo ni išao, jedva 120 na sat. Malo prtine uz kraj ceste i sreča da je ravnica bila u pitanju je pomoglo inače direkt u okrenut kamion na cesti.hladan.preminger wrote:Je li uspio ko ovih dana put Sarajevo-Bihać preći ispod 3 sata? Ne mora biti citroenom. Trebalo bi da moze jer je cesta puna snijega pa se lakse vozi. Samo treba poraniti.![]()
![]()
Nema zezanja kad je ovakvo vrijeme.Trebalo mi je 4 sata do Bihača, gadni uslovi za voziti. I da, nije bio Citroen u pitanju

#1143 Re: Citroen All About
Kako ofucan, jel touch?Citros Buenos wrote:Na slikama da, dobar je.
Po meni je mana automatski mjenjač. Kod auta sa večom kilometražom manji je rizik manualni mjenjač nego automatski. I treba pripaziti na display navigacije, u velikoj večini primjeraka je prilično ofucan što se na slikama naravno nemože primijetiti.
Automatika je ZF, tako da je i više nego pouzdana, a sa ovim kilomterima i dobar izbor.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1144 Re: Citroen All About
Vjeruj mi, ofucan, ne znam kako. Bio kod Kramara par puta iz radoznalosti i gledao, veliki procenat upravo tih display-a u vrlo lošem stanju. To je pomalo mana službenih auta.golfiista wrote:Kako ofucan, jel touch?Citros Buenos wrote:Na slikama da, dobar je.
Po meni je mana automatski mjenjač. Kod auta sa večom kilometražom manji je rizik manualni mjenjač nego automatski. I treba pripaziti na display navigacije, u velikoj večini primjeraka je prilično ofucan što se na slikama naravno nemože primijetiti.
Automatika je ZF, tako da je i više nego pouzdana, a sa ovim kilomterima i dobar izbor.
Što se mjenjača tiče, kažem, nemam iskustva pa sam možda neopravdano uplašen. Ali i dalje stoji konstatacija da se mnogo neželjenih problema može zaobiči izborom manuelca.
Što se izbora tiče, ima tip iz Banja Luke prodaje C5 sa svega 30.000 KM i cijenio ga je 26.000 KM. Isto hidroaktiva, motor je doduše 140 KS i mjenjač je manuelni. Ja lično bih tu razliku platio za skoro 100.000 kilometara manje u autu. Mislim da je to prilika, ali naš svijet uglavnom gleda da jeftinije prođe u startu, a kasnije šta bog da i šta ga stigne.
#1145 Re: Citroen All About
Ima li ko kakvu preporuku gdje kupiti /i koju marku/ akumulator za Citroen C5 2.0 HDI 2003 godina.
I da li mogu sam zamijeniti akumulator, ili to treba uraditi strucno lice, radi kodova
I da li mogu sam zamijeniti akumulator, ili to treba uraditi strucno lice, radi kodova
-
- Posts: 11838
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1146 Re: Citroen All About
Možeš sam zamjeniti, proces uparivanja ključa potraži na internetu, mislim da ima i na youtube.
Što se tiče akumulatora, dizel je, kupi neki malo jači, recimo 75 AH. Cijena ti diktira marku akumulatora, sve zavisi koliko si spreman dati, ali Bosch i Varta su vjerovatno jedne od boljih opcija.
Što se tiče akumulatora, dizel je, kupi neki malo jači, recimo 75 AH. Cijena ti diktira marku akumulatora, sve zavisi koliko si spreman dati, ali Bosch i Varta su vjerovatno jedne od boljih opcija.
-
- Posts: 3468
- Joined: 24/02/2011 12:06
#1147 Re: Citroen All About
Moze li se zamjeniti akumulator dok auto radi? Kod starijih auta nije problem.
#1148 Re: Citroen All About
ne smije biti gubitka napajanja zbog kodova... znaci teoretski uz pomoc novog akumulatora i klema bi mogao da izvrsis prebacivanje bez gubitka napajanjahladan.preminger wrote:Moze li se zamjeniti akumulator dok auto radi? Kod starijih auta nije problem.
-
- Posts: 3468
- Joined: 24/02/2011 12:06
#1149 Re: Citroen All About
Pa to sam kontao. Upalis sa starim akumulatorom ili preko kablova i onda dok auto radi izvadis stari akumulator i stavis novi, bez gašenja. To bi trebalo da moze. Samo paziti na kleme da plus ne drine limariju da ne brikuje.holowey wrote:ne smije biti gubitka napajanja zbog kodova... znaci teoretski uz pomoc novog akumulatora i klema bi mogao da izvrsis prebacivanje bez gubitka napajanjahladan.preminger wrote:Moze li se zamjeniti akumulator dok auto radi? Kod starijih auta nije problem.
#1150 Re: Citroen All About
nije pozeljno da auto radi sa skinutim klemama sa akumulatora, novi se moze staviti u auto tako sto se ubaci treci u racunicu koji moze biti i sa drugog auta bez promjene napona, citaj ugasen, spojis kablove na kleme, skines stari akumulator stavis novi i kraj