Alfons Kauders wrote: ↑06/08/2022 13:25
So What! wrote: ↑06/08/2022 12:18
U suštini da, Bosancu sve dok ne diraš njegovu rutinu, njemu puca neka stvar hoće li se išta raditi ili neće.
Naveo sam i blagovremenu najavu i loš tajming za radove, također.
A koliko su naši ljudi robovi navika dovoljno govori gužva kod Doljana svake godine, iako isti imaju čak i bolje alternative.
Bilo kakvi radovi ili usporavanja generalno ljudima smetaju i razlog su da psuju sve od reda, bez obzira kako se situacija rješavala.
A koliko prosječnom Bosancu znači autoput, dovoljno govori i činjenica da možda najbolja vlada koju je FBiH ikada imala i koja je izgradila najviše autoputa je hladno ispušila izbore.
Halali što smo robovi navika pa na more idemo ljeti, umjesto u novembru ili februaru.
Uostalom, alternativnih pravaca ovdje baš i nema, pa ne znam koju alternativu zagovaraš - rado bih čuo kako bi ti putovao do Mostara, Ploča ili Neuma mimo Bradine.
Za Doljane se donekle slažem, no ipak treba imati u vidu masu ljudi kojim su Doljani i Gabela najbliža i najbrža opcija. Ako neko ide na Korčulu, Mljet, Lastovo ili Pelješac, kuda bi išao? Preko Bijače i Neuma? Na Kamensko ili Čepikuće?
I ne radi se o "bilo kakvim" već o debilnim zastojima. Naveo si maloprije Vranduk, a upravo je on po meni najbolji dokaz kretenluka i izostanka strateškog planiranja. Fino su mogli forsirati tu dionicu autoputa, pa onda do mile volje zatvarati i renovirati Vranduk kad se otvori autoput, ali jok, dvije godine su maltretirali narod i pričinili ogromne štete privredi upravo zbog lošeg planiranja.
Činjenica da su prvi vikend avgusta odabrali za zatvaranje saobraćaja na jebenoj Bradini nam govori sasvim dovoljno o profesionalnim, a bome i mentalnim, kapacitetima rukovodećeg kadra u JPAC. U pitanju su likovi koji bi 80tih teško upisali osnovnu školu za djecu s posebnim potrebama, a danas su direktori, magistri, doktori nauka...
Vidi ovako, ovdje je svako živ sklon staviti ti riječi u usta, samo zato što ako se konstatuje da su ljudi koji organizuju ove radove stoka, ali dolaze iz naroda koji u svom debelom prosjeku stoka također.
Evo jedan od najljepših primjera, u Sarajevu se trenutno radi rekonstrukcija tramvajske pruge, ali u praksi nije to rekonstrukcija već potpuno nov sistem koji od stare trase koristi samo trasu i bukvalno ništa više, čak se i tlo ispod mijenja i postavlja se stabilnije.
Nikad u novijoj historiji ovog grada jedan projekat nije bio transparentniji, ljepše prezentovan javnosti, kao i efikasnije i brže izvođen, gdje ministar bukvalno ide svako malo na teren, vrši se pritisak, radi se nedjeljom. I evo ja npr. u priči s nekom rajom koja to površno prati, dobivam feedback, jooj šta rade ovoliko jesul normalni, pa pruga je nije aerodrom, šta se tu ima raditi i jednostavno banalno shvataju nešto što je praktično izgradnja pruge nanovo, a ne rekonstrukcija. Džaba ja njima pokušam objasniti da to i ne može tek tako, jok, većina (nažalost i školavnijih) ljudi se vodi da je to lagan posao.
Ista stvar je i na Vranduku bila, bukvalno od starog tunela samo je ona rupa probijena u suštini korisna bila, ostalo je sve izmjenjano uključujućii tlo ispod kolovoza, kolovoz, drenaža, zidovi tunela i pritom se radi o tunelu od dužine preko kilometar iz kojeg je voda sipala i pri čijoj rekonstrukciji se saobraćaj većim dijelom odvijao. Eh sad, baš me zanima kako bi neko ovdje to efikasnije izvodio, osim tog dijela sa autoputem, jer evo nije neka tajna, bukvalno tu u pojasu gdje je tunel, a gdje se gradi autoput, trenutno su zapeli i pokušavaju skontati kako da ga naprave te daj Bože da to stignu za dvije godine uraditi.
Tako isto i sa dionicom na Bradini, ulazi u finiš, pravac Mostar - Sarajevo je frekventan i izvan sezone, kamioni stalno prolaze, slična bi se stvar desila samo bez turista kojima ovo realno i nije najavljeno.
Da li su trebali ovo napraviti na proljeće, jesu, zašto nisu, pitaj izvođača, ali bilo kako bilo uvijek bi se neko žalio i tražio objašnjenje zašto baš sad to rade. I da, slažem se, alternativnih pravaca baš i nema kvalitetnih, a i da ima, većina ljudi bi opet išlo preko Bradine, jer su jednostavno tako navikli.