Automatski mjenjač - savjeti

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#726 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

Ne vjerujem nesto u ta lifelong ulja.. 80-100.000 i zamjena.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#727 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

Selmir2021 wrote: 14/04/2021 16:23 Pozdrav.
Imam problem koji ne mogu da rijesim nikako
Mercedes w204 c220 125 kw automatik.

Desava mi se ovako : vozim normalno i kada stisnem gas skoro do poda,vrati ga u manju brzinu i onda mi upali ESP i motornu gresku i nemam skoro nikako vuču.
Ugasim ga i upalim i bude sve normalno.
062/227-212
preludezalude
Posts: 5570
Joined: 07/03/2012 00:09

#728 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by preludezalude »

Ima li ko da kaze sta pametno o Mercedesovom 7G tronic mjenjacu?
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#729 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

To je toliko duboka tema da je besmisleno pisati na nju. Mjenjac je pouzdan, bolji je od 722.6 5g tronica. Taj nosi oznaku 722.9. Od kvarova (skupljih) zna otici ploca mjenjaca (rijetko). Ulje svako 60-80.000km. Bilo kakav problem u radu da osjeti bacit ce ga u safe mode da se zastiti od vece stete. Nema toliko problema sa wandlerom kao prethodnik 5g. Ja imam taj mjenjac i do sad nisam imo skupljih kvarova, a auto ima preko 700nm. Ako mozes naci model koji ti odgovara a da posjeduje 7g tronic plus preporucujem njega. Jos mirnije salta, ima nesto manju potrosnju.

I mora ulje koje odgovara toj specifikaciji, ne moze univerzalno ni zamjensko. Ne moze ulje iz 5g u 7g, dok iz 7g moze u 5g. Ne moze iz 7g u 7g plus.
User avatar
inspiron
Posts: 530
Joined: 29/07/2009 12:00

#730 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by inspiron »

Moje iskustvo sa 7G plus nije baš toliko ružičasto. Imao sam ga u E klasi 2012g, auto prodao 11/2019 sa 106 hiljada km nakon zamjene lanca koji je bio pred pucanjem, 1.8 turbo benzinac - navodim motorizaciju jer je najslabiji benzinac u E klasi. Kupljen sa 63 hiljade km od ovlaštenog Mercedes dilera sa urednom digitalnom servisnom, pravi kilometri, sve vidljivo na mercedes.me portalu. Ja sam na 70 hiljada radio servis mjenjača zbog simptoma koje ću kasnije navesti koje sam objasnio i u servisu - opet kod ovlaštenog, auto pazio bolje nego sebe. Da ga nisam prodao zbog rikavanja lanca prodao bih ga zbog mjenjača - koji je btw bio uslov kada sam kupovao auto jer sam htio noviju i napredniju tehnologiju nisam htio 5G koji je takođe išao u rane W212. Simptomi: na semaforu, hladan ili zagrijan jako fine vibracije kao jedva čeka da krene; tu i tamo drži obrtaje neće da šalta u višu brzinu topao ili hladan; par puta sedmično na autoputu npr kada mu dam gas da se uvalim ili na brzinu prestrojim, prvo 1-2 sekunde podrhtavanja bez ubrzavanja a onda tek krene, i slično. Ja sam se vodio svim ovim informacijama koje je kolega star naveo kada sam tražio auto - nisam to dobio za svoj novac. Sada imam 5G, i samo kucam u drvo poslije 7G.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#731 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

Ja sam te simptome imao kad su mi propali prednji nosaci motora ( ne mjenjaca!). Auto brujilo, treskalo, kasnio s odzivom na gas, nije htio da salta. Malo mi je cudno da auto na toj kilometrazi ima problema s lancem, a pogotovo da je pred pucanje. Moja raga ima blizu 300 milja u mom vlasnistvu skoro 10godina. Nit se cuje lanac, nit mjenjac. Imao jedino problema sa egrom, senzorom ulja, grijacima, sto se tice motora. Kod mene je 7g obicni. Probao sam par 7g plus iz c klasa i po meni je puno bolji mjenjac od mog. A imali su i oni preko 200 na satu.

Generalno nisam ljubitelj benzinskih motora kod mercedesa manje kubikaze. Ako vec mora samo CGI varijanta ili v8. Na w211 najbolje je 220 320 cdi, a w212 onaj model koji nema piezo injektore. Mislim da su to 200 320 350 cdi. Mozda i 220 mladjeg godista, nisam siguran..
User avatar
saiks
Posts: 1014
Joined: 12/11/2013 13:06

#732 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by saiks »

inspiron wrote: 27/04/2021 19:14 Moje iskustvo sa 7G plus nije baš toliko ružičasto. Imao sam ga u E klasi 2012g, auto prodao 11/2019 sa 106 hiljada km nakon zamjene lanca koji je bio pred pucanjem, 1.8 turbo benzinac - navodim motorizaciju jer je najslabiji benzinac u E klasi. Kupljen sa 63 hiljade km od ovlaštenog Mercedes dilera sa urednom digitalnom servisnom, pravi kilometri, sve vidljivo na mercedes.me portalu. Ja sam na 70 hiljada radio servis mjenjača zbog simptoma koje ću kasnije navesti koje sam objasnio i u servisu - opet kod ovlaštenog, auto pazio bolje nego sebe. Da ga nisam prodao zbog rikavanja lanca prodao bih ga zbog mjenjača - koji je btw bio uslov kada sam kupovao auto jer sam htio noviju i napredniju tehnologiju nisam htio 5G koji je takođe išao u rane W212. Simptomi: na semaforu, hladan ili zagrijan jako fine vibracije kao jedva čeka da krene; tu i tamo drži obrtaje neće da šalta u višu brzinu topao ili hladan; par puta sedmično na autoputu npr kada mu dam gas da se uvalim ili na brzinu prestrojim, prvo 1-2 sekunde podrhtavanja bez ubrzavanja a onda tek krene, i slično. Ja sam se vodio svim ovim informacijama koje je kolega star naveo kada sam tražio auto - nisam to dobio za svoj novac. Sada imam 5G, i samo kucam u drvo poslije 7G.
Koji je to mercedes portal gdje gledas to
User avatar
inspiron
Posts: 530
Joined: 29/07/2009 12:00

#733 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by inspiron »

Odeš na stranicu mercedes.me treba ti broj šasije da bi kreirao profil, i kad to uradiš možeš vidjeti digitalnu servisnu šta je sve rađeno na autu i kada. I kako koji servis uradiš ako je garaža ovlaštena to se može vidjeti tamo.
User avatar
inspiron
Posts: 530
Joined: 29/07/2009 12:00

#734 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by inspiron »

STARx wrote: 27/04/2021 21:50 Ja sam te simptome imao kad su mi propali prednji nosaci motora ( ne mjenjaca!). Auto brujilo, treskalo, kasnio s odzivom na gas, nije htio da salta. Malo mi je cudno da auto na toj kilometrazi ima problema s lancem, a pogotovo da je pred pucanje. Moja raga ima blizu 300 milja u mom vlasnistvu skoro 10godina. Nit se cuje lanac, nit mjenjac. Imao jedino problema sa egrom, senzorom ulja, grijacima, sto se tice motora. Kod mene je 7g obicni. Probao sam par 7g plus iz c klasa i po meni je puno bolji mjenjac od mog. A imali su i oni preko 200 na satu.

Generalno nisam ljubitelj benzinskih motora kod mercedesa manje kubikaze. Ako vec mora samo CGI varijanta ili v8. Na w211 najbolje je 220 320 cdi, a w212 onaj model koji nema piezo injektore. Mislim da su to 200 320 350 cdi. Mozda i 220 mladjeg godista, nisam siguran..
Da, ovaj moj je bio 200 CGI, imao sam "death rattle" kad ga tek upalim, čuje se zveketanje ispod haube 3-4 sekunde i check engine lampica naravno. I ja sam se iznenadio sa mjenjačem, veoma iznenadio no nisam htio da se uvlačim u dubiozu da tražim šta mu je jer je povjerenje jednostavno nestalo kad sam vidio da lanac tako odlazi, nisam htio čekati da vidim šta će me sljedeće poklopiti. Zamjenu lanca sam platio 2400E, popravio i prodao. Nisam se usuđivao ići na nikakav dalji put sa njim. Ja sam čovjek u godinama i platiću da budem mirne glave, jbat ga valjda to tako ide.
NediM17
Posts: 21506
Joined: 05/11/2009 11:49

#735 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by NediM17 »

Izgleda ni mercedes više nije što je bio. :mrgreen:
milejovic1971
Posts: 1766
Joined: 09/08/2018 08:13

#736 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by milejovic1971 »

FORD KUGA 2017- na ovamo iskustvo neko sa automatskim mijenjacem ? hvala motor 2.0 dizlo
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#737 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

inspiron wrote: 28/04/2021 09:41

Da, ovaj moj je bio 200 CGI, imao sam "death rattle" kad ga tek upalim, čuje se zveketanje ispod haube 3-4 sekunde i check engine lampica naravno. I ja sam se iznenadio sa mjenjačem, veoma iznenadio no nisam htio da se uvlačim u dubiozu da tražim šta mu je jer je povjerenje jednostavno nestalo kad sam vidio da lanac tako odlazi, nisam htio čekati da vidim šta će me sljedeće poklopiti. Zamjenu lanca sam platio 2400E, popravio i prodao. Nisam se usuđivao ići na nikakav dalji put sa njim. Ja sam čovjek u godinama i platiću da budem mirne glave, jbat ga valjda to tako ide.
To kad krene lupati je vec kasno, a smatra se odmaklom fazom. Sta je ukljucivalo u tih 2400eura set razvoda hidronatezac lanac klizaci..? Taj motor ima lanac na teze pristupnom mjestu, pa su i ruke dosta skuplje.. Da je lanac pukao, taj motor je za otpada jer vrijednost opravke je veca od vrijednosti motora. Obicno se lanac cuje mnogo prije, a oni malo iskusniji osjetit ce odma i tad je dovoljno zamijeniti samo natezac. Ne bi imao problema s lancem nikad. Na prvi zvuk kleptanja, koji se sigurno javi par hiljada kilometara prije tvog problema, si se mogao izvuci sa zamjenom podizaca i natezaca. Mjenjac me iskreno iznenadio. Znam da je jako osjetljiv na ulje, a ako je nasuto pogresno on je relativno brzo gotov. Nije kao 722.6 odnosno 5g, on prima svasta.. E klasa w212 modela je imala problema sa piezo injektorima. Znam da su svi e200 cdi sa elektromagnetnim injektorima, a kasnije ( ne znam od koje godine) su na e220 cdi zamijenjeni piezo za elektro. Bio je neki opoziv zamjene od mercedesa injektora, vodova, el. instalacije i ecu-a. e320 i e350 cdi u toj izvedbi su neunistivi. Kao i e220 novijeg-mladjeg godista. Ja sam mislio na e350 cgi
User avatar
inspiron
Posts: 530
Joined: 29/07/2009 12:00

#738 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by inspiron »

STARx wrote: 28/04/2021 16:38
inspiron wrote: 28/04/2021 09:41

Da, ovaj moj je bio 200 CGI, imao sam "death rattle" kad ga tek upalim, čuje se zveketanje ispod haube 3-4 sekunde i check engine lampica naravno. I ja sam se iznenadio sa mjenjačem, veoma iznenadio no nisam htio da se uvlačim u dubiozu da tražim šta mu je jer je povjerenje jednostavno nestalo kad sam vidio da lanac tako odlazi, nisam htio čekati da vidim šta će me sljedeće poklopiti. Zamjenu lanca sam platio 2400E, popravio i prodao. Nisam se usuđivao ići na nikakav dalji put sa njim. Ja sam čovjek u godinama i platiću da budem mirne glave, jbat ga valjda to tako ide.
To kad krene lupati je vec kasno, a smatra se odmaklom fazom. Sta je ukljucivalo u tih 2400eura set razvoda hidronatezac lanac klizaci..? Taj motor ima lanac na teze pristupnom mjestu, pa su i ruke dosta skuplje.. Da je lanac pukao, taj motor je za otpada jer vrijednost opravke je veca od vrijednosti motora. Obicno se lanac cuje mnogo prije, a oni malo iskusniji osjetit ce odma i tad je dovoljno zamijeniti samo natezac. Ne bi imao problema s lancem nikad. Na prvi zvuk kleptanja, koji se sigurno javi par hiljada kilometara prije tvog problema, si se mogao izvuci sa zamjenom podizaca i natezaca. Mjenjac me iskreno iznenadio. Znam da je jako osjetljiv na ulje, a ako je nasuto pogresno on je relativno brzo gotov. Nije kao 722.6 odnosno 5g, on prima svasta.. E klasa w212 modela je imala problema sa piezo injektorima. Znam da su svi e200 cdi sa elektromagnetnim injektorima, a kasnije ( ne znam od koje godine) su na e220 cdi zamijenjeni piezo za elektro. Bio je neki opoziv zamjene od mercedesa injektora, vodova, el. instalacije i ecu-a. e320 i e350 cdi u toj izvedbi su neunistivi. Kao i e220 novijeg-mladjeg godista. Ja sam mislio na e350 cgi
Sve je bilo uključeno u taj iznos, i lanac i zatezači i dosta radnih sati. Pošto mi fali dva centa do dva metra, ostao sam pri mercedesu jer o većim bemveima i audijima znam još manje, a ostatak proizvođača nema šta da ponudi u tom segmentu 200+ konja..... samo sam se vratio dvije generacije nazad. Da se dotaknem još tih crkavanja, kolega, BMW 530 benzin karavan šestak 2013, na 180 hiljada riknuo mjenjač automatski naravno, drugi kolega na A3 se izvukao samo sa reparacijom kontrolne ploče a prijateljici Reno Megan turbobenzin 2014 prvi vlasnik na 85 hiljada jednostavno umro na semaforu - ovaj put daj novi motor. Lično se vozio u svim tim autima. Sve te eko norme koje se moraju zadovoljiti (pozdravljam zarad budućih generacija) čine auta komplikovanim i manje pouzdanim. Evo na supruginom A1 TFSI 2013, prošle godine ode vodena pumpa na 65.000 pffffff haj sad ti izaberi u vreći g**ana. Ima dobrih auta i pouzdanih u kompakt kategoriji, ali to je onda trosjed jer iza mene u tim autima niko ne može sjesti, a i otvorene vožnje zbog slabašnih motora teško drže malo više putne brzine ful natovareni, muče se.

Eto, ja sam prenio svoje iskustvo sa 7G plus mjenjačem, moguće da sam naletio na baksuz primjerak, ne znam.
User avatar
saiks
Posts: 1014
Joined: 12/11/2013 13:06

#739 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by saiks »

inspiron wrote: 28/04/2021 09:27 Odeš na stranicu mercedes.me treba ti broj šasije da bi kreirao profil, i kad to uradiš možeš vidjeti digitalnu servisnu šta je sve rađeno na autu i kada. I kako koji servis uradiš ako je garaža ovlaštena to se može vidjeti tamo.
Sve uradio i nece,ne mogu nikako upisati vin,samo refreshira stranicu i tako vrti u krug

Nego jel radi to uopce za w212 2011 godinu?
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#740 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

inspiron wrote: 28/04/2021 17:43

Sve je bilo uključeno u taj iznos, i lanac i zatezači i dosta radnih sati. Pošto mi fali dva centa do dva metra, ostao sam pri mercedesu jer o većim bemveima i audijima znam još manje, a ostatak proizvođača nema šta da ponudi u tom segmentu 200+ konja..... samo sam se vratio dvije generacije nazad. Da se dotaknem još tih crkavanja, kolega, BMW 530 benzin karavan šestak 2013, na 180 hiljada riknuo mjenjač automatski naravno, drugi kolega na A3 se izvukao samo sa reparacijom kontrolne ploče a prijateljici Reno Megan turbobenzin 2014 prvi vlasnik na 85 hiljada jednostavno umro na semaforu - ovaj put daj novi motor. Lično se vozio u svim tim autima. Sve te eko norme koje se moraju zadovoljiti (pozdravljam zarad budućih generacija) čine auta komplikovanim i manje pouzdanim. Evo na supruginom A1 TFSI 2013, prošle godine ode vodena pumpa na 65.000 pffffff haj sad ti izaberi u vreći g**ana. Ima dobrih auta i pouzdanih u kompakt kategoriji, ali to je onda trosjed jer iza mene u tim autima niko ne može sjesti, a i otvorene vožnje zbog slabašnih motora teško drže malo više putne brzine ful natovareni, muče se.

Eto, ja sam prenio svoje iskustvo sa 7G plus mjenjačem, moguće da sam naletio na baksuz primjerak, ne znam.
Lanac se nalazi na gadnom mjestu, zato se obracunava znatno vise radnih sati. Moj savjet je uvijek bio izbjegavanje pocetnih verzija, a ako je kako moguce gledati redizajn. Ako vec mora w212 onda mladji model, provjeren motor. E klasa ima mocne 320 i 350 cdi motore, kao i 350cgi. Ima tu jos 5.0 + al to je vec prica u drugom smjeru. Vidjam dosta po ulici se vozaju 250cdi, a raja nema predstavu da je to jedan od losijih motora. Da sve i jedan model ima gore pomenute injektore i da je pitanje vremena kad ce stvarati probleme. Jeste li vi pregledali nosace motora? Po svim tim simptomima koje ste opisali to mi najvise na njih udara. Wandler ili pretvarac sile kad ode onda daje druge simptome, a ta kilometraza da se ne znam ti kako vozi je mlada za tog kvara.. 5g je provjeren mjenjac u kombinaciji sa 220 i 320 cdi motorima pruza lijepo iskustvo. Cudi me bas za vas mjenjac, volio bih znat kvar jer se ja na toj kilometrazi s kvarom na tom mjenjacu jos nisam susreo. Nemam nekog iskustva vezano za bmw, audi. Po vasim dimenzijama vam mogu preporuciti w211 e320 cdi facelift 722.9 7g mjenjac u elegance opremi ili ako lova nije sporna onda w212 320 ili 350 cdi. Svejedno koji mjenjac. Nema nekih ozbiljnijih kvarova. S tim da zna stradati na kilometrazi iznad 220-250k km senzor pritiska. Vergla a nece da upali. Zamjenski je nekih 50tak km, a pregori i on nakon par dana. Mora se kupiti s otpada ili oem dio. EGR na oba modela zna zajebavati, preventivno ciscenje nece dovesti do problema zacepljenja ili jos gore pucanja klapne pa ostane zaglavljen. Sve u svemu nista strasno sto bi auto izbacilo van pogona na duzi period.
User avatar
mirsek
Posts: 12817
Joined: 07/05/2010 15:40

#741 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by mirsek »

Koji je najpouzdaniji w204 i w211 motor, preko 150 konja ? Nije bitna kubikaza i potrosnja.
Kakav je e500 sto se tice pouzdanosti ?
User avatar
inspiron
Posts: 530
Joined: 29/07/2009 12:00

#742 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by inspiron »

STARx wrote: 28/04/2021 21:28
inspiron wrote: 28/04/2021 17:43

Sve je bilo uključeno u taj iznos, i lanac i zatezači i dosta radnih sati. Pošto mi fali dva centa do dva metra, ostao sam pri mercedesu jer o većim bemveima i audijima znam još manje, a ostatak proizvođača nema šta da ponudi u tom segmentu 200+ konja..... samo sam se vratio dvije generacije nazad. Da se dotaknem još tih crkavanja, kolega, BMW 530 benzin karavan šestak 2013, na 180 hiljada riknuo mjenjač automatski naravno, drugi kolega na A3 se izvukao samo sa reparacijom kontrolne ploče a prijateljici Reno Megan turbobenzin 2014 prvi vlasnik na 85 hiljada jednostavno umro na semaforu - ovaj put daj novi motor. Lično se vozio u svim tim autima. Sve te eko norme koje se moraju zadovoljiti (pozdravljam zarad budućih generacija) čine auta komplikovanim i manje pouzdanim. Evo na supruginom A1 TFSI 2013, prošle godine ode vodena pumpa na 65.000 pffffff haj sad ti izaberi u vreći g**ana. Ima dobrih auta i pouzdanih u kompakt kategoriji, ali to je onda trosjed jer iza mene u tim autima niko ne može sjesti, a i otvorene vožnje zbog slabašnih motora teško drže malo više putne brzine ful natovareni, muče se.

Eto, ja sam prenio svoje iskustvo sa 7G plus mjenjačem, moguće da sam naletio na baksuz primjerak, ne znam.
Lanac se nalazi na gadnom mjestu, zato se obracunava znatno vise radnih sati. Moj savjet je uvijek bio izbjegavanje pocetnih verzija, a ako je kako moguce gledati redizajn. Ako vec mora w212 onda mladji model, provjeren motor. E klasa ima mocne 320 i 350 cdi motore, kao i 350cgi. Ima tu jos 5.0 + al to je vec prica u drugom smjeru. Vidjam dosta po ulici se vozaju 250cdi, a raja nema predstavu da je to jedan od losijih motora. Da sve i jedan model ima gore pomenute injektore i da je pitanje vremena kad ce stvarati probleme. Jeste li vi pregledali nosace motora? Po svim tim simptomima koje ste opisali to mi najvise na njih udara. Wandler ili pretvarac sile kad ode onda daje druge simptome, a ta kilometraza da se ne znam ti kako vozi je mlada za tog kvara.. 5g je provjeren mjenjac u kombinaciji sa 220 i 320 cdi motorima pruza lijepo iskustvo. Cudi me bas za vas mjenjac, volio bih znat kvar jer se ja na toj kilometrazi s kvarom na tom mjenjacu jos nisam susreo. Nemam nekog iskustva vezano za bmw, audi. Po vasim dimenzijama vam mogu preporuciti w211 e320 cdi facelift 722.9 7g mjenjac u elegance opremi ili ako lova nije sporna onda w212 320 ili 350 cdi. Svejedno koji mjenjac. Nema nekih ozbiljnijih kvarova. S tim da zna stradati na kilometrazi iznad 220-250k km senzor pritiska. Vergla a nece da upali. Zamjenski je nekih 50tak km, a pregori i on nakon par dana. Mora se kupiti s otpada ili oem dio. EGR na oba modela zna zajebavati, preventivno ciscenje nece dovesti do problema zacepljenja ili jos gore pucanja klapne pa ostane zaglavljen. Sve u svemu nista strasno sto bi auto izbacilo van pogona na duzi period.
Ja samo benzince gledam jer ja ako dobacim do 8-9 hiljada godišnje to je čudo - točim jednom mjesečno tako da mi dizel nije opcia, hvala na trudu da pojasniš oko dizela. Gledao sam te 350 cgi, sve tri iteracije 272, 284 i 316 ks, prva dva su i bila u tom nekom rasponu koji bih ja zdrave glave izvodio za četiri točka a onaj koji je najbolji, zadnji od 316 konja sa riješenim harmoničnim balanserom (što i nije neki big deal jer je znana boljka tih V6) znao je biti 5-6 milja E skuplji, te sam batalio tu opciju. Čak sam gledao i redizajn W212 300 benzinac sa čini mi se 250 konja, ali je taj redizajn vizuelno napola sklepan ni tamo ni ovamo a i tada je još bio aktuelan model - skup do bola. Vjerujem da je tu 80% novih dijelova ali meni je nedorečen i neprivlačan.

Uglavnom, to je dio iskustva posjedovanja auta, o čemu bi sad pisao da nije bilo kako je bilo, sreća pa nije bilo udesa, haha, jbat ga...

Pošto smo otišli naširoko oko mjenjača, možda da zamolim čika batu životinju da dio ove priče preparkira u mercedes temu - a dio neka ostane ovdje na mjenjačima, ako nije zahmet za raspetljati, a možda i neka ostane sve kako jeste.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#743 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

mirsek wrote: 28/04/2021 21:55 Koji je najpouzdaniji w204 i w211 motor, preko 150 konja ? Nije bitna kubikaza i potrosnja.
Kakav je e500 sto se tice pouzdanosti ?
w204 c220cdi w204 c320 cdi w204 c350 benz
w211 e220cdi w211 e320 cdi w211 e350 benz, w211 e500, w211 e55
Svi 5.0 motoru su nepoderivi, kao i 5.5. Puno su izdrzljiviji od 6.2 npr. Tesko je naci u bih e500 da se prodaje. Gledaj cl500 redizajn 2004 godiste, to je auto za tebe.
Evo ti jedan dobar
https://www.olx.ba/artikal/39744900/mer ... nz-cl-500/
Nece ga prodati s ovom cijenom u bih nikad :D
Last edited by STARx on 28/04/2021 22:18, edited 1 time in total.
User avatar
inspiron
Posts: 530
Joined: 29/07/2009 12:00

#744 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by inspiron »

saiks wrote: 28/04/2021 20:44
inspiron wrote: 28/04/2021 09:27 Odeš na stranicu mercedes.me treba ti broj šasije da bi kreirao profil, i kad to uradiš možeš vidjeti digitalnu servisnu šta je sve rađeno na autu i kada. I kako koji servis uradiš ako je garaža ovlaštena to se može vidjeti tamo.
Sve uradio i nece,ne mogu nikako upisati vin,samo refreshira stranicu i tako vrti u krug

Nego jel radi to uopce za w212 2011 godinu?
Meni je radilo, pogledaj neki pop-up blocker ako imaš ili vidi sa različitim browserima, nekada zna biti neka sitna glupost....
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#745 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

inspiron wrote: 28/04/2021 22:08

Ja samo benzince gledam jer ja ako dobacim do 8-9 hiljada godišnje to je čudo - točim jednom mjesečno tako da mi dizel nije opcia, hvala na trudu da pojasniš oko dizela. Gledao sam te 350 cgi, sve tri iteracije 272, 284 i 316 ks, prva dva su i bila u tom nekom rasponu koji bih ja zdrave glave izvodio za četiri točka a onaj koji je najbolji, zadnji od 316 konja sa riješenim harmoničnim balanserom (što i nije neki big deal jer je znana boljka tih V6) znao je biti 5-6 milja E skuplji, te sam batalio tu opciju. Čak sam gledao i redizajn W212 300 benzinac sa čini mi se 250 konja, ali je taj redizajn vizuelno napola sklepan ni tamo ni ovamo a i tada je još bio aktuelan model - skup do bola. Vjerujem da je tu 80% novih dijelova ali meni je nedorečen i neprivlačan.

Uglavnom, to je dio iskustva posjedovanja auta, o čemu bi sad pisao da nije bilo kako je bilo, sreća pa nije bilo udesa, haha, jbat ga...

Pošto smo otišli naširoko oko mjenjača, možda da zamolim čika batu životinju da dio ove priče preparkira u mercedes temu - a dio neka ostane ovdje na mjenjačima, ako nije zahmet za raspetljati, a možda i neka ostane sve kako jeste.
Ispravno vam je razmisljanje u vezi dizel-benzin. Slazem se s vama da redizajn w212 je nedovrsen sto se tice vizuelnog izgleda, a da je kvalitetnije napakovan od pre-dizajna svakako jeste. Ma nista, vi ste iznijeli svoje iskustvo s tim mjenjacem, sve super.. :D
User avatar
mirsek
Posts: 12817
Joined: 07/05/2010 15:40

#746 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by mirsek »

STARx wrote: 28/04/2021 22:09
mirsek wrote: 28/04/2021 21:55 Koji je najpouzdaniji w204 i w211 motor, preko 150 konja ? Nije bitna kubikaza i potrosnja.
Kakav je e500 sto se tice pouzdanosti ?
w204 c220cdi w204 c320 cdi w204 c350 benz
w211 e220cdi w211 e320 cdi w211 e350 benz, w211 e500, w211 e55
Svi 5.0 motoru su nepoderivi, kao i 5.5. Puno su izdrzljiviji od 6.2 npr. Tesko je naci u bih e500 da se prodaje. Gledaj cl500 redizajn 2004 godiste, to je auto za tebe.
Evo ti jedan dobar
https://www.olx.ba/artikal/39744900/mer ... nz-cl-500/
Nece ga prodati s ovom cijenom u bih nikad :D
Necu kupe tj auto bez 4 vrata. To mi je jedan od uslova. Nekad kad sam audi a5 gledao cak i tada sam trazio one sa 4 vrata.
Mislim da sam nasao na piku jedan e350 ili e500 iz Gorazda, nije nesto ni skup bio, mislim oko 10.000 KM.
STARx
Posts: 2094
Joined: 24/11/2020 19:21

#747 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by STARx »

mirsek wrote: 28/04/2021 23:31
Necu kupe tj auto bez 4 vrata. To mi je jedan od uslova. Nekad kad sam audi a5 gledao cak i tada sam trazio one sa 4 vrata.
Mislim da sam nasao na piku jedan e350 ili e500 iz Gorazda, nije nesto ni skup bio, mislim oko 10.000 KM.
Meni je cl tog godista perverzija. Jak motor, provjeren mjenjac. Imali su problema s abc-om, skup bi opravak negdje oko 2 milje. Prelijep model, jedan od ljepsih tog godista. Ako ti potrosnja nije problem i skuplja registracija 5.0 v8 su strasni motori. Neces imati nekih problema. Ako nije zgrnut mezar. I da e500 nije imao valeo radijator, ne moras brinuti o mijesanju ulja i rashladne tecnosti. Ako je airmatic obrati paznju na jastuke, obicno oni stradaju a poskuplji su zamijeniti. S tim da je i to procedura koja se odradi jednom za vijek auta.
Last edited by STARx on 28/04/2021 23:48, edited 1 time in total.
User avatar
Qler
Posts: 23547
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#748 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by Qler »

milejovic1971 wrote: 28/04/2021 11:19 FORD KUGA 2017- na ovamo iskustvo neko sa automatskim mijenjacem ? hvala motor 2.0 dizlo
Ja imam Mondeo 2012 godina sa powershift, a mislim da je skoro isti mjenjač. Dual clutch je, dobar, ako se održava redovno ne bi trebao praviti probleme.
milejovic1971
Posts: 1766
Joined: 09/08/2018 08:13

#749 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by milejovic1971 »

Qler wrote: 28/04/2021 23:47
milejovic1971 wrote: 28/04/2021 11:19 FORD KUGA 2017- na ovamo iskustvo neko sa automatskim mijenjacem ? hvala motor 2.0 dizlo
Ja imam Mondeo 2012 godina sa powershift, a mislim da je skoro isti mjenjač. Dual clutch je, dobar, ako se održava redovno ne bi trebao praviti probleme.
hvala, sta je redovno kod konkretnog modela mijenjaca ???
User avatar
ElRe
Posts: 10666
Joined: 12/12/2011 11:28

#750 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by ElRe »

Qler wrote: 28/04/2021 23:47
milejovic1971 wrote: 28/04/2021 11:19 FORD KUGA 2017- na ovamo iskustvo neko sa automatskim mijenjacem ? hvala motor 2.0 dizlo
Ja imam Mondeo 2012 godina sa powershift, a mislim da je skoro isti mjenjač. Dual clutch je, dobar, ako se održava redovno ne bi trebao praviti probleme.
Koliko je meni poznato prve serije Fordovog DSGa su bili problematične

https://www.youtube.com/watch?v=jxCEdxT2_Rk

Kasnije su otklonili probleme, tako da 2017g ne bi trebao biti problematičan ako je uredno održavan. Mislim da sam na forumu pročitao da je neko radio reparaciju mjenjača 2.0 TDCI na CMaxu II u Posušju i da je platio oko 2000 KM - 2500 KM.

Rodjak je kupovao Superba DSG i nadje u okolini Berlina 2018g 2.0 TDI sa 172.000 km za 14000 eura bez PDVa. Auto uredno održavano svakih 30.000 km, ali na cca 140.000 km promijenjen DSG mjenjač. U ASI imam prijatelja koji nam je potvrdio servisnu istoriju i kaže da DSG mjenjači bez problema mogu preći do 250.000 km uz redovno mijenjanje ulja striktne specifikacije na 60.000 km. Obično se problemi javljaju kao posljedica naglih startova (naročito dok ulje još nije zagrijano), neadekvatnog položaja mjenjača pri parkiranju.
Last edited by ElRe on 29/04/2021 07:44, edited 1 time in total.
Post Reply