Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#2326 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by konektovan »

dado_ wrote: 20/10/2022 23:42
konektovan wrote: 20/10/2022 22:46

2008 1.2 puretech 130, eat8 u allure paketu.
37 000 KM bio sad ga nude za 49 000 KM.
Nesto mi malo to 37 za jaci motor, automat i opremu. Drug je u junu 2020 kupio 2008 neka osrednja oprema, 100ks manuelac za 34, doduse tad su tek izasli...
To je bila akcijska cijena prošle godine za allure i za onu narandzastu boju, koja je osnovna i ne doplaćuje se za nju. Ostale doplate za boju su bile oko 1000 KM.
Ovo je bilo u bloku.
Frutek
Posts: 1525
Joined: 22/01/2005 01:39

#2327 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Frutek »

Katastrofa su cijene auta i ja ne znam ko to sad kupuje. A3 novi, obicni, nije S nit išta, unutra sjedišta ravna ko tepija se prodaje za 80.000 KM :lol:
User avatar
mk ultra
Posts: 19467
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2328 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mk ultra »

Jeftinija biti nece
Mozda elektricni kineski brandovi za 5 god
Frutek
Posts: 1525
Joined: 22/01/2005 01:39

#2329 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Frutek »

mk ultra wrote: 06/11/2022 21:46 Jeftinija biti nece
Mozda elektricni kineski brandovi za 5 god
U tom slucaju sa 15 god, idemo ka 25 godina starom voznom parku. Jer nema matematike nikakve da narod nastavi kupovat nova auta kao prethodnih 10,15 godina.
User avatar
mk ultra
Posts: 19467
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2330 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mk ultra »

Frutek wrote: 06/11/2022 21:48
mk ultra wrote: 06/11/2022 21:46 Jeftinija biti nece
Mozda elektricni kineski brandovi za 5 god
U tom slucaju sa 15 god, idemo ka 25 godina starom voznom parku. Jer nema matematike nikakve da narod nastavi kupovat nova auta kao prethodnih 10,15 godina.
Zasto mislis da ce vecina posjedovati vozila kao i do sada?
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13194
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#2331 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Evolution_IV »

aha kako da ne, tih audija ko u prici i to nisu osnovni...

imaju lopinasi i stranacki bizmismeni para, s druga strane vrlo malo novih auta za obicni svijet..
Frutek
Posts: 1525
Joined: 22/01/2005 01:39

#2332 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Frutek »

Evolution_IV wrote: 06/11/2022 22:05 aha kako da ne, tih audija ko u prici i to nisu osnovni...

imaju lopinasi i stranacki bizmismeni para, s druga strane vrlo malo novih auta za obicni svijet..
Ma to ti se samo čini jer vise dolaze do izrazaja. Koliko si vidio do sad novih A3 koja je izasla haman prije 2,3 godine, novih A4 koja je takodje stara sad vec, ima 6-ca koje su se prodavale 2019, 2020. O drugim luksuznih brendovima ista priča. Na milion auta koliko ih je registrovanih u BiH, procenat tih je smjesan.
Frutek
Posts: 1525
Joined: 22/01/2005 01:39

#2333 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Frutek »

mk ultra wrote: 06/11/2022 21:59
Frutek wrote: 06/11/2022 21:48

U tom slucaju sa 15 god, idemo ka 25 godina starom voznom parku. Jer nema matematike nikakve da narod nastavi kupovat nova auta kao prethodnih 10,15 godina.
Zasto mislis da ce vecina posjedovati vozila kao i do sada?
Zato sto se bosnjo nece odrec auta, vozit ce sta bilo bez obzira na starost. Koliko ih je ostavilo auta kad je gorivo otislo sa 1.60 u Coroni 2020 godine, na 3.60 ove godine. Ulice su pune, ne mozes proci kroz semafor. Vozat ce se, samo ce bit čudo vidit bilo koje novo auto na cesti i ono sto je pozitivno, broj salona (a svaki zaseok ima fola ovlasteni salon) ce se drasticno smanjiti.
User avatar
ElRe
Posts: 10794
Joined: 12/12/2011 11:28

#2334 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

https://autorepublika.com/2022/11/03/lu ... audija-a3/

1.0, 30000 eura

Mada generalno danas su automobili i nakrcani opremom.
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#2335 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by konektovan »

ElRe wrote: 07/11/2022 05:22 https://autorepublika.com/2022/11/03/lu ... audija-a3/

1.0, 30000 eura

Mada generalno danas su automobili i nakrcani opremom.
Kod nas nije skuplji čini mi se...čak vidjwh na oglasu 8 golf 2.0 tdi 48 000 KM a audi a3 sportback/ sedan 55 000 KM

Octavia 1.5 tsi 45 000 KM
Audi A4 s tronic 1.5 tsi 67 000 KM
A4 1.5 tsi ručni mjenjač 64 000 KM
Čak šta više povoljni u odnosu na neke druge marke..
User avatar
Optimist
Posts: 13633
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#2337 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Optimist »

ElRe wrote: 01/12/2022 20:55 https://www.porschesarajevo.ba/porschei ... bjzX-b-Jg0

Ne loše ovako na prvu
Moze li neko pojasniti ovo finansiranje ko se bolje razumije?

Mjesecno 599 KM na 60 mjeseci dodje cca 36.000 KM
Jednokratno prilikom preuzimanja vozila cca 8.000 KM.
To je u zbiru 44.000 KM.
Ogranicenje na 80.000km za tih 5 godina.

Auto npr vrijedi 67k KM.
Da li se nakon isteka perioda lizinga auto otkupljuje za 67.000-44.000 = 23.000 KM ili se vraca lizing kuci?
User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10397
Joined: 10/03/2022 22:16

#2338 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ZoomZoomKiwi »

Optimist wrote: 01/12/2022 21:31
ElRe wrote: 01/12/2022 20:55 https://www.porschesarajevo.ba/porschei ... bjzX-b-Jg0

Ne loše ovako na prvu
Moze li neko pojasniti ovo finansiranje ko se bolje razumije?

Mjesecno 599 KM na 60 mjeseci dodje cca 36.000 KM
Jednokratno prilikom preuzimanja vozila cca 8.000 KM.
To je u zbiru 44.000 KM.
Ogranicenje na 80.000km za tih 5 godina.

Auto npr vrijedi 67k KM.
Da li se nakon isteka perioda lizinga auto otkupljuje za 67.000-44.000 = 23.000 KM ili se vraca lizing kuci?
Možeš ga vratiti ili otkupiti za ugovoreni tzv. ostatak vrijednosti. E sad, koliki je taj ostatak, to ne pišu ovdje u ponudi, ali je vjerovatno više nego te 23000, jer mora im se nekako isplatiti ovo sve.

Uglavnom, rijetko ko poslije ovakvog, nazovimo ga operativnog, leasinga se odlučuje za otkup vozila. Iako u pravilu operativni leasing podrazumijeva još neke troškove uključene u eksploataciju vozila.

Kako god, isplati se vjerovatno samo flotnim kupcima.
User avatar
mk ultra
Posts: 19467
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#2339 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by mk ultra »

Prvo jednokratno ti je pdv

8028KM je PDV, odnak je osnovica 55254.08KM

64647.26 KM sa PDV

Ja sto znam prije su ostavljali otkup
Sada vise ne

Zamisli povrat 3god starog golfa 7 1.6tdi, kupljenog za 30k KM na operativnom, sa limitom 80k km :mrgreen:

Mogu ga prodati za vise nego sto su ga tad prodali
User avatar
sime_cipol
Posts: 16248
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#2340 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by sime_cipol »

Rodica je prije 2 godine na tu leasing akciju uzela Golf 7 2.0 TDI DSG u R Line paketu. 4 godine i 40k km. Nakon toga roka auto moze vratiti ili otkupiti za 35k KM.
Ucesce bilo 0 KM, gratis kasko i polica prvu godinu, besplatno zimske gume. Rata cini mi se oko 520 KM.
Seawolf
Posts: 7685
Joined: 14/06/2012 22:59

#2341 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

sime_cipol wrote: 02/12/2022 08:39 Rodica je prije 2 godine na tu leasing akciju uzela Golf 7 2.0 TDI DSG u R Line paketu. 4 godine i 40k km. Nakon toga roka auto moze vratiti ili otkupiti za 35k KM.
Ucesce bilo 0 KM, gratis kasko i polica prvu godinu, besplatno zimske gume. Rata cini mi se oko 520 KM.
A koliki bi bio otkup, ako bi za ove 4 godine prešla 80.000 km?
User avatar
sime_cipol
Posts: 16248
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#2342 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 02/12/2022 09:09
sime_cipol wrote: 02/12/2022 08:39 Rodica je prije 2 godine na tu leasing akciju uzela Golf 7 2.0 TDI DSG u R Line paketu. 4 godine i 40k km. Nakon toga roka auto moze vratiti ili otkupiti za 35k KM.
Ucesce bilo 0 KM, gratis kasko i polica prvu godinu, besplatno zimske gume. Rata cini mi se oko 520 KM.
A koliki bi bio otkup, ako bi za ove 4 godine prešla 80.000 km?
Stvarno ne znam.
Seawolf
Posts: 7685
Joined: 14/06/2012 22:59

#2343 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Seawolf »

sime_cipol wrote: 02/12/2022 09:53
Seawolf wrote: 02/12/2022 09:09
A koliki bi bio otkup, ako bi za ove 4 godine prešla 80.000 km?
Stvarno ne znam.
Pitaj je fakat, koliko dodatno plaća po ugovoru, za svaki prekoraćeni kilometar preko 40.000 km.
Mr.Fundamental
Posts: 561
Joined: 21/04/2009 18:48

#2344 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Mr.Fundamental »

Može se ugovoriti i veća kilometraža, ne mora nužno biti 10.000 km godišnje, odnosno 40.000 za 4 godine. Što je veća ugovorena kilometraža, veća je i rata, ali jako malo. Npr. Škoda Kamiq sa ograničenjem od 15.000 km godišnje je oko 17 KM skuplji nego da se ugovori sa 10.000 km.

Treba tu paziti na dodatne troškove. Npr. Porsche Leasing je imao, ili još uvijek ima akciju gdje ti je prva registracija gratis, ostale plaćaš, i ne računaju u ponudu kasko, gume i servis. Nedavno sam tražio ponude finansiranja za Captur i P2008, u varijanti operativnog leasinga također ne plaćaš punu cijenu auta, ali te sa svim troškovima (registracija, kasko, gume i servis) mjesečna rata izađe u prosjeku oko 1000 KM. I jasno je rečeno da neće ponuditi otkup nakon isteka leasinga, tako da sam tu varijantu odmah prekrižio kao neisplativu.
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#2345 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by konektovan »

Zar nije onda bolje kredu uzeti?
Mr.Fundamental
Posts: 561
Joined: 21/04/2009 18:48

#2346 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Mr.Fundamental »

konektovan wrote: 02/12/2022 16:06 Zar nije onda bolje kredu uzeti?
Po meni jeste. S tim da Porsche Leasing, s obzirom da je praktički ista firma kao Porsche Inter Auto BH, za njihova auta često nudi bolje uslove finansiranja putem operativnog leasinga od ostalih finansijskih kuća. Kao što je npr. ova akcija sa Audijem A4 gdje se gratis dobije servis. Nekada nude i gratis registracije, gume, ostale pogodnosti...Da li je to dovoljno da se preko njih uzme auto je stvar individualne procjene i situacije.
neki
Posts: 6684
Joined: 17/02/2005 07:57

#2347 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by neki »

Toyotina nova vozila skuplja kod nas nego u Hrvatskoj, jbt :-)
Gray
Posts: 4008
Joined: 14/06/2005 02:47

#2349 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by Gray »

Mr.Fundamental wrote: 02/12/2022 13:56 Može se ugovoriti i veća kilometraža, ne mora nužno biti 10.000 km godišnje, odnosno 40.000 za 4 godine. Što je veća ugovorena kilometraža, veća je i rata, ali jako malo. Npr. Škoda Kamiq sa ograničenjem od 15.000 km godišnje je oko 17 KM skuplji nego da se ugovori sa 10.000 km.

Treba tu paziti na dodatne troškove. Npr. Porsche Leasing je imao, ili još uvijek ima akciju gdje ti je prva registracija gratis, ostale plaćaš, i ne računaju u ponudu kasko, gume i servis. Nedavno sam tražio ponude finansiranja za Captur i P2008, u varijanti operativnog leasinga također ne plaćaš punu cijenu auta, ali te sa svim troškovima (registracija, kasko, gume i servis) mjesečna rata izađe u prosjeku oko 1000 KM. I jasno je rečeno da neće ponuditi otkup nakon isteka leasinga, tako da sam tu varijantu odmah prekrižio kao neisplativu.
Ali kasko, registraciju, gume i servis moraš platiti svakako, kako god kupio auto. Mislim, možeš uzeti auto od 50k+ bez kaska, ali ja lično ne bi...
User avatar
ElRe
Posts: 10794
Joined: 12/12/2011 11:28

#2350 Re: Uvoznici / koncesionari vozila u BiH, šta se dešava?

Post by ElRe »

Da se prisjetimo ponude novih modela i uvoznika na tržištu BiH 1999. godine

Image Image
Image Image
Last edited by ElRe on 26/12/2022 20:20, edited 4 times in total.
Post Reply