Automatski mjenjač - savjeti

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#26 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 23/07/2012 22:04

HardCore wrote:Evo da i ja ne otvaram temu u vezi manula, u zadnje vrijeme kad npr silazim s brda izbacim iz brzine i spustam se a nekad i u toku voznje, tako predjem 500m pa i vise, ocel biti kakvi problema sto to radim ?

Cisto da smanjim potrosnju :)
kako su ti odgovorili tako ne smanjujes potrosnju, ostavi auto u brzini i koci motorom, obicno je to kada ides nizbrdo, zavisno od toga kakvo je brdo druga, treca ili cetvrta, cak na nekim brdima kod kojih nagib nije velik a spustanje je dugo ja "kocim" motorom u petoj...

na taj nacin stedis gorivo, stedis pakne na kocnicama, zlonamjerni ce reci da habas motor i kvacilo medjutim habas ih svakako, vise ces unistiti kvacilo sa jednim divljim startom sa semafora nego sa pola godine kocenja motorom...

i jos nesto vrlo bitno - nemoj da bi ti namapet palo da ugasis motor nizbrdo sa ciljem ustede goriva, motor daje pritisak za kocnice i za volan kod servo volana, mozes ti kociti i upravljat i bez motora ali puno losije i puno sporije nego sa motorom zato to ne radi


User avatar
ifas
Posts: 427
Joined: 06/04/2010 11:18
Location: Kod kuce
Contact:

#27 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by ifas » 23/07/2012 22:17

emko1234 wrote:
530i wrote:Ručnu kočnicu treba koristiti. Ne korištenje iste može prouzrokovati otkazivanje (potpuno ili djelomično) iste...osim zimi kada se vozi po mokrome, a temperatura ispod nule. Moj otac je nekorištenjem ručne uništio nosače motora i mjenjača, sajlu ručne i zadnje kočione cilindre...sve bi to bilo ok da se ručna koristila, a ne da je povlači samo čovjek na tehničkom pregledu.
na kojem autu? na trabantu?
daj bolan ne pricaj gluposti. rucnu treba koristit kad za to ima potrebe. dakle kad postoji mogucnost da ce auto u brzini krenut naprijed il nazad zbog nagiba na koje se nalazi i u slicnim situacijama.
za koji klinac ce mi rucna ako auto stoji na ravnom?
i kako rucnom mozes unistit sve ovo sto si ti nabrojao?
ispada rucna zajebanija od bombe.

Koji si ti neartikulisani slon nista sto covjek je rekao nije iskljuceno nebitno koje je auto.
Ja nisam koristio rucnu u astri jer mi je stojala 6-7 mjeseci u garazi kad sam je napokon potegao cilindri su zakovali ...
Da se auto treba izbacit u ler potegnut rucna, pa onda opet vratit u brzinu treba ... jer ostavljas motor u stanju neke X "napetosti" na nosace motora ako ne uradis tako ... i automatski mjenjaci su cist primjer toga ko god ima zna da ako ima imalo nekog nagiba trunka a ti ostavio u P a nisi ga prethodno rasteretio N-om i rucnom kocnicom ... **bada ga je opet usaltat u D tj izvadit iz P

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#28 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 23/07/2012 22:21

kada ostavim auto u brzini na nekom nagibu, ugasim ga i povucem rucnu obavezno nakon toga pritisnem kvacilo kako bi teret auta presao sa motora i mjenjaca na rucnu kocnicu

zimi je koristim samo ako bas moram, iz ovog razloga koji je qler napisao

User avatar
baustelac
Posts: 1401
Joined: 16/07/2005 09:05
Location: AC-DE

#29 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by baustelac » 23/07/2012 22:48

Covjek je rob navika i dosta stvari radi po autamatizmu. Tako je i potezanje rucne kocnice navika koja je korisna a nikako stetna. Zatezanje rucne kocnice ne steti autu niti prouzrokuje habanje bilo kojeg dijela.

Veliki nagibi nisu opasni, obavezno cemo se sjetiti da potegnemo rucnu ali oni blagi mogu prouzrokovati zajeb. Ja redovno zatezem, bez obzir gdje i kako parkiram. Jednom mi se desilo da sam se parkirao na blagom nagibu i dok sam vadio torbu sa suvozacevog sjedista, kais zakaci za mjenjac i izbaci iz brzine. Da ne imadoh zategnutu rucnu, sipak bi zadrzao auto.

vuk_samotnjak
Posts: 113
Joined: 23/06/2011 23:50

#30 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by vuk_samotnjak » 23/07/2012 22:56

quarterback wrote:
HardCore wrote:Evo da i ja ne otvaram temu u vezi manula, u zadnje vrijeme kad npr silazim s brda izbacim iz brzine i spustam se a nekad i u toku voznje, tako predjem 500m pa i vise, ocel biti kakvi problema sto to radim ?

Cisto da smanjim potrosnju :)
kako su ti odgovorili tako ne smanjujes potrosnju, ostavi auto u brzini i koci motorom, obicno je to kada ides nizbrdo, zavisno od toga kakvo je brdo druga, treca ili cetvrta, cak na nekim brdima kod kojih nagib nije velik a spustanje je dugo ja "kocim" motorom u petoj...

na taj nacin stedis gorivo, stedis pakne na kocnicama, zlonamjerni ce reci da habas motor i kvacilo medjutim habas ih svakako, vise ces unistiti kvacilo sa jednim divljim startom sa semafora nego sa pola godine kocenja motorom...

i jos nesto vrlo bitno - nemoj da bi ti namapet palo da ugasis motor nizbrdo sa ciljem ustede goriva, motor daje pritisak za kocnice i za volan kod servo volana, mozes ti kociti i upravljat i bez motora ali puno losije i puno sporije nego sa motorom zato to ne radi

Otkad to da motor manje trosi kad je u brzini, nego kad stoji u leru? Ko mi to dokaze ima Nobelovu nagradu za nauku. Jel automobil manje trosi kad je u leru na 800 - 1000 ob/min ili kad je u brzini na 1500+ ob/min? Gdje vam je tu imalo logike?!

Ostatak koji sam procitao poprilicno ima smisla, tj. ko voli nek izvoli, ali nije preporucljivo spustati se sa autom niz brdo u leru, ne zbog toga sto se vise trose pakne, nego zato sto zbog inercije samog automobila i sto pakne u određenom trenutku nece moci da obezbjede zaustavnu silu. Motor za kocenje se koristi iz razloga sto obezbjeđuje kontinuirano kocenje, manje se opterecuje kompletan pogonski sklop kad se koristi kocenje u kombinaciji motor+kocnica. Kocenjem motorom nizbrdo se prvenstveno izbjegava proklizavanje automobila. A za ubacivanje u ler nizbrdo se kaze sve do jednom, jer kad tad ces naletiti na pijesak u krivini, masnu cestu il poledicu na putu, e onda ces tek da vidis svrhu kocenja motorom.

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#31 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 23/07/2012 23:00

automobil koji ide niz brdo i koji koci motorom trosi manje nego automobil koji ide niz brdo i koji je u leru

User avatar
basicm
Posts: 8107
Joined: 16/01/2012 21:38

#32 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by basicm » 23/07/2012 23:04

ifas wrote:

... i automatski mjenjaci su cist primjer toga ko god ima zna da ako ima imalo nekog nagiba trunka a ti ostavio u P a nisi ga prethodno rasteretio N-om i rucnom kocnicom ... **bada ga je opet usaltat u D tj izvadit iz P
Covjek sve rekao, ko zeli da mu automatik traje, neka uvijek prvo nasloni teret na rucnu pa onda u P. Inace ubacivanje u P lomi mjenjac i sa minimalnim kretanjem.

vuk_samotnjak
Posts: 113
Joined: 23/06/2011 23:50

#33 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by vuk_samotnjak » 23/07/2012 23:07

quarterback wrote:automobil koji ide niz brdo i koji koci motorom trosi manje nego automobil koji ide niz brdo i koji je u leru

Buraz nebih da se prepirem, al ko te to naucio treba ga hraknuti po sred face. Znaci po tebi automobil koji radi na 900 ob/min i ubacen je u ler trosi vise od automobila koji je u brzini i radi na 2000+ ob/min?!

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#34 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 23/07/2012 23:10

molim te nemoj da pricamo o ovome, kao da me pitas zasto je zemlja okrugla

idemo dalje, zaboravi da smo o ovome pricali, ako ti nekad neko dokaze da automobil koji koci motorom nizbrdo ne trosi gorivo ili ako kupis auto sa board computerom pa sam to skontas samo se sjeti mene i sve ok

zivio

vnm
Posts: 1441
Joined: 08/07/2008 01:28

#35 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by vnm » 23/07/2012 23:18

vuk_samotnjak wrote:Otkad to da motor manje trosi kad je u brzini, nego kad stoji u leru? Ko mi to dokaze ima Nobelovu nagradu za nauku. Jel automobil manje trosi kad je u leru na 800 - 1000 ob/min ili kad je u brzini na 1500+ ob/min? Gdje vam je tu imalo logike?!
zato jer se za odrzavanje rada motora u leru ubrizgava odredjena kolicina goriva iako je regulacioni organ (papucica gasa) na 0% (odnosno ne diras papucicu), inace bi se motor ugasio.
medjutim ukoliko ides nizbrdo sa vozilom ubacenim u brzinu a papucica je u polozaju 0%, ubrizgavanje goriva za odrzavanje rada nije potrebno.

danas to sve regulise elektronika.

vuk_samotnjak
Posts: 113
Joined: 23/06/2011 23:50

#36 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by vuk_samotnjak » 23/07/2012 23:30

quarterback wrote:molim te nemoj da pricamo o ovome, kao da me pitas zasto je zemlja okrugla

idemo dalje, zaboravi da smo o ovome pricali, ako ti nekad neko dokaze da automobil koji koci motorom nizbrdo ne trosi gorivo ili ako kupis auto sa board computerom pa sam to skontas samo se sjeti mene i sve ok

zivio


Hahahaha samo ti vjeruj kompijutercicu, kad vozis niz brdo u sto manjoj brzini pisat ce ti 0 samo u slucaju da vozis neki hibrid, ili automobil koji dok se krece niz brdo prekida dovod goriva u klipove i koristi samo zrak kao pogonsko gorivo, tj. motor radi a nista ne sagorijeva, ili ti ga vrsi kocenje kompresijom zraka u klipovima, a bar 90% automobila i BiH takav motor nema.

E sad skolski receno, automobil najmanje trosi kad je na najmanjem broju obrtaja, tj. kad je u leru, dok svaka promjena broja obrtaja dovodi do promjene potrosnje goriva na gore, znaci trosi vise, vise obrtaja vise goriva se ubrizgava u klipove. ;-)

vuk_samotnjak
Posts: 113
Joined: 23/06/2011 23:50

#37 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by vuk_samotnjak » 23/07/2012 23:33

vnm wrote:
vuk_samotnjak wrote:Otkad to da motor manje trosi kad je u brzini, nego kad stoji u leru? Ko mi to dokaze ima Nobelovu nagradu za nauku. Jel automobil manje trosi kad je u leru na 800 - 1000 ob/min ili kad je u brzini na 1500+ ob/min? Gdje vam je tu imalo logike?!
zato jer se za odrzavanje rada motora u leru ubrizgava odredjena kolicina goriva iako je regulacioni organ (papucica gasa) na 0% (odnosno ne diras papucicu), inace bi se motor ugasio.
medjutim ukoliko ides nizbrdo sa vozilom ubacenim u brzinu a papucica je u polozaju 0%, ubrizgavanje goriva za odrzavanje rada nije potrebno.

danas to sve regulise elektronika.
to je uredu al nemamo svi 50k+ KM za automobile koji mogu raditi bez dovoda goriva :skoljka:

azdralovic
Posts: 3015
Joined: 29/05/2010 21:46

#38 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by azdralovic » 23/07/2012 23:46

vuk_samotnjak wrote:
vnm wrote:
vuk_samotnjak wrote:Otkad to da motor manje trosi kad je u brzini, nego kad stoji u leru? Ko mi to dokaze ima Nobelovu nagradu za nauku. Jel automobil manje trosi kad je u leru na 800 - 1000 ob/min ili kad je u brzini na 1500+ ob/min? Gdje vam je tu imalo logike?!
zato jer se za odrzavanje rada motora u leru ubrizgava odredjena kolicina goriva iako je regulacioni organ (papucica gasa) na 0% (odnosno ne diras papucicu), inace bi se motor ugasio.
medjutim ukoliko ides nizbrdo sa vozilom ubacenim u brzinu a papucica je u polozaju 0%, ubrizgavanje goriva za odrzavanje rada nije potrebno.

danas to sve regulise elektronika.
to je uredu al nemamo svi 50k+ KM za automobile koji mogu raditi bez dovoda goriva :skoljka:
Imas klarksona 800milja na jednom rezervoaru, covjek objasnio sve finese oko potrosnje izmedju ostalog i kocenje motorom... Potrazi na youtube...

I koliko znam golf 4 ne kosta 50 hiljada pa ipak funkcionise i sa njim... Ako ti je puno golf brate sjedi u taxi pa zamoli taksistu da ti pokaze na kocenju na semaforu potrosnju...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#39 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 23/07/2012 23:52

vuk_samotnjak wrote: to je uredu al nemamo svi 50k+ KM za automobile koji mogu raditi bez dovoda goriva :skoljka:
ovo sto ti je napisano vrijedi i za golfa 2 i za stojadina i sve prije njega...
Last edited by quarterback on 23/07/2012 23:53, edited 1 time in total.

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#40 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 23/07/2012 23:53

vuk_samotnjak wrote: Hahahaha samo ti vjeruj kompijutercicu, kad vozis niz brdo u sto manjoj brzini pisat ce ti 0 samo u slucaju da vozis neki hibrid, ili automobil koji dok se krece niz brdo prekida dovod goriva u klipove i koristi samo zrak kao pogonsko gorivo, tj. motor radi a nista ne sagorijeva, ili ti ga vrsi kocenje kompresijom zraka u klipovima, a bar 90% automobila i BiH takav motor nema.

E sad skolski receno, automobil najmanje trosi kad je na najmanjem broju obrtaja, tj. kad je u leru, dok svaka promjena broja obrtaja dovodi do promjene potrosnje goriva na gore, znaci trosi vise, vise obrtaja vise goriva se ubrizgava u klipove. ;-)
hajde iskreno mi reci koliko imas godina i vozackog iskustva

vnm
Posts: 1441
Joined: 08/07/2008 01:28

#41 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by vnm » 23/07/2012 23:55

nemoj se provaliti negdje za tih 50k+ KM. taj sistem se ugradjivao u benzince vec od prvih sistema elektricno upravljanog ubrizgavanja, a takvih ces naci i u golfu dvici. sto se tice dizela ces ga naci i u vozilima iz perioda drugog svjetskog rata. inace na njemackom se zove "Schubabschaltung".
vuk_samotnjak wrote:E sad skolski receno, automobil najmanje trosi kad je na najmanjem broju obrtaja, tj. kad je u leru, dok svaka promjena broja obrtaja dovodi do promjene potrosnje goriva na gore, znaci trosi vise, vise obrtaja vise goriva se ubrizgava u klipove. ;-)
sve to stoji, ali gdje ti je u toj prici regulacioni organ? ti papucom gasa regulises koliko se goriva ubrizgava, a to ti opet zavisi od vanjskog opterecenja.
zamisli ides uzbrdo trecom na 2000 o/min ali da bi savladao otpore moras stisnuti gas do daske. a zamisli na istoj uzbrdici prebacis u drugu, podignes broj obrtaja motora na 3000 o/min ali papucu ne moras vise toliko stisnuti. ne bih sad da idem u detalje jer vec ovo prvo nije vezano za automatske mjenjace a kamoli ovo.

quarterback
Posts: 10832
Joined: 23/04/2012 22:19
Location: Marita

#42 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by quarterback » 24/07/2012 00:09

nadam se da je otisao da pita tatu o kocenju motorom pa se zato ne javlja...

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#43 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by emko1234 » 24/07/2012 00:49

ifas wrote:
emko1234 wrote:
530i wrote:Ručnu kočnicu treba koristiti. Ne korištenje iste može prouzrokovati otkazivanje (potpuno ili djelomično) iste...osim zimi kada se vozi po mokrome, a temperatura ispod nule. Moj otac je nekorištenjem ručne uništio nosače motora i mjenjača, sajlu ručne i zadnje kočione cilindre...sve bi to bilo ok da se ručna koristila, a ne da je povlači samo čovjek na tehničkom pregledu.
na kojem autu? na trabantu?
daj bolan ne pricaj gluposti. rucnu treba koristit kad za to ima potrebe. dakle kad postoji mogucnost da ce auto u brzini krenut naprijed il nazad zbog nagiba na koje se nalazi i u slicnim situacijama.
za koji klinac ce mi rucna ako auto stoji na ravnom?
i kako rucnom mozes unistit sve ovo sto si ti nabrojao?
ispada rucna zajebanija od bombe.

Koji si ti neartikulisani slon nista sto covjek je rekao nije iskljuceno nebitno koje je auto.
Ja nisam koristio rucnu u astri jer mi je stojala 6-7 mjeseci u garazi kad sam je napokon potegao cilindri su zakovali ...
Da se auto treba izbacit u ler potegnut rucna, pa onda opet vratit u brzinu treba ... jer ostavljas motor u stanju neke X "napetosti" na nosace motora ako ne uradis tako ... i automatski mjenjaci su cist primjer toga ko god ima zna da ako ima imalo nekog nagiba trunka a ti ostavio u P a nisi ga prethodno rasteretio N-om i rucnom kocnicom ... **bada ga je opet usaltat u D tj izvadit iz P
hahahahahahahhahahahahahahahahahaahahhaha
kakav si ti konstruktor. cilindri su ti bas zakovali zato sto nisi koristi rucnu. :lol: :lol: :lol:
ostavljas motor u stanju x napetosti?
hahahahahahahahhahahahahahahahahaha
pa sto mi onda pise da kad parkiram svoje auto s automatik mjenjacem ostavljam auto u P modu a ne u N modu s dignutom rucnom?
joj svakakvih pacijenata na ovom forumu, jel ti to u sveCkoj tako reko tvoj majstor hamo, sto ti auto u garazi sredjuje a inace je bio najbolji majstoru u kozarcu prije rata??? :lol: :lol: :lol: :lol:

preludezalude
Posts: 4009
Joined: 07/03/2012 00:09

#44 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by preludezalude » 24/07/2012 02:09

Ta "rucna" kocnica se bas iz nekog razloga i zove PARKING KOCNICA.

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#45 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by respo » 24/07/2012 03:05

emko1234 wrote:
530i wrote:Ručnu kočnicu treba koristiti. Ne korištenje iste može prouzrokovati otkazivanje (potpuno ili djelomično) iste...osim zimi kada se vozi po mokrome, a temperatura ispod nule. Moj otac je nekorištenjem ručne uništio nosače motora i mjenjača, sajlu ručne i zadnje kočione cilindre...sve bi to bilo ok da se ručna koristila, a ne da je povlači samo čovjek na tehničkom pregledu.
na kojem autu? na trabantu?
daj bolan ne pricaj gluposti. rucnu treba koristit kad za to ima potrebe. dakle kad postoji mogucnost da ce auto u brzini krenut naprijed il nazad zbog nagiba na koje se nalazi i u slicnim situacijama.
za koji klinac ce mi rucna ako auto stoji na ravnom?
i kako rucnom mozes unistit sve ovo sto si ti nabrojao?
ispada rucna zajebanija od bombe.
emko samo se kod nas to zove rucna kocnica svuda je to parking kocnica
ne parking u nagibu kocnica nego parking kocnica bez obzira na nagib

ps. cak je u nekim zemljama zakonski obavezno je koristiti
Last edited by respo on 24/07/2012 08:59, edited 1 time in total.

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#46 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by respo » 24/07/2012 08:58

vuk_samotnjak wrote:
quarterback wrote:molim te nemoj da pricamo o ovome, kao da me pitas zasto je zemlja okrugla

idemo dalje, zaboravi da smo o ovome pricali, ako ti nekad neko dokaze da automobil koji koci motorom nizbrdo ne trosi gorivo ili ako kupis auto sa board computerom pa sam to skontas samo se sjeti mene i sve ok

zivio


Hahahaha samo ti vjeruj kompijutercicu, kad vozis niz brdo u sto manjoj brzini pisat ce ti 0 samo u slucaju da vozis neki hibrid, ili automobil koji dok se krece niz brdo prekida dovod goriva u klipove i koristi samo zrak kao pogonsko gorivo, tj. motor radi a nista ne sagorijeva, ili ti ga vrsi kocenje kompresijom zraka u klipovima, a bar 90% automobila i BiH takav motor nema.

E sad skolski receno, automobil najmanje trosi kad je na najmanjem broju obrtaja, tj. kad je u leru, dok svaka promjena broja obrtaja dovodi do promjene potrosnje goriva na gore, znaci trosi vise, vise obrtaja vise goriva se ubrizgava u klipove. ;-)
vuce koliko obrto mjer pokazuje kad je u leru a koliko kad kreces u prvoj brzini tj kad si pritisnuo kvacilo?

Mlad i Nevin
Posts: 1956
Joined: 07/11/2010 16:05

#47 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by Mlad i Nevin » 24/07/2012 11:16

vuk_samotnjak wrote:
quarterback wrote:molim te nemoj da pricamo o ovome, kao da me pitas zasto je zemlja okrugla

idemo dalje, zaboravi da smo o ovome pricali, ako ti nekad neko dokaze da automobil koji koci motorom nizbrdo ne trosi gorivo ili ako kupis auto sa board computerom pa sam to skontas samo se sjeti mene i sve ok

zivio


Hahahaha samo ti vjeruj kompijutercicu, kad vozis niz brdo u sto manjoj brzini pisat ce ti 0 samo u slucaju da vozis neki hibrid, ili automobil koji dok se krece niz brdo prekida dovod goriva u klipove i koristi samo zrak kao pogonsko gorivo, tj. motor radi a nista ne sagorijeva, ili ti ga vrsi kocenje kompresijom zraka u klipovima, a bar 90% automobila i BiH takav motor nema. Da si iole upućeniji, znao bi da potrošnju ne uslovljavaju obrtaji, već količina sile pritiska na papučicu gasa.

E sad skolski receno, automobil najmanje trosi kad je na najmanjem broju obrtaja, tj. kad je u leru, dok svaka promjena broja obrtaja dovodi do promjene potrosnje goriva na gore, znaci trosi vise, vise obrtaja vise goriva se ubrizgava u klipove. ;-)

Jarane hajd majke ti baci vozačku dozvolu, nemaš ti pojma o vožnji a kamoli o načinu rada motora i potrošnji goriva...po tvojoj glupoj logici ako ideš uz brdo trećom na 2 000 obrtaja trošiš manje nego da ideš drugom na 2 500. Ako još uvijek vjeruješ u to, uzmi bicikl pa kreni uzbrdo prvom ili drugom a zatim kreni petom pa ćeš vidjeti sam.

hostapler
Posts: 1135
Joined: 28/02/2012 18:47
Location: Selo Mravići pokraj Matuzica

#48 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by hostapler » 24/07/2012 13:23

emko1234 wrote:
ifas wrote:
emko1234 wrote: na kojem autu? na trabantu?
daj bolan ne pricaj gluposti. rucnu treba koristit kad za to ima potrebe. dakle kad postoji mogucnost da ce auto u brzini krenut naprijed il nazad zbog nagiba na koje se nalazi i u slicnim situacijama.
za koji klinac ce mi rucna ako auto stoji na ravnom?
i kako rucnom mozes unistit sve ovo sto si ti nabrojao?
ispada rucna zajebanija od bombe.

Koji si ti neartikulisani slon nista sto covjek je rekao nije iskljuceno nebitno koje je auto.
Ja nisam koristio rucnu u astri jer mi je stojala 6-7 mjeseci u garazi kad sam je napokon potegao cilindri su zakovali ...
Da se auto treba izbacit u ler potegnut rucna, pa onda opet vratit u brzinu treba ... jer ostavljas motor u stanju neke X "napetosti" na nosace motora ako ne uradis tako ... i automatski mjenjaci su cist primjer toga ko god ima zna da ako ima imalo nekog nagiba trunka a ti ostavio u P a nisi ga prethodno rasteretio N-om i rucnom kocnicom ... **bada ga je opet usaltat u D tj izvadit iz P
hahahahahahahhahahahahahahahahahaahahhaha
kakav si ti konstruktor. cilindri su ti bas zakovali zato sto nisi koristi rucnu. :lol: :lol: :lol:
ostavljas motor u stanju x napetosti?
hahahahahahahahhahahahahahahahahaha
pa sto mi onda pise da kad parkiram svoje auto s automatik mjenjacem ostavljam auto u P modu a ne u N modu s dignutom rucnom?
joj svakakvih pacijenata na ovom forumu, jel ti to u sveCkoj tako reko tvoj majstor hamo, sto ti auto u garazi sredjuje a inace je bio najbolji majstoru u kozarcu prije rata??? :lol: :lol: :lol: :lol:
Covjek nije ni rekao da ga ostavis u N sa rucnom nego da prvo rasteretis mjenjac sa N pa dignes rucnu pa tek onda u P. Citaj emko,citaj.
Mislim da su ovdje u pravu oni koji kazu da automatski mjenjac (slazem se i za rucni) treba ostaviti na bilo kakvom brdu sa prethodno podignutom rucnom ili parking kocnicom. Za ravan teren to vec nije potrebno.

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#49 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by emko1234 » 24/07/2012 16:19

upalim auto, ako je na ravnom, pritisnem kocnicu i povucem rucicu mjenjaca iz p u d i dam gas i vozim.
zaustavim se na ravnom, drzim kocnicu, gurnem mjenjac iz d u p odmah. i ugasim auto. vozio sam more automatika, znam ljude koje voze automatike, i sad vozim automatika i nikad nikakav problem nisam imao s tim nacinom primjene mjenjaca.
dakle filozofije. imas brdo, palis rucnu, nebitno koje auto. na ravnom apsolutno nema potrebe. kad parkiras ostavljas u p, kad stoje u mjestu u koloni il slicno, da ne jebes mjenjac drzis ga u N.

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#50 Re: Automatski mjenjač - savjeti

Post by respo » 24/07/2012 16:49

potrebno je za bilo koji teren podici rucnu tj parking kocnicu bilo da se radi o automatskom ili manuelnom mjenjacu nebitan je mjenjac u ovoj prici oko rucne

Post Reply