golf 4 koji uzeti i zasto
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Nabucco
- Posts: 1336
- Joined: 13/06/2012 19:45
#1 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
SDi motori su izdržljiviji(preko 1M tkm) i manje troše. Naravno da su slabiji... SDi ima manje kvarova od TDi-a, iz razloga sto je SDi motor dosta prostiji od TDi-a. Ipak ti ja preporčujem TDi...
- hopi
- Posts: 5631
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#2 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
da sdi je slabiji, troši manje ali je mala razlika, tdi ima više stvari koje mogu otići
i ima tdi od 90, 101,115,131 KS sve u 1.9 izvedbi a koje su tačno razlike između njih ne znam bilo bi fino da neko objasni
i ima tdi od 90, 101,115,131 KS sve u 1.9 izvedbi a koje su tačno razlike između njih ne znam bilo bi fino da neko objasni
-
- Posts: 9169
- Joined: 08/12/2009 17:31
#3 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Džaba SDI-ju milion kilometara kada im diferencijal crkava.
TDI 74 ili 96kW i nemoj mnogo da razmišljaš....
TDI 74 ili 96kW i nemoj mnogo da razmišljaš....
- Nabucco
- Posts: 1336
- Joined: 13/06/2012 19:45
#4 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Razlike su brojne: pritisak turbine, položaj injekotra, položaj i raspored ventila.....hopi wrote:da sdi je slabiji, troši manje ali je mala razlika, tdi ima više stvari koje mogu otići
i ima tdi od 90, 101,115,131 KS sve u 1.9 izvedbi a koje su tačno razlike između njih ne znam bilo bi fino da neko objasni
-
- Posts: 212
- Joined: 30/11/2012 21:07
#5 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
TDI motori idu od 90-150 KS,a SDI ima 70 KS.Po meni je najbolji ovaj 1.9 TDI sa 90 KS.Malo troši a nije ni trom.
- EdoSP
- Posts: 319
- Joined: 06/03/2013 00:42
#6 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Najbitnije je da nadjes auto koje je odrzavano,iskreno SDI nikad ne bih kupio,uvijek trazi nesto sa turbinom,kod preticanja se bolje osjeti,uzbrdo itd.Posto te zanima potrosnja i registracija,savjetovao bih ti onda najslabiju verziju 90ks,sto se tice izdrzljivosti,svaki od TDI motora je veoma izdrzljiv(nije bitno je li od 90 ili 150 ks),moj drug je uzeo iz Danske Golfa 4 TDI sa 600 000 i dalje mu je kompresija dobra i nema potrebe za otvaranjem motora,to je ipak velika cifra sto ne vjerujem da ces imati potrebe da ti radis.Najbitnije je da radis redovne servise i nemas brige,pali i vozi.To je VW.Potrosnja TDI motora se krece oko 6L po gradu,otvoreno 4.5L. Ako te zanima,mogu ti dati ocev broj mobitela,prodaje on 4,ako nista mozes pogledati pa se orjentisati kako i sta.
-
- Posts: 1729
- Joined: 18/11/2009 12:43
#7 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Golf IV mozes uzeti SDI ako ti je vecina kilometara koje ces prelaziti u gradskoj voznji.
Od TDI najbolji je 66 kW, dobar odnos snage i potrosnje. Mislim da su sa 74 kW (101 KS) pumpa-dizna motori, a vecina majstora ce ti reci da je ovaj "obicni" tdi bolji. Ovaj od 85 kW ne bih gledao jer je previse za golfa, a i kako idu kilowati gore i registracija je skuplja, pa ti vidi
Ovaj od 66 kW ima "brata blizanca" od 81 kW (vrlo cest u Oktavijama, Toledu, Borama, Pasatima), ali mislim da je to previse za golfa.
Kod tdi skupi djelovi za odrzavanje su turbina (koja ima vijek otprilike do 250 000), zatim set kvacila sa zamajcem. I jedno i drugo kostaju od 800-1200 KM, zavisi od slozenosti popravka.
SDI je jednostavniji motor, nema turbinu niti plivajuci zamajac na kvacilu, ali mu je diferencijal losije rijesen, pa cesto imaju problema sa mjenjacima kad predju preko 150 000.
Uglavnom, na tvom mjestu bih uzeo karavana, SDI ili TDI 66 kW.
Vodi racuna da su golfovi iz uvoza, mahom sluzbena auta, sa 300 + hiljada km na satu, pa gledaj da uzmes nekog kome znas istoriju.
Od TDI najbolji je 66 kW, dobar odnos snage i potrosnje. Mislim da su sa 74 kW (101 KS) pumpa-dizna motori, a vecina majstora ce ti reci da je ovaj "obicni" tdi bolji. Ovaj od 85 kW ne bih gledao jer je previse za golfa, a i kako idu kilowati gore i registracija je skuplja, pa ti vidi
Ovaj od 66 kW ima "brata blizanca" od 81 kW (vrlo cest u Oktavijama, Toledu, Borama, Pasatima), ali mislim da je to previse za golfa.
Kod tdi skupi djelovi za odrzavanje su turbina (koja ima vijek otprilike do 250 000), zatim set kvacila sa zamajcem. I jedno i drugo kostaju od 800-1200 KM, zavisi od slozenosti popravka.
SDI je jednostavniji motor, nema turbinu niti plivajuci zamajac na kvacilu, ali mu je diferencijal losije rijesen, pa cesto imaju problema sa mjenjacima kad predju preko 150 000.
Uglavnom, na tvom mjestu bih uzeo karavana, SDI ili TDI 66 kW.
Vodi racuna da su golfovi iz uvoza, mahom sluzbena auta, sa 300 + hiljada km na satu, pa gledaj da uzmes nekog kome znas istoriju.
-
- Posts: 17939
- Joined: 17/04/2012 22:57
#8 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Da li kod Golfa i ovaj TDI od 66 kw ima plivajući zamajac?
Ja bi uzeo baš taj TDI od 66 kw. Vuče sasvim dobro, a sigurno je jeftiniji za održavanje od jačih verzija.
Ja bi uzeo baš taj TDI od 66 kw. Vuče sasvim dobro, a sigurno je jeftiniji za održavanje od jačih verzija.
-
- Posts: 1729
- Joined: 18/11/2009 12:43
#9 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Ima, mislim da svi osim SDI-ja imaju plivajuce zamajce, koji im ublazavaju udar okretnog momenta (SDI ga nema, pa zbog toga i problemi sa mjenjacima).citroen xm wrote:a li kod Golfa i ovaj TDI od 66 kw ima plivajući zamajac?
Imao sam auto iz VW koncerna sa tim motorom (66 kW), uglavnom, dobro idu, nije skupo odrzavanje, veliki servis je cca 500-600 KM svakih 100 hiljada....
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#10 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Kad smo kod golfova vec, sta mislita ze ovu peticu?
http://www.lacentrale.fr/auto-occasion- ... 88567.html
s' moje sokoćalo
http://www.lacentrale.fr/auto-occasion- ... 88567.html
s' moje sokoćalo
-
- Posts: 17939
- Joined: 17/04/2012 22:57
#11 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Pa sa ovom kilometražom praktično novo auto, ali zato i košta poprilično. Jel dobro vidim, 1.6 benzinac?
- insomnia78
- Posts: 61961
- Joined: 03/04/2011 14:43
#12 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Ja, samo ga jebe 102 konja, jbg
Steta, kamara opreme
s' moje sokoćalo
Steta, kamara opreme
s' moje sokoćalo
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#13 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Dosta dugo sam skoro uporedo vozio SDI i TDI 66 kW, TDI trosio 0,2 - 0,5 lit vise, a tajna skoro iste potrosnje je upravo to prednabijanje turbinom.lamudan wrote:zanimljivo ovo sa mjenjacima,zna li neko uporediti bar otprilike kolko kostaju kvarovi kod sdi oko mjenjaca,a kolko kod tdi sa turbinama ili sta vec,pumpa dizna cemo izbacit iz utrke,znaci ostaju tdi 66kw i sdi
ima jos jedna stvar,naletim na neke ljude koji tvrde da tdi bolje ide a manje trosi od sdi,sto mi nije jasno nikako
-
- Posts: 4581
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#14 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
uzmi tdi gti. 110kw. to ti je mjera za golfa cetvorku, jaci ti ne treba.
-
- Posts: 561
- Joined: 21/04/2009 18:48
#15 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
1.9SDI i 1.9TDI su ti izjednačeni po pitanju pouzdanosti, oba važe za nepoderive motore, koji mogu uz redovno održavanje bruku kilometara preći. Samo što kod TDI motora turbopunjač znači i potencijalno skuplje održavanje, pogotovo ako nastanu problemi sa turbinom. Ja se između ta dva motora ne bih dvoumio, 1.9 TDI sa 90KS je najoptimalniji izbor, fino vuče, a jednako ili čak i manje troši od SDI-ja. S obzirom da se u GIV sa tim motorom imam priliku često vozat, par podataka o potrošnji: prosječna gradska ti se vrti oko 6.5, mada je potrošnja uvijek bila relativan pojam, sve zavisi u kojim uslovima i kako voziš. Npr. kada nije gust saobraćaj u Sa i voziš glavnom cestom linearno na oko 1700 obrtaja, potrošnja može ići i debelo ispod 6l (moj rekord u Sa je 4.8l, kada sam se vozio oko 23sata navečer i kada je bilo vrlo malo auta); kada su gužve i klimu upališ, onda ide do 7.5 otprilike. Na otvorenom oko 4.5l. Uglavnom vrlo štedljiv motor.lamudan wrote:ako ima neko ko se razumije u ovu temu,zanima me tdi i sdi,razlike,znam da je sdi trom,prvenstveno me zanima koji motori su izdrzljiviji manje podlozni kvarovima,znaci koji motor je povoljnije odrzavati,jer danas je tesko naci auto sa malo km,ako je TDI toliko bolji onda koji od njih 66,74, ili 85kw,znaci potrosnja odrzavanje izdrzljivost
znam da ima boljih auta od golfa,ali mene zanima golf iz razloga kad mi zatreba da ga prodam,treba mi 2 dana da to zavrsim
Ono što bih ti ja preporučio da ganjaš model iz zadnjih godina proizvodnje (2002-2003), kada je većina boljki otklonjena. Poznate dječije bolesti iz ranijih godina su:često pregorijevanje sijalica, otkazivanje centralnog zaključavanja, problemi sa radom mjenjača, dosipanje ulja između servisa, neki su imali i problem sa curenjem vode u gepek. Modeli iz zadnje godine nemaju ovih problema. Prilikom kupovine GIV posebno obrati pažnju na stanje motora, mjenjača, prednjeg ovjesa i el. podizača. Redovni servis ti je 150KM.
Tačna je ta tvrdnja za potrošnju jer ako SDI natovariš sa putnicima i prtljagom on će ti više trošiti od TDI-ja zbog toga jer je motor male snage pa se više napreže. TDI lakše podnosi opterećenjalamudan wrote:zanimljivo ovo sa mjenjacima,zna li neko uporediti bar otprilike kolko kostaju kvarovi kod sdi oko mjenjaca,a kolko kod tdi sa turbinama ili sta vec,pumpa dizna cemo izbacit iz utrke,znaci ostaju tdi 66kw i sdi ima jos jedna stvar,naletim na neke ljude koji tvrde da tdi bolje ide a manje trosi od sdi,sto mi nije jasno nikako
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#16 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Crkavanje sijalica i cent. brave tj mikroprekidaca u bravama nije rjeseno ni na zadnjim serijama (2003).Mr.Fundamental wrote: Poznate dječije bolesti iz ranijih godina su:često pregorijevanje sijalica, otkazivanje centralnog zaključavanja,
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#17 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Gledaj sve Golf ovo ono, a informacije sipaju ko iz rukava.
Pored isto motorizirane i u pravilu bolje opremljene Octavije Golfa ne bi ni pogledao. Dakle radi se o tehnicki identicnim automobilima, dok Octavija ima veci gepek, komfornija je, upravljivija, i manke se krade, mozda je i jeftinija, te se moze naci u dosta boljem stanju od vecine cetvorki.
I uvijek je mozes prodati i za manje od dva dana.
Pored isto motorizirane i u pravilu bolje opremljene Octavije Golfa ne bi ni pogledao. Dakle radi se o tehnicki identicnim automobilima, dok Octavija ima veci gepek, komfornija je, upravljivija, i manke se krade, mozda je i jeftinija, te se moze naci u dosta boljem stanju od vecine cetvorki.
I uvijek je mozes prodati i za manje od dva dana.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#18 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Jesi li siguran da je Octavia Mk1. (tip 1U) komfornija i upravljivija od Golfa IV?golfiista wrote:Gledaj sve Golf ovo ono, a informacije sipaju ko iz rukava.
Pored isto motorizirane i u pravilu bolje opremljene Octavije Golfa ne bi ni pogledao. Dakle radi se o tehnicki identicnim automobilima, dok Octavija ima veci gepek, komfornija je, upravljivija, i manke se krade, mozda je i jeftinija, te se moze naci u dosta boljem stanju od vecine cetvorki.
I uvijek je mozes prodati i za manje od dva dana.
potpis:
bivsi vozac G-IV i Octavie Mk1
- sparky
- Posts: 1909
- Joined: 23/01/2004 00:00
- Location: Obronak Trebevica
- Contact:
#19 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
ja sam siguran da octavia ima vise prednosti u odnosu na golfa.
p.s. bivsi i sadasnji vozac (sad su doduse karavanske verzije)
p.s. bivsi i sadasnji vozac (sad su doduse karavanske verzije)
-
- Posts: 3143
- Joined: 01/06/2011 23:25
- Location: Iron City
#20 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Gledajuci potrosnju.. u ovom slucaju, dva forumasa, istih auta.. ne zaboravi da svi soferi ne voze isto..
Vozi ti 1.9 tdi vozit cu i ja. Necemo isto potrositi sigurno.. neko voli malo vise gasa, neko malo manje..
Ja isto zeni trazim golfa 4 po mogucnosti 1.9 tdi. Neke sam nasao, pa vidjet cemo.. fale mi jos neke 2.000 koje cu srediti sad u maju. Inace, ako golf ne upali, upalit ce passat sigurno, slicnih para..
Karavan ne dolazi u obzir. Kao ni dvoja vrata. Golf 4 je dobro auto.. a za 2-3 god, petica je isto u planu.. makar na 12 milja da spadne.. sad su 14-15. Jedno jako dobro auto za te pare. Od svih golfova, samo mi je trica nekako promasaj. Bile su hit neko vrijeme. Ali su se brzo razdrndale.. golf 2 se pokazao, kao i golf 4. A golf 5-6 tek cemo da vidimo za koju god..
Preporucujem ti 1.9 tdi jer po meni nema boljih motora. Redovno mjenjaj ulje. Vozi fino, peri ga i cisti. I uvijek ce blistati. Sretno
Sent from my GT-i9001 using Tapatalk 2
Vozi ti 1.9 tdi vozit cu i ja. Necemo isto potrositi sigurno.. neko voli malo vise gasa, neko malo manje..
Ja isto zeni trazim golfa 4 po mogucnosti 1.9 tdi. Neke sam nasao, pa vidjet cemo.. fale mi jos neke 2.000 koje cu srediti sad u maju. Inace, ako golf ne upali, upalit ce passat sigurno, slicnih para..
Karavan ne dolazi u obzir. Kao ni dvoja vrata. Golf 4 je dobro auto.. a za 2-3 god, petica je isto u planu.. makar na 12 milja da spadne.. sad su 14-15. Jedno jako dobro auto za te pare. Od svih golfova, samo mi je trica nekako promasaj. Bile su hit neko vrijeme. Ali su se brzo razdrndale.. golf 2 se pokazao, kao i golf 4. A golf 5-6 tek cemo da vidimo za koju god..
Preporucujem ti 1.9 tdi jer po meni nema boljih motora. Redovno mjenjaj ulje. Vozi fino, peri ga i cisti. I uvijek ce blistati. Sretno
Sent from my GT-i9001 using Tapatalk 2
-
- Posts: 1020
- Joined: 13/10/2010 21:42
#21 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Može li neko od vas ko ima iskustva sa ovim motorima objasniti na šta treba obratiti pažnju i kako recimo provjeriti turbinu i te famozne dizne koje koštaju k'o sam vrag...andr0id wrote:Gledajuci potrosnju.. u ovom slucaju, dva forumasa, istih auta.. ne zaboravi da svi soferi ne voze isto..
Vozi ti 1.9 tdi vozit cu i ja. Necemo isto potrositi sigurno.. neko voli malo vise gasa, neko malo manje..
Ja isto zeni trazim golfa 4 po mogucnosti 1.9 tdi. Neke sam nasao, pa vidjet cemo.. fale mi jos neke 2.000 koje cu srediti sad u maju. Inace, ako golf ne upali, upalit ce passat sigurno, slicnih para..
Karavan ne dolazi u obzir. Kao ni dvoja vrata. Golf 4 je dobro auto.. a za 2-3 god, petica je isto u planu.. makar na 12 milja da spadne.. sad su 14-15. Jedno jako dobro auto za te pare. Od svih golfova, samo mi je trica nekako promasaj. Bile su hit neko vrijeme. Ali su se brzo razdrndale.. golf 2 se pokazao, kao i golf 4. A golf 5-6 tek cemo da vidimo za koju god..
Preporucujem ti 1.9 tdi jer po meni nema boljih motora. Redovno mjenjaj ulje. Vozi fino, peri ga i cisti. I uvijek ce blistati. Sretno
Sent from my GT-i9001 using Tapatalk 2
Ovo sijalice i te sitnice me ne interesuju...
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#22 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
To je tacno, ali te prednosti nisu komfor i upravljivost. Octavia putnicima pruza jednako mjesta kao G-IV osim ako se ne voze u gepeku, dok je zbog velikog prevjesa iza zadnje osovine manje upravljiva od G-IV.Osim gepeka prednost Skode je sto za isto para dobijes mehanicki gotovo identican auto ali mladji/bolje opremljen/manje km, odnosno za manje para dobijes mehanicki gotovo identican auto kao G-IV, jedako opremljen i star auto sa isto km. Sljedeca prednost je sto se jos uvijek manje krade i na kraju, sto je cijena odrzavnja po satu Skode i ovl. servisu (ne bih da ulazim u cijene neovls. servisa i majstora) jos uvijek niza nego VW-a.sparky wrote:ja sam siguran da octavia ima vise prednosti u odnosu na golfa.
p.s. bivsi i sadasnji vozac (sad su doduse karavanske verzije)
-
- Posts: 3143
- Joined: 01/06/2011 23:25
- Location: Iron City
#23 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Ja ti iskreno ne mogu reci, jer ne znam. Ono sto znam je da narod puno vise trazi, hvali, voli, kupuje s tdi motorom. Kako i zasto ne znam jbg.. valjda sto je boljinookey wrote:Može li neko od vas ko ima iskustva sa ovim motorima objasniti na šta treba obratiti pažnju i kako recimo provjeriti turbinu i te famozne dizne koje koštaju k'o sam vrag...andr0id wrote:Gledajuci potrosnju.. u ovom slucaju, dva forumasa, istih auta.. ne zaboravi da svi soferi ne voze isto..
Vozi ti 1.9 tdi vozit cu i ja. Necemo isto potrositi sigurno.. neko voli malo vise gasa, neko malo manje..
Ja isto zeni trazim golfa 4 po mogucnosti 1.9 tdi. Neke sam nasao, pa vidjet cemo.. fale mi jos neke 2.000 koje cu srediti sad u maju. Inace, ako golf ne upali, upalit ce passat sigurno, slicnih para..
Karavan ne dolazi u obzir. Kao ni dvoja vrata. Golf 4 je dobro auto.. a za 2-3 god, petica je isto u planu.. makar na 12 milja da spadne.. sad su 14-15. Jedno jako dobro auto za te pare. Od svih golfova, samo mi je trica nekako promasaj. Bile su hit neko vrijeme. Ali su se brzo razdrndale.. golf 2 se pokazao, kao i golf 4. A golf 5-6 tek cemo da vidimo za koju god..
Preporucujem ti 1.9 tdi jer po meni nema boljih motora. Redovno mjenjaj ulje. Vozi fino, peri ga i cisti. I uvijek ce blistati. Sretno
Sent from my GT-i9001 using Tapatalk 2
Ovo sijalice i te sitnice me ne interesuju...
- golfiista
- Posts: 4685
- Joined: 04/05/2012 14:48
#24 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Sama forma limuzine u odnosu na Golfa Octaviji daje znacajnu prednost i upravljivost. Golf 4 je najmanji unutra od svih Golfova jer je nekako prenapuhan nepotrebno. Mozda sam subjektivan ali...
Ponavljam, moj izbor bi bila Octavija, a iz razloga navedenih u prethodnom postu..
I ne mogu da vjerujem da neko gleda jel auto trosi 6,0 ili 6,2 litra.
Tdi od 90 Ks ili 110 Ks kombinovano sa klimom ce trositi oko 7,5 litara ko god laze manje ili vise slagao je.
Ponavljam, moj izbor bi bila Octavija, a iz razloga navedenih u prethodnom postu..
I ne mogu da vjerujem da neko gleda jel auto trosi 6,0 ili 6,2 litra.
Tdi od 90 Ks ili 110 Ks kombinovano sa klimom ce trositi oko 7,5 litara ko god laze manje ili vise slagao je.
-
- Posts: 10140
- Joined: 20/09/2011 09:02
#25 Re: golf 4 koji uzeti i zasto
Objasni boldirano, a zatim objasni bez obzira na oblik kako ce autu istog medjusovinskog razmaka i sirine sa vecom ukupnom duzinom tj vecim prevjesnom preko obje osovine biti upravljiviji od kraceg auta!golfiista wrote:Sama forma limuzine u odnosu na Golfa Octaviji daje znacajnu prednost i upravljivost.
p.s. Octavia nema formu limuzije, tehnicki ona je komapkt, a oblik je tzv liftback.