opel vectra. da ili ne?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

emanuel_30
Posts: 60
Joined: 29/04/2004 09:15

#26

Post by emanuel_30 » 21/01/2005 11:57

Nemam živaca više se raspravljati oko gluposti (opelu) :D :D :D
ako još neko slučajno voli opela neka mu je sa srećom, ja i dalje ostajem
na golfu :-D kao i pola vozača u BiH. Polovica automobila u našoj jadnoj državi su VW i sad mi neki dječaci pričaju šta je bolje :-) Lijepo je imati svoje mišljenje o nečemu ali većina je uvjek u pravu, a u ovom slučaju to su vozači VW :D :D :D


KRAJ RASPRAVE S MOJE STRANE


JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#27

Post by JD » 21/01/2005 15:18

emanuel_30 wrote:Polovica automobila u našoj jadnoj državi su VW i sad mi neki dječaci pričaju šta je bolje :-) Lijepo je imati svoje mišljenje o nečemu ali većina je uvjek u pravu, a u ovom slučaju to su vozači VW :D :D :D
Haha pa dobro je nineac rekao ti fakat pojma nemas o cemu pricas.

Cuj mu logike molim te, ako je pola auta u BiH VW onda mora da znaci da je to najbolje auto. I sta sad ako ovdje ima vise VW-a od Audija, Audi ne valja jel? Haha kako si samo "pametan" to je za ne povjerovati.
Ti mislis ako ima 100.000 Golfova dvica i 100 Audi A8, da je Golf II bolje auto. Ma svaka ti cast sviju si nas prosvijetlio, jebiga zivjeli smo u zabludi hahahaha.

blue033
Posts: 531
Joined: 10/01/2005 15:47
Location: Sarajevo

#28

Post by blue033 » 21/01/2005 15:23

JD wrote:
emanuel_30 wrote:Polovica automobila u našoj jadnoj državi su VW i sad mi neki dječaci pričaju šta je bolje :-) Lijepo je imati svoje mišljenje o nečemu ali većina je uvjek u pravu, a u ovom slučaju to su vozači VW :D :D :D
Haha pa dobro je nineac rekao ti fakat pojma nemas o cemu pricas.

Cuj mu logike molim te, ako je pola auta u BiH VW onda mora da znaci da je to najbolje auto. I sta sad ako ovdje ima vise VW-a od Audija, Audi ne valja jel? Haha kako si samo "pametan" to je za ne povjerovati.
Ti mislis ako ima 100.000 Golfova dvica i 100 Audi A8, da je Golf II bolje auto. Ma svaka ti cast sviju si nas prosvijetlio, jebiga zivjeli smo u zabludi hahahaha.

Zar si ga to shvatio ozbiljno????
Nekog ko tvrdi da je golf najbolje auto, ne treba uopste shvacati ozbiljno ni na forumu, a bogami ni na putu:)

User avatar
Bobi
Forum administrator
Posts: 18104
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Contact:

#29

Post by Bobi » 21/01/2005 15:39

Lik ima oko 11000 KM i zheli da kupi neko auto koji sa cijenom spada u taj rang.Ne vidim kako je tu uletio golf2... :-) ...za te pare mozhe tri dobra golf2 dizela uzeti.
Opel vektra 2.0 16 v...sachekaj malo s tom odlukom.Za taj novac mozhes uzeti auto sa dizel motorom...svi znamo prednosti dizela nad benzincem(kasnija prodaja,potroshnja goriva,...)Provozaj malo ostale modele u toj cjenovnoj klasi(astra, focus,mondeo,peugeot 406,neke japanske model), raspitaj se o servisnoj sluzhbi izabranog modela,nabavka rezervnih dijelova...sretno.

blue033
Posts: 531
Joined: 10/01/2005 15:47
Location: Sarajevo

#30

Post by blue033 » 21/01/2005 15:47

Lika bas zanima ta Vectra 2.0. 16v, kao i mene uostalom. A golf mora uletiti svuda, u ovoj drzavi se ne moze zivjeti bez golfa:(((

Kakav dizel???

Bilo bi lijepo ako neko ima jos dodati o ovom vozilu da napise sta pametno, takodje ako neko ima iskustvo sa istim vozilom ali motor 2.5 V6 da napiše nešto konkretno.

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#31

Post by JD » 21/01/2005 16:17

Ma Vectra je odlicna za pare koliko je platis. Ja sam se puno puta vozio u 1.6 16v modelu i auto je stvarno super, ne znam stvarno da ima ijednu veliku manu.

A sto je jos onako fino znati, Vectra ima potencijala za tuning, jel kad se malo sredi izvana izgleda fantasticno, evo npr kao ova:

Image
Image

audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#32

Post by audi_s2 » 21/01/2005 17:17

e taj 2,5 nije los al po meni njegov problem je automatik je (i to uzas od automatike)

bobi kakav dizel u nama je benzin u krvi ne dizel 8-) ma salim se. sto se mene tice nikad ne bi uzeo vectru,radije bi a4

sto ne znaci da ti ne bi preporucio vectru,auto nije lose(kao svako auto ima svojih mana,al ovaj put i vise mana ima od drugih) tako moje iskustvo govori

iskreno i kad se sredi vectra kao ova plava nije mi nesto (nista izgledu ne zamjeram) al ima lijepsi auta za srediti za manje pare

al ne moze vectra protiv s2 8-) 8-) 8-) hahah (vidjet cemo) izazivan ninaeca cini mi se da on ima vectricu

wedo
Posts: 119
Joined: 21/01/2005 17:39

#33

Post by wedo » 21/01/2005 17:42

e slusaj sto se tice vectre, ja jednu posjedujem vec nekoliko godina i jedino sto mogu zamjeriti tome autu je da je limarija slaba ako ne pazis. moj trosi 95 i to trosi 7.5 - 8 maximun kada bas sporo vozis. ne znam sta bih ti mogao reci sto ostali nisu rekli. pouzdan je, jak je, .... ne znam

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#34

Post by JD » 21/01/2005 18:08

audi_s2 wrote: iskreno i kad se sredi vectra kao ova plava nije mi nesto (nista izgledu ne zamjeram) al ima lijepsi auta za srediti za manje pare
Pa dobro ne mozes je sad porediti sa BMW tricom iz 99 godine.

Ova Vectra i prva generacija A4 su super za tuning. Mogu se naci relativno povoljno polovni i onda jos koju milju ulozis u tuning i imas super auto.

audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#35

Post by audi_s2 » 21/01/2005 19:09

pa nisam ni poredio s tricom al znam na sto si mislio. meni je fakat iako audi vozim bmw #1 pogotovo m modeli.

a tu si u pravu kod dijelova al to nije meni u stosu znas jer auto ti nikad nec unikat biti i nemas kako mi bosanci kazemo "svoj cejf"

da ne znas ti kakvu prodavnicu gdje ima kupiti body kit za audije (80/90/4000)

unaprjed zahvalan

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#36

Post by JD » 21/01/2005 19:17

audi_s2 wrote: da ne znas ti kakvu prodavnicu gdje ima kupiti body kit za audije (80/90/4000)

unaprjed zahvalan
Ne znam stvarno i sumnjam da to ima u BiH uopste, tj. sumnjam da kod nas postoji ijedna firma koja je ovlasteni zastupnik nekih proizvodjaca za body kit-ove i ostalo, kao sto to npr u Hrvatskoj ima.

audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#37

Post by audi_s2 » 21/01/2005 22:30

pa daj mi tu hrvatskoj ako znas,al samo mi daj web stranicu ako je imaju

a reci mi kako sa autoakustikom stojis jel ima zastupnika kakvih

audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#38

Post by audi_s2 » 21/01/2005 22:31

pa daj mi tu hrvatskoj ako znas,al samo mi daj web stranicu ako je imaju

a reci mi kako sa autoakustikom stojis jel ima zastupnika kakvih

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#39

Post by nineac » 22/01/2005 00:02

Evo koga interesuju podaci za Vectru B 2.0 16V
MOTOR:
1998 ccm, promjer x hod klipa: 86x86 mm, dvije bregaste osovine, 16 ventila, hidraulični samoštelijući podizači.
136 ks pri 5.600 o/min, 188 nm pri 3.200 o/min
Ubrzanje 0-100 km/h 9.8 sec,
0-200 km/h 37 sec (Passat 1.8 T sa 150 ks, 36 sec)
Krajnja brzina: 215 km/h
Put kočenja: 100-0 km/h: 37.5 m
Prosječna potrošnja: Tvornica: 7.9 ltr, praksa: 8-8.5
Težina: minimalno 1365 kg, CDX verzija 1430 kg
Kočnice: naprijed samovenitilirajući diskovi 288 x 25 mm, nazad: 275 x 12mm (ATE).
Dimenzije guma: 195/65 R15 ili 205/60 R15
Ovjes:
Naprijed: McPherson, dvostruka poprečna ramena, stabilizator, teleskopski amortizeri!
Nazad: Multilink ovjes.

ovo su podaci na papiru. U praksi motor se izuzetno dobro nosi sa težinom, međutim pošto je to proizvod Coswortha, traži visoke obrtaje, tako da mu elastičnost nije baš prednost. Inače, poludi iznad 4.500 obrtaja. Na taj motor SAAB stavlja turbinu, te ima verzija i sa 250 ks, te to dovoljno govori koje su mehaničke rezerve tog motora. Inače, vodena pumpa na turbo motoru i običnom sa 136 ks je potpuno ista, te on može uz pravilno održavanje preći sigurno 500.000 km!
Mana njegove konstrukcije je što traži lakotečivo ulje, iako opel navodi da može čak i 20W50 gradacija, ali najbolja mjera je 10W40!
Potrošnju na otvorenom možeš spustiti i na 6.5 litara ako voziš 90 u petoj cjelo vrijeme, inače potrošnja se diže i do 15 litara, ako mu dušu vadiš!
Ja sam ove godine uspio do šibenika iz zenice potrošiti prosječno 13.5 litara, ali na auto putu nisam niti jednom spustio ispod 190 km/h.
Sljedeće brzine ostvaroje po prenosima:
1. brzina: 60 km/h, druga 100 km/h, treća 155 km/h, četvrta 200 km/h, peta 225 km/h (po brzinomjeru)!
Kočnice su izuzetno osjetljive, te se u modelima do jula 1999 teže doziraju, ali grizu ko lude!
Unutrašnjost je jeftinija od pasatove, te kada upališ grijanje nešto vazda počne cvrčat, ali se smiri brzo! Inače plastika je kvalitetna na vrhu konzole, te mekana. Na središnjem djelu je kao od kanistera!
Mjenjač je po hladnom jutru noćna mora dok se ne ugrije. Inače, kod brze izmjene zapinje!
Lim je pocinčan, te ako auto nije udareno nema teorije da hrđa probije.
Djelovi su smješno jeftini, te filter ulja košta 4km, zraka oko 10km, svječica je zbog neobične konstrukcije 9 km u opelovom servisu na grbavici (kod elektroprivrede). Zadnji amortizeri su oko 70km, prednji oko 100, diskovi su oko 120 po komadu (lucas, ali su vrlo izdržljivi, te je pitanje kada ćeš to mjenjati, je još nisam). Zbog veličine kočnica i pločice dugo traju, i koštaju oko 60 km (lucas,ATE).
Auto izuzetno dobro leži, ali je malo tvrd, dok još nisam čuo da je neko se žalio na trap. trap je od čelika, te je dosta djelova sa dosta teže omege, što znači da su predimenzionirani, te će dugo trajati!
Inače, to auto s enemože pohvaliti sa nekom prostranošću, posebno nazad!
Tvornički zvučnici su vrhunske kvalitete, te su dosta kvalitetniji od pasatovih.
Inače, tih vectri je sve više na cestama, što dovoljno govori da su kvalitetne.
Najveća mana joj je zupčasti remen, koji se mora mjenjati svakih 60.000 km sa španerima.
Izmjena remena u servisu je oko 200 km, a remen u prodavnici košta oko 40 km, a španeri oko 50 km!
Ako ima još pitanja, pucaj te!
Emanuel_30, kada položiš vozački, i izmjeniš bar 5-6 različitih auta, javi se!

nineac
Posts: 3613
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#40

Post by nineac » 22/01/2005 00:07

Joj ja tebe, porediš S2 sa vectrom.
A šta misliš o omegi lotus (377 ks biturbo) Pošto je i S2 sa porscheovom turbinom?

dugi
Posts: 475
Joined: 05/09/2004 15:06

#41

Post by dugi » 22/01/2005 11:17

emanuel_30 wrote:Nemam živaca više se raspravljati oko gluposti (opelu) :D :D :D
ako još neko slučajno voli opela neka mu je sa srećom, ja i dalje ostajem
na golfu :-D kao i pola vozača u BiH. Polovica automobila u našoj jadnoj državi su VW i sad mi neki dječaci pričaju šta je bolje :-) Lijepo je imati svoje mišljenje o nečemu ali većina je uvjek u pravu, a u ovom slučaju to su vozači VW :D :D :D


KRAJ RASPRAVE S MOJE STRANE
Priroda se bas poigrala sa tobom, i to okrutno :roll:

Vjeruj da ima ljudi koji imaju i koriste svoj mozak i rade ono sta hoce i misle, a ne rade ono sta radi masa.
I jedna preporuka za tebe. Ne idi u USA ili zemlje gdje ima puno "gay-eva" i gdje je u modi biti "gay" ili sto bi mi rekli "peskir", sa tim razmisljanjem i prilagodjavenjem masi mogu misliti sta bi bilo sa tobom 8-)
Bojim se da ti se ne poveca dioptrija :shock:

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#42

Post by JD » 22/01/2005 13:59

audi_s2 wrote:pa daj mi tu hrvatskoj ako znas,al samo mi daj web stranicu ako je imaju

a reci mi kako sa autoakustikom stojis jel ima zastupnika kakvih
Te firme u Hrvatskoj za koje ja znam su Gabrek i Juris. Ne znam za stranice vjerovatno su http://www.gabrek.hr i http://www.juris.hr provjer na Googleu.

A sto se tice muzike toga ima kod nas, zavisi sta trazis. Imas Kenwood predstavnistvo na Ciglanama blizu kosog lifta, kad ides prema dole pa prodjes ispod onog pjesackog mosta u zgradi sa lijeve strane.

Za Pioneer imas Grizelja on ti je dole na stupu.

Ako te jos nesto zanima oko muzike pitaj znam ti ja dosta oko toga.

audi_s2
Posts: 73
Joined: 04/01/2005 00:25
Location: Bosanska Krupa
Contact:

#43

Post by audi_s2 » 23/01/2005 16:59

buraz stos je u tome sto ja nisam iz sarajeva znass

planiram doc u sarajevu al trebaju mi web stranice da vidim ponudu znas

JD
Posts: 1558
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#44

Post by JD » 23/01/2005 22:22

audi_s2 wrote:buraz stos je u tome sto ja nisam iz sarajeva znass

planiram doc u sarajevu al trebaju mi web stranice da vidim ponudu znas
Eh zao mi je nemaju stranice ni za jednu od ovih firmi.

Najbolje da mi javis kada budes dolazio pa ti ja mogu pokazati gdje je to.

blue033
Posts: 531
Joined: 10/01/2005 15:47
Location: Sarajevo

#45

Post by blue033 » 24/01/2005 11:41

nineac wrote:Evo koga interesuju podaci za Vectru B 2.0 16V
MOTOR:
1998 ccm, promjer x hod klipa: 86x86 mm, dvije bregaste osovine, 16 ventila, hidraulični samoštelijući podizači.
136 ks pri 5.600 o/min, 188 nm pri 3.200 o/min
Ubrzanje 0-100 km/h 9.8 sec,
0-200 km/h 37 sec (Passat 1.8 T sa 150 ks, 36 sec)
Krajnja brzina: 215 km/h
Put kočenja: 100-0 km/h: 37.5 m
Prosječna potrošnja: Tvornica: 7.9 ltr, praksa: 8-8.5
Težina: minimalno 1365 kg, CDX verzija 1430 kg
Kočnice: naprijed samovenitilirajući diskovi 288 x 25 mm, nazad: 275 x 12mm (ATE).
Dimenzije guma: 195/65 R15 ili 205/60 R15
Ovjes:
Naprijed: McPherson, dvostruka poprečna ramena, stabilizator, teleskopski amortizeri!
Nazad: Multilink ovjes.

ovo su podaci na papiru. U praksi motor se izuzetno dobro nosi sa težinom, međutim pošto je to proizvod Coswortha, traži visoke obrtaje, tako da mu elastičnost nije baš prednost. Inače, poludi iznad 4.500 obrtaja. Na taj motor SAAB stavlja turbinu, te ima verzija i sa 250 ks, te to dovoljno govori koje su mehaničke rezerve tog motora. Inače, vodena pumpa na turbo motoru i običnom sa 136 ks je potpuno ista, te on može uz pravilno održavanje preći sigurno 500.000 km!
Mana njegove konstrukcije je što traži lakotečivo ulje, iako opel navodi da može čak i 20W50 gradacija, ali najbolja mjera je 10W40!
Potrošnju na otvorenom možeš spustiti i na 6.5 litara ako voziš 90 u petoj cjelo vrijeme, inače potrošnja se diže i do 15 litara, ako mu dušu vadiš!
Ja sam ove godine uspio do šibenika iz zenice potrošiti prosječno 13.5 litara, ali na auto putu nisam niti jednom spustio ispod 190 km/h.
Sljedeće brzine ostvaroje po prenosima:
1. brzina: 60 km/h, druga 100 km/h, treća 155 km/h, četvrta 200 km/h, peta 225 km/h (po brzinomjeru)!
Kočnice su izuzetno osjetljive, te se u modelima do jula 1999 teže doziraju, ali grizu ko lude!
Unutrašnjost je jeftinija od pasatove, te kada upališ grijanje nešto vazda počne cvrčat, ali se smiri brzo! Inače plastika je kvalitetna na vrhu konzole, te mekana. Na središnjem djelu je kao od kanistera!
Mjenjač je po hladnom jutru noćna mora dok se ne ugrije. Inače, kod brze izmjene zapinje!
Lim je pocinčan, te ako auto nije udareno nema teorije da hrđa probije.
Djelovi su smješno jeftini, te filter ulja košta 4km, zraka oko 10km, svječica je zbog neobične konstrukcije 9 km u opelovom servisu na grbavici (kod elektroprivrede). Zadnji amortizeri su oko 70km, prednji oko 100, diskovi su oko 120 po komadu (lucas, ali su vrlo izdržljivi, te je pitanje kada ćeš to mjenjati, je još nisam). Zbog veličine kočnica i pločice dugo traju, i koštaju oko 60 km (lucas,ATE).
Auto izuzetno dobro leži, ali je malo tvrd, dok još nisam čuo da je neko se žalio na trap. trap je od čelika, te je dosta djelova sa dosta teže omege, što znači da su predimenzionirani, te će dugo trajati!
Inače, to auto s enemože pohvaliti sa nekom prostranošću, posebno nazad!
Tvornički zvučnici su vrhunske kvalitete, te su dosta kvalitetniji od pasatovih.
Inače, tih vectri je sve više na cestama, što dovoljno govori da su kvalitetne.
Najveća mana joj je zupčasti remen, koji se mora mjenjati svakih 60.000 km sa španerima.
Izmjena remena u servisu je oko 200 km, a remen u prodavnici košta oko 40 km, a španeri oko 50 km!
Ako ima još pitanja, pucaj te!
Emanuel_30, kada položiš vozački, i izmjeniš bar 5-6 različitih auta, javi se!
Nineac hvala ti puno na podacima, ja sam se odlucio za taj auto, samo je pitanje hocu li ga dovesti iz vana ili cu ga kupiti u BiH.

nedostizan
Posts: 33
Joined: 19/01/2005 08:52
Location: a, u P.M-noj

#46

Post by nedostizan » 24/01/2005 12:37

hvala na savjetima i pomoci. vectra je narucena i stize za par dana iz holandije.

|N
Posts: 26
Joined: 03/09/2004 07:16

#47 Re: opel vectra. da ili ne?

Post by |N » 24/01/2005 12:53

nedostizan wrote:Zanima me iskustvo vezano za vectru. Mislio sam kupiti "98 godiste, sa klimom. Cijena od 12.000km do 15.000 km. Da li vrijedi toga novca?
Prika moj ta Opel Vectra B sa klimom 1998 nevrijedi nikada u zivotu toliko. Cijene te vectre u recimo u CH Svicarskoj krecu se oko 4,500.- Franka to ti je oko 5300 KM i kad plati si carinu i porez usparat ces oko 2000 do 3000 tisuce KM. Neigraj se

|N
Posts: 26
Joined: 03/09/2004 07:16

#48

Post by |N » 24/01/2005 12:54

nedostizan wrote:hvala na savjetima i pomoci. vectra je narucena i stize za par dana iz holandije.
Sta uradiiii majko moja :(

Larci
Posts: 231
Joined: 15/09/2004 16:24

#49 Re: opel vectra. da ili ne?

Post by Larci » 24/01/2005 12:57

nedostizan wrote:Zanima me iskustvo vezano za vectru. Mislio sam kupiti "98 godiste, sa klimom. Cijena od 12.000km do 15.000 km. Da li vrijedi toga novca?
ja imam Vectru 96'1,6 benzinac... Vozim je vec 5 godina...i sta da ti kazem....radi li radi...NIKAD nista na njoj nije bilo...ulje, remen, sijalice i ostale potrosne sitnice sam mjenjao...a ostalo NISTA...zato ti je mod odgovor jedno veliko DA!!!!

Ma auto je strava....udobno, familijarno...imas dosta opreme...a ako hoces sport onda uzmi 1,8! i to ti je to!!!

imigrant
Posts: 430
Joined: 22/04/2004 17:22

#50

Post by imigrant » 24/01/2005 13:04

nineac wrote:Evo koga interesuju podaci za Vectru B 2.0 16V
MOTOR:
1998 ccm, promjer x hod klipa: 86x86 mm, dvije bregaste osovine, 16 ventila, hidraulični samoštelijući podizači.
136 ks pri 5.600 o/min, 188 nm pri 3.200 o/min
Ubrzanje 0-100 km/h 9.8 sec,
0-200 km/h 37 sec (Passat 1.8 T sa 150 ks, 36 sec)
Krajnja brzina: 215 km/h
Put kočenja: 100-0 km/h: 37.5 m
Prosječna potrošnja: Tvornica: 7.9 ltr, praksa: 8-8.5
Težina: minimalno 1365 kg, CDX verzija 1430 kg
Kočnice: naprijed samovenitilirajući diskovi 288 x 25 mm, nazad: 275 x 12mm (ATE).
Dimenzije guma: 195/65 R15 ili 205/60 R15
Ovjes:
Naprijed: McPherson, dvostruka poprečna ramena, stabilizator, teleskopski amortizeri!
Nazad: Multilink ovjes.

ovo su podaci na papiru. U praksi motor se izuzetno dobro nosi sa težinom, međutim pošto je to proizvod Coswortha, traži visoke obrtaje, tako da mu elastičnost nije baš prednost. Inače, poludi iznad 4.500 obrtaja. Na taj motor SAAB stavlja turbinu, te ima verzija i sa 250 ks, te to dovoljno govori koje su mehaničke rezerve tog motora. Inače, vodena pumpa na turbo motoru i običnom sa 136 ks je potpuno ista, te on može uz pravilno održavanje preći sigurno 500.000 km!
Mana njegove konstrukcije je što traži lakotečivo ulje, iako opel navodi da može čak i 20W50 gradacija, ali najbolja mjera je 10W40!
Potrošnju na otvorenom možeš spustiti i na 6.5 litara ako voziš 90 u petoj cjelo vrijeme, inače potrošnja se diže i do 15 litara, ako mu dušu vadiš!
Ja sam ove godine uspio do šibenika iz zenice potrošiti prosječno 13.5 litara, ali na auto putu nisam niti jednom spustio ispod 190 km/h.
Sljedeće brzine ostvaroje po prenosima:
1. brzina: 60 km/h, druga 100 km/h, treća 155 km/h, četvrta 200 km/h, peta 225 km/h (po brzinomjeru)!
Kočnice su izuzetno osjetljive, te se u modelima do jula 1999 teže doziraju, ali grizu ko lude!
Unutrašnjost je jeftinija od pasatove, te kada upališ grijanje nešto vazda počne cvrčat, ali se smiri brzo! Inače plastika je kvalitetna na vrhu konzole, te mekana. Na središnjem djelu je kao od kanistera!
Mjenjač je po hladnom jutru noćna mora dok se ne ugrije. Inače, kod brze izmjene zapinje!
Lim je pocinčan, te ako auto nije udareno nema teorije da hrđa probije.
Djelovi su smješno jeftini, te filter ulja košta 4km, zraka oko 10km, svječica je zbog neobične konstrukcije 9 km u opelovom servisu na grbavici (kod elektroprivrede). Zadnji amortizeri su oko 70km, prednji oko 100, diskovi su oko 120 po komadu (lucas, ali su vrlo izdržljivi, te je pitanje kada ćeš to mjenjati, je još nisam). Zbog veličine kočnica i pločice dugo traju, i koštaju oko 60 km (lucas,ATE).
Auto izuzetno dobro leži, ali je malo tvrd, dok još nisam čuo da je neko se žalio na trap. trap je od čelika, te je dosta djelova sa dosta teže omege, što znači da su predimenzionirani, te će dugo trajati!
Inače, to auto s enemože pohvaliti sa nekom prostranošću, posebno nazad!
Tvornički zvučnici su vrhunske kvalitete, te su dosta kvalitetniji od pasatovih.
Inače, tih vectri je sve više na cestama, što dovoljno govori da su kvalitetne.
Najveća mana joj je zupčasti remen, koji se mora mjenjati svakih 60.000 km sa španerima.
Izmjena remena u servisu je oko 200 km, a remen u prodavnici košta oko 40 km, a španeri oko 50 km!
Ako ima još pitanja, pucaj te!
Emanuel_30, kada položiš vozački, i izmjeniš bar 5-6 različitih auta, javi se!
Imao sam VEctru B, samo 1.6...
ovo sto pise coek je manje vise to!
Ja sam ubio 100.000 km, i jeste, remen mi je otiso, i moro sam ga mjenjat.
Meni se cinio malo nestabilan u krivinama zbog visoke guzice, ali to je subjetkivan dojam, i ako vozis normlano, a ne divljas ko ja, sve ce biti ok

Post Reply