Gdje? Mozda u Njemackoj. Hajde napravi ovakvu konfiguraciju na citroen.ba pa da vidimo koliko ce izaci. I da je kostao 50 hiljada, A3 i BMW 1 s osnovnom opremom i slicnim motorima su bili 50 hiljada. I takvi se s dobrim opremama mogu birati za 20 hiljada 4-5 godina stari.530i wrote:ado-šampion wrote:
Covjek trazi misljenje o C4, konkretnom, i ja sam dao svoje misljenje, tj. da je preskup. Naveo sam razloge zasto. Taj C4 je nov kostao 30 hiljada, i sad je takav oko 30, a ovaj 4 godine star ima cijenu kao 5 godina star Audi A3 koji je nov kostao preko 50 hiljada. Jest da je taj Citroen vani sigruno bio skuplji, ali ravnamo se po BH cijenama.
Hajde da je on presao malo pa da kaze covjek vrijedi zbog kilometraze pa hajde... Evo na PIKu ima ona zelena Astra iz Visokog, presla 60 hiljada, 2011. za 17 milja, jako slicna oprema i motorizacija kao kod ovog Citroena.
Ado, baš si šampion. C4 kao ovaj crni iz Kramara je koštao možda i 50 hiljada nov...
Citroen All About
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#1101 Re: Citroen All About
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#1102 Re: Citroen All About
https://www.youtube.com/watch?v=gHfPFwcH4io
Da imam love ovo bi sebi uzeo. Kako je dobar ,fantazija.
Skup je ,ziza prava
Da imam love ovo bi sebi uzeo. Kako je dobar ,fantazija.
Skup je ,ziza prava
-
- Posts: 17950
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1103 Re: Citroen All About
Legendarni HY. Poznat i kao Buldog. Strava, pogotovo ga posebnim čine ovi rebrasti limovi.
U Srbiji se radi jedna profesionalna restauracija ovakvog i pretvaranje u kampera.
Jako ga je teško naći, a zbog ovih rebrastih limova teže i popraviti ako je truo.
U BiH je ovakav i sada 34600 KM na akcijskoj cijeni.
Onakav C5 kakav kakav je na tvom linku košta 37600 KM.
U Srbiji se radi jedna profesionalna restauracija ovakvog i pretvaranje u kampera.
Jako ga je teško naći, a zbog ovih rebrastih limova teže i popraviti ako je truo.
Gdje? Mozda u Njemackoj. Hajde napravi ovakvu konfiguraciju na citroen.ba pa da vidimo koliko ce izaci. I da je kostao 50 hiljada, A3 i BMW 1 s osnovnom opremom i slicnim motorima su bili 50 hiljada. I takvi se s dobrim opremama mogu birati za 20 hiljada 4-5 godina stari.[/quote]ado-šampion wrote:
Ado, baš si šampion. C4 kao ovaj crni iz Kramara je koštao možda i 50 hiljada nov...
U BiH je ovakav i sada 34600 KM na akcijskoj cijeni.
Onakav C5 kakav kakav je na tvom linku košta 37600 KM.
- em11r
- Posts: 942
- Joined: 14/03/2012 16:28
- Location: TuzlOk
#1104 Re: Citroen All About
Mislim da u ovoj klasi nema puno razlika medju konkurencijom sto se tice udobnosti pa samim time nije ni C4 nesto bajkovito meksi i udobniji od golfa.
Ono sto bi mene nagnalo na kupovinu C4 je sama cinjenica da ga mozes ostaviti otkljucanog cak i u Sarajevu a kamoli po kakvim drugim carsijicama.
Da napomenem jos jednom gore se neko poslije mene osvrnuo na mjenjac i spomenuo nesto o izmjeni ulja, iako mozda je mjenjac sealed for life.
Znaci da napomenem ovo je mehanicki robotizirani mjenjac nije klasicni automatik. Ulje je njemu najmanji problem, malo veci razni senzori i hidraulicki sklopovi koji mogu poluditi. Ovo tvrdim na osnovu mjenjaca koji se mogao naci u prethodnoj generaciji C3 i C3 Pluriel, ti robotizirani mjenjaci nisu veselje! Da li su sada ovog usavrsili ne znam.
Sto se tice same motorizacije, tu odgovorno tvrdim da je C4 1.6 HDi mnogo bolji izbor od G6 1.6 TDI. Oko ovog 1.6 TDI narod u zadnje vrijeme dreci kao onomad oko onih dizni i zamajaca na 2.0 tdi
Malo razgledah cjenike da vidim o ovoj tvrdnji od cca 50.000 KM kao nov i vjerovatno je da je bio blizu te cifre ovakav jedan exclusive model sa kozom navigacijom itd. Ako nije bio 50, jest bio 46-7, a s obzirom da je auto uvezeno vrlo je lako da je tamo negdje u EU bio i preko te cifre od 50K.
Malo se razocarah gledajuci ove cjenike ... ovo je totalno dno
Ono sto bi mene nagnalo na kupovinu C4 je sama cinjenica da ga mozes ostaviti otkljucanog cak i u Sarajevu a kamoli po kakvim drugim carsijicama.
Da napomenem jos jednom gore se neko poslije mene osvrnuo na mjenjac i spomenuo nesto o izmjeni ulja, iako mozda je mjenjac sealed for life.
Znaci da napomenem ovo je mehanicki robotizirani mjenjac nije klasicni automatik. Ulje je njemu najmanji problem, malo veci razni senzori i hidraulicki sklopovi koji mogu poluditi. Ovo tvrdim na osnovu mjenjaca koji se mogao naci u prethodnoj generaciji C3 i C3 Pluriel, ti robotizirani mjenjaci nisu veselje! Da li su sada ovog usavrsili ne znam.
Sto se tice same motorizacije, tu odgovorno tvrdim da je C4 1.6 HDi mnogo bolji izbor od G6 1.6 TDI. Oko ovog 1.6 TDI narod u zadnje vrijeme dreci kao onomad oko onih dizni i zamajaca na 2.0 tdi
Malo razgledah cjenike da vidim o ovoj tvrdnji od cca 50.000 KM kao nov i vjerovatno je da je bio blizu te cifre ovakav jedan exclusive model sa kozom navigacijom itd. Ako nije bio 50, jest bio 46-7, a s obzirom da je auto uvezeno vrlo je lako da je tamo negdje u EU bio i preko te cifre od 50K.
Malo se razocarah gledajuci ove cjenike ... ovo je totalno dno
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#1105 Re: Citroen All About
Ne razumijem šta pokušavaš da kažeš? Ovaj C4 je nesumnjivo bio skup kao nov, bez obzira gdje je kupljen. Kod Kramara imaš A3 sličnog motora, ali prilično slabije opreme i skuplji je par hiljada, u Dalmiju ima A3 sa sličnom opremom, ali je skuplji 5 hiljada, ilitiga 25% od cijene. Mogu se birati kažeš?ado-šampion wrote:Gdje? Mozda u Njemackoj. Hajde napravi ovakvu konfiguraciju na citroen.ba pa da vidimo koliko ce izaci. I da je kostao 50 hiljada, A3 i BMW 1 s osnovnom opremom i slicnim motorima su bili 50 hiljada. I takvi se s dobrim opremama mogu birati za 20 hiljada 4-5 godina stari.530i wrote:ado-šampion wrote:
Covjek trazi misljenje o C4, konkretnom, i ja sam dao svoje misljenje, tj. da je preskup. Naveo sam razloge zasto. Taj C4 je nov kostao 30 hiljada, i sad je takav oko 30, a ovaj 4 godine star ima cijenu kao 5 godina star Audi A3 koji je nov kostao preko 50 hiljada. Jest da je taj Citroen vani sigruno bio skuplji, ali ravnamo se po BH cijenama.
Hajde da je on presao malo pa da kaze covjek vrijedi zbog kilometraze pa hajde... Evo na PIKu ima ona zelena Astra iz Visokog, presla 60 hiljada, 2011. za 17 milja, jako slicna oprema i motorizacija kao kod ovog Citroena.
Ado, baš si šampion. C4 kao ovaj crni iz Kramara je koštao možda i 50 hiljada nov...
-
- Posts: 17950
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1106 Re: Citroen All About
Evo ja sam par postova iznad dao cijene sa sajta Citroena u BiH. Dakle trenutne cijene sa akcijama. C5 2.0 koji je Ado postavio je 3000 KM skuplji od ovoga C4 kod Kramara.
- madner
- Posts: 56754
- Joined: 09/08/2004 16:35
#1107 Re: Citroen All About
Ado kralj, vani je bio skuplji ali kod nas nov sigurno ne bi bio vise od 30 000.
Vidi se da covjek zna i umije.
Vidi se da covjek zna i umije.
-
- Posts: 17950
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1109 Re: Citroen All About
Srećna nova godina svim forumašima!
Od mene kao poklon jedan interesantan video.
Od mene kao poklon jedan interesantan video.
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
#1110 Re: Citroen All About
Citroen zakon
- em11r
- Posts: 942
- Joined: 14/03/2012 16:28
- Location: TuzlOk
#1111 Re: Citroen All About
jbt GS u ko zna koje je ovo godine snimano bez problema moose test odradi, maltene se i ne nagne, a danas ga X auta mladjih 20-30 godina ne moze zavrsiti.citroen xm wrote:Srećna nova godina svim forumašima!
Od mene kao poklon jedan interesantan video.
extra vidoje!!!
- Sodom1
- Posts: 4886
- Joined: 15/05/2013 02:00
- Location: zivot je sranje
-
- Posts: 480
- Joined: 30/04/2013 20:44
#1113 Re: Citroen All About
Pozdrav
Poznati problem: "airbag light on citroen xsara picasso"
Mrdao vozacevo sjediste, ali to nije od pomoci.
Poznati problem: "airbag light on citroen xsara picasso"
Mrdao vozacevo sjediste, ali to nije od pomoci.
- em11r
- Posts: 942
- Joined: 14/03/2012 16:28
- Location: TuzlOk
#1114 Re: Citroen All About
Malo detaljnije provjeri kablove ispod sjedista pa gdje na dijagnostiku ponisti gresku.celeron wrote:Pozdrav
Poznati problem: "airbag light on citroen xsara picasso"
Mrdao vozacevo sjediste, ali to nije od pomoci.
-
- Posts: 480
- Joined: 30/04/2013 20:44
#1115 Re: Citroen All About
Bio u ovlastenom servisu radio dijagnostiku, i oni kazu da je na "volanu problem", te mi jos nađoše problem da je "regulator tlaka" pokvaren.em11r wrote:Malo detaljnije provjeri kablove ispod sjedista pa gdje na dijagnostiku ponisti gresku.celeron wrote:Pozdrav
Poznati problem: "airbag light on citroen xsara picasso"
Mrdao vozacevo sjediste, ali to nije od pomoci.
-
- Posts: 214
- Joined: 08/10/2014 18:17
#1116 Re: Citroen All About
I kako su vozaci C4 zadovoljni sa autom? Ja kontam uzeti C4 2011/2012 1.6 HDI. Odrzavanje, snaga motora, nabavka dijelova, udobnost itd?
- plemba
- Posts: 13416
- Joined: 16/01/2008 17:00
- Location: iza ugla
#1117 Re: Citroen All About
e i mene to zanimanellismo wrote:I kako su vozaci C4 zadovoljni sa autom? Ja kontam uzeti C4 2011/2012 1.6 HDI. Odrzavanje, snaga motora, nabavka dijelova, udobnost itd?
i ja sam u potrazi za jednim
-
- Posts: 17950
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1118 Re: Citroen All About
Na forumima se ne žale.
-
- Posts: 203
- Joined: 11/01/2015 15:19
#1119 Re: Citroen All About
Nema ni potrebe da se žale. Radi se o kvalitetnom proizvodu koji ne zadaje nikakve specifične probleme. Unutrašnjost je napravljena od vrlo kvalitetnih materijala i po meni je vrlo dopadljiva. Odgovorno tvrdim da je kvalitetnija i to dosta nego u C5.citroen xm wrote:Na forumima se ne žale.
Auto je, kako bi se reklo, za "mekše" ruke, nema potrebe seljački lupati vratima da se zatvore itd.
Motor jeste 1.6 ali u njemu ima dosta izmjena u odnosu na raniji model, ima 8 umjesto 16 ventila i time je dobio na pouzdanosti. Naravno, kao takav se više neće toliko rado zavrtiti ali to za diesel i nema neke potrebe. Po meni na nižim obrtajima vuče kao lokomotivica i zaista nema potrebe vrtiti ga iznad 3000 obrtaja. Normalna vožnja do 2000 i to je to, tada je i veoma ekonomičan. Zvučna izolacija je odlična.
Gepek je zaista veliki, pomalo na štetu prostora na zadnjoj klupi, ali ne previše. Inače auto optički izgleda dosta manji nego što u stvari jeste.
Vožnja u njemu nije tvrda kao u večini kompakta, naravno da ga ne treba sada u tome porediti sa starijom Citroen bračom, pomalo "cucka" u vožnji ali je vrlo stabilan što se na prvu ne bi reklo.
Opreme, u zavisnosti od paketa naravno, uglavnom ima više nego konkurencija.
Postavljaču pitanja poručujem samo da izabere očuvaniji model i neka ga kupuje bez ikakvih predrasuda, neče se pokajati.
- plemba
- Posts: 13416
- Joined: 16/01/2008 17:00
- Location: iza ugla
#1120 Re: Citroen All About
vidim da znas dosta o ovom autu. da te pitam, vrijedi li ovo ovih para?Citros Buenos wrote:Nema ni potrebe da se žale. Radi se o kvalitetnom proizvodu koji ne zadaje nikakve specifične probleme. Unutrašnjost je napravljena od vrlo kvalitetnih materijala i po meni je vrlo dopadljiva. Odgovorno tvrdim da je kvalitetnija i to dosta nego u C5.citroen xm wrote:Na forumima se ne žale.
Auto je, kako bi se reklo, za "mekše" ruke, nema potrebe seljački lupati vratima da se zatvore itd.
Motor jeste 1.6 ali u njemu ima dosta izmjena u odnosu na raniji model, ima 8 umjesto 16 ventila i time je dobio na pouzdanosti. Naravno, kao takav se više neće toliko rado zavrtiti ali to za diesel i nema neke potrebe. Po meni na nižim obrtajima vuče kao lokomotivica i zaista nema potrebe vrtiti ga iznad 3000 obrtaja. Normalna vožnja do 2000 i to je to, tada je i veoma ekonomičan. Zvučna izolacija je odlična.
Gepek je zaista veliki, pomalo na štetu prostora na zadnjoj klupi, ali ne previše. Inače auto optički izgleda dosta manji nego što u stvari jeste.
Vožnja u njemu nije tvrda kao u večini kompakta, naravno da ga ne treba sada u tome porediti sa starijom Citroen bračom, pomalo "cucka" u vožnji ali je vrlo stabilan što se na prvu ne bi reklo.
Opreme, u zavisnosti od paketa naravno, uglavnom ima više nego konkurencija.
Postavljaču pitanja poručujem samo da izabere očuvaniji model i neka ga kupuje bez ikakvih predrasuda, neče se pokajati.
http://www.pik.ba/artikal/14687488/citr ... ew-modell/
-
- Posts: 17950
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1121 Re: Citroen All About
Moraš mu malo spustiti.
- plemba
- Posts: 13416
- Joined: 16/01/2008 17:00
- Location: iza ugla
#1122 Re: Citroen All About
o cijeni se uvijek da razgovarati, znas kako je ti kod njih.citroen xm wrote:Moraš mu malo spustiti.
i jos jedno pitanje, ova kilometraza od 134 000, je li to ok za taj motor? vidim imas iskustva, pa da preupitam
-
- Posts: 17950
- Joined: 17/04/2012 22:57
#1123 Re: Citroen All About
Ma kako nije, uz redovno održavanje taj motor može još minimum 3 puta toliko.
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#1124 Re: Citroen All About
130 milja za dvije godine. ok, redovni servis, autobahn i to. al mene zanima jel to sto se vozilo stalno ne gasi moze uticati na radni vijek i kvarljivost motora, dakle odnos dugotrajnsoti izmedju ovakvog vozila ili vozila koje prelazi 20 milja godisnje?
- hopi
- Posts: 5631
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#1125 Re: Citroen All About
pa po meni je puno bolje takvo auto, motor nego da je manje prešao a stalno vozeći po gradu. Toliku kilometražu je najvjerovatnije nabio vozeći aotuobahnom. Znači bolje je za turbinu, motor, mjenjač, manje paljenja auta i hladnih startova, kvačilo, vješanje itd.
autobanom možeš preći 100km da ne dotakneš kočnicu ni kvačilo, a koliko puta ćeš to u gradu napraviti za 100km.
autobanom možeš preći 100km da ne dotakneš kočnicu ni kvačilo, a koliko puta ćeš to u gradu napraviti za 100km.