Kvarljivost...

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

User avatar
NEOPLAN
Posts: 991
Joined: 02/05/2009 12:15

#1 Kvarljivost...

Post by NEOPLAN »

Svi znamo kad kupujemo auto koje nije Golf i postavimo pitanje na forum da dobijemo milion odgovora i statistickih podataka o kvarljivostí. Tako su ''kvarljiva'' vozila Laguna, Megane, 307, Stilo, Alfe, Astra, Vectra, Korejci...

E sad, bit mog pitanja, ok prihvatam da Laguna ili Stilo npr imaju velik broj kvarova, ali mene interesuje kakva su ta auta ne-Golfovi sto se tice onih tezih kvarova zbog kojih auto ostaje nepomicno? Da li su bas tako losa da svakih nekoliko dana ne mogu mrdnuti s mjesta? Koliko je ucesce takvih kvarova na ovim modernijim autima? Jer, da je to tako dramaticno niko ne bi vozio nijedno auto osim narodnog, i cesto kad gledam neko auto koje mi se svidja od njega me odbije ta losa reputacija o broju kvarova. Je li to zaista opravdano ili su malo prenapuhane price?

Ne zelim da tema ode u pogresnom smjeru i prepucavanje Golf vs ostali, vec cisto da steknemo sliku o broju i vjerovatnoci kvarova zbog kojih ostajes nepomican s autom koje si kupio zato sto ti se svidja.

Ja sam se u zivotu jednom opekao, doduse stari Kadett GSi je u pitanju, to auto mi je uzelo 10 godina zivota i bukvalo je vise stajalo nego vozilo jer nije bilo majstora u gradu koji ga je znao napraviti. I od tada imam paranoican strah od kupovine polovnog auta koje nije VW, i zato zelim da malo prodiskutujemo o tome.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#2 Re: Kvarljivost...

Post by 530i »

Trebaš da imaš strah od kupovini neprovjerenih sportskih modela koje je jahao i Kurta i Murta...
User avatar
Warashii
Posts: 4257
Joined: 13/09/2011 12:55

#3 Re: Kvarljivost...

Post by Warashii »

Evo ja cu ti rec nesto.
Juce bas gledam dvojicu svercera kako gledaju jednog Passata karavana iz taksi sluzbe njemacke sa predjenih okruglo 707,205 km s rjecima "vid ka ko strijela samo ga ospricam u crno, to uvjek mos prodat", ja prosto ne znam kako je ovo auto moglo i da nabere ove kilometre a da mu se motor ne zamjeni :-)
Dakle lutrija ti je sta god od polovnog uzmes.
Nema nekvarljivog auta sve se kvari manje vise samo sto neko i pregorenu sijalicu smatra kvarom.
Sta god da se uzme moras ocekivati kroz neki odredjeni vremenski period neka ulaganja, manja ili veca ovisi koliki si peh bio.
User avatar
klaki
Posts: 2303
Joined: 15/02/2013 17:49
Location: 榛名山峠

#4 Re: Kvarljivost...

Post by klaki »

Ma nema kvarljivih auta ba.

Fino sebi kupi Mazda RX7 FD.

Naravno šalim se.

Svako auto je kvarljivo. Ostavi ga otvoren izvan frizidera 2 dana i pokvarit ce se odma.
User avatar
Better Man
Posts: 16689
Joined: 01/10/2006 20:10

#5 Re: Kvarljivost...

Post by Better Man »

Reči da je Golf i li bilo šta iz VW grupe ne kvarljivo, a da su drugi kvarljivi je čista glupost, jer svi danas uglavnom prave kvalitetna auta, koja uz normalnu i pravilnu upotrebu mogu jako dugo da traju! I sama auta iz VW grupe nisu imuna na nedostatke i kvarove, tako da ta tvrdnja nije tačna!
Teufik
Posts: 4839
Joined: 25/01/2010 18:51
Location: TZ

#6 Re: Kvarljivost...

Post by Teufik »

Mislim da ce ovo biti jako zanimljiva tema. :mrgreen:
User avatar
mayab
Posts: 27021
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#7 Re: Kvarljivost...

Post by mayab »

Teufik wrote:Mislim da ce ovo biti jako zanimljiva tema. :mrgreen:
Samo dok se ukljuce "pacijenti" u temu, zna se ko su! :lol:
Carlo8
Posts: 21
Joined: 10/04/2012 12:38

#8 Re: Kvarljivost...

Post by Carlo8 »

Do dana današnjeg imao sam 5 plus jedan autić.I iz iskustva al samo iskustva mogu reć: Auto ko je se ne kvari ne postoji a ja osobno mislim da kad se kupuje polovno auto bilo koje marke oćekivat je kvar.E sad vw protiv ostali je smješno.Kad se kupuje auto ja gledam šta se meni sviđa a ne rekla kazala jer na kraju krajeva ja ga vozim točim registrujem i popravljam a ne mujo sujo pero slobo itd.Pa ako ću ja vozit kvarljivu alfu ili "pouzdanu" mečku to je moj i samo moj ceif.A plus jedan je ženina corsa :)
User avatar
Qler
Posts: 23547
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#9 Re: Kvarljivost...

Post by Qler »

Sve se kvari, samo zavisi od toga kako ga odrzavas, koliko. I golf ce se raspasti ako ga ne servisiras i odrzavas. Tako da i ja kada kupujem i gledam, gledam da je auto koliko moze biti ocuvano (ne ocekujem od auta starog 10+ godina da nikada nije kucnuto, udareno, samo da nije bas rastavljen :) )i gledam da mi je udobno, što automatski isključuje skoro čitav VW koncern :)
User avatar
Slo Burner
Posts: 5301
Joined: 09/03/2012 14:20
Location: Apsurdistan
Grijem se na: Pelet
Vozim: Bembaru

#10 Re: Kvarljivost...

Post by Slo Burner »

mayab wrote:
Teufik wrote:Mislim da ce ovo biti jako zanimljiva tema. :mrgreen:
Samo dok se ukljuce "pacijenti" u temu, zna se ko su! :lol:
A sta to sad Golfu fali !!!











:mrgreen:
citroen xm
Posts: 17933
Joined: 17/04/2012 22:57

#11 Re: Kvarljivost...

Post by citroen xm »

Niti postoji auto koje se nikako ne kvari, niti postoji auto koje se svaki dan kvari. Kao što neko reče, sve je do održavanja. Ali pretpostavljam da će tema biti uzbudljiva. :-D
emko1234
Posts: 4581
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#12 Re: Kvarljivost...

Post by emko1234 »

zbog pozitivnih iskustava sa starijim generacijama vw proizvoda, vecina nasih ljudi se cesto kune u vw. nije to bez razloga, svi smo culi price o golfovima mk2 koji su se u ratu vozili na raznorazna pogonska goriva. medjutim 18 godina poslije te price bez obzira na to sto su bile istinite (licno, otac imao dvicu 1.6 benzin koja se cijeli rat vozala na neku kombinaciju benzina i razrjedjivaca) ne opravdava visoku cijenu tih auta u postprodaji.

vw je kod nas na cijeni, al ne samo kod nas nego i u cijeloj europi. jednostavno vw ko marka ima imidz koji se gradio godinama. to ne znaci da je reno, fiat il opel losi. jednostavno znaci da su ljudi izgradili to neko povjerenje kod kupaca.
neki dan, lokalni piljar kod mene u mahali, i ispred granapa mu stoji francuz c5 hdi iz mozda 2004 godine. covjek ga kupio jer je prije nekoliko godina dobio auto ispod cijene. auto vrijedilo 10 000 maraka, on ga kupio za 7 jer ga je tadasnji prodavac zurio prodat zbog nekih finacijskih problema. kaze covjek meni kroz pricu: ne bi ga nikad uzeo da nije bio tako jeftin. auto me slusa, jedini problem koji ima s njim je s nekom gluposti na prednjem trapu koja kosta 30 maraka, i 20 da se promjeni. u par godina koliko ga vozi to je mjenjao 3-4 puta. otprilike jednog godisnje.

hocu da kazem da cu ta recimo francuska auta napravljena za dobre puteve, meksa su, udobnija i nisu naviknuta na rupe kojih kod nas ima more. dok su recimo svabe generacijama puno tvrdje i izdrzljivije sto se ovjesa tice. isto sjednem u taksi neki dan, audi a4 karavan b5. na satu 700 000, auto zeleno od zutog taksija cini mi se. kaze meni covjek, ovo je s novim satom ovoliko presao. otprilike racunaju da je presao milion i po. fabricki motor, nije se radila generalka, al su se radili veliki servisi. auto fino ide, naravno vide se tragovi koristenja, al nikad ne bi rekao da je toliko presla.

poenta price je da su danas manje vise sva nova auta dobra i kvalitetna. a zna se od kojih auta se sta moze ocekivat. generalno podjele su sve vise neutemeljene. jer je danas i megan dobar ko golf u globalu. s tim sto golf ima bolji imidz koja mu u konacnici pomaze da se bolje proda.

gledam epizodu engleskog fift gear.a. i sad ima dio emisije kad 3 lika i ona zenska ocjenjuju neko auto. u toj epizidi auto koje su ocjenjivali je krajzler novi, 300c. ocjena na kraju od 10 jedva 2 cini mi se. auto je dobar, al za pare koje treba pljunut nije dobar.
al to je subjektivni dojam, vjerujem da ce se taj auto prodavat i da ce ga ljudi vozat.

dakle pitanje je sta ko trazi, za sta mu treba, koliko para ima, prag tolerancije, i koliko zna. i onda sam siguran da moze svako sebi probrat auto.
User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#13 Re: Kvarljivost...

Post by respo »

ne valja ni ferari po tom rezonu i kvarit ce se svaki dan
sve je do odrzavanja bio to vang jang reno audi ili pomenuti ferari
jebo enza ako cu sipati ulje jednom godisnje mjenjati dijelove tek kad stane i slicno
a i kad stane daj da mi je jeftinije proci a to u konacnici izadje skuplje nego orginalni dio al nema veze
inace na balkanu su vecinom ljudi takvi da je bitno biti vidjen u necemu skupom a to je li ona ima za to novca je sasvim nebitno
uvijek te moze potrefiti auto koje je super i koje je grob
cak i kad je novo
moj primjer i primjer poznanika
ja kupio 206 novu iz salona i samo mjenjao standardno a taj poznanik duplo skupljeg 307 cc-a kupio i visio na servicu
ja kupio 307cc i mjenjam samo standardno
firma nasa kupila golfove jedan visio na servisu jedan malo malo servis a jednog gazio i kunto i panto i ne znam ni ja ko sve ne al on ide kao da je tek iz salona

tako da je lutrija kad kupis polovno a kad kupis vidi da ga odrzavas
a s novim isto samo puuuuno manja lutrija al se zna desiti da ti upadne los primjerak pa onda ljudi bjeze od te marke ko djavo od krsta
User avatar
Nabucco
Posts: 1336
Joined: 13/06/2012 19:45

#14 Re: Kvarljivost...

Post by Nabucco »

Sve što se koristi, vremenom se "haba" i dolazi do ranih kvarova. Sto se tice mehanike tu je 99% auta isto (sve se kvari :-) ). Eh' sad elektornika je druga prica. Npr. Francuzi imaju vise problema sa elektronikom od Švaba. Ali realno gledajuci koliko su Francuzi elektornike (opreme) ugradili U Megane II, to golf nece nikad imati. Ja imam Meganea sa Full paketom opreme (nemam kožu, niti je želim 8-) ), vozio sam se u mnogim golfovima,passatima,jettama i niti jedan taj auto nije imao niti približno toliko opreme kao moj megane :D .

Prije par godina sam vozio golfa 5, zadnje 2 godine vozim Megane.

Megane: Oprema (+), Udobnost(+), motor (+), elektornika(-), Potrošnja(+),Cijena (++),održavanje(x).
Golf: Oprema(x), Udobnost(-),motor(+),elektonika(+),Potrošnja(+),Cijena(-),održavanje(x).

Po meni je bolje uzeti Meganea koji je skoro pa i duplo jeftiniji od golfa, a dobiješ po mom mišljenu boje auto od golfa.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#15 Re: Kvarljivost...

Post by goran16v »

Takodjer, iz licnog iskustva sa francuzom mogu reci da uopste ne mora biti nakrcan elektronikom da pravi probleme. Ja vozim Kangooa koji od el. opreme ima samo cent. bravu i daljinsko zakljucavanje. Od ozbiljnihih stvari vezanih za struju, CPU je prestao da salje impuls na ventilator pa je morao biti ugradjen mehanicki termo prekidac (isto problem imao prijatelj na Clio II ph1 1,6e), korodirale mase na zadnjim svjetlima, upalis zmigavac, sve se ugasi a rikverc svjetlo zmiga, neki dan glavni kabal od mase zbog korozije izgubio kontakt na alnasovanju resetovao kom;let auto, manje ozbiljne stvari, 2 x prepakovan anslaser (drugi put zbog krive osovine zamjenjen), displej od kilometraze ne radi, 2 x relej zmigavaca, sirena crkla i zamjenjena, zmigavci se ne iskljucju samo, daljinsko ne radi zadjih 4 god (zamjenjeno aftermarket), cent ne radi na vozacevim vratima, svjetlo u kabini ne moze da se ugasi kad ne radi motor (nisu prekidaci na vratima jer indikacija otvorenih vrata radi). Osim problema sa ventilatorom i sa kablom od masom sve su sitnice ali dovoljne da je uvijek nesto pokvareno i to cisto zbog nedovoljne kvalitete i to je francuz. Istina, auto jest 14 god star i presao nekih 200k km s tim da se poceo tako kvariti jos prije 3-4 god ali ni 20 god star Kadett sa 430k km koji je prije njega bio radna mazga nije imao ni priblizno takvih banalnih i zivcirajucih problema. Iskreno ne smijem da zamislim sta bi bilo da ima jos neke opreme!
Inace, moje misljenje je da se svakome danas moze desiti kvar da te ostavi na cesti jer se dosta kvarova manifestuje binarno, auto ili radi ili ne radi, odnosno cim dijagnosticira gresku ide u Safe Mode i cao, ali generalno nema vise kvarova zbog kojih se tako cesto ostaje pored ceste. Ostaju ti kvarovi koji se vezu za francuze i talijane, koji zivciraju ali koji ne ostavljaju na cesti i uz koje auto moze da se vozi koliko hoces.
User avatar
Nabucco
Posts: 1336
Joined: 13/06/2012 19:45

#16 Re: Kvarljivost...

Post by Nabucco »

goran16v wrote:Takodjer, iz licnog iskustva sa francuzom mogu reci da uopste ne mora biti nakrcan elektronikom da pravi probleme. Ja vozim Kangooa koji od el. opreme ima samo cent. bravu i daljinsko zakljucavanje. Od ozbiljnihih stvari vezanih za struju, CPU je prestao da salje impuls na ventilator pa je morao biti ugradjen mehanicki termo prekidac (isto problem imao prijatelj na Clio II ph1 1,6e), korodirale mase na zadnjim svjetlima, upalis zmigavac, sve se ugasi a rikverc svjetlo zmiga, neki dan glavni kabal od mase zbog korozije izgubio kontakt na alnasovanju resetovao kom;let auto, manje ozbiljne stvari, 2 x prepakovan anslaser (drugi put zbog krive osovine zamjenjen), displej od kilometraze ne radi, 2 x relej zmigavaca, sirena crkla i zamjenjena, zmigavci se ne iskljucju samo, daljinsko ne radi zadjih 4 god (zamjenjeno aftermarket), cent ne radi na vozacevim vratima, svjetlo u kabini ne moze da se ugasi kad ne radi motor (nisu prekidaci na vratima jer indikacija otvorenih vrata radi). Osim problema sa ventilatorom i sa kablom od masom sve su sitnice ali dovoljne da je uvijek nesto pokvareno i to cisto zbog nedovoljne kvalitete i to je francuz. Istina, auto jest 14 god star i presao nekih 200k km s tim da se poceo tako kvariti jos prije 3-4 god ali ni 20 god star Kadett sa 430k km koji je prije njega bio radna mazga nije imao ni priblizno takvih banalnih i zivcirajucih problema. Iskreno ne smijem da zamislim sta bi bilo da ima jos neke opreme!
Inace, moje misljenje je da se svakome danas moze desiti kvar da te ostavi na cesti jer se dosta kvarova manifestuje binarno, auto ili radi ili ne radi, odnosno cim dijagnosticira gresku ide u Safe Mode i cao, ali generalno nema vise kvarova zbog kojih se tako cesto ostaje pored ceste. Ostaju ti kvarovi koji se vezu za francuze i talijane, koji zivciraju ali koji ne ostavljaju na cesti i uz koje auto moze da se vozi koliko hoces.

Auuuu, onda sam ja dobro sa svojim Meganeom :D
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#17 Re: Kvarljivost...

Post by goran16v »

Ne znam sta bih ti rekao, osim toga taj auto nije imao velikih mehanickih problema. 2 x lijeva poluosovina (1 x za*eb sa zamjenskom) i 1 x desna, trenutno vjerovatno zbog starosti procurio hladnjak, sve ostalo manje-vise potrosni materijal, tipa trapovi, auspuh itd.
Na drugom Renaultu koji nije moj ali koji vozim i odrzavam je lista kvarova takva da prosto pozalis sto si kupio taj auto. Auto je sad star 8 god i presao 120k km, 1 vlasnik i placen nekih 45k EUR nov u FR, mislim da od opreme nema samo panoramski krov, a sve ostalo je tu (od navigacije preko ksenona do koze). Na tom autu su kvarovi bili spoj mladosti i iskustva tj. struje i mehanike da ne povjerujes. :-D Sto se mehanike tice, poslije 5 god na nekih 70-80k km pukne plasticna usisna grana (1900 KM u ovls. serv), godinu kasnije gl. kocioni cilindar (1200KM), 2 x alternator (u ovl. servisu po 600 KM - reparirani) i sto je najtragicnije auto vec 2-3 god ima fantomski kvar, ponekad se desi da auto jednostavno 10-ak sek ne prima gas. Ne pokazuje nikakvu gresku, ne znaju da li je od elektronike motora ili mjenjaca (automatski). Bilo je tu ciscenja EGR ventila ali to ide na racun naseg goriva ne auta. Sto se struje tice, poludila indikacija pritiska u tockovima (malo radi - malo ne radi), poludio parking senzor, non stop pisti (zamjena jednog senzora 280 KM), perac lijevog fara, brava na vozacevim vratima (raspao se konektor), ostalo manje vise radi kako treba. Sto se ostalih stvari tice, poslije 5 god su se poklopci za navigaciju i pretinca za sitnice toliki izvitoperili zbog slabe kvalitete da se nisu mogli otvoriti. Zamjenjeni su (650KM)i poslije evo 3 god opet ista stvar, keder iznad 5. vrata je nemoguce namjestiti da ne spadne. Ostalo tipa pucanje kvacica na roletnama, rebara na usmjerivacima zraka, xenon sijalici pripisujem upotrebi.
NHF i bez ikakve namjere da izazivam neke reakcije ali mislim da se na njemackom ili japanskom autu te klase i placenom toliko novaca tako nesto u tom vremenskom periodu i na toj kilometrazi ne bi desilo ni pod tackom razno.
Melami
Posts: 2563
Joined: 25/10/2004 04:43

#18 Re: Kvarljivost...

Post by Melami »

Audi je na glasu da je jedno od kvarljivijih auta a meni je najduze izdrzao bez kvarova, tako da ti na kraju sve dodje do toga kako je prethodni vlasnik odrzavao auto sto kod polovnog nikad ne mozes biti siguran.
Sharif
Posts: 187
Joined: 23/08/2012 10:45
Location: Malo vamo, malo tamo

#19 Re: Kvarljivost...

Post by Sharif »

Toyota brate, al to kod nas izgleda niko nece, pa cak ni lopovi. Bolje golf dvica nego nova toyota, svabo je to.... :roll:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#20 Re: Kvarljivost...

Post by condy »

Neko je spomenuo listu kvarova na Meganu nakon kupnje novog i 8 godina vožnje.

Uporedbe radi, VW Golf 1.9 TDI 2007.g., cca 163 kKM, do danas niti jedan kvar!
Servisiran u ovlaštenom servisu svake godine, po fabričkim preporukama za određenu kilometražu.
S tim da pod zamjenom potrošnih dijelova, disk pločica, diskova, filtera, remena i sl. ne podrazumjevam kvar.
Kvačilo, zamajac nikad nije mijenjano, na motoru nikad ništa nije rađeno osim zamjene remena, bord kompjuter nikad nije prijavio elektronički kvar, jednostavno auto je fenomenalno i vrijedi svakog centa. Auto nikad nije imalo vanredni servis. Meni je ovo veoma bitno kod izbora auta.

Išao sam u Begrad sa njim preko vikenda, i na autoputu pri uključenom tempomatu na 150km/h troši 5,7l. Što je za motor iz tog vremena više nego dobro.

Nije ni vw koncer savršenstvo ali znaju napraviti jako dobar auto. Ja sam se uvjerio na dva primjerka, i to mi je sasvim dovoljno.

Ja nemam ništa protiv francuza da me odmah ne krenete rešetati. U Beogradu na sajmu automobila sam vidio Citroen ds 4 i ds 5, koji izgledaju kao svemirski brodovi :)
Seyfo
Posts: 4330
Joined: 23/08/2011 14:12

#21 Re: Kvarljivost...

Post by Seyfo »

Već sam na drugoj temi spomenuo: itekako ima veze za koje je tržište auto pravljen!!! Na njemačkim cestama bode oči mali broj nenjemačkih auta! Svaki strani proizvođač vjerovatno bira bolje primjerke iz serije za to tržište. Vjerujem da je bolje, npr.francusko ili italijansko auto uvesti iz Njemačke star 2-3 godine nego kupiti novo kod nas.Takođe, za tržište Švicarske se šalju kvalitetniji i opremljeniji primjerci nego za druga tržišta.
tatoo
Posts: 548
Joined: 05/01/2006 10:12

#22 Re: Kvarljivost...

Post by tatoo »

condy wrote:Neko je spomenuo listu kvarova na Meganu nakon kupnje novog i 8 godina vožnje.

Uporedbe radi, VW Golf 1.9 TDI 2007.g., cca 163 kKM, do danas niti jedan kvar!
Servisiran u ovlaštenom servisu svake godine, po fabričkim preporukama za određenu kilometražu.
S tim da pod zamjenom potrošnih dijelova, disk pločica, diskova, filtera, remena i sl. ne podrazumjevam kvar.
Kvačilo, zamajac nikad nije mijenjano, na motoru nikad ništa nije rađeno osim zamjene remena, bord kompjuter nikad nije prijavio elektronički kvar, jednostavno auto je fenomenalno i vrijedi svakog centa. Auto nikad nije imalo vanredni servis. Meni je ovo veoma bitno kod izbora auta.

Išao sam u Begrad sa njim preko vikenda, i na autoputu pri uključenom tempomatu na 150km/h troši 5,7l. Što je za motor iz tog vremena više nego dobro.

Nije ni vw koncer savršenstvo ali znaju napraviti jako dobar auto. Ja sam se uvjerio na dva primjerka, i to mi je sasvim dovoljno.

Ja nemam ništa protiv francuza da me odmah ne krenete rešetati. U Beogradu na sajmu automobila sam vidio Citroen ds 4 i ds 5, koji izgledaju kao svemirski brodovi :)
Interesantno. Ja vozim Golfa od 4ke pa sad trenutno 6cu. 4ka polovna nikakvih problema u 3 godine. 5 GTD je imala najvise boljki sreca pod garancijom ali sam recimo mijenjao filter cestica na 30000 km cini mi se i to sam morao platiti. Puno malih sitnica sa elektronikom kojih se ne sjecam tacno ali da su me udarali po dzepu sjecao bih se. Sreca dealeri ispostuju vecinu garancije.

6ca GTD za sada nista osim jedne sitnice od 70 eura ( senzor nekakav). Na satu 45000 km tako da moram na planirani servis. Sad hoce li za 20-30000 kilometara poceti sranja, to je sve gatanje.
Generalno VW bih ocijenio jako dobrim, da nije 5ca bila losa, dao bih odlicnu. Skuplji servisi ali ako je servis dobar (a ima svakakvih) nije frka.

Nemam razloga ne nastaviti sa VW ali jos nisam nacisto sa ovom filozofijom "novih modela" koji lice uzasno na prosli model. Dobro, ako radi ne mijenjaj ali...
User avatar
sema911s
Posts: 5146
Joined: 04/03/2013 15:37
Location: mene nosi mutna rijeka

#23 Re: Kvarljivost...

Post by sema911s »

ima golf 4 98 tdi sa njim presao oko 400kkm,. al dijelova ko u prici mada kada spomenem golf ti djelovi ko da nisu mjenjani( turbo 2x moja greska, 2000Km,. bosch pumpa procurila, 350Km,., zadnje opruge 2xpucale sto neznam 180Km, siber zasteko 200Km redovne servise necu racunat,. od stavljanja veceg turba, 8poluosovina,. pretezno desna svaka120Km, injektori, usisna grana 300km, setovi kvacila, tzamajaca x3 toliko o nekvarljivosti,.
nekvarljivi audi 2003 a4 tdi on se jos testira,. pumpa goriva, zamaja, nesto oko osiguraca, zavezo pojas il ne on pisti da zavezem, stakla nekada hoce nekada nece

fiat doblo taj auto kada je dosao u firmu se pokvario nije htjeo upalit, jer je imao neki problem sa kodom kljuca, koji jos uvjek nije porpavljen 5 godina nakon, tovarna vrata su otpala sa baglama, svjetla ko uspije ugasit njegov je, ima klimu al koja kada se isprazni do pola(gasa) neradi i javlja gresku da je iscurio gas ,. gorivo curi odnekle, kompletan sistem ubrizgavanja goriva je crko 1600km, centralna brava par puta po 400kmm,

nekvarljivi pežoooo 307 hdi 110ps 2004,. imao je siber (samo imao) popravka 1000km, famozni fap neko nesto proucio i auto je podivljalo vracanje istog 800km, progorio auspuh 300km(ovo nisam cuo da na novim autima moze)., moptor brisaca 300km, senzor za neveliranje farova 250, sezor za temp. motora 150km,

alfa 156 2,5 v6 2000g,. strasni kvarljivac neka crna kutija (komplemenatator, komutator) tako nesto 1200km, usisna grana se raspala 250km, poluosovina 120km, ova crna kutija je promjenjan i motor vise nije upalio,.

kia rio 1,2(mislim) 2012 tabla svjetli ko novogodisnja jelka,. u servisu poprave al nakon dan dva sve isto, na 10kkm je izletjela svjecica, nedugo zatim cep od ulja izletio, hladnjak je pustao vodu poslije svecice, centralna brava 150km, kljuc 197km +pdv,.

ford ka (koji je najmanji dizel) injektori u stradali na 8000km, servisiran je mjenjac na 35kkm, klima radi na max il min nemoze se spodesavat,.

vw kombi lt 2012 tdi 2litre sa 2turba

na 80km stradala turbina mjenjaju se obje, dif. procurio(rekli su od udraca), zadnja vrata se iskrivila, unutra jenekim drvetom oblozeno koje se za nekih par mjeseci struhlo spalo,.

toyota corola 1,6 viva 2010

podizaci prozora zatrokirali(relki da je voda usla unutra) 1000km, senzor radilice 80km,.

reno megane 1,6 2007g

klima kompresosr crko 800km(razlog vodausla u nj) neka dzidza sto svjecica daje struju crkla 700km, neko prije stavio ksenone pa pockala instalacija, 300km,. i onda mudrost supruge preklemala koleginicu i sprzila ecu 1700km

vw tiguan zatrokiro dsg 1200km +slepanje, torsen spojka se zaglavila(sreca bio neki opoziv pa zadzaba inace5000km) senzor za kisu 300km,
amal1
Posts: 428
Joined: 18/12/2011 11:46

#24 Re: Kvarljivost...

Post by amal1 »

@Sema

Jesi imao susret sa Lagunom 3 ili da nisi sta cuo o ovom vozilu? Kontao ja to kapariti, ali nema niko da mi kaze nesto vise o ovom autu, a vidim ti imas iskustva :D

Edit: mozda mi mozes jos reci sta o citroenu c5, ako imas info :)
Seyfo
Posts: 4330
Joined: 23/08/2011 14:12

#25 Re: Kvarljivost...

Post by Seyfo »

Sema svaka cast, k'o da si tri zivota po 80 godina prozivio !!!!
Post Reply