Da raportiram, nakon nekih 130 hiljada kod mene (i isto toliko kilometara kod prvog vlasnika), još uvijek bez ozbiljnijih kvarova. Mislim da je najskuplje do sada pumpa goriva (vozim na plin, jbg, očekivan kvar), 130 KM.
1.6t 85 kw benzin, "sportska" verzija.
Te sjajne karakteristike u vožnji nisam toliko primijećivao - tačnije uzimao sam ih zdravo za gotovo, sve dok nisam malo češće sjedati u druga vozila. Polo, naglo se prebaciš u drugu traku, ljulja se auto lijevo-desno, misliš da ćeš se prevrnuti
Citroeni elize isto, u krivini imaš osjećaj da će te iznijeti i odlepršati nekud u njivu... Još neka auta iz istog, manjeg ili većeg segmenta, "nanišaniš" rutu za skretanje, ali ni izbliza nisu precizni i ne slušaju kao focus.
Sa fokusom (pogotovo je se vodi kao neka lagana sport varijanta), sam ulazio na raznorazne načine u krivne, i u kružne tokove sam jako brzo uletao kad su prazni, nije mi se desilo nikad podupravljanje/proklizavanje i slično (dobro, i gume pazim da su uvijek visoka klasa). Zalijepljen za cestu, doslovce, i nema nikakvog odsutpanja, ljuljanja i zajebancije, skreće kako si zamislio, kad izađe iz krivine završio je skretanje, a ne da se još cima vamo-tamo dok se smiri.
Prostran je, gepek da ne pominjem, nema šta nije stalo u njega.
Mislim da je mk 2.5 to jeste facelit uveliko smanjio buku u kabini, koja je i kod mene, na mjestu vozača, katastrofalna. Već kod suvozača i iza je ok, drastično je tiše nego kod vozača.
Meni ostaje velika žal što nisam tada uspio naći facelift, jer je zadržao prostranost mk2, veoma je estetski ljepši, a poboljšano je još dosta toga unutar samog vozila.