Page 774 of 1169

#19326 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 12:00
by Q_Line
Počitelj - Buna, 30. septembar 2020.


#19327 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 12:22
by Nivelacija
Treba spojiti Zenicu i Tuzlu, dva najveca grada poslije Sarajeva a nemaju nikakvu direktnu vezu osim makadama preko Vozuce ili put na Doboj pa prema Tuzli.

Kako je tesko doci iz regije Srednja Bosna do Tuzle i obrnuto malo je reci a regije preko 500 k ljudi.

Sto prije od Zepca Y krak praviti prema sjeveru.

80 puta vaznije i od Goražda i od Mostar Široki i slicnih projekata.

#19328 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 18:03
by mk ultra
Nivelacija wrote: 03/10/2020 12:22 Treba spojiti Zenicu i Tuzlu, dva najveca grada poslije Sarajeva a nemaju nikakvu direktnu vezu osim makadama preko Vozuce ili put na Doboj pa prema Tuzli.

Kako je tesko doci iz regije Srednja Bosna do Tuzle i obrnuto malo je reci a regije preko 500 k ljudi.

Sto prije od Zepca Y krak praviti prema sjeveru.

80 puta vaznije i od Goražda i od Mostar Široki i slicnih projekata.
Koji makadam?
Žepče Banovići je sve asfalt, i prilicno solidan put, osim jednog mosta koji je sirine za jedno vozilo

#19329 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 18:25
by Nivelacija
mk ultra wrote: 03/10/2020 18:03
Nivelacija wrote: 03/10/2020 12:22 Treba spojiti Zenicu i Tuzlu, dva najveca grada poslije Sarajeva a nemaju nikakvu direktnu vezu osim makadama preko Vozuce ili put na Doboj pa prema Tuzli.

Kako je tesko doci iz regije Srednja Bosna do Tuzle i obrnuto malo je reci a regije preko 500 k ljudi.

Sto prije od Zepca Y krak praviti prema sjeveru.

80 puta vaznije i od Goražda i od Mostar Široki i slicnih projekata.
Koji makadam?
Žepče Banovići je sve asfalt, i prilicno solidan put, osim jednog mosta koji je sirine za jedno vozilo
Mogu li se konjska kola mimoici na mostu? To veza 2 i 3 grada :lol:

#19330 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 18:32
by mk ultra
Nivelacija wrote: 03/10/2020 18:25
mk ultra wrote: 03/10/2020 18:03
Nivelacija wrote: 03/10/2020 12:22 Treba spojiti Zenicu i Tuzlu, dva najveca grada poslije Sarajeva a nemaju nikakvu direktnu vezu osim makadama preko Vozuce ili put na Doboj pa prema Tuzli.

Kako je tesko doci iz regije Srednja Bosna do Tuzle i obrnuto malo je reci a regije preko 500 k ljudi.

Sto prije od Zepca Y krak praviti prema sjeveru.

80 puta vaznije i od Goražda i od Mostar Široki i slicnih projekata.
Koji makadam?
Žepče Banovići je sve asfalt, i prilicno solidan put, osim jednog mosta koji je sirine za jedno vozilo
Mogu li se konjska kola mimoici na mostu? To veza 2 i 3 grada :lol:
Popravis most i mozda jos par suzenja ceste, koju krivinu, ostalo je uredu sigurno... tretenjaka dosta ima na tom potezu, vecina banovickih prevoznika tu vozi ili na olovo

#19331 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 18:37
by Nivelacija
Brza cesta minimum. Preko Vozuce je seoska cesta.

#19332 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 18:51
by anex
Jeste loša cesta skroz, baš Vozuča tamo pabkad se krene gore one krivine...loše.
Al barem ima ovo na Doboj...mada je kroz Gračanicu loše zbog naseljenog mjesta...sve 50-60 km/h

#19333 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 19:18
by zippoo87
najsporija cesta je Gracanica-Doboj-Jelah-Tesanj...skoro sve je naseljeno i sve su ogranicenja 40-60 a i put je ili krivudav ili jako frekventan sa punim linijama gdje nemas gdje preticati (a da ne krsis propise)

a i taj putpreko Vozuce...kada krenes od Zivinica pa tamo sve do Zavidovica ...kroz one sume i krivine...bas je depresivan put :D
prosle godine isao busom iz Tuzle do Splita,preko tog puta...9 sati putovanje bilo :D

#19334 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 03/10/2020 22:02
by mk ultra
Postojecu da presvuku da bude samo nov asfalt
Krivina imas na potezu Banovici Ribnica, ostalo je prilicno ravno

Pisao sam davno nekad
Npr Olovo Zivinice je tim dijelom uz krivaju komplet ravno, bez ijednog uspona...

#19335 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 03:20
by So What!
Raja, tema je Autoputevi u BiH - pregled izgradnje ...

#19336 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 12:20
by So What!
lissaly_manny wrote: 04/10/2020 04:02 I sta sa temom ? / apdajtovacemo temu sa svakim novonastalim centimetrom kolosalnog projekta od 100 kilometara od 1996 godine..... i divicemo se vau.... renderi vauuu.... imamo autoputa citavih 94 kilometra vau.....

vec su se pojedini dijelovi autoputa toliko ostetili da je prava grehota vozit auto vise od 100kmh
U našoj zemlji imamo autoputa u dužini od preko 200 kilometara i preko 50 kilometara u izgradnji, a koji se ne gradi od 1996. godine, sasvim dovoljno da na temi pišemo o tome, a ne o povezanosti Zavidovića i Banovića.

A ti prijatelju možeš voziti i 80 km/h na autoputevima po našoj zemlji, iako je upitno da li uopšte voziš, no dobro to je i dalje za neku drugu temu.

#19337 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 12:29
by allem_77
So What! wrote: 04/10/2020 03:20 Raja, tema je Autoputevi u BiH - pregled izgradnje ...
Kada bi po tvom mišljenju trebale mašine izaći na teren od Nemile do Poprikuša? Koje godine?

#19338 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 12:31
by So What!
allem_77 wrote: 04/10/2020 12:29Kada bi po tvom mišljenju trebale mašine izaći na teren od Nemile do Poprikuša? Koje godine?
Mogle bi bez problema do kraja ove, ali izgledno je sljedeće 2021. godine da ćemo imati aktivno gradilište tamo, a najranije 2024. iako ne bi iznenadilo i 2025. godine da to bude i otvoreno.

#19339 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 12:55
by mk ultra
So What! wrote: 04/10/2020 12:31
allem_77 wrote: 04/10/2020 12:29Kada bi po tvom mišljenju trebale mašine izaći na teren od Nemile do Poprikuša? Koje godine?
Mogle bi bez problema do kraja ove, ali izgledno je sljedeće 2021. godine da ćemo imati aktivno gradilište tamo, a najranije 2024. iako ne bi iznenadilo i 2025. godine da to bude i otvoreno.
evo posto si prilicno u ovome svemu
npr kad bi isli na hrvatski rezim
koliko bi koštalo kreditno da se zaaduzimo, ovako smo oko 30% zaduzeni
da se napravi:
- VC do kraja
- Brza cesta Sarajevo - Bihać (2x2)
- Brza cesta Sarajevo - Tuzla - (gradačac - srebrenik - brčko) (2x2)
- Brza cesta Tuzla - Gračanica - Doboj (2x2)
- Brza cesta Lašva - Travnik - Jajce (2x2)
- Brza cesta Travnik - Bugojno - Livno - Granica, ili Dionica Posušje - Jablanica - Konjic, sa ovim i jablanica dobija priključak na AC, ali i manje od 1h do Hrvatske granice (2x2)

full kredit
stranci da izvode i da navale na sve dionice odmah i da imaš ovo gotovo za cca 7 godina :mrgreen:

#19340 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 14:50
by tec
mk ultra wrote: 04/10/2020 12:55
So What! wrote: 04/10/2020 12:31
allem_77 wrote: 04/10/2020 12:29Kada bi po tvom mišljenju trebale mašine izaći na teren od Nemile do Poprikuša? Koje godine?
Mogle bi bez problema do kraja ove, ali izgledno je sljedeće 2021. godine da ćemo imati aktivno gradilište tamo, a najranije 2024. iako ne bi iznenadilo i 2025. godine da to bude i otvoreno.
evo posto si prilicno u ovome svemu
npr kad bi isli na hrvatski rezim
koliko bi koštalo kreditno da se zaaduzimo, ovako smo oko 30% zaduzeni
da se napravi:
- VC do kraja
- Brza cesta Sarajevo - Bihać (2x2)
- Brza cesta Sarajevo - Tuzla - (gradačac - srebrenik - brčko) (2x2)
- Brza cesta Tuzla - Gračanica - Doboj (2x2)
- Brza cesta Lašva - Travnik - Jajce (2x2)
- Brza cesta Travnik - Bugojno - Livno - Granica, ili Dionica Posušje - Jablanica - Konjic, sa ovim i jablanica dobija priključak na AC, ali i manje od 1h do Hrvatske granice (2x2)

full kredit
stranci da izvode i da navale na sve dionice odmah i da imaš ovo gotovo za cca 7 godina :mrgreen:
15 miliona turista, jadransko more sa hiljadu otoka, transitni saobraćaj itd porediti sa maksimum 750 hiljada turista ograničenim potencijalom u bilo ćemu, i pored toga trebalo 40 + godina da spoji Rijeku i Zagreb sa autocestom, koje gluposti se ovdje pišu stvarno nepotrebno dalje komentarisati.
Da strani ulagači su kreteni pa da ulazu pare u kretenske dionice koje nemaju opravdanje za magistralni put.
:bih:

#19341 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 15:34
by mk ultra
tec wrote: 04/10/2020 14:50
mk ultra wrote: 04/10/2020 12:55
So What! wrote: 04/10/2020 12:31

Mogle bi bez problema do kraja ove, ali izgledno je sljedeće 2021. godine da ćemo imati aktivno gradilište tamo, a najranije 2024. iako ne bi iznenadilo i 2025. godine da to bude i otvoreno.
evo posto si prilicno u ovome svemu
npr kad bi isli na hrvatski rezim
koliko bi koštalo kreditno da se zaaduzimo, ovako smo oko 30% zaduzeni
da se napravi:
- VC do kraja
- Brza cesta Sarajevo - Bihać (2x2)
- Brza cesta Sarajevo - Tuzla - (gradačac - srebrenik - brčko) (2x2)
- Brza cesta Tuzla - Gračanica - Doboj (2x2)
- Brza cesta Lašva - Travnik - Jajce (2x2)
- Brza cesta Travnik - Bugojno - Livno - Granica, ili Dionica Posušje - Jablanica - Konjic, sa ovim i jablanica dobija priključak na AC, ali i manje od 1h do Hrvatske granice (2x2)

full kredit
stranci da izvode i da navale na sve dionice odmah i da imaš ovo gotovo za cca 7 godina :mrgreen:
15 miliona turista, jadransko more sa hiljadu otoka, transitni saobraćaj itd porediti sa maksimum 750 hiljada turista ograničenim potencijalom u bilo ćemu, i pored toga trebalo 40 + godina da spoji Rijeku i Zagreb sa autocestom, koje gluposti se ovdje pišu stvarno nepotrebno dalje komentarisati.
Da strani ulagači su kreteni pa da ulazu pare u kretenske dionice koje nemaju opravdanje za magistralni put.
:bih:
Kad tako postavis stvari ni ovo autoceste sto imamo nam ne treba

#19342 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 15:57
by tec
Po onome što se ovdje piše više interesira naučno fantastični spoj Goražde sa Hadžićima preko teritorije federacije, kako spoj Tuzla Sarajevo preko Karaule je najvažnija cesta na svijetu i ono najvažnije na more samo preko Doljana jer ne postoji drugi granični prelaz.

Naravno poslije svega toga opet na izborima odaberu sda pa kad za deset godina se nađu u nekom getu onda bolje da ne pisnu.

#19343 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 16:10
by mk ultra
tec wrote: 04/10/2020 15:57 Po onome što se ovdje piše više interesira naučno fantastični spoj Goražde sa Hadžićima preko teritorije federacije, kako spoj Tuzla Sarajevo preko Karaule je najvažnija cesta na svijetu i ono najvažnije na more samo preko Doljana jer ne postoji drugi granični prelaz.

Naravno poslije svega toga opet na izborima odaberu sda pa kad za deset godina se nađu u nekom getu onda bolje da ne pisnu.
Koji onda put treba? Ozbiljno pitam

#19344 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 16:54
by tec
mk ultra wrote: 04/10/2020 16:10
tec wrote: 04/10/2020 15:57 Po onome što se ovdje piše više interesira naučno fantastični spoj Goražde sa Hadžićima preko teritorije federacije, kako spoj Tuzla Sarajevo preko Karaule je najvažnija cesta na svijetu i ono najvažnije na more samo preko Doljana jer ne postoji drugi granični prelaz.

Naravno poslije svega toga opet na izborima odaberu sda pa kad za deset godina se nađu u nekom getu onda bolje da ne pisnu.
Koji onda put treba? Ozbiljno pitam
U normalnoj državi 5C i Bihac-Prijedor-Banjaluka-Doboj-Tuzla kao autocesta, i riješio si sve potrebe za autocestu u BiH, ostalo magistralne ceste. Jedino možda brza cesta dolinom Lašve. Da podsjetim prije rata pola ljudi je išlo iz Tuzle u Sarajevo preko Doboja, pogotovo zimi.
Take su iste potrebe željeznice .

#19345 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 17:08
by mk ultra
tec wrote: 04/10/2020 16:54
mk ultra wrote: 04/10/2020 16:10
tec wrote: 04/10/2020 15:57 Po onome što se ovdje piše više interesira naučno fantastični spoj Goražde sa Hadžićima preko teritorije federacije, kako spoj Tuzla Sarajevo preko Karaule je najvažnija cesta na svijetu i ono najvažnije na more samo preko Doljana jer ne postoji drugi granični prelaz.

Naravno poslije svega toga opet na izborima odaberu sda pa kad za deset godina se nađu u nekom getu onda bolje da ne pisnu.
Koji onda put treba? Ozbiljno pitam
U normalnoj državi 5C i Bihac-Prijedor-Banjaluka-Doboj-Tuzla kao autocesta, i riješio si sve potrebe za autocestu u BiH, ostalo magistralne ceste. Jedino možda brza cesta dolinom Lašve. Da podsjetim prije rata pola ljudi je išlo iz Tuzle u Sarajevo preko Doboja, pogotovo zimi.
Take su iste potrebe željeznice .
Pa i sam znas da od vecine toga nema nista... ako vec mozes napraviti, a mozes, zasto ne bi napravio

Poslom se dosta navozam, i vjeruj mi nismo ni svjesni koliko bi transporta islo kroz BiH da ima malo bolje ceste prema granicama sa HR i SRB... i koliko bi se domacu transport olaksao

Na mlinistu svaki drugi kamion ST table... jer mu se ne isplati ako ide u Mađarsku da ide hrvatskom AC...
Isto tako imotski, posusje sa velikim brojem teretnih vozila ide ka tomislavgradu i jablanici i dalje
Fali i dobra cesta npr između Bihaca (bos. Krupe) i Sanskog Mosta, trenutni regionalac slabo renoviran, ali kako kazes da ima Bihac Prijedor, to bi bilo gotovo, ali ne ide sigurno za 30 godina to

Hocu reci, ode sve u PM cekajuci nesto, a dok se doceka, boga pitaj kuda ce sve generalno otici...

#19346 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 17:23
by belfy
Austrija na svojim autoputevima i tunelima zaradi dovoljno da gradi nove zbog svoje dobre pozicioniranosti u Evropi. nasa je nesto slabija, ali nam i treba manje da profitiramo od tranzita. bilo bi glupo ne razmisljati o tome.

#19347 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 04/10/2020 20:23
by baglama
Kada bi ovi nasi paraziti i seoske varalice priznali i prihvatili da nemaju pojma,i da su lopovi,pola posla bi bilo zavrseno.
Poslije toga, poslati ponude u Tursku i Kinu da to zavrse, a platiti se moze bez problema.

https://www.rtvbn.com/3976003/bih-od-ak ... lijardi-km
https://www.slobodnaevropa.org/a/bih-no ... 49478.html
Siguran sam, da bi oni to zavrsili za pola para koliko su ovi nasi spickali do sada. :run: :bih:

Znam ja da ce oni trezor i seharu braniti kao diverzant Don Neonko i da od toga nema nista. :lol:

#19348 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 05/10/2020 02:33
by So What!
mk ultra wrote: 04/10/2020 16:10Koji onda put treba? Ozbiljno pitam
- Koridor Vc
- brza cesta Lašva
- Tuzla - Žepče - Orašje
- JJAC (veza Sarajeva i Podgorice)
- Bijeljina - Brčko - Modriča (najjeftinija veza Beograda i Sarajeva)

I možda ta veza Banja Luka - Mrkonjić Grad - Livno, ali možda jer bi mogla biti isplativa kao tranzit. Banja Luka - Prijedor će se svakako graditi, te izmisliti nekako vezu između Bihaća i Prijedora jer bi bilo najeftinije.

Ostalo sve je remont magistrala, spuštanje trasa, izgradnja sporih traka na prijevojima, izgradnja tunela, vijadukta, kao i novih pravaca u svakom smislu, sa posebnim naglaskom na obilaznice.

#19349 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 05/10/2020 09:46
by Alfons Kauders
tec wrote: 04/10/2020 16:54 Da podsjetim prije rata pola ljudi je išlo iz Tuzle u Sarajevo preko Doboja, pogotovo zimi.
Take su iste potrebe željeznice .
Sorry ali ovo jednostavno nije tačno. Razlika u kilometraži i vremenu je ogromna. Preko Doboja se vozi 200km, a preko Karaule stotinjak km, trenutno treba barem sat više tim putem preko Doboja. Niko bez vrlo dobrog razloga neće voziti tuda.

Ja sam od rata do danas zbog snijega išao preko Doboja ukupno dvaput, a vozio sam tu relaciju stotinama puta...

#19350 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Posted: 05/10/2020 10:11
by spreca
So What! wrote: 05/10/2020 02:33
mk ultra wrote: 04/10/2020 16:10Koji onda put treba? Ozbiljno pitam
- Koridor Vc
- brza cesta Lašva
- Tuzla - Žepče - Orašje
- JJAC (veza Sarajeva i Podgorice)
- Bijeljina - Brčko - Modriča (najjeftinija veza Beograda i Sarajeva)

I možda ta veza Banja Luka - Mrkonjić Grad - Livno, ali možda jer bi mogla biti isplativa kao tranzit. Banja Luka - Prijedor će se svakako graditi, te izmisliti nekako vezu između Bihaća i Prijedora jer bi bilo najeftinije.

Ostalo sve je remont magistrala, spuštanje trasa, izgradnja sporih traka na prijevojima, izgradnja tunela, vijadukta, kao i novih pravaca u svakom smislu, sa posebnim naglaskom na obilaznice.
Nikakve logike