AUTO magazin

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

imigrant
Posts: 430
Joined: 22/04/2004 17:22

#26

Post by imigrant » 24/01/2005 11:48

Dobro ljudi, pa dajte im bar jednu sansu!
:D

Inace, sa nasih prostora ne citam nista o autima (vise me motori zanimaju, i sam sam bajker vec 10 godina), ali posto sam u dijaspori, imam srece da sam predplacen na najbolje stvari, a to su po meni engleski casopisi.


Ali pruzio bih i sansu "nasim" casopisima...
sacekajte prvi broj, i onda opalite po kritikama...


pozdrav


BigusDickus
Posts: 3832
Joined: 09/07/2004 09:49
Location: Sarajevo
Contact:

#27

Post by BigusDickus » 24/01/2005 12:06

Edis Jasarevic wrote:...
Jos uvijek sam voditelj utrka na TV-u
Nije mi namjera da vrijedjam, ali sam dosta puta bio jako nezadovoljan tvojim komentarom trke. Imam utisak kao da citas neke stvari sa strane (statistike, podatke o vozacima, stazi, sta ja znam vec sta), a samo usputno pratis i sta se desava na stazi. Npr. vise puta, kada broj na bolidu nije jasno vidljiv, znao si se zapitati o kojem se vozacu radi, dok je njegov timski kolega ispao iz utrke prije nekoliko krugova. Narocito je iritirajuce cuti komentar tipa "Cini se da je Montoya pojacao tempo...", a ovamo pogledam na statistike o zadnjih nekoliko krugova i vidim da ne vozi nista brze, vec je onaj ispred njega trenutno zapeo u "saobracaju" (pretice zaostale za krug).

Takav komentar ni malo ne koristi, cak naprotiv djeluje ometajuce i ide na zivce. Bez uvrede (ne tvrdim da bih ja bolje radio taj posao), ali najvise "zahvaljujuci" tvom losem komentaru, sam se odlucivao da gledam trke na HRT-u ili cak DSF-u (a njemacki nesto malo natucam) i prebacim na HAYAT samo dok su ovamo reklame. OK, uslovi u kojima radi komentator na HRT-u i oni u kojima ti radis su neuporedivi, ali ipak mislim da gledaoci ocekuju malo vise. :roll:

|N
Posts: 26
Joined: 03/09/2004 07:16

#28

Post by |N » 24/01/2005 12:58

Image

Image

Ovo ja vozim :)

The_Fluid
Posts: 5591
Joined: 02/08/2002 00:00
Location: Earth

#29

Post by The_Fluid » 24/01/2005 13:13

teshko se shta mozhe suditi na osnovu jednog broja, imadoh priliku prelistati broj 1 od 7.januara 2005.

Ukratko, 82strane, 3,5KM, razlika u kvaliteti tekstova koji su preuzeti od matichnog slovenachkog izdanja i tekstova pisanih od strane bosanske ekspoziture je vishe nego evidentna, nazhalost.

Mislim da je trzhishte automagazina u BiH vetj odavno prezasitjeno, vrijeme tje pokazati svoje.

User avatar
NeKi_LiK
Posts: 956
Joined: 05/09/2002 00:00

#30

Post by NeKi_LiK » 24/01/2005 13:27

Dobarrr AUVto :roll:

Kolege iz slo. redakcije i prevodioci ne poznaju baš najbolje naš jezik što ne smeta da se i njihovi textovi nađu u magazinu. Pogledati nenadjebivu sintaksu i interpunkciju u testu Alfe GT i Drugo mišljenje za Maseratia.

:D :D

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#31

Post by nineac » 24/01/2005 14:11

Mislim da će ovdje biti problem sa tom "malom" ali "odabranom" ekipom. Da se razumijemo, po meni testovi slovenačkih novinara su dobrodošli, jer neiko neće bosanskom novinaru dati maserati da ga testira, jer nemaju interesa za naše tržište, pa takvi testovi dobro dođu. Ipak test Citroena C4 je više nego glup, pa ko god ga je napisao. Auto koje se tek pojavilo, i nosi najnoviju tehniku u tom segmentu, a ima put kočenja od 48 m, je više nego kritično. Ipak, novinari niti jednom to nisu spomenuli kao manu, nego su samo malo se dotakli motora, ko eto dobar je. Mislim, da je VW u pitanju, cjelu stranicu bi posvetili motoru, a za kočnice bi normalno bilo neko opravdanje. ipak, mislim da su na tom citroenu bile zimske gume koje su krive za taj zaustavni put, ali su to gospoda novinari trebali objasniti čitaocima!
Admir Muharemović je izgleda "jaran" sa onim tipom što voza "tuniranu" octaviju. Izbaciti zračni jastuk, i staviti obični volan, je stvarno glupo, a pravi novinar bi to iskritikovao jer ugrožava sigurnost, a na kraju krajeva, postoje volani koje pravi MOMO za octaviju sa zračnim jastukom.
Staviti onakav uređaj u onako oblikovanu kabinu je malo seljački, a pogotovo ona neonka sa onim fino ukomponovanim kablom kod mjenjača! Staviti dvije ravne ispušne cijevi na diesel bez filtra čađe je kretenizam i neznaje, jer će gospodinu za par mjeseci biti crna štop svjetla na toj strani!
Inače, gume 205/60 R15 na toj škodi idu serijski kao, jer su isto visoke kao 195/65 R15 koje su prva ugradnja. Da je stavio gume npr. 215/50 R16 shvatio bi to kao tuning, ali....
Neko reče, čovjek koji je položio prije 2-3 godine? Vidi se iz teksta, previše je uzbuđen najobičnijom octaviom, jer takvih i boljih primjeraka ima na hiljde (u evropi).

Edis Jasarevic
Posts: 55
Joined: 22/10/2004 20:03
Contact:

#32

Post by Edis Jasarevic » 24/01/2005 17:23

O Adnanu ja ne mogu govoriti, jer nemam pojma je li on radio u Avazu ili nije i ne znam za te incidente, posto ne citam Avaz, a ne bi bilo ni kolegijalno da komentarisem gore pomenuto.
A neko je nesto spomenuo da ne govorim kako sam ja samo zaduzen za sport.. To jeste tacno. Ja sam zaduzen samo za sport i pravo da ti kazem uopste me ne zanima ni autoput u Podlugovima niti ostale stvari. Moje je da napisem tekstove o sportu i ostale stvari me apsolutno ne zanimaju. Ja jesam novinar, ali specijaliziran sam samo za auto sportove. O automobilima ja i ne volim pisati jer to nije moj fah. Za to imaju ostali članovi redakcije.

Za Skodu se apsolutno slazem

Sto se tice gramatike u postovima na jednom forumu, mislim kako to nema nikakve veze, jer se radi o forumu a ne o nekoj zvanicnoj publikaciji. Nemam previse vremena da pregledam tekst kada ga otkucam, pa se greske javljaju. To ja licno nikada nisam nikome uzimao za zlo, i ne znam zasto bi to nekome smetalo. Moji objavljeni tekstovi su slobodni za kritiku po pitanju gramatike i svega, samo treba imati u vidu, da jedan tekst prvo prodje redigovanje od strane urednika pa zatim i od strane lektora, pa se na kraju zna potkrasti greska i kod preloma novine, tako da i ukoliko bude takvih gresaka u objavljenim tekstovima, odgovornost nije u potpunosti na autoru teksta.

Kiflaslana
Posts: 2
Joined: 24/01/2005 17:54

#33

Post by Kiflaslana » 24/01/2005 18:12

Izgleda da na ovoj temi malte praznu slamu oni kojima je to jedini posao u životu. Čuj VR6 će nači auto koji je vozio. Šta si ti vozio? Praviš se pametan a nemaš blage veze sa autima. Ima i onih ljubomornih ali i glupih pa im takvo lječenje kompleksa ne treba uzeti za zlo.
Meni je Auto magazin OK. Ako već dajem pare za hrvatske i srpske novine što ne bi i za našu?.
Gospodo, ako niste znali, u BH Autu su potekli gotovi svi bh novinari. U tim novinama objavljivani su najbolji članci a to što im je vlasnik šupak druga je stvar (radi prevaranta Gere niko ne daje 5 KM) Prilikom predstavljanja modela jedini su ljudski radili posao, za razliku od Auto Kluba itd. gdje udare sliku na naslovnu a unutra dvije riječi. Posebno mi se sviđa klasika ali i sportska rubrika. Uostalom poznajem večinu novinara iz Auto ili Avto magazina, odnosno BH Auta i moram reći da su ljudi OK. Uostalom ako mislite da je lako pisati onda se uhvatite ozbiljnijih stvari od foruma. Izgleda da je lakše pljuvati po drugima nego se ozbiljno prihvatiti posla. Bolje vam je da se prihvatite knjige nego što trošite babin novac na internet.
Tržište je slobodno pa neka svako daje novce za ono što smatra kao njemu dobar proizvod.
To da Auto magazin ne valja može reći samo zavidna osoba kojoj će vrhunac uspjeha u životu biti pametovanje po forumima i laganje po kafičima koliko ko vozio. Naravno, svaka druga riječ koja se može čuti od ''forum'' eksperta je: jarane.
Pozdrav pametnjakovići.
PS.
Po meni Edis odlično prenosi F1 jer kaže najviše interesantnih podataka.

imigrant
Posts: 430
Joined: 22/04/2004 17:22

#34

Post by imigrant » 24/01/2005 18:13

Kiflaslana wrote:Izgleda da na ovoj temi malte praznu slamu oni kojima je to jedini posao u životu. Čuj VR6 će nači auto koji je vozio. Šta si ti vozio? Praviš se pametan a nemaš blage veze sa autima. Ima i onih ljubomornih ali i glupih pa im takvo lječenje kompleksa ne treba uzeti za zlo.
Meni je Auto magazin OK. Ako već dajem pare za hrvatske i srpske novine što ne bi i za našu?.
Gospodo, ako niste znali, u BH Autu su potekli gotovi svi bh novinari. U tim novinama objavljivani su najbolji članci a to što im je vlasnik šupak druga je stvar (radi prevaranta Gere niko ne daje 5 KM) Prilikom predstavljanja modela jedini su ljudski radili posao, za razliku od Auto Kluba itd. gdje udare sliku na naslovnu a unutra dvije riječi. Posebno mi se sviđa klasika ali i sportska rubrika. Uostalom poznajem večinu novinara iz Auto ili Avto magazina, odnosno BH Auta i moram reći da su ljudi OK. Uostalom ako mislite da je lako pisati onda se uhvatite ozbiljnijih stvari od foruma. Izgleda da je lakše pljuvati po drugima nego se ozbiljno prihvatiti posla. Bolje vam je da se prihvatite knjige nego što trošite babin novac na internet.
Tržište je slobodno pa neka svako daje novce za ono što smatra kao njemu dobar proizvod.
To da Auto magazin ne valja može reći samo zavidna osoba kojoj će vrhunac uspjeha u životu biti pametovanje po forumima i laganje po kafičima koliko ko vozio. Naravno, svaka druga riječ koja se može čuti od ''forum'' eksperta je: jarane.
Pozdrav pametnjakovići.
PS.
Po meni Edis odlično prenosi F1 jer kaže najviše interesantnih podataka.
Wow, i upiso si se samo da nam to kazes
:roll:

BigusDickus
Posts: 3832
Joined: 09/07/2004 09:49
Location: Sarajevo
Contact:

#35

Post by BigusDickus » 24/01/2005 18:33

Edisov alter-ego... :D

User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#36

Post by VR6 » 24/01/2005 19:00

Kiflaslana: "Izgleda da na ovoj temi malte praznu slamu oni kojima je to jedini posao u životu. Čuj VR6 će nači auto koji je vozio. Šta si ti vozio? Praviš se pametan a nemaš blage veze sa autima."
Svasta, tebi bi bilo tesko sve to da popamtis... :D

Svoje znanje o automobilizmu si dokazao ovim (jedinim) komentarom na forumu, meni ne treba nista vise a vjerovatno ni vecini. Tako da me zaboli neka stvar sta ti mislis o meni.

User avatar
NeKi_LiK
Posts: 956
Joined: 05/09/2002 00:00

#37

Post by NeKi_LiK » 24/01/2005 19:04

nineac wrote: Da se razumijemo, po meni testovi slovenačkih novinara su dobrodošli, jer neiko neće bosanskom novinaru dati maserati da ga testira, jer nemaju interesa za naše tržište, pa takvi testovi dobro dođu.
Dobrodošli će biti od onog trenutka kada budu kvalitetno prevedeni.

Trenutno su zanimljivi onima koji vole gledati slike i osobama koje od škole imaju četverogodišnju u Pazariću. Ostalima su ili bi trebali biti smiješni.

Paz' ovaj mali dio bisera koji dominiraju textovima slo. kolega :D
...a položaj volana, papučica i ručke mjenjača je pravi za dobru kontrolu vožnje. Ako poželite takve, u čvrstu kožu presvučene - dobro, a nije neophodno. Bar za osjećaj i uživanje u vožnji, ne.
Alfu GT kupite zbog pokazivanja (pred samim sobom ili pred drugima) i zbog ljubavi : prema automobilu i prema vožnji u njemu
I ovo bi trebao biti text preuzet iz kvalitetnog auto magazina ? Takve šta ? Papučice presvucene u kožu ? Ručice mjenjača kojih ima više od jedne ? Takve volane ? Njih šest ? :D

Al' hajd' rece Alden bolji prevodiocu stižu od narednog broja :D

I bio bi red jer bi AM mogao postati dobar magazin.

a Edisa bezze napadate, nije čovjek elita auto novinarstva ali solidno radi svoj posao.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#38

Post by nineac » 24/01/2005 23:47

Ma vidjet ćemo šta će biti, ali stvarno nebudel ovaj magazin nešto konkretno uradio po pitanju cesta, zakona (jer oni su ti koji trebaju napadati do boli političare), onda stvarno za nas nema nade!

User avatar
Edin H.
Posts: 40340
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#39

Post by Edin H. » 24/01/2005 23:52

Ma steta je sto u Bosni nema prave konkurencije, inace bi svi trebali bojkotirati slovenacke proizvode do onog momenta dok ne obestete pokradene stedise! :x

vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#40

Post by vier_ringe » 25/01/2005 00:52

Edise,

Izuzetno mi je drago sto si se i ti obratio na ovom forumu auto fanova!Nadam se da ce se uspostaviti suradnja izmedju nas na forumu i vas kao ljudi koji imaju mogucnosti da komuniciraju sa vecom narodnom masom putem medija, konkretno novog Auto magazina i tvojih prenosenja f1 utrka!
Naravno, ljudi su takvi da vole da kritiziraju, ali to u neku ruku je i pozitivna stvar, jer se znatno moze nauciti i poboljsati zahvaljujuci istim!

I jos da dodam kako sada imamo priliku da ovaj forum dignemo na nesto visu razinu, jer kao sto ste dosad svi vidjeli, ima nas dosta ovdje koji se razumiju u razlicite oblasti automobilizma, a na kraju krajeva, mi uzivamo u tome i volimo to!Moj prijedlog je da se svi trebamo kultivirati, i da se pocnu polako izbacivati postovi sa nepotrebnim prepucavanjima, a vise prakticirati one konkretne i iz kojih ce drugi nesto nauciti!

vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#41

Post by vier_ringe » 25/01/2005 01:23

Mene iskreno Nineac ne zanima gosp.Adnan Terzic nego upravo realna zapazanja o automobilima, kao i tekstovi o tehnici!Veliki je plus sto se preuzimaju testovi od slovenackih kolega, jer znamo kakva je situacija sa nasim dilerima!No, nemamo pravo ni njih kriviti, sagledavsi situaciju na trzistu koje je jos uvijek izuzetno malo, tako da je neisplativo jednom(npr.mercedesu) dati skupo auto na test, kada ce se, bez obzira bilo ono testirano ili ne, prodati u 2-3 primjerka!
Sto se tice poreza u vogosci, auta koja dolaze u vogoscu, dolaze skoro maximalno rastavljena!Nasi sastavljuju motore, podvozje, cak i dijelove karoserije!Za sastavljanje jednog Passata potreban je cijeli dan citavoj ekipi ljudi!Ta auta pri ulazu u Bih su vec ocarinjena, tako da je stvarna usteda kupca 13% poreza!Ne moram govoriti kako to i nije neka velika beneficija!A k tome, ljudi prehranjuju svoje porodice, barem nesto od nase industrije funkcionira!Naravno da ljudi planiraju i prelazak na CKD montazu, koja zahtijeva 40% dijelova proizvedenih u BiH, sto naravno opet otvara mogucnosti za nova radna mjesta!
Sto se tice testa Citroena C4, treba uzeti u obzir i razlicite uvjete podloge i vremena, kao i pneumatike!Ali evo danas citam test novog Audija A4 u auto klubu koji je postigao 37 metara sa zimskim gumama, i to kako kaze novinar , po vlaznoj podlozi:)
Izuzetno mi je drago sto se pokrenuo jos jedan nas casopis, a evo imamo priliku i mi da sugerisemo kakav bi trebao biti njegov sadrzaj!Pa eto momci, prihvatite se posla, a svi bi bili zadovoljni da malo manje komentarisemo i prepiremo se, kad vec mozemo raditi nesto korisno!

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#42

Post by nineac » 25/01/2005 08:20

Pa ja sam to sve napisao što si ti sad rekao za C4 (zimske gume) ali su trebali to objasniti, takođe rekao sam da niko neće dati jednog maseratija našem novinaru, jer je naše tržište malo.
To za A.Terzića nisi upravu, takve novine se moraju i time baviti. Ko će se baviti problematikom starosti voznog parka, cesta, zakona, ako ne ovakvi magazini?

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#43

Post by putnik » 25/01/2005 11:34

nineac>
To za A.Terzića nisi upravu, takve novine se moraju i time baviti. Ko će se baviti problematikom starosti voznog parka, cesta, zakona, ako ne ovakvi magazini?

Slažem se 100%

Auto novina nije samo skup tehničkih informacija nego i svega ostalog što se tiče automobila. Koga zanima tehnika, eno u skriptartnici na Mašinskom fakultetu - Tode Stojčić: "Motori SUS" i ostala literatura, pa nek čita.

Naravno auto novina treba imati i tehničke strane, naročito u našim uvjetima gdje u nedostatku poštenih automehaničara, čovjek poželi da neku sitnicu i sam popravi, ali džabe nam automobili ako ćemo voziti po ovakvim putevima, sipati ovakvo gorivo i gledati kako ovakva policija, na naše oči pravi katastrofalene saobraćajne prekršaje, da bi onda za iste kažnjavala sitnu raju u starim autima. (One u novijim i moćnijim ne smiju valjda :-?)

Redovno čitam hrvatski magazin "Majstor". Valjda navika jer sam redovno čitao i nekadašnji SAM, prethodnik "Majstora".
Uvodnik glavnog i odgovornog urednika je prava politička kolumna, bez pardona, koja se naravno dotiče svega čega se i "Majstor" dotiče - ekologije, energije, pa i automobila i zakonske regulative.

U prošlom broju (12/04) tako su lijepo opisali Tojotin hibridni pogon da bi i osnovac skontao o čemu se radi, a ni najbolja auto novina ne bi se postidila članka. O tekstovima, kako SAM-ovski napraviti korisne stvarčice po automobilu da i ne govorim.

Rado bih pročitao stavove političara, policajaca, pravnika i svih koji kroje i sprovode zakonsku regulativu.

Treba nam auto novina i sa testovima Maseratija i Bugatija i Hummera ako treba, ali posebno sa testovim Lade NIVE, Oktavije ili Yuge kao i ostalih auta trenutno dostupnih ovdje.

Naravno test nije samo puko bilježenje potrošnje ili ubrzanja, ili zaustavnog traga. Test vozač mora biti pilot koji će auto natjerati na nemoguće. Uvjek bih pročitao test koji napišu (naravno uz pomoć novinara-jezičara) npr. Fadil Kadić ili Zakir Oković ili neko ko zna voziti.

Test treba sadržati KRAŠ karakteristike - neka prepišu sa zvaničnih kraš sajtova.

Test treba obaviti na relativno potrošenom autu koje je prešlo npr. 50-70tak hiljada km, pa da nam onda kvalifikovani majstor kaže šta je popustilo, šta je otišlo, šta će otići na autu itd. Tak tada novina prezentira potpunu informaciju.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#44

Post by nineac » 25/01/2005 12:34

Baš tako! Evo, sticajem okolnosti upoznat sam sa slučajem kada je prije mjesec zenička policija sa novom peticom, koja je opremljena kamerama za "lov" na M17 (SDI 70 ks???) naletila na "neopreznog" slovenca koji im je oduzeo pravo prvenstva. Elem, čovjek je krenuo u deželu poslije nove godine provedene u zenici kod bosanca skojim se sprijateljio dok je ovaj bio izbjeglica gore, i kod maglaja odlučio da svrati u restoran, te skrenu na lijevu stranu na isprekidanoj liniji. Čovjek se zaustavio i pogledao i niko nije dolazio su susret, te je ograničenje 60 km/ h i počeo skretati, međutim tada su "trkači" sa golfom "naletili" sa oko 150 km/ h (valjd aprobavali golfa) i nisu mogli zakočiti te udarili u slovneca. Naravno, naše pravosuđe je odmah čovjeka u zatvor strpalo, pa ga pustilo, pa dobio uvjet, elem policija nekažnjeno otišla, jedino da je osta slovena da svjedoči i da njegov advokat pokrene pitanje suodgovornosti, ali kako momak radi, ništa od toga. Mislitel da s eneko u tužilaštvu počešo da pokrene istragu?
Eto, neka Adnan Burazerović ispita taj slučaj. Ali pošto je on bivši uposlenik avaza, vjerovatno je već nekome u MUP-u Ze-Do kantona polizao znate već šta!

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#45

Post by putnik » 25/01/2005 13:49

nineac wrote:policija ... opremljena kamerama za "lov" na M17 (SDI 70 ks???)
Haha :lol: jel ovo neki vic? K'o da gledam na GTi-je nisu ugradili kamere.

O ovome treba pisati, kako budžetske pare troše.

Edis Jasarevic
Posts: 55
Joined: 22/10/2004 20:03
Contact:

#46

Post by Edis Jasarevic » 25/01/2005 17:43

u Ze Do kantonu POlicija je kupila sisteme za nadzor saobracaja od jedne hrvatske firme.

Ja sam vise puta pisao tome da konkretno u Kantonu Sarajevo policija neregularno i protivzakonito podnosi prijave protiv vozaca na osnovu snimka iz bijelih golfova. Nelegalno jer podnose prijave zbog prekoracenja brzine, a u tim golfovima sistem uopste ne posjeduje radar!

I napokon su kupili sada nove Golfove V koji posjeduju mobilne radare, ali i dalje koriste TraffiVission sisteme koji nemaju radara.
Ja recimo o tome namjeravam pisati iako to nije moj fah, i to opet zavisi od urednika i direktora hoce li objaviti jedan tekst na ovu temu.

Sto se tice toga u Zenici, to sam poceo pisati-MUP ZE DO kantona je kupio sisteme za nadzor saobracaja od firme iz Splita. Ti sistemi nemaju mobilnog radara kao broj jedan, a kao broj dva (sto je puno bitnije) nemaju tipsko odobrenje Instituta za mjeriteljstvo jer ne mogu dobiti atest, posto jedino firma iz Hrvatske moze te sisteme atestirati, a posto je to u Hrvatskoj taj atest ne vazi kod nas.
No Ze DO policija ipak koristi te sisteme.

Isto tako sam mislio raditi analizu goriva na pumpama.. a znate sta se desilo. ''prijateljski'' mi je sugerirano da to nije ''pametna'' ideja.
Nakon toga saznam da je jos jedan redekacija planirala raditi analizu pa im je zaprijeceno da ce uzorcima goriva koje uzmu sa pumpi biti zapaljenja njihova redakcija.

Ja bi vrlo rado pisao o mnogim stvarima i domacim temama i nepravdama, ali nisam dovoljno placen da rizikujem zivot zbog toga :-)
Stoga se ja strpljivo bavim sportom i trudim se da popularizujem domaci auto sport, iako sam i zbog nekih pisanija o BIHAMK-u i glupostima u organizaciji takmicenja nebrojeno puta bio pod pritiskom, pa mi je isto tako prijeceno da ce mi slupati auto, pa cak i likvidacijama ( ko bi rekao da je auto sport novinarstvo opasno heheh).

Ja licno se nadam da ce Auto Magazin pokrenuti gore spomenute teme, i nadam se da cu ja biti u tom timu i dati svoj doprinos, jer i mene nerviraju iste stvari kao i vas-recimo neki dan sam izracunao da prema projektnoj dokumentaciji na osnovu koje se moze izracunati tempo izgradnje, izgradnja auto puta od Sarajeva do drzavne granice ce trajati ni manje ni vise nego preko 50 godina!!!

Nadam se da sam i kolegama u ovom postu dao ideje da pisu o ovome :-)
Edise,

Izuzetno mi je drago sto si se i ti obratio na ovom forumu auto fanova!Nadam se da ce se uspostaviti suradnja izmedju nas na forumu i vas kao ljudi koji imaju mogucnosti da komuniciraju sa vecom narodnom masom putem medija, konkretno novog Auto magazina i tvojih prenosenja f1 utrka!
Naravno, ljudi su takvi da vole da kritiziraju, ali to u neku ruku je i pozitivna stvar, jer se znatno moze nauciti i poboljsati zahvaljujuci istim!

I jos da dodam kako sada imamo priliku da ovaj forum dignemo na nesto visu razinu, jer kao sto ste dosad svi vidjeli, ima nas dosta ovdje koji se razumiju u razlicite oblasti automobilizma, a na kraju krajeva, mi uzivamo u tome i volimo to!Moj prijedlog je da se svi trebamo kultivirati, i da se pocnu polako izbacivati postovi sa nepotrebnim prepucavanjima, a vise prakticirati one konkretne i iz kojih ce drugi nesto nauciti!
u potpunosti se slazem sa tobom. Naravno da treba saslusati kritike. Ja nekada burno reagujem, kada me isprovociraju :-) ali vjeruj da kritike imaju uticaja na mene. Nadam se da ce imati i na Auto Magazin. Barem je tako do sada politika novine bila.

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#47

Post by nineac » 25/01/2005 21:51

Nije ni Bakri Hadžiomerović plaćen kako treba, pa radi to što radi.
To i jest problem, etika jaro moj. OK, to nije tvoj fah, ali eto taj Adnan Burazerović, zna u a.m napisti ispred svog imena direktor, pa neka nam pokaže jel je zaslužio.
Druga stvar, npr. što bi ja kupio onda taj magazin, kada imam i sam priliku dosta tih auta probati (ok, nisam probao maserati) ali manje više jesam (neki dan sam imao priliku probati CSL 500). Znači, ja ću čitati ono što već znam. meni netreba to, meni treba nešto konkretno, a to je da se objavi ime tog koji je rekao da nije pametno o tome pisati!
Što niste napisali da MUP Ze-Do kantona nema atest. S obzirom da sam na ratnoj nozi sa policijom odavno, ovo mi je došlo ko kec na desetku.
Fino objavite, neka raja zna, pa neka počnu konačno pošteno raditi svoj pšosao, a ne kada vidim neki grm, odma pomislim da se tu drot krije.
E ali, staviti kamere u GOLF V sdi je stavrno kretenizam, još će mi neko reći, pa to je golf! :lol: Mogli su bar uzeti 1.9 tdi.
Hrvatski MUP je nabavio "pile" od 170-200 ks, a naši u 70 ks :lol:
Pa nije ni čudo što op nama pričaju viceve!

audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#48

Post by audi_s2 » 25/01/2005 22:36

stvarno ti je glup argument da neces da uzimas taj casopis kad imas priliku sam i testirat. RAZMISLI STO SI REKAO

a odakle ti to da u hrvatskoj se vozaju u masinama sa 200ks sta voze ,,,gti

al slazem se u tome ( za grm mislim ) moj frend ti, slobodno mogu rec ,ima nocne more nije neki schumacher ali zna koji put dignut audi znas al sa njim se voziti je MUKA bas zbog ti skrivanja policje
SIGURAN SAM DA NIJE IZUZETAK

@E.J PA BOLJE REDAKCIJA ZAPALJENA NEGGG ..... DA SE TO DESAVA VOZACIMA
VIDIM DA SE TRUDIS OKO TOGA ALI MISLIM DA TU NE MOZE NIKO NISTA NEGGO POTRBNO NAM JE VREMENA PA DA NEKI MAGAZIN DODJE NA NIVO NPR.AUTO KLUBA
LJUDI PA AUTO KLUB "DERE" INU ZA GORIVOO

putnik
Posts: 262
Joined: 05/06/2003 00:00

#49

Post by putnik » 26/01/2005 08:42

Mala digresija,

vidio sam u ZG par Mondea ST220, naravno policijskih.

A oko paljevine, pa neka stisnu i zapale redakciju. To je njima negativan a novini pozitivan publicitet, od čega bi profitirala i novina i raja. Možda bi gorivo malo poskupilo, ali bar ne bih morao imati u autu litru špirita za ne daj Bože zaleđen spremnik.

Ovo što Bakir, Hadžiomerović radi nije loše, ali i on od bajatih informacija pravi senzacije. Možda ne bi bilo loše predložiti mu (neko ko ga zna) da pokupi gorivo sa nekoliko pumpi i napravi nepristrasnu analizu. Mislim da bi bilo dobre prašine.

Vidim jutros u Sarajevu da smo svi bili zimska služba - prtili smo ceste osobnim automobilima.

mehopuzic
Posts: 419
Joined: 13/06/2004 16:55

#50

Post by mehopuzic » 26/01/2005 09:15

nineac wrote:Nije ni Bakri Hadžiomerović plaćen kako treba, pa radi to što radi.
To i jest problem, etika jaro moj. OK, to nije tvoj fah, ali eto taj Adnan Burazerović, zna u a.m napisti ispred svog imena direktor, pa neka nam pokaže jel je zaslužio.
Druga stvar, npr. što bi ja kupio onda taj magazin, kada imam i sam priliku dosta tih auta probati (ok, nisam probao maserati) ali manje više jesam (neki dan sam imao priliku probati CSL 500). Znači, ja ću čitati ono što već znam. meni netreba to, meni treba nešto konkretno, a to je da se objavi ime tog koji je rekao da nije pametno o tome pisati!
Što niste napisali da MUP Ze-Do kantona nema atest. S obzirom da sam na ratnoj nozi sa policijom odavno, ovo mi je došlo ko kec na desetku.
Fino objavite, neka raja zna, pa neka počnu konačno pošteno raditi svoj pšosao, a ne kada vidim neki grm, odma pomislim da se tu drot krije.
E ali, staviti kamere u GOLF V sdi je stavrno kretenizam, još će mi neko reći, pa to je golf! :lol: Mogli su bar uzeti 1.9 tdi.
Hrvatski MUP je nabavio "pile" od 170-200 ks, a naši u 70 ks :lol:
Pa nije ni čudo što op nama pričaju viceve!
kod nas su GOLFOVI V TDI! u sarajevu

Post Reply