Nemoj tako, nigdje nije bolje nego ovdje, ne znam zašto raja odlazi
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10607
- Joined: 10/03/2022 22:16
#25151 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
- Rockefeller
- Posts: 7323
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#25152 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#25153 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ja ne kontam kako to razmisljaju da ce neko svrnuti kod njih jer eteo ima kruzni tok, pa kad se vec rotira, hajd da stane malo da promahala.
Ako si posao u FIS, ides u FIS, ako si posao u Travnik, proci ces kraj FISa sve da je cesta samo kroz njihov parking.
Ako si posao u FIS, ides u FIS, ako si posao u Travnik, proci ces kraj FISa sve da je cesta samo kroz njihov parking.
- jasko_ba
- Posts: 7808
- Joined: 13/11/2006 17:47
#25154 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ako neko moze postaviti (detaljniju) animaciju/plan autoputa od Vranduka pa dole do Golubinje, ulaz u Žepče?
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25155 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Mene zanima ima li uopste ista od tih TC jer mi se cini da je to sve palo K. za usi? Nijedan od tih TC nije ni priblizno sto je nekad bilo, ne znam kad sam cuo nekoga da ide u FIS (i okolo) a sto je bila glavna uzrecica prije 10-20 god. Ja vala radije samo profuram i nastavim dalje, rijetko kad stanem da srknem kaficu ako mi bas tu pada pauza. A ako bude ta brza cesta e tek onda nwcuu stajati, samo dodati jos veci gas da sto prije iskruzim to sto ce biti kruzenja.drug_profi wrote: ↑22/09/2022 14:28 Ja ne kontam kako to razmisljaju da ce neko svrnuti kod njih jer eteo ima kruzni tok, pa kad se vec rotira, hajd da stane malo da promahala.
Ako si posao u FIS, ides u FIS, ako si posao u Travnik, proci ces kraj FISa sve da je cesta samo kroz njihov parking.
Lijepi Crni macak
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#25156 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Zamislimo sad da su umjesto autoputa u Visokom rekli moras proci kroz carsiju. Na jednom kruznom prodavnica sudjuke, na drugom kozih jakni, na trecem onaj pravi piramide.....
U Sarajevu da su rekli nema autoputa, dodaj dvije trake u Rajlovcu. One kineske prodavnice moraju biti uz tranzitnu cestu.
Stvar je sto su u Vitezu spremni blokirati bilo kakvu cestu koja nece biti onako kako im odgovara. I imaju podrsku na federalnom nivou za to.
U Sarajevu da su rekli nema autoputa, dodaj dvije trake u Rajlovcu. One kineske prodavnice moraju biti uz tranzitnu cestu.
Stvar je sto su u Vitezu spremni blokirati bilo kakvu cestu koja nece biti onako kako im odgovara. I imaju podrsku na federalnom nivou za to.
-
- Posts: 6497
- Joined: 20/01/2011 11:10
#25157 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Od sutra džaba od Vlakova do Bradine. Od Tarčina do Bradine autoput privremeno mijenja magistralu, dok se magistrala ne popravi.
Biće vjerovatno i table: "vozite na vlastiti rizik", jer nit je sve završeno nit je bilo tehničkog pregleda.
Biće vjerovatno i table: "vozite na vlastiti rizik", jer nit je sve završeno nit je bilo tehničkog pregleda.
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25158 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
- thekupus
- Posts: 6813
- Joined: 25/06/2011 22:38
#25159 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ma onaj dio ispod novih mostova koji su razvalili mašinama, gdje je stavljen privremeni asfaltbitangeIprinceze wrote: ↑22/09/2022 15:20 A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
-
- Posts: 6701
- Joined: 17/02/2005 07:57
#25160 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Na bar 2 mjesta je magistrala ozbiljno ulegla sjeverno od tunela. Oba ulegnuća su se pojavila u zadnjih godinu dana, a jedno je tačno iznad cijevi novog tunela. Moguće da su se aktivirala i neka klizištabitangeIprinceze wrote: ↑22/09/2022 15:20 A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
- DaysleepeR
- Posts: 14667
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#25161 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ja sam ovdje pisao pa me napadoše, ali i stari tunel Ivan je ulegao opasno i dalje tone, imaju senzori, a stalno skidaju asfalt
-
- Posts: 22
- Joined: 22/07/2018 19:15
#25162 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Klasična predizborna zvrča, pronašli su izgovor da otvore nedovršenu dionicu autoputa pred izbore a da ne priznaju da je nedovršena. Još kao poklanjaju gradjanima besplatno koristenje autoputa a ustvari je razlog za to nedovršeno naplatno mjesto na Bradini.bitangeIprinceze wrote: ↑22/09/2022 15:20 A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
Vozio sam se ovom dionicom i još uvijek nisu ni čelične odbojne ograde kompletirane, kosine nisu humusirane, vanjska odvodnja nije kompletirana, signalizacija nije kompletirana. Dionica definitivno nije bezbjedna za saobraćaj. Sramota je ovo.
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#25163 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Znaci mjesec dana im treba da saniraju dijelove ceste koji skupa ne prelaze mozda 100-150m…
Pa da komplet dionicu nanovo asfaltiraju opet je previse
Pa ovo je stvarno cirkus
Pa da komplet dionicu nanovo asfaltiraju opet je previse
Pa ovo je stvarno cirkus
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#25164 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Svako malo počne ova priča o "brzoj cesti" kroz poslovnu zonu Vitez i svako malo razočarenja, a ne radi se zapravo ništa. Najmanje 5 godina u krug tako. Vala, da hoće početi praviti više, pa kako god, ubrzat će. Normalno da je nakaradno ovo kroz poslovnu zonu, ali meni je ta priča dolinom Lašve veća ubleha od bilo čega. Da hoće raditi, radili bi, ovako ćemo čekati još najmanje 10+ godina da to tu ima nekog smisla.
I meni su ove trase oko Tuzle naopake, da Bog kaže. Ako pričamo o spajanju Tuzle, u bilo kojem smjeru, s nečim, zar fakat nije bolje gledati da to bude nastavak na autoput BL-Doboj? Pa, gdje god da kreneš van BiH (osim na istok), taj put ti odgovara. Ok, super je da imaš žilu kroz TK, koja spaja Tuzlu, Srebrenik, Gradačac, Brčko, Orašje, ali globalno gledajući najsmislenije je gurati priču ka Doboju. Odnosi entiteta, razumijem, ali eto.
Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš. Recimo da bi se tako put Sarajevo-Tuzla skratio za 20%, bilo bi potrebno 85km nove autoceste za taj kraj. S druge strane, autocestom će Žepče biti udaljeno 65km od Tuzle, ali bi put Sarajevo-Tuzla otišao na oko 160km barem. Čak i u smislu odlaska u srednju Bosnu, ovo je smislenije. Ili preko Kaknja da ide, da se traži kompromis.
I meni su ove trase oko Tuzle naopake, da Bog kaže. Ako pričamo o spajanju Tuzle, u bilo kojem smjeru, s nečim, zar fakat nije bolje gledati da to bude nastavak na autoput BL-Doboj? Pa, gdje god da kreneš van BiH (osim na istok), taj put ti odgovara. Ok, super je da imaš žilu kroz TK, koja spaja Tuzlu, Srebrenik, Gradačac, Brčko, Orašje, ali globalno gledajući najsmislenije je gurati priču ka Doboju. Odnosi entiteta, razumijem, ali eto.
Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš. Recimo da bi se tako put Sarajevo-Tuzla skratio za 20%, bilo bi potrebno 85km nove autoceste za taj kraj. S druge strane, autocestom će Žepče biti udaljeno 65km od Tuzle, ali bi put Sarajevo-Tuzla otišao na oko 160km barem. Čak i u smislu odlaska u srednju Bosnu, ovo je smislenije. Ili preko Kaknja da ide, da se traži kompromis.
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#25165 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kako ovo sada privremeno se pusta u upotrebu autoput do Bradine kada sve nije ni zavrseno. Na nekim mjestima sto sam vidimo s M17 prije 7 dana nema ni ograde .
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25166 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Racunaj da je ovo svecano otvorenje sto se moglo uraditi do izbora (a tek je 22.09.) i vise ne moze. Presjecanje vrpce vjerovatno 30.09. i dernek sirih razmjera.
Vi koji me uvjeravate o nekom propalom dijelu magistralne ceste samo da znate da vam ja to nista nisam vidio a ni osjetio, u zadnjih mjesec dana bar 6-7 puta prosao tamte-vamte. S nekom brzinom 40-50 kmh koliko se vozi tamo mozda je to neprimjetno. Da je bas toliko uleglo a valjda bi osjetio po kamencu u bubregu.
Vi koji me uvjeravate o nekom propalom dijelu magistralne ceste samo da znate da vam ja to nista nisam vidio a ni osjetio, u zadnjih mjesec dana bar 6-7 puta prosao tamte-vamte. S nekom brzinom 40-50 kmh koliko se vozi tamo mozda je to neprimjetno. Da je bas toliko uleglo a valjda bi osjetio po kamencu u bubregu.
-
- Posts: 6497
- Joined: 20/01/2011 11:10
#25167 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Mi koji smo navikli da tu uzbrdo vozimo cca 80 km/h osjetimo kad klocneš na cesti, na onoj krivini malo prije tunela.bitangeIprinceze wrote: ↑22/09/2022 18:23 Racunaj da je ovo svecano otvorenje sto se moglo uraditi do izbora (a tek je 22.09.) i vise ne moze. Presjecanje vrpce vjerovatno 30.09. i dernek sirih razmjera.
Vi koji me uvjeravate o nekom propalom dijelu magistralne ceste samo da znate da vam ja to nista nisam vidio a ni osjetio, u zadnjih mjesec dana bar 6-7 puta prosao tamte-vamte. S nekom brzinom 40-50 kmh koliko se vozi tamo mozda je to neprimjetno. Da je bas toliko uleglo a valjda bi osjetio po kamencu u bubregu.
Kamioni i mehanizacija su poprilično oštetili cestu na više mjesta i treba sigurno bar mjesec dana da se to sredi.
Mislim, meni svejedno, kad otvore ovaj dio autoceste od Tarčina do Bradine, magistrala me tamo sigurno neće više vidjeti, kao što me ne vidi ni ona od Sarajeva do Tarčina.
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25168 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Hajde okey, priznajem i ja za ona ulegnuca i potonuca ima ostecenja, nekako mi lici na otiskanje i pomjeranje, isto ko sve nizbrdice u Sarajevu kad ih voda dole ispod asfalta propere. Ovde i ja vozim 80+, cim se prodje novi AP u Rastelici i gdje su dvije trake tad je samo gas gas. Al kad su rekli ostecenja zbog izgradnje mislio sam bas od Smucke pa do tog dijela Rastelice gdje je iznad AP, tu se vozi 40-50. Ne vidim bas sad prijeku potrebu da se bilo sta sanira bar ne u ovih 10ak dana.
- Haris.ba
- Posts: 24884
- Joined: 08/09/2005 20:08
#25169 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
A sto je bitno spojiti Tuzlu sa Sarajevom direktno autoputem? Nema, niti ce biti saobracaja.mistek wrote: ↑22/09/2022 16:25 Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš.
I pravac preko Zepca je solomonsko rjesenje.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#25170 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Završena dionica do Bradine, kreće saobraćaj kroz novi tunel Ivan
Biznis Info
Na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, Vlada FBiH je JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar dala saglasnost za privremenu obustavu – suspenziju naplate cestarine na autocesti na dionici od Vlakova do Bradine u periodu od 23.9. do 30.10.2022 godine.
Kako je obrazloženo, na sastanku održanom 19.9.2022 godine u Vladi FBiH, dostavljena je i prezentirana informacija o potrebi zatvaranja magistralne ceste M-17 na dionici Tarčin – Bradina za sva motorna vozila koja su u tranzitnom prometu, zbog njene sanacije nakon izgradnje dionice autoceste Tarčin – Ivan, uz napomenu da je završena ova dionica autoceste do Bradine.
Kako se radi o izrazito prometnoj dionici magistralne ceste, a kontinuiran saobraćaj nije moguće osigurati preusmjeravanjem prometa na jednu traku, bila je neophodna privremena obustava saobraćaja na ovom dijelu magistralne ceste, te privremeno preusmjeravanje tranzitnog saobraćaja na novoizgradenu dionicu autoceste Tarčin-lvan. Istovremeno, za lokalno stanovništvo bi bio osiguran saobraćaj na magistralnoj cesti.
Stoga je jedan od zaključaka sastanka bio da je, budući da ne postoji alternativno rješenje odvijanja saobraćaja bez naplate cestarine, bilo je potrebno donijeti odluku o privremenoj obustavi – suspenziji naplate cestarine od Vlakova do Bradine.
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25171 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Znaci AC na gubitku?!
-
- Posts: 6497
- Joined: 20/01/2011 11:10
#25172 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Bila bi šega da izađe federalni inspektor i zatvori tu dionicu jer nema upotrebnu dozvolu.
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#25173 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Vjerovatno ce tako i biti.
-
- Posts: 3394
- Joined: 23/05/2010 15:16
#25174 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Pa ne mora ništa, to je sasvim ok i to sam već pisao. Dobre magistrale su sasvim ok, a eto ta je najlošija u državi. Ali, da postoji nekakav autoput Sarajevo-Tuzla ili makar brza cesta, zar fakat ne misliš da bi donio i povećanje prometa prema Beogradu recimo? U svakom slučaju, smislenije je neko većina autoputeva mimo VC koji se spominju u BiH. Ma ne većina, nego bilo koji drugi.Haris.ba wrote: ↑22/09/2022 19:39A sto je bitno spojiti Tuzlu sa Sarajevom direktno autoputem? Nema, niti ce biti saobracaja.mistek wrote: ↑22/09/2022 16:25 Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš.
I pravac preko Zepca je solomonsko rjesenje.
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/01/2018 22:14
#25175 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Imamo li exkluzivne snimke sa dionice Tarcin-Bradina? Jel bilo sretnika?