Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
2008 1.2 puretech 130, eat8 u allure paketu.
37 000 KM bio sad ga nude za 49 000 KM.
Nesto mi malo to 37 za jaci motor, automat i opremu. Drug je u junu 2020 kupio 2008 neka osrednja oprema, 100ks manuelac za 34, doduse tad su tek izasli...
To je bila akcijska cijena prošle godine za allure i za onu narandzastu boju, koja je osnovna i ne doplaćuje se za nju. Ostale doplate za boju su bile oko 1000 KM.
Ovo je bilo u bloku.
mk ultra wrote: ↑06/11/2022 21:46
Jeftinija biti nece
Mozda elektricni kineski brandovi za 5 god
U tom slucaju sa 15 god, idemo ka 25 godina starom voznom parku. Jer nema matematike nikakve da narod nastavi kupovat nova auta kao prethodnih 10,15 godina.
mk ultra wrote: ↑06/11/2022 21:46
Jeftinija biti nece
Mozda elektricni kineski brandovi za 5 god
U tom slucaju sa 15 god, idemo ka 25 godina starom voznom parku. Jer nema matematike nikakve da narod nastavi kupovat nova auta kao prethodnih 10,15 godina.
Zasto mislis da ce vecina posjedovati vozila kao i do sada?
Evolution_IV wrote: ↑06/11/2022 22:05
aha kako da ne, tih audija ko u prici i to nisu osnovni...
imaju lopinasi i stranacki bizmismeni para, s druga strane vrlo malo novih auta za obicni svijet..
Ma to ti se samo čini jer vise dolaze do izrazaja. Koliko si vidio do sad novih A3 koja je izasla haman prije 2,3 godine, novih A4 koja je takodje stara sad vec, ima 6-ca koje su se prodavale 2019, 2020. O drugim luksuznih brendovima ista priča. Na milion auta koliko ih je registrovanih u BiH, procenat tih je smjesan.
U tom slucaju sa 15 god, idemo ka 25 godina starom voznom parku. Jer nema matematike nikakve da narod nastavi kupovat nova auta kao prethodnih 10,15 godina.
Zasto mislis da ce vecina posjedovati vozila kao i do sada?
Zato sto se bosnjo nece odrec auta, vozit ce sta bilo bez obzira na starost. Koliko ih je ostavilo auta kad je gorivo otislo sa 1.60 u Coroni 2020 godine, na 3.60 ove godine. Ulice su pune, ne mozes proci kroz semafor. Vozat ce se, samo ce bit čudo vidit bilo koje novo auto na cesti i ono sto je pozitivno, broj salona (a svaki zaseok ima fola ovlasteni salon) ce se drasticno smanjiti.
Moze li neko pojasniti ovo finansiranje ko se bolje razumije?
Mjesecno 599 KM na 60 mjeseci dodje cca 36.000 KM
Jednokratno prilikom preuzimanja vozila cca 8.000 KM.
To je u zbiru 44.000 KM.
Ogranicenje na 80.000km za tih 5 godina.
Auto npr vrijedi 67k KM.
Da li se nakon isteka perioda lizinga auto otkupljuje za 67.000-44.000 = 23.000 KM ili se vraca lizing kuci?
Moze li neko pojasniti ovo finansiranje ko se bolje razumije?
Mjesecno 599 KM na 60 mjeseci dodje cca 36.000 KM
Jednokratno prilikom preuzimanja vozila cca 8.000 KM.
To je u zbiru 44.000 KM.
Ogranicenje na 80.000km za tih 5 godina.
Auto npr vrijedi 67k KM.
Da li se nakon isteka perioda lizinga auto otkupljuje za 67.000-44.000 = 23.000 KM ili se vraca lizing kuci?
Možeš ga vratiti ili otkupiti za ugovoreni tzv. ostatak vrijednosti. E sad, koliki je taj ostatak, to ne pišu ovdje u ponudi, ali je vjerovatno više nego te 23000, jer mora im se nekako isplatiti ovo sve.
Uglavnom, rijetko ko poslije ovakvog, nazovimo ga operativnog, leasinga se odlučuje za otkup vozila. Iako u pravilu operativni leasing podrazumijeva još neke troškove uključene u eksploataciju vozila.
Kako god, isplati se vjerovatno samo flotnim kupcima.
Rodica je prije 2 godine na tu leasing akciju uzela Golf 7 2.0 TDI DSG u R Line paketu. 4 godine i 40k km. Nakon toga roka auto moze vratiti ili otkupiti za 35k KM.
Ucesce bilo 0 KM, gratis kasko i polica prvu godinu, besplatno zimske gume. Rata cini mi se oko 520 KM.
sime_cipol wrote: ↑02/12/2022 08:39
Rodica je prije 2 godine na tu leasing akciju uzela Golf 7 2.0 TDI DSG u R Line paketu. 4 godine i 40k km. Nakon toga roka auto moze vratiti ili otkupiti za 35k KM.
Ucesce bilo 0 KM, gratis kasko i polica prvu godinu, besplatno zimske gume. Rata cini mi se oko 520 KM.
A koliki bi bio otkup, ako bi za ove 4 godine prešla 80.000 km?
sime_cipol wrote: ↑02/12/2022 08:39
Rodica je prije 2 godine na tu leasing akciju uzela Golf 7 2.0 TDI DSG u R Line paketu. 4 godine i 40k km. Nakon toga roka auto moze vratiti ili otkupiti za 35k KM.
Ucesce bilo 0 KM, gratis kasko i polica prvu godinu, besplatno zimske gume. Rata cini mi se oko 520 KM.
A koliki bi bio otkup, ako bi za ove 4 godine prešla 80.000 km?
Može se ugovoriti i veća kilometraža, ne mora nužno biti 10.000 km godišnje, odnosno 40.000 za 4 godine. Što je veća ugovorena kilometraža, veća je i rata, ali jako malo. Npr. Škoda Kamiq sa ograničenjem od 15.000 km godišnje je oko 17 KM skuplji nego da se ugovori sa 10.000 km.
Treba tu paziti na dodatne troškove. Npr. Porsche Leasing je imao, ili još uvijek ima akciju gdje ti je prva registracija gratis, ostale plaćaš, i ne računaju u ponudu kasko, gume i servis. Nedavno sam tražio ponude finansiranja za Captur i P2008, u varijanti operativnog leasinga također ne plaćaš punu cijenu auta, ali te sa svim troškovima (registracija, kasko, gume i servis) mjesečna rata izađe u prosjeku oko 1000 KM. I jasno je rečeno da neće ponuditi otkup nakon isteka leasinga, tako da sam tu varijantu odmah prekrižio kao neisplativu.
konektovan wrote: ↑02/12/2022 16:06
Zar nije onda bolje kredu uzeti?
Po meni jeste. S tim da Porsche Leasing, s obzirom da je praktički ista firma kao Porsche Inter Auto BH, za njihova auta često nudi bolje uslove finansiranja putem operativnog leasinga od ostalih finansijskih kuća. Kao što je npr. ova akcija sa Audijem A4 gdje se gratis dobije servis. Nekada nude i gratis registracije, gume, ostale pogodnosti...Da li je to dovoljno da se preko njih uzme auto je stvar individualne procjene i situacije.
Mr.Fundamental wrote: ↑02/12/2022 13:56
Može se ugovoriti i veća kilometraža, ne mora nužno biti 10.000 km godišnje, odnosno 40.000 za 4 godine. Što je veća ugovorena kilometraža, veća je i rata, ali jako malo. Npr. Škoda Kamiq sa ograničenjem od 15.000 km godišnje je oko 17 KM skuplji nego da se ugovori sa 10.000 km.
Treba tu paziti na dodatne troškove. Npr. Porsche Leasing je imao, ili još uvijek ima akciju gdje ti je prva registracija gratis, ostale plaćaš, i ne računaju u ponudu kasko, gume i servis. Nedavno sam tražio ponude finansiranja za Captur i P2008, u varijanti operativnog leasinga također ne plaćaš punu cijenu auta, ali te sa svim troškovima (registracija, kasko, gume i servis) mjesečna rata izađe u prosjeku oko 1000 KM. I jasno je rečeno da neće ponuditi otkup nakon isteka leasinga, tako da sam tu varijantu odmah prekrižio kao neisplativu.
Ali kasko, registraciju, gume i servis moraš platiti svakako, kako god kupio auto. Mislim, možeš uzeti auto od 50k+ bez kaska, ali ja lično ne bi...