noviclan wrote: ↑28/01/2020 05:43
Je*ao sve svoje strumpfovsko krivo mu sto si vozio 69 pa hoce jos jednomzguza da pokusa oca svoga je*ao
Ko veli pa đe pukne da pukne
escobar__ wrote: ↑08/01/2020 09:27
I jedno i drugo je usporivač brzine ali one veće kod nas kolokvijalno nazivaju "ležećim policajcem".
U nekim posebnim slučajevima imaju smisla, u većini slučajeva ne i to se vidi na primjeru Tuzle gdje ih redaju kako se kome digne kurac. Najveći pokazatelj besmislenosti usporivača meni je bila saobraćajka u tuzlanskoj ulici VI bosanske brigade kad se lik uspio prevrnut i srušit stub ulične rasvjete neposredno uz ležećeg policajca.
edit:
Nađoh i vijest, u pozadini se na prvoj fotografiji vidi taj usporivač, ye8o im on mater.
Apsolutno bespotrebna stvar, bruka ih je i neobilježena imaš kad ideš u Zenicu brzom cestom od Lašve, pa skreneš ispod autoputa da ideš kroz Perin Han prema Zenici (dođeš pokraj HARI-ja na onaj prvi kružni na ulazu u Zenicu) tamo kraj škole ležeći policajac ja mislim ima jedno po' metra visine xD komada 2 displaziju kukova dobiješ dok pređeš, jadna mu majka ko po noći i (sve češćoj) magli naleti pri više od 2km/h.
Ovaj rođo što se prevrnuo je kralj, ko veli ne'š mene usporavat majku ti...
Što se tiče kamera kao kamera, ništa nisu postigli osim harača, dižu budžet na tome. Kad je tek uveden novi zakon hvata mene rođo (ja sa firminim Benz 166) u Ribniku sa meni nevjerovatne udaljenosti 520 metara onim radarom što ni tablice ne izbaci samo račun na kojem piše udaljenost i brzina, zaustavi me i ka'e iš'o si 71 (desetorica se poredala da vide kako radi novi radar po novom zakonu) i uze mi vozačku na pravdi boga, navodno ima škola tu a populacija "naselja" (obilježeno znakom) je 6 do 7, od toga 4 psa, dvije mačke i ponekad neki zec naleti pa ga ovi pojedu i tako sa konačnih i povremenih 7 skrate populaciju na 6. Beskrajna sela i slično, međugradske magistrale ograničene 50km/h, i onda se pitaju što niko ne investira i što je najsiromašnija regija u Evropi. Pa normalno da niko neće kad mu treba 74 sata legalne vožnje od Goražda do Bužima, a šta god da investira to mora proći dvaput svaki put kada vozi bilo kakav proizvod. Što se tiče ginjenja na cesti neće se smanjiti dok se ovo ne promjeni, jer tempo života koji diktira tržište ne podržava da se od Goražda do Bužima ide 74 sata već 3 i pol, što bi bilo i logično za tu kilometražu. Naravno da se gine jer onaj kome gori jer tržište ga ne čeka onda poduzima rizične poteze na cesti da bi zaobišao svih onih 800 hiljada golfova dvojki čiji vozači nemaju (jer je ekonomija shit, a zašto i kako jedan od razloga sam već naveo) 50KM da halale idući 19km/h preko ograničenja; i tu se dešavaju nesreće.