Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
studeni76 wrote: ↑13/04/2021 19:43
Pitanje
Izgleda da me izdao akumulator. Trenutno je u autu nekakav Moll 70Ah EFB+ (Octavia-kupio auto sa tim akumulatorom). E sad gledam po netu da kupim novi za StartStop sistem i svi su AGM! E negdje sam naletio na info da proizvodjaci ne dopustaju mijesanje, vec samo zamjena EFB+ za EFB+. Jel to tacno, ima li kod nas kupit ovih EFB+? Nasao sam Varta, Exide i Banner AGM.
Mozes zamjeniti za AGM samo moras registrovat novi akumulator u auto. Provjeri koje snage je fabricki propisan akmulator.
Auto je staro 4god pa pretpostavljam da je ovaj fabricki 70Ah 420A DIN 700A. A ovi novi AGM su mislim 760A startne snage.
Znaci nista zamjena u garazi, samo servis.
sta ces kad je to vw zakoplikovao do pm ,kod nekih drugih auta ne mora tako,samo niz radnji se odradi i nema problema...
studeni76 wrote: ↑13/04/2021 19:43
Pitanje
Izgleda da me izdao akumulator. Trenutno je u autu nekakav Moll 70Ah EFB+ (Octavia-kupio auto sa tim akumulatorom). E sad gledam po netu da kupim novi za StartStop sistem i svi su AGM! E negdje sam naletio na info da proizvodjaci ne dopustaju mijesanje, vec samo zamjena EFB+ za EFB+. Jel to tacno, ima li kod nas kupit ovih EFB+? Nasao sam Varta, Exide i Banner AGM.
Mozes zamjeniti za AGM samo moras registrovat novi akumulator u auto. Provjeri koje snage je fabricki propisan akmulator.
Auto je staro 4god pa pretpostavljam da je ovaj fabricki 70Ah 420A DIN 700A. A ovi novi AGM su mislim 760A startne snage.
Znaci nista zamjena u garazi, samo servis.
ma ti efb im dodju kao budzet opcija, skupo im stavljat pravi agm fabricki
Ma mozes ti kupiti gdje hoces akumulator ali moras nekome otic da ga programira u auto, ne znam odakle si eto vesprom mi prvo pada napamet. Nije to nista specijalno to bi svaka ova radnja sto prodaje akumulatore trebala imat da ti isprogramira i
eto gledaj sto vecu garanciju i predlazem ugasi taj start stop skroz ako ne moze na tipku onda vcds dijagnostika
sta tacno treba kodirati na vag koncernu prilikom izmjene agm akumulatora na vozilima sa start-stop sistemom, molio bih pojasnjenje , do sad je dovoljno bilo na mjesto starog agm akumulatora montirati novi istih karakteristika
nisam se sa tim susreo ali s vremena na vrijeme se javi ta pricao kodiranju pa bih bas volio da mi neko pojasni je li zo ubleha nasih majstora ili ima negdje napisano da to zaista treba obaviti
Mozes zamjeniti za AGM samo moras registrovat novi akumulator u auto. Provjeri koje snage je fabricki propisan akmulator.
Auto je staro 4god pa pretpostavljam da je ovaj fabricki 70Ah 420A DIN 700A. A ovi novi AGM su mislim 760A startne snage.
Znaci nista zamjena u garazi, samo servis.
ma ti efb im dodju kao budzet opcija, skupo im stavljat pravi agm fabricki
Ma mozes ti kupiti gdje hoces akumulator ali moras nekome otic da ga programira u auto, ne znam odakle si eto vesprom mi prvo pada napamet. Nije to nista specijalno to bi svaka ova radnja sto prodaje akumulatore trebala imat da ti isprogramira i
eto gledaj sto vecu garanciju i predlazem ugasi taj start stop skroz ako ne moze na tipku onda vcds dijagnostika
Ma u principu StartStop sistem gasim na tipku, meni licno skroz nepotrebna opcija al eto EU standardi.
A bitno mi je da znam da moze AGM. U svakom slucaju je to bolja opcija, cijena ispod 300KM. A i za dijagnostiku ima rjesenje.
Hvala svakako
nivla wrote: ↑13/04/2021 20:31
sta tacno treba kodirati na vag koncernu prilikom izmjene agm akumulatora na vozilima sa start-stop sistemom, molio bih pojasnjenje , do sad je dovoljno bilo na mjesto starog agm akumulatora montirati novi istih karakteristika
nisam se sa tim susreo ali s vremena na vrijeme se javi ta pricao kodiranju pa bih bas volio da mi neko pojasni je li zo ubleha nasih majstora ili ima negdje napisano da to zaista treba obaviti
I ja sam na starom autu mijenjao akumulator, nisam ni znao za dijagnostiku. A sad sam malo trazio po netu pa sam naletio na info da nova auta imaju te nekakve senzore za provjeru akumulatora. Ako se ne slaze sa programiranim upadaju u gresku. Ako sam dobro shvatio.
nivla wrote: ↑13/04/2021 20:31
sta tacno treba kodirati na vag koncernu prilikom izmjene agm akumulatora na vozilima sa start-stop sistemom, molio bih pojasnjenje , do sad je dovoljno bilo na mjesto starog agm akumulatora montirati novi istih karakteristika
nisam se sa tim susreo ali s vremena na vrijeme se javi ta pricao kodiranju pa bih bas volio da mi neko pojasni je li zo ubleha nasih majstora ili ima negdje napisano da to zaista treba obaviti
Ma ima neki smart charging sistem,meni je to pokazao na diagnostici poslije popravke,valjda mu cudno bilo sto je prekleman bio,kroz par dana nestalo iz memorije ECU
studeni76 wrote: ↑13/04/2021 19:43
Pitanje
Izgleda da me izdao akumulator. Trenutno je u autu nekakav Moll 70Ah EFB+ (Octavia-kupio auto sa tim akumulatorom). E sad gledam po netu da kupim novi za StartStop sistem i svi su AGM! E negdje sam naletio na info da proizvodjaci ne dopustaju mijesanje, vec samo zamjena EFB+ za EFB+. Jel to tacno, ima li kod nas kupit ovih EFB+? Nasao sam Varta, Exide i Banner AGM.
Vesprom u Hrasnom sve preporuke. Odrade ljudi i prijavu novog akumulatora za novija vozila na kojima je to potrebno uraditi nakon zamjene.
1.9 TDI 77 kw trenutno u autu Exide premium 72 AH 720 A koji je kupljen i koristen od 12.2017. godine. Imam priliku da uzmem Hugel 72 AH 640 A koji je kupljen krajem 09.2021. g. I ima 2 godine garancije.
Ovaj sadasnji imam eben osjecaj da ce me izdati ovu zimu (neopravdan al eto).
1.9 TDI 77 kw trenutno u autu Exide premium 72 AH 720 A koji je kupljen i koristen od 12.2017. godine. Imam priliku da uzmem Hugel 72 AH 640 A koji je kupljen krajem 09.2021. g. I ima 2 godine garancije.
Ovaj sadasnji imam eben osjecaj da ce me izdati ovu zimu (neopravdan al eto).
Ja uzeo taj od 66 ah
Isto 1.9 TDI 77 kw
Kaže prodavač ne može to u tvoje auto, treba ti jači.
Nisam ga poslušao. Uglavnom auto pali bez problema, već par godina.
1.9 TDI 77 kw trenutno u autu Exide premium 72 AH 720 A koji je kupljen i koristen od 12.2017. godine. Imam priliku da uzmem Hugel 72 AH 640 A koji je kupljen krajem 09.2021. g. I ima 2 godine garancije.
Ovaj sadasnji imam eben osjecaj da ce me izdati ovu zimu (neopravdan al eto).
Sta bi ste uradili?
Pozz
Velika je razlika u startnoj struji 640 i 720.
Kad se uzme akumulator sa slabijom startnom strujom, auto prilikom paljenja zna malo verglat'.
Ja sam imao Bosch akumulator 750A startna struja i u oktobru prošle godine ga zamijenim za VP Maximus 700A startna struja i prilikom paljenja zimi, auto zna zaverglat' otprilike jednu sekundu, dok je na 750A palio k'o mina u bilo koje doba. U suštini, novi akumulator obavlja posao jako dobro, samo što nije kao 750A, pa mi nedostaje onaj osjećaj kad motor "sastavi" na pola ključa.
U tvom slučaju, ne bih uzimao taj akumulator koji ti se nudi, djeluje preslab.
1.9 TDI 77 kw trenutno u autu Exide premium 72 AH 720 A koji je kupljen i koristen od 12.2017. godine. Imam priliku da uzmem Hugel 72 AH 640 A koji je kupljen krajem 09.2021. g. I ima 2 godine garancije.
Ovaj sadasnji imam eben osjecaj da ce me izdati ovu zimu (neopravdan al eto).
Kako ba imas osjecaj da ce te izdati? Jel pokazuje kakve znake slabljenja kapaciteta?
Otiđi negdje da ti ispitaju bateriju i punjenje. Nema potrebe da se bacaju kašike.
drug_profi wrote: ↑11/11/2021 08:12
Kako ba imas osjecaj da ce te izdati? Jel pokazuje kakve znake slabljenja kapaciteta?
Otiđi negdje da ti ispitaju bateriju i punjenje. Nema potrebe da se bacaju kašike.
Vise zbog tog sto ulazi u 5. Godinu koristenja... A ovaj ima garanciju 2 godine...
Jebem im akumulatore da im jebem
Prije poderem auto nikad akumulator ne pogledam.
Sad istekne garancija i paf Kupio prije 3 godine toplu, kad je istekla garancija nakn par mjeseci stade--ko mrtav konj odnesem ga u njihov servis--dali mi zamjenski dok moj nisu sredili. Sredili ga vozio par mjeseci i auto mi stajalo par dana, jutros da upalim šipak
odo preklemat pa kupit novi-sad cu bosch. Valjda izdrži dvije zime
muha_sa wrote: ↑11/11/2021 11:26
Jebem im akumulatore da im jebem
Prije poderem auto nikad akumulator ne pogledam.
Sad istekne garancija i paf Kupio prije 3 godine toplu, kad je istekla garancija nakn par mjeseci stade--ko mrtav konj odnesem ga u njihov servis--dali mi zamjenski dok moj nisu sredili. Sredili ga vozio par mjeseci i auto mi stajalo par dana, jutros da upalim šipak
odo preklemat pa kupit novi-sad cu bosch. Valjda izdrži dvije zime
svoju sam 2x izvukao i eno je radi jos uvijek(punilo je auto poslije toga, nikakvi punjaci), mislim da je 4/5 god, ima i do punjenja i duzine voznji a i srece
imam ukupno 5 grijaca u autu, kao i elektro-hidraulicni servo, sto se mene tice TOPLA=kvalitet
muha_sa wrote: ↑11/11/2021 11:26
Jebem im akumulatore da im jebem
Prije poderem auto nikad akumulator ne pogledam.
Sad istekne garancija i paf Kupio prije 3 godine toplu, kad je istekla garancija nakn par mjeseci stade--ko mrtav konj odnesem ga u njihov servis--dali mi zamjenski dok moj nisu sredili. Sredili ga vozio par mjeseci i auto mi stajalo par dana, jutros da upalim šipak
odo preklemat pa kupit novi-sad cu bosch. Valjda izdrži dvije zime
Imao Bosch u starom autu I nije me odusevio, prvi problemqimao vec nakon 11 mjeseci. Sad imam slicnu situaciju orginalni odradio 12 godina a zamjenaki pod garancijim jedva 12 mjeseci….