Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
izvrsni direktor
Posts: 9143
Joined: 20/12/2018 16:11

#24701 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 06/08/2022 12:01
Osnovni problem ovog svega je što ovi radovi nisu blagovremeno najavljeni i što se ne izvode u primjerenijem terminu zbog turističke sezone i generalno zbog temperatura.

Ostalo, apsolutno smatram idiotom svakog ko misli da će se kružni tok sam spustiti na Bradinu i spojiti na ovu buduću dionicu.
I ti stvarno mislis da su sve ovi idioti sto se zale, ustvari ocekuju da ce se kruznu tok spustiti sam na bradinu?

Ah da... blagovremena najava da ce biti u spici sezone blokirati najoptereceniju magistralu i vezu sa morem vecine bosanaca bi rijesili problem. Tacno je blagovremena najava rjesenje problema..
akcija007
Posts: 2808
Joined: 17/05/2008 23:50

#24702 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by akcija007 »

9 km je ova dionica. Znaci Sarajevo Bradina ce biti 3,50 KM putarina. Svejedno mi je da li se popeo uz Ivan ili uz taj autoput kada je tu kraj/pocetak autoputa. Dole ce od Bijace do Mostara biti zavrsen i prekid Mostar Bradina. Tunel Prenj ako i bude za 50 godina zavrsen bit ce dobro
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24703 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

izvrsni direktor wrote: 06/08/2022 12:12
So What! wrote: 06/08/2022 12:01
Osnovni problem ovog svega je što ovi radovi nisu blagovremeno najavljeni i što se ne izvode u primjerenijem terminu zbog turističke sezone i generalno zbog temperatura.

Ostalo, apsolutno smatram idiotom svakog ko misli da će se kružni tok sam spustiti na Bradinu i spojiti na ovu buduću dionicu.
I ti stvarno mislis da su sve ovi idioti sto se zale, ustvari ocekuju da ce se kruznu tok spustiti sam na bradinu?

Ah da... blagovremena najava da ce biti u spici sezone blokirati najoptereceniju magistralu i vezu sa morem vecine bosanaca bi rijesili problem. Tacno je blagovremena najava rjesenje problema..
U suštini da, Bosancu sve dok ne diraš njegovu rutinu, njemu puca neka stvar hoće li se išta raditi ili neće.

Naveo sam i blagovremenu najavu i loš tajming za radove, također.

A koliko su naši ljudi robovi navika dovoljno govori gužva kod Doljana svake godine, iako isti imaju čak i bolje alternative.

Bilo kakvi radovi ili usporavanja generalno ljudima smetaju i razlog su da psuju sve od reda, bez obzira kako se situacija rješavala.

A koliko prosječnom Bosancu znači autoput, dovoljno govori i činjenica da možda najbolja vlada koju je FBiH ikada imala i koja je izgradila najviše autoputa je hladno ispušila izbore.
mirza_15
Posts: 10598
Joined: 19/01/2015 09:26

#24704 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mirza_15 »

mistek wrote: 06/08/2022 12:11 Ma završetak autoceste ima nikakav ili mizeran utecaj na izbore, kada je riječ o ovakvim dionicama. Ljude ovo ne tangira previše direktno i može ga samo kontra strana koristiti u smislu "e nisu završili", ali i kad završe, ne postoje oni koji će zbog toga glasati za njih (ili nevažno koga, ko to radi). Ljude zanima samo ono što svakodnevno koriste (mislim na šire narodne mase, ne 0,01% koji i autoput gledaju tako).

Ova dionica je svakako premala za bilo šta.
Da su barem završili 01.05.2022. kada je bio rok pa da se pohvale da je u roku završeno. Ipak mislim da je i to malo značajno. Sada će se iz Konjica moći jako brzo do Sarajeva. Praktično od Podorašca su dvije trake skoro do KT, a onda autoput. Naravno, ovdje će najveći projekat biti tunel Prenj a to teško da ćemo dočekati u ovoj deceniji pogotovo ako ovi ostanu na vlasti.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5938
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#24705 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by studiorum_tuzlaensis »

Sa ovom dionicom - Konjic je na cca pola sata od Briješća.
Last edited by studiorum_tuzlaensis on 06/08/2022 12:25, edited 1 time in total.
izvrsni direktor
Posts: 9143
Joined: 20/12/2018 16:11

#24706 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 06/08/2022 12:18
izvrsni direktor wrote: 06/08/2022 12:12
I ti stvarno mislis da su sve ovi idioti sto se zale, ustvari ocekuju da ce se kruznu tok spustiti sam na bradinu?

Ah da... blagovremena najava da ce biti u spici sezone blokirati najoptereceniju magistralu i vezu sa morem vecine bosanaca bi rijesili problem. Tacno je blagovremena najava rjesenje problema..
U suštini da, Bosancu sve dok ne diraš njegovu rutinu, njemu puca neka stvar hoće li se išta raditi ili neće.

Naveo sam i blagovremenu najavu i loš tajming za radove, također.

A koliko su naši ljudi robovi navika dovoljno govori gužva kod Doljana svake godine, iako isti imaju čak i bolje alternative.

Bilo kakvi radovi ili usporavanja generalno ljudima smetaju i razlog su da psuju sve od reda, bez obzira kako se situacija rješavala.

A koliko prosječnom Bosancu znači autoput, dovoljno govori i činjenica da možda najbolja vlada koju je FBiH ikada imala i koja je izgradila najviše autoputa je hladno ispušila izbore.
Ok da li bilo u koloni na bradini vise idiota koji su robovi navike u augustu ili u oktobru npr ?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24707 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

izvrsni direktor wrote: 06/08/2022 12:24Ok da li bilo u koloni na bradini vise idiota koji su robovi navike u augustu ili u oktobru npr ?
Do oktobra bi se ovom dionicom autoputa trebalo voziti druže, trebalo je i ranije, ali eto reći ćemo u oktobru/novembru da bi mogla biti operativna.
NediM17
Posts: 21508
Joined: 05/11/2009 11:49

#24708 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NediM17 »

Ovaj kruzni tok se mogao napraviti i u martu, aprilu, maju, nevezano za zavrsetak tunela i dionice autoputa i onda kad bude dionica gotova samo je prikljuciti na kruzni bez da se ometa saobracaj u spici sezone.
O tom planiranju i organizaciji govorim.
User avatar
fortaleza
Posts: 5559
Joined: 05/03/2012 23:16
Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA

#24709 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by fortaleza »

NediM17 wrote: 06/08/2022 12:37 Ovaj kruzni tok se mogao napraviti i u martu, aprilu, maju, nevezano za zavrsetak tunela i dionice autoputa i onda kad bude dionica gotova samo je prikljuciti na kruzni bez da se ometa saobracaj u spici sezone.
O tom planiranju i organizaciji govorim.
Da, sad nije pravo vrijeme za to, ljudi idu prema Jadranu, više je auta po cesti, velike su vrućine, radnicima nije lako... Baš loš tajming.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#24710 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Alfons Kauders »

So What! wrote: 06/08/2022 12:18
U suštini da, Bosancu sve dok ne diraš njegovu rutinu, njemu puca neka stvar hoće li se išta raditi ili neće.

Naveo sam i blagovremenu najavu i loš tajming za radove, također.

A koliko su naši ljudi robovi navika dovoljno govori gužva kod Doljana svake godine, iako isti imaju čak i bolje alternative.

Bilo kakvi radovi ili usporavanja generalno ljudima smetaju i razlog su da psuju sve od reda, bez obzira kako se situacija rješavala.

A koliko prosječnom Bosancu znači autoput, dovoljno govori i činjenica da možda najbolja vlada koju je FBiH ikada imala i koja je izgradila najviše autoputa je hladno ispušila izbore.
Halali što smo robovi navika pa na more idemo ljeti, umjesto u novembru ili februaru. :D Uostalom, alternativnih pravaca ovdje baš i nema, pa ne znam koju alternativu zagovaraš - rado bih čuo kako bi ti putovao do Mostara, Ploča ili Neuma mimo Bradine.

Za Doljane se donekle slažem, no ipak treba imati u vidu masu ljudi kojim su Doljani i Gabela najbliža i najbrža opcija. Ako neko ide na Korčulu, Mljet, Lastovo ili Pelješac, kuda bi išao? Preko Bijače i Neuma? Na Kamensko ili Čepikuće?

I ne radi se o "bilo kakvim" već o debilnim zastojima. Naveo si maloprije Vranduk, a upravo je on po meni najbolji dokaz kretenluka i izostanka strateškog planiranja. Fino su mogli forsirati tu dionicu autoputa, pa onda do mile volje zatvarati i renovirati Vranduk kad se otvori autoput, ali jok, dvije godine su maltretirali narod i pričinili ogromne štete privredi upravo zbog lošeg planiranja.

Činjenica da su prvi vikend avgusta odabrali za zatvaranje saobraćaja na jebenoj Bradini nam govori sasvim dovoljno o profesionalnim, a bome i mentalnim, kapacitetima rukovodećeg kadra u JPAC. U pitanju su likovi koji bi 80tih teško upisali osnovnu školu za djecu s posebnim potrebama, a danas su direktori, magistri, doktori nauka...
Ezel Bayraktar
Posts: 164
Joined: 02/03/2022 20:46

#24711 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Ezel Bayraktar »

izvrsni direktor wrote: 06/08/2022 12:12
So What! wrote: 06/08/2022 12:01
Osnovni problem ovog svega je što ovi radovi nisu blagovremeno najavljeni i što se ne izvode u primjerenijem terminu zbog turističke sezone i generalno zbog temperatura.

Ostalo, apsolutno smatram idiotom svakog ko misli da će se kružni tok sam spustiti na Bradinu i spojiti na ovu buduću dionicu.
I ti stvarno mislis da su sve ovi idioti sto se zale, ustvari ocekuju da ce se kruznu tok spustiti sam na bradinu?

Ah da... blagovremena najava da ce biti u spici sezone blokirati najoptereceniju magistralu i vezu sa morem vecine bosanaca bi rijesili problem. Tacno je blagovremena najava rjesenje problema..
Haha,idioti su oni koji se bune, a nije idiot onaj ko je nenajvljeno sjebao hiljade ljudi i izazvao kvarove na automobilima. Nekad si komičan u pokušaju branjenja neodbranjivog. Zar toliki eksprti, među kojima si vjerovatno i ti, iz AC i EA nisu mogli "pretpostaviti" šta će se desiti na trenutno najfrekventnijoj trasi u državi. Imaju brojače saobraćaja svako malo. Nije se neki pametnjaković sjetio uporediti te podatke prije nego je stavio ušljivi semafor. U normalnim zemljama se stavljaju alternative. Kod nas je sve svedeno da se blokira i stavi semfor. Bez noćnih radova. Posao se treba napasti, baš kao što su sad napali. Ovakvim intezitetom uopce nisu radili prethodne dvije i vise godina. U tome je problem, a ne da se ljudi ogorčeni obruše na društvenim mrezama i portalima da bi neki degerik koji je ovo odredio kazao:Eto izvinite,jbg, dešava se. Halo,o čemu mi govorimo? Za ove što su im se desili kvarovi imam savjet,pokrenite tužbe protiv AC.
izvrsni direktor
Posts: 9143
Joined: 20/12/2018 16:11

#24712 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 06/08/2022 12:28
izvrsni direktor wrote: 06/08/2022 12:24Ok da li bilo u koloni na bradini vise idiota koji su robovi navike u augustu ili u oktobru npr ?
Do oktobra bi se ovom dionicom autoputa trebalo voziti druže, trebalo je i ranije, ali eto reći ćemo u oktobru/novembru da bi mogla biti operativna.
Dobro, da li bi bilo manje idiota robova navika koji se na radove zale, da se kruzni u aprilu ili maju radio? Manje nego u augustu?
NediM17
Posts: 21508
Joined: 05/11/2009 11:49

#24713 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NediM17 »

E cuj, JPAC kriv sto su im se auti pokvarili? :-)
User avatar
mk ultra
Posts: 19228
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#24714 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mk ultra »

Hoces reci da nisu mogli da naprave nasip sa desne strane (rezervnu traku)?
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5938
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#24715 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by studiorum_tuzlaensis »

mk ultra wrote: 06/08/2022 14:00 Hoces reci da nisu mogli da naprave nasip sa desne strane (rezervnu traku)?
Mogli napraviti citav profil magistrale do postojeće... i to poprilicno jednostavno.
Ezel Bayraktar
Posts: 164
Joined: 02/03/2022 20:46

#24716 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Ezel Bayraktar »

studiorum_tuzlaensis wrote: 06/08/2022 14:03
mk ultra wrote: 06/08/2022 14:00 Hoces reci da nisu mogli da naprave nasip sa desne strane (rezervnu traku)?
Mogli napraviti citav profil magistrale do postojeće... i to poprilicno jednostavno.
U Bihacu se više Ripča, gdje je puna traka gradi treca traka, prilično se ulazi u Nacionalni park, ali se pravi da se ubrza protok tu kad kamioni zakrče. Ali sam dok Fadil riješi Lašvu, povezat ce se Krajina.
Ezel Bayraktar
Posts: 164
Joined: 02/03/2022 20:46

#24717 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Ezel Bayraktar »

NediM17 wrote: 06/08/2022 13:59 E cuj, JPAC kriv sto su im se auti pokvarili? :-)
Ko je po tebi kriv, vlasnik sto ne vozi taze auto iz fabrike, proizvođač? Da neki idiot iz AC ili EA nije rekao stop na početku vikenda po +40,na asfaltu mozda +50 ne bi se ni dogodili kvarovi desetinama ljudi. Zar ne?
Karikaturist
Posts: 3647
Joined: 20/12/2020 10:03

#24718 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Karikaturist »

Stani, ti krivis AP sto ljudo voze losa auta?
De ljudi prestanite se tripovati.
Ap je kriv sto nemamo logicno autoputa, nemojte praviti cirkus od teme nismo djeca.
NediM17
Posts: 21508
Joined: 05/11/2009 11:49

#24719 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NediM17 »

Fakat svasta ce covjek procitati, jos ih lozi da tuze JPAC. :-)
Ezel Bayraktar
Posts: 164
Joined: 02/03/2022 20:46

#24720 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Ezel Bayraktar »

Karikaturist wrote: 06/08/2022 14:21 Stani, ti krivis AP sto ljudo voze losa auta?
De ljudi prestanite se tripovati.
Ap je kriv sto nemamo logicno autoputa, nemojte praviti cirkus od teme nismo djeca.
Ma ne krivim, nisam izgorio po glavu,iako je zega. Ali da su debilnom odlukom to pospješili, sigurno jesu. I nisu to sve loša auta. Lani sam se zadesio, itekako je tu bilo dobrih i skupih auta.
doktor78
Posts: 2987
Joined: 14/09/2006 11:02

#24721 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by doktor78 »

. Činjenica da su prvi vikend avgusta odabrali za zatvaranje saobraćaja na jebenoj Bradini nam govori sasvim dovoljno o profesionalnim, a bome i mentalnim, kapacitetima rukovodećeg kadra u JPAC. U pitanju su likovi koji bi 80tih teško upisali osnovnu školu za djecu s posebnim potrebama, a danas su direktori, magistri, doktori nauka...
:thumbup:
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#24722 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Alfons Kauders wrote: 06/08/2022 13:25
So What! wrote: 06/08/2022 12:18
U suštini da, Bosancu sve dok ne diraš njegovu rutinu, njemu puca neka stvar hoće li se išta raditi ili neće.

Naveo sam i blagovremenu najavu i loš tajming za radove, također.

A koliko su naši ljudi robovi navika dovoljno govori gužva kod Doljana svake godine, iako isti imaju čak i bolje alternative.

Bilo kakvi radovi ili usporavanja generalno ljudima smetaju i razlog su da psuju sve od reda, bez obzira kako se situacija rješavala.

A koliko prosječnom Bosancu znači autoput, dovoljno govori i činjenica da možda najbolja vlada koju je FBiH ikada imala i koja je izgradila najviše autoputa je hladno ispušila izbore.
Halali što smo robovi navika pa na more idemo ljeti, umjesto u novembru ili februaru. :D Uostalom, alternativnih pravaca ovdje baš i nema, pa ne znam koju alternativu zagovaraš - rado bih čuo kako bi ti putovao do Mostara, Ploča ili Neuma mimo Bradine.

Za Doljane se donekle slažem, no ipak treba imati u vidu masu ljudi kojim su Doljani i Gabela najbliža i najbrža opcija. Ako neko ide na Korčulu, Mljet, Lastovo ili Pelješac, kuda bi išao? Preko Bijače i Neuma? Na Kamensko ili Čepikuće?

I ne radi se o "bilo kakvim" već o debilnim zastojima. Naveo si maloprije Vranduk, a upravo je on po meni najbolji dokaz kretenluka i izostanka strateškog planiranja. Fino su mogli forsirati tu dionicu autoputa, pa onda do mile volje zatvarati i renovirati Vranduk kad se otvori autoput, ali jok, dvije godine su maltretirali narod i pričinili ogromne štete privredi upravo zbog lošeg planiranja.

Činjenica da su prvi vikend avgusta odabrali za zatvaranje saobraćaja na jebenoj Bradini nam govori sasvim dovoljno o profesionalnim, a bome i mentalnim, kapacitetima rukovodećeg kadra u JPAC. U pitanju su likovi koji bi 80tih teško upisali osnovnu školu za djecu s posebnim potrebama, a danas su direktori, magistri, doktori nauka...
Vidi ovako, ovdje je svako živ sklon staviti ti riječi u usta, samo zato što ako se konstatuje da su ljudi koji organizuju ove radove stoka, ali dolaze iz naroda koji u svom debelom prosjeku stoka također.

Evo jedan od najljepših primjera, u Sarajevu se trenutno radi rekonstrukcija tramvajske pruge, ali u praksi nije to rekonstrukcija već potpuno nov sistem koji od stare trase koristi samo trasu i bukvalno ništa više, čak se i tlo ispod mijenja i postavlja se stabilnije.

Nikad u novijoj historiji ovog grada jedan projekat nije bio transparentniji, ljepše prezentovan javnosti, kao i efikasnije i brže izvođen, gdje ministar bukvalno ide svako malo na teren, vrši se pritisak, radi se nedjeljom. I evo ja npr. u priči s nekom rajom koja to površno prati, dobivam feedback, jooj šta rade ovoliko jesul normalni, pa pruga je nije aerodrom, šta se tu ima raditi i jednostavno banalno shvataju nešto što je praktično izgradnja pruge nanovo, a ne rekonstrukcija. Džaba ja njima pokušam objasniti da to i ne može tek tako, jok, većina (nažalost i školavnijih) ljudi se vodi da je to lagan posao.

Ista stvar je i na Vranduku bila, bukvalno od starog tunela samo je ona rupa probijena u suštini korisna bila, ostalo je sve izmjenjano uključujućii tlo ispod kolovoza, kolovoz, drenaža, zidovi tunela i pritom se radi o tunelu od dužine preko kilometar iz kojeg je voda sipala i pri čijoj rekonstrukciji se saobraćaj većim dijelom odvijao. Eh sad, baš me zanima kako bi neko ovdje to efikasnije izvodio, osim tog dijela sa autoputem, jer evo nije neka tajna, bukvalno tu u pojasu gdje je tunel, a gdje se gradi autoput, trenutno su zapeli i pokušavaju skontati kako da ga naprave te daj Bože da to stignu za dvije godine uraditi.

Tako isto i sa dionicom na Bradini, ulazi u finiš, pravac Mostar - Sarajevo je frekventan i izvan sezone, kamioni stalno prolaze, slična bi se stvar desila samo bez turista kojima ovo realno i nije najavljeno.

Da li su trebali ovo napraviti na proljeće, jesu, zašto nisu, pitaj izvođača, ali bilo kako bilo uvijek bi se neko žalio i tražio objašnjenje zašto baš sad to rade. I da, slažem se, alternativnih pravaca baš i nema kvalitetnih, a i da ima, većina ljudi bi opet išlo preko Bradine, jer su jednostavno tako navikli.
Naslovnica
Posts: 27647
Joined: 20/03/2013 15:38

#24723 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Naslovnica »

NediM17 wrote: 06/08/2022 12:37 Ovaj kruzni tok se mogao napraviti i u martu, aprilu, maju, nevezano za zavrsetak tunela i dionice autoputa i onda kad bude dionica gotova samo je prikljuciti na kruzni bez da se ometa saobracaj u spici sezone.
O tom planiranju i organizaciji govorim.
:thumbup:
izvrsni direktor
Posts: 9143
Joined: 20/12/2018 16:11

#24724 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by izvrsni direktor »

So What! wrote: 06/08/2022 15:11
Tako isto i sa dionicom na Bradini, ulazi u finiš, pravac Mostar - Sarajevo je frekventan i izvan sezone, kamioni stalno prolaze, slična bi se stvar desila samo bez turista kojima ovo realno i nije najavljeno.
Neko bi u martu rekao "zasto bas sada zaustavljas jedinu normalnuvezu drzave sa morem"?
Vjwrovatno da ima takvih. Ali da li ima isto koliko i onih koji kazu "zasto bas u augustu zastavljas jedinu normalnu vezu sa morem"?
Ah da, kako ti ono rece, idioti robovi navika..
So What! wrote: 06/08/2022 15:11Da li su trebali ovo napraviti na proljeće, jesu, zašto nisu, pitaj izvođača.
I bas izvodjaca da pita, ne narucioca radova? I ne onog koji je rekao, "ovo mora biti gotovo do izbora"?

Znaci, da sumiramo tvoje postove ovdje:
krivi su izvodjaci, krivi su gradjani "idioti robovi navika", a na autocestama je jedina krivica sto nisu na vrijeme najavili da ce u spici sezone zaustaviti jedinu normalnu magistralu koja vodi ka moru.
Ma bravo
User avatar
mk ultra
Posts: 19228
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#24725 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mk ultra »

So What! wrote: 06/08/2022 15:11

Ista stvar je i na Vranduku bila, bukvalno od starog tunela samo je ona rupa probijena u suštini korisna bila, ostalo je sve izmjenjano uključujućii tlo ispod kolovoza, kolovoz, drenaža, zidovi tunela i pritom se radi o tunelu od dužine preko kilometar iz kojeg je voda sipala i pri čijoj rekonstrukciji se saobraćaj većim dijelom odvijao. Eh sad, baš me zanima kako bi neko ovdje to efikasnije izvodio, osim tog dijela sa autoputem, jer evo nije neka tajna, bukvalno tu u pojasu gdje je tunel, a gdje se gradi autoput, trenutno su zapeli i pokušavaju skontati kako da ga naprave te daj Bože da to stignu za dvije godine uraditi.

Tako isto i sa dionicom na Bradini, ulazi u finiš, pravac Mostar - Sarajevo je frekventan i izvan sezone, kamioni stalno prolaze, slična bi se stvar desila samo bez turista kojima ovo realno i nije najavljeno.

Da li su trebali ovo napraviti na proljeće, jesu, zašto nisu, pitaj izvođača, ali bilo kako bilo uvijek bi se neko žalio i tražio objašnjenje zašto baš sad to rade. I da, slažem se, alternativnih pravaca baš i nema kvalitetnih, a i da ima, većina ljudi bi opet išlo preko Bradine, jer su jednostavno tako navikli.
Napravis pravu zaobilaznicu prije radova i onda radis 2 godine

Tako i sa ovim, a ne moze me niko uvjeriti da nisu onaj kanal pored puta mogli nasuti i napraviti alternativnu traku prije zatvaranja jedne

Ali šićar, brzina, lakse je zatvorit i boli ga kurac, ne ceka on u guzvi
Post Reply