Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ne znam kako forumski stručnjaci misle da vozač koji pretiče lijevom na vrijeme uoči Schumachera koji juri 200+ km/h? Nedavno mi je jedan takav proletio (praktično niski let) ka petlju Butile. Nisam se ni namjeravao prestrojavati u preticajnu niti sam imao razloga, ali je tako brzo naišao i prošao da teško da bih ga uspio na vrijeme vidjeti koliko god gledao. Doslovno sam samo čuo veoma glasan zvuk motora i u daljini vidio auto koji je već prošao pored nas. Kao na trkama Formule 1, sve je trajalo nekih sekundu ili dvije.
koristi retrovizor jbg
A ko je rekao da ga ne koristim? Vi ne kontate da pri brzini preko 200 km/h vozilo projuri pored tebe za sekundu-dvije, vidiš neku tačku u daljini a onda je odjednom vozilo u tvom mrtvom uglu,sekundu kasnije je već daleko ispred tebe.
Lijepo platite trkaće staze u Njemačkoj pa obarajte brzinske rekorde.
A ko je rekao da ga ne koristim? Vi ne kontate da pri brzini preko 200 km/h vozilo projuri pored tebe za sekundu-dvije, vidiš neku tačku u daljini a onda je odjednom vozilo u tvom mrtvom uglu,sekundu kasnije je već daleko ispred tebe.
Lijepo platite trkaće staze u Njemačkoj pa obarajte brzinske rekorde.
Da ga koristiš, uočio bi vozilo koje ti dolazi preticajnom trakom
A ko je rekao da ga ne koristim? Vi ne kontate da pri brzini preko 200 km/h vozilo projuri pored tebe za sekundu-dvije, vidiš neku tačku u daljini a onda je odjednom vozilo u tvom mrtvom uglu,sekundu kasnije je već daleko ispred tebe.
Lijepo platite trkaće staze u Njemačkoj pa obarajte brzinske rekorde.
zato kazem, moras otvorit 100 ociju
problem kad voze tim brzinama po kisi i magli, onda ga neces vidjet sigurno...po noci je jos najlakse primjetit...
druga stvar, nije lose blicnut par puta ako se priblizavas koloni a ides brzo, to skoro niko ne radi, a moze zivot spasit
A ko je rekao da ga ne koristim? Vi ne kontate da pri brzini preko 200 km/h vozilo projuri pored tebe za sekundu-dvije, vidiš neku tačku u daljini a onda je odjednom vozilo u tvom mrtvom uglu,sekundu kasnije je već daleko ispred tebe.
Lijepo platite trkaće staze u Njemačkoj pa obarajte brzinske rekorde.
zato kazem, moras otvorit 100 ociju
problem kad voze tim brzinama po kisi i magli, onda ga neces vidjet sigurno...po noci je jos najlakse primjetit...
druga stvar, nije lose blicnut par puta ako se priblizavas koloni a ides brzo, to skoro niko ne radi, a moze zivot spasit
jarane nismo svi Lesli Eldridzi ni Juha Kankunneni.... Odvadi
mi smo rasadnik budaletina i to je ocito da ne moze ocitije bit..... poginulih ko u ratu - i sa takvom kolicinom budala treba izuzetno vecim koeficijentom racunat - u Zenici je bas iz ovog razloga poginulo 3 momka u Alfi na Almiju jer je covjek pogresno ocijenio brzinu i udaljenost misleci da ima vremena se ukljucit na magistralu (preko duple pune) - a likosi isli 160km/H plus sto su izletili iz krivine koja je udaljena nekih 200m
skrbavi-admin wrote: ↑01/12/2022 10:11
od 0 30 do 0 34 i to je to
Lik koji se prestrojavao nije pratio dovoljno i nije se smio onako prestrojiti.
I ovaj sto je snimao je trebao malo usporiti na ovim krivinama, ova brzina je za preglednog pravca cak i ako nema ogranicenja na dionici, isto tako je trebao prije poceti kociti cim je vidio da onaj daje zmigavac.
Sve u svemu, opet nije problem sama brzina koliko nepaznja.
skrbavi-admin wrote: ↑01/12/2022 10:11
od 0 30 do 0 34 i to je to
Lik koji se prestrojavao nije pratio dovoljno i nije se smio onako prestrojiti.
I ovaj sto je snimao je trebao malo usporiti na ovim krivinama, ova brzina je za preglednog pravca cak i ako nema ogranicenja na dionici, isto tako je trebao prije poceti kociti cim je vidio da onaj daje zmigavac.
Sve u svemu, opet nije problem sama brzina koliko nepaznja.
nije u pitanju ŠBB KBB mi mozemo nagadjat o svemu do bajrama - poenta ovog videa je da vremena za reakciju nije bilo.... samo pukom srecom je sve zavrsilo bez posljedica..... sta je ko trebo uradit i nije trebo uradit nije uopste poenta mog posta.....
A ko je rekao da ga ne koristim? Vi ne kontate da pri brzini preko 200 km/h vozilo projuri pored tebe za sekundu-dvije, vidiš neku tačku u daljini a onda je odjednom vozilo u tvom mrtvom uglu,sekundu kasnije je već daleko ispred tebe.
Lijepo platite trkaće staze u Njemačkoj pa obarajte brzinske rekorde.
Ako je normalna vidljivost i pregledan pravac, bez problema se moze uociti vozilo u daljini koje se priblizava, ne moze ako je krivina i u takvim situacijama treba i brzinu prilagoditi.
Lik koji se prestrojavao nije pratio dovoljno i nije se smio onako prestrojiti.
I ovaj sto je snimao je trebao malo usporiti na ovim krivinama, ova brzina je za preglednog pravca cak i ako nema ogranicenja na dionici, isto tako je trebao prije poceti kociti cim je vidio da onaj daje zmigavac.
Sve u svemu, opet nije problem sama brzina koliko nepaznja.
nije u pitanju ŠBB KBB mi mozemo nagadjat o svemu do bajrama - poenta ovog videa je da vremena za reakciju nije bilo.... samo pukom srecom je sve zavrsilo bez posljedica..... sta je ko trebo uradit i nije trebo uradit nije uopste poenta mog posta.....
Poenta mog posta je da nije pitanje srece nego nepaznje i jednog i drugog, teda sama brzina nije problem nego greske vozaca koje se mogu desiti i na mannim brzinama.
Ateista wrote: ↑01/12/2022 11:08
Poenta mog posta je da nije pitanje srece nego nepaznje i jednog i drugog, teda sama brzina nije problem nego greske vozaca koje se mogu desiti i na mannim brzinama.
Sa ovakvim načinom razmišljanja se postavlja pitanje pojma 'ograničenje brzine' . Možemo li povući paralelu: pred nekom školom ako vozilo pokupi dijete brzinom od 100 i više km/h, krivac je nepažnja i sreća. Ako je dijete dovoljno sretno i pažljivo, odnosno ako je vozač koji fura sa više od 100 dovoljno sretan i pažljiv, dijete će sigurno preći ulicu.
Osnovni smisao ograničenja i pravila je da se pridržavajući istih, mogućnost greške i nesreće svede na minimum. Ako mi iko od ovih forumskih letača zna izračunati koliko se prelazi metara pri brzini od 160KM/h u jednom djeliću sekunde ili jednoj sekundi, kad npr. samo kihneš i oči se zatvore, onda ne bi sigurno pričali ovako.
Ateista wrote: ↑01/12/2022 11:08
Poenta mog posta je da nije pitanje srece nego nepaznje i jednog i drugog, teda sama brzina nije problem nego greske vozaca koje se mogu desiti i na mannim brzinama.
Sa ovakvim načinom razmišljanja se postavlja pitanje pojma 'ograničenje brzine' . Možemo li povući paralelu: pred nekom školom ako vozilo pokupi dijete brzinom od 100 i više km/h, krivac je nepažnja i sreća. Ako je dijete dovoljno sretno i pažljivo, odnosno ako je vozač koji fura sa više od 100 dovoljno sretan i pažljiv, dijete će sigurno preći ulicu.
Osnovni smisao ograničenja i pravila je da se pridržavajući istih, mogućnost greške i nesreće svede na minimum. Ako mi iko od ovih forumskih letača zna izračunati koliko se prelazi metara pri brzini od 160KM/h u jednom djeliću sekunde ili jednoj sekundi, kad npr. samo kihneš i oči se zatvore, onda ne bi sigurno pričali ovako.
Skroz mijesas neke stvari, govorimo o voznji autoputem gdje nema i ne bi smjelo biti pjesaka, isto tako se od djece ne ocekuje reakcija vec da vozaci paze na djecu dok se od vozaca, pa cak i sporih, ocekuje reakcija i da prate desavanja prije preticanja, prestrojavanja i slicnom. Ako vec poredimo neuporedivo, pored skole se bezbjedno moze proci brze od 40 ako vidis da nema djece i drugih pjesaka, kao sto ni na autoputu nije bas pametno voziti malo ozbiljnijim brzinama ako je guzva i slicno.
Jasno je koji je smisao ogranicenja, ali se pretjeruje.
Tom brzinom se prelazi 44,44m u jednoj sekundi, a sa propisnih 130 se prelazi 36,11m u sekundi.
Nije problem ni kihnuti ako pratis cestu i desavanja ispred, drzis odstojanje i slicno. Ako si prikucan nekom za karambolku onda ti kihanje moze biti kobno i kad vozis 80.
Govorimo o ograničenju brzine na autoputu od 130km/h, kod škole 40, naseljenom mjestu 50 ili 60....OGRANIČENJU BRZINE i razlozima zašto postoji kao norma
Qler wrote: ↑01/12/2022 09:53
Projuri ako ti ides 90km/h na autoputu, ako ides 130-140 nije bas tako da proleti...
Ograničenje na tom dijelu je 120 a za par sekundi 90. Ako on vozi 240, to je u odnosu na mojih 120 dodatnih 120 što je 33 m/s. A ovaj je vjerovatno vozio mnogo brže.
Stvar je u tome što niste u stanju shvatiti kako vaš niski let izgleda normalnim vozačima, koji se pridržavaju ograničenja,dakle ne voze ni ispod ni iznad.
A ko je rekao da ga ne koristim? Vi ne kontate da pri brzini preko 200 km/h vozilo projuri pored tebe za sekundu-dvije, vidiš neku tačku u daljini a onda je odjednom vozilo u tvom mrtvom uglu,sekundu kasnije je već daleko ispred tebe.
Lijepo platite trkaće staze u Njemačkoj pa obarajte brzinske rekorde.
Da ga koristiš, uočio bi vozilo koje ti dolazi preticajnom trakom
Opet ti parcijalno čitaš i previše pretpostavljaš, po običaju. Jasno sam napisao da se nisam ni namjeravao prestrojiti pa zašto bih onda gledao u retrovizor?
helpdesk1 wrote: ↑01/12/2022 13:20
Govorimo o ograničenju brzine na autoputu od 130km/h, kod škole 40, naseljenom mjestu 50 ili 60....OGRANIČENJU BRZINE i razlozima zašto postoji kao norma
Vec sam govorio o tome za koga su ta ogranicenja i iz kojeg vremena, kakvih vozaca i kakvih grobova koji su zvanicno tehnicki ispravni ima i to je previse za njih, ali ima i sposobnih vozaca sa boljim i ispravnim vozilima.
Sta je sa njemackom, kako tamo dionice mogu biti bez ogranicenja, neke od njih slicne kao neke dionice kod nas?
problem kad voze tim brzinama po kisi i magli, onda ga neces vidjet sigurno...po noci je jos najlakse primjetit...
druga stvar, nije lose blicnut par puta ako se priblizavas koloni a ides brzo, to skoro niko ne radi, a moze zivot spasit
jarane nismo svi Lesli Eldridzi ni Juha Kankunneni.... Odvadi
mi smo rasadnik budaletina i to je ocito da ne moze ocitije bit..... poginulih ko u ratu - i sa takvom kolicinom budala treba izuzetno vecim koeficijentom racunat - u Zenici je bas iz ovog razloga poginulo 3 momka u Alfi na Almiju jer je covjek pogresno ocijenio brzinu i udaljenost misleci da ima vremena se ukljucit na magistralu (preko duple pune) - a likosi isli 160km/H plus sto su izletili iz krivine koja je udaljena nekih 200m
Sad će opet "zašto nije gledao". Na stranu to što je vozač pokušao da se uključi preko duple pune, ali pretpostavimo da je htio da se (ispravno) ukluči udesno. Onaj niski letač je tih 200 metara prešao za 4,5 sekunde. Ograničenje na tom mjestu je 70 km/h. Da je poštovao ograničenje, trebalo bi mu preko 10 sekundi za tih 200 metara, dakle više nego duplo duže. To je bila razlika između života i smrti.
ma ne prdoklaci mi se vise.... vise nego ocito je da su mnogi stekli pare al pare ne kupuju ni mozak ni obrazovanje ni vjestine . o nekim postulatima pomenutim ovdje, se uci u 4 5 razredu iz fizike a koliko vidim nije samo Sebija kupovala i crtala diplomu.....
Ateista wrote: ↑01/12/2022 13:23
Vec sam govorio o tome za koga su ta ogranicenja i iz kojeg vremena, kakvih vozaca i kakvih grobova koji su zvanicno tehnicki ispravni ima i to je previse za njih, ali ima i sposobnih vozaca sa boljim i ispravnim vozilima.
Sta je sa njemackom, kako tamo dionice mogu biti bez ogranicenja, neke od njih slicne kao neke dionice kod nas?
Ograničenje brzine na autoputu u SFRJ, dakle iz onog vremena' je bilo 120km/h. Dakle, norma nije iz onog vremena.
Moj akademski status i formalno obrazovanje mi dozvoljavaju da tvrdim da, to što pišete, nema nikakvog uporišta u praksi, djelomično iz razloga koji se ovde navode, starosti vozila, nedosljednosti na tehničkom pregledu vozila, produžavanje vozačke dozvole sa 'petobom' doktoru,....Znajući ove činjenice, a da bi sačuvali ljudske živote, norme u ZOBS bi čak trebalo postrožiti. Zar ne? To u zemlji tipa Njemačke nema. Postoji standard i zakon. Stoga, ako ste svjesni ovih činjenica, a i dalje vozite iznad propisanih ograničenja, onda je vaša vožnja zaista na sreću i zavisite od drugih. Ja da mogu, vozilu bih dao status oružja, čijom se nepravilnom upotrebom oduzima ljudski život, pa sa tim u vezi bi i kazne bile srazmjerne namjernom nanošenju smrtonosnih povreda.
skrbavi-admin wrote: ↑01/12/2022 13:41
ma ne prdoklaci mi se vise.... vise nego ocito je da su mnogi stekli pare al pare ne kupuju ni mozak ni obrazovanje ni vjestine . o nekim postulatima pomenutim ovdje, se uci u 4 5 razredu iz fizike a koliko vidim nije samo Sebija kupovala i crtala diplomu.....
Stoji da ima idiota koji kupe bijesan suto a mozak nista, pa prave sranja, ali ima i onoh koji imaju mozak i dobar ili solidan i ispravan auto.
Ateista wrote: ↑01/12/2022 13:23
Vec sam govorio o tome za koga su ta ogranicenja i iz kojeg vremena, kakvih vozaca i kakvih grobova koji su zvanicno tehnicki ispravni ima i to je previse za njih, ali ima i sposobnih vozaca sa boljim i ispravnim vozilima.
Sta je sa njemackom, kako tamo dionice mogu biti bez ogranicenja, neke od njih slicne kao neke dionice kod nas?
Ograničenje brzine na autoputu u SFRJ, dakle iz onog vremena' je bilo 120km/h. Dakle, norma nije iz onog vremena.
Moj akademski status i formalno obrazovanje mi dozvoljavaju da tvrdim da, to što pišete, nema nikakvog uporišta u praksi, djelomično iz razloga koji se ovde navode, starosti vozila, nedosljednosti na tehničkom pregledu vozila, produžavanje vozačke dozvole sa 'petobom' doktoru,....Znajući ove činjenice, a da bi sačuvali ljudske živote, norme u ZOBS bi čak trebalo postrožiti. Zar ne? To u zemlji tipa Njemačke nema. Postoji standard i zakon. Stoga, ako ste svjesni ovih činjenica, a i dalje vozite iznad propisanih ograničenja, onda je vaša vožnja zaista na sreću i zavisite od drugih. Ja da mogu, vozilu bih dao status oružja, čijom se nepravilnom upotrebom oduzima ljudski život, pa sa tim u vezi bi i kazne bile srazmjerne namjernom nanošenju smrtonosnih povreda.
Promijenili za 10km/h, u odnosu na tehnoloski napredak i kakva su tad bila prosjecna auta ne prati bas.
Ako izuzmemo stele i slicne stvari, i govorimo o minimumu koji se trazi svuda za ispravnost auta, kvalitet guma i slicno, te minimum da se prodje ljekarski pregled, zakonski dozvoljeni nivo alkohola u krvi, te razne druge aspekte koje niko ni ne mjeri, ogromna je razlika u kvalitetu vozaca i auta, pa samim tim i na cesti imano ogromne razlike a propisi za sve isti.
Mozda bi i trebalo poostriti zobs za one najlosije vozace, ali relaksirati za bolje.