Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

User avatar
respo
Posts: 12675
Joined: 15/08/2009 05:26
Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-

#551 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by respo » 03/07/2012 20:02

da hvali audija ja bi mislio da je emko ovaj medonja
a posto vidim da hank se sa njim krvi ne mogu vjerovati da se slazem sa emkom :-)


LeKo
Posts: 1478
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#552 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by LeKo » 03/07/2012 20:34

Iz ličnog iskustva, a u vezi max. brzine u 2. brzini:

1. Zastava 101, 1.1, 55 ks 100 km/h
2. Golf II, 1.8, 90 ks, 100 km/h
3. Vectra B, 2.0-16v, 136 ks, 110 km/h
4. Fabia I, 1.4-16v, 101 ks, 90 km/h
5. Octavia 1.9 TDI, 90 ks, 80 km/h
6. Stilo 1.8-16v, 133 ks, 95 km/h
7. Fabia I 1.4 TDI, 75 ks, 75 km/h
8. Audi 80 b3, 1.6, 75 ks, 95 km/h
9. Lybra 1.9 JTD, 116 ks, 75 km/h

E sad, ako Medonja kaže da nije tako onda mu vjerujem, al' u panjevima.

User avatar
Qler
Posts: 20525
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#553 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by Qler » 03/07/2012 23:02

Meni samo nije jasno kako on poveza dizel i sportsko :D

:run:

preludezalude
Posts: 4009
Joined: 07/03/2012 00:09

#554 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by preludezalude » 04/07/2012 01:31

LeKo wrote:Iz ličnog iskustva, a u vezi max. brzine u 2. brzini:

1. Zastava 101, 1.1, 55 ks 100 km/h
2. Golf II, 1.8, 90 ks, 100 km/h
3. Vectra B, 2.0-16v, 136 ks, 110 km/h
4. Fabia I, 1.4-16v, 101 ks, 90 km/h
5. Octavia 1.9 TDI, 90 ks, 80 km/h
6. Stilo 1.8-16v, 133 ks, 95 km/h
7. Fabia I 1.4 TDI, 75 ks, 75 km/h
8. Audi 80 b3, 1.6, 75 ks, 95 km/h
9. Lybra 1.9 JTD, 116 ks, 75 km/h

E sad, ako Medonja kaže da nije tako onda mu vjerujem, al' u panjevima.
Nemas pojma. :lol: :lol:. Medonja (strucnjak za medjuubrzanja i preskakanja) kaze da auto mora imati minimalno 180ks da bi u drugoj moglo ici 100km/h. Pa sad ti vidi hoces li vjerovati svojim ocima ili "strucnjaku".

preludezalude
Posts: 4009
Joined: 07/03/2012 00:09

#555 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by preludezalude » 04/07/2012 01:36

Medonjaa wrote:evo nešto jači TDI PD sa 140 KS ali i teže auto

na 100tki četvrtom 2.800 obrtaja !!! :oops:

Image
Image
Da, a isto tako petom na 2200 obrtaja kako ja tvrdim svo vrijeme za tebe. A trecom na 4000 obrtaja, isto kako ja tvrdim za tebe i tvoje auto.

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#556 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by emko1234 » 04/07/2012 02:31

Medonjaa wrote:
hank wrote:@medonja kralju, lupas ko maksim po diviziji.
stavio si primjer auta koje ima pogon 4x4, koje je neki krizanac suv-i monovolumena. jedina slicnost ovog auta s tvojim je sto je dizel, sto je skoda i sto imate 6 brzina.
sve ostalo je nebo i zemlja. ovo auto nije napravljeno za brzina i ubrzanja. pogledaj mu raspon u 4. brzini. ide 178 na sat, a 5. i 6. postize krajnju brzinu s tim sto 6. ne moze vise nego mu padnu okretaju.
dakle nema veze s vezom. tvoj auto 4. ne moze ici preko 150-160, ako moze i toliko.
jel ti vidiš ovdje svoju apsurdnu glupost
neki križanac suv-a monovolumena znači NIJE sportsko auto, a sa 4. dolazi do 178
a RS je sportsko auto a ne može doći do 178. sa 4.
alo, saberi se
by the way, sve iz vw police sa istim motorom ima pripadajući mjenjač, i vjerovatno sličan ili isti dijagram mjenjača, čak bez obzira o kojem modelu i marki je riječ, da li vw, škoda, seat ili audi
hank wrote: ono sto sam ti ja govorio u svom postu a sto ti nisi razumio je da skoda fabija imala ona 130 il 650 konja, s jednim mjenjacem ce u svakoj brzini ici isto. dakle i ova sa 130 i ako je nacipujes na 650, ici ce drugom 80 na sat, s tim sto ce ova prva tu brzinu navlacit za 5-6 sekunda, a ova druga ce je navuci za 2 sekunde.
da bi bilo kakav drugaciji rezlutat napravio, moras promjenit komplet mjenjac.
ajd jadan pročitaj moje prethodne postove, gdje sam lijepo napisao da normalno nema razlike SA ISTIM MJENJAČEM i da povećanjem snage i obrtnog nećeš poboljšati dijagram mjenjača, nego samo ubrzanja i međuubrzanja, ajd čitaj sve jadan, pa onda lupetaj
hahahahah, idolu generacije. auto koje cetvrtom ide 178 ne znaci da je sportsko. znaci da ima produzene omjere u mjenjacu u nekoj brzini iz nekog razloga.
sportska auta imaju obicno krace omjere u mjenjacu radi postizanja sto boljih medjuubrzanja i ubrzanja. logicna stvar, prije ces ubrzat s autom koje ima istu snagu i trecom navuce jedva stoju od onoga koja s istom snagom ima duze omjere u mjenjacu i trecom navlaci 150.
al ti si ogranicen ko kauc pa to ne mozes da skontas.
jebo mater nesto kontam, mogao si na youtubu vidjet kakve omjere fabia rs ima u mjenjacu pa doci s malo uvjerljivijom pricom. nisi ti to auto vidio ni u prolazu. a kamoli da si vlasnik.

@respo, svanuo je dan kad smo se slozili :D

preludezalude
Posts: 4009
Joined: 07/03/2012 00:09

#557 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by preludezalude » 04/07/2012 03:03

Emko, i ja kazem da on nema auto. Mozda mu jaran ima ili stariji brat, pa se ponekad provoza kao suvozac.
Tacno kazes to za youtube. Mogao je sve to da vidi kako izgleda kod ubrzavanja pa da malo ima konkretnije podatke.
Dzabe je njemu pricati o mjenjacu. On nemoze da shvati da postoje kraci i duzi mjenjaci.

drndalo
Posts: 17510
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#558 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by drndalo » 04/07/2012 08:47

Ne pocinjite mu jos i tu pricu, pomislice da govorite u duzini rucice mjenjaca, duzoj i kracoj... Kraca bolje ubrzava, pa preskace sve... Ponekad cak preskoci i iz brzine... :lol:

Dokle je to doslo, cak se i ja sa emkom slazem... Pretezno... ;-)

User avatar
baustelac
Posts: 1401
Joined: 16/07/2005 09:05
Location: AC-DE

#559 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by baustelac » 04/07/2012 09:34

drndalo wrote:Ne pocinjite mu jos i tu pricu, pomislice da govorite u duzini rucice mjenjaca, duzoj i kracoj... Kraca bolje ubrzava, pa preskace sve... Ponekad cak preskoci i iz brzine... :lol:

Dokle je to doslo, cak se i ja sa emkom slazem... Pretezno... ;-)
Naravno da s kracom bolje ubrzava, ima ruka kraci hod i brze salta :x

drndalo
Posts: 17510
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#560 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by drndalo » 04/07/2012 10:04

Jos ako je ruka brza kao kod sibicara... Ihaaaaaaa :thumbup:

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#561 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by emko1234 » 04/07/2012 13:56

drndalo wrote:Ne pocinjite mu jos i tu pricu, pomislice da govorite u duzini rucice mjenjaca, duzoj i kracoj... Kraca bolje ubrzava, pa preskace sve... Ponekad cak preskoci i iz brzine... :lol:

Dokle je to doslo, cak se i ja sa emkom slazem... Pretezno... ;-)
nema nam medonje, otisao da cipuje fabiju da vidi moRel drugom stocetres :lol: :lol: ..

preludezalude
Posts: 4009
Joined: 07/03/2012 00:09

#562 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by preludezalude » 04/07/2012 14:21

drndalo wrote:Ne pocinjite mu jos i tu pricu, pomislice da govorite u duzini rucice mjenjaca, duzoj i kracoj... Kraca bolje ubrzava, pa preskace sve... Ponekad cak preskoci i iz brzine... :lol:

Dokle je to doslo, cak se i ja sa emkom slazem... Pretezno... ;-)
Da, da u pravu si. Stvarno ima ljudi kojima kad spomenes kratak mjenjac on pocne pricati o duzini rucice. :lol: :lol:

Slican fazon:
Uvijek se sjetim price prije desetak godina na nekom forumu kad se raspredalo o tome kako malo povecati snagu i sl. Izmedju ostalog se spomenu prica o poliranju izduvne grane. I u jednom momentu se jedan lik uplete u pricu sa pitanjem: sto ces polirati izduvnu granu, bacanje para, jer ko se to zaviruje ispod auta pa da vidi poliranu granu. :lol: :lol: :lol:

User avatar
Medonjaa
Posts: 107
Joined: 15/06/2012 19:12

#563 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by Medonjaa » 04/07/2012 18:52

LeKo wrote:Iz ličnog iskustva, a u vezi max. brzine u 2. brzini:

1. Zastava 101, 1.1, 55 ks 100 km/h :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
2. Golf II, 1.8, 90 ks, 100 km/h
3. Vectra B, 2.0-16v, 136 ks, 110 km/h
4. Fabia I, 1.4-16v, 101 ks, 90 km/h


E sad, ako Medonja kaže da nije tako onda mu vjerujem, al' u panjevima.
osim lovačkih priča
imaš li kakave dokaze, možeš li bar za jedan od tih auta pokazati zvanični DIJAGRAM MJENJAČA, tako da bi osporio da to što si naveo su obična sranja
dakle ovako kao za donji tdi 1.4 75 ks, istina nije fabia, ali jeste polo, pa mu dođe na isto, i tu si jedino bar približno ubo, iako je tačan podataka 68, pa si morao dobro biti u crvenom polju blizu blokade ili ti brzinomjer nije tačan, ili si imao vjetar u leđa sa nizbrdicom
7. Fabia I 1.4 TDI, 75 ks, 75 km/h
Image
Last edited by Medonjaa on 04/07/2012 19:00, edited 1 time in total.

emko1234
Posts: 3854
Joined: 23/06/2009 21:57
Location: sarajevo

#564 Re: Ko je glavni - obrtni moemnat ili snaga ??

Post by emko1234 » 04/07/2012 18:55

ja mu predlazem da promjeni nick iz medonja u sivonja :D bolje ce "lezat" u krivinama :D

Locked