Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
ZoomZoomKiwi
Posts: 10539
Joined: 10/03/2022 22:16

#25151 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by ZoomZoomKiwi »

Rockefeller wrote: 22/09/2022 14:06 :lol:

Ja drzave i kurca.
Nemoj tako, nigdje nije bolje nego ovdje, ne znam zašto raja odlazi :lol:
User avatar
Rockefeller
Posts: 7318
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#25152 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Rockefeller »

EFD22 wrote: 22/09/2022 14:07
Rockefeller wrote: 22/09/2022 14:06 :lol:

Ja drzave i kurca.
Nemoj tako, nigdje nije bolje nego ovdje, ne znam zašto raja odlazi :lol:
Treba otic‘ samo zbog afere respiratora i Fadila koji je jos na poziciji na kojoj jest a kamoli ovo :lol:

Jebo im fis mater svima.
User avatar
drug_profi
Posts: 50609
Joined: 16/07/2012 16:00

#25153 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Ja ne kontam kako to razmisljaju da ce neko svrnuti kod njih jer eteo ima kruzni tok, pa kad se vec rotira, hajd da stane malo da promahala.

Ako si posao u FIS, ides u FIS, ako si posao u Travnik, proci ces kraj FISa sve da je cesta samo kroz njihov parking.
User avatar
jasko_ba
Posts: 7806
Joined: 13/11/2006 17:47

#25154 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by jasko_ba »

Ako neko moze postaviti (detaljniju) animaciju/plan autoputa od Vranduka pa dole do Golubinje, ulaz u Žepče?
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#25155 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

drug_profi wrote: 22/09/2022 14:28 Ja ne kontam kako to razmisljaju da ce neko svrnuti kod njih jer eteo ima kruzni tok, pa kad se vec rotira, hajd da stane malo da promahala.

Ako si posao u FIS, ides u FIS, ako si posao u Travnik, proci ces kraj FISa sve da je cesta samo kroz njihov parking.
Mene zanima ima li uopste ista od tih TC jer mi se cini da je to sve palo K. za usi? Nijedan od tih TC nije ni priblizno sto je nekad bilo, ne znam kad sam cuo nekoga da ide u FIS (i okolo) a sto je bila glavna uzrecica prije 10-20 god. Ja vala radije samo profuram i nastavim dalje, rijetko kad stanem da srknem kaficu ako mi bas tu pada pauza. A ako bude ta brza cesta e tek onda nwcuu stajati, samo dodati jos veci gas da sto prije iskruzim to sto ce biti kruzenja.
Lijepi Crni macak :D
User avatar
Haris.ba
Posts: 24836
Joined: 08/09/2005 20:08

#25156 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

Zamislimo sad da su umjesto autoputa u Visokom rekli moras proci kroz carsiju. Na jednom kruznom prodavnica sudjuke, na drugom kozih jakni, na trecem onaj pravi piramide.....

U Sarajevu da su rekli nema autoputa, dodaj dvije trake u Rajlovcu. One kineske prodavnice moraju biti uz tranzitnu cestu.

Stvar je sto su u Vitezu spremni blokirati bilo kakvu cestu koja nece biti onako kako im odgovara. I imaju podrsku na federalnom nivou za to.
Dzontra_Volta
Posts: 6494
Joined: 20/01/2011 11:10

#25157 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dzontra_Volta »

Od sutra džaba od Vlakova do Bradine. Od Tarčina do Bradine autoput privremeno mijenja magistralu, dok se magistrala ne popravi.
Biće vjerovatno i table: "vozite na vlastiti rizik", jer nit je sve završeno nit je bilo tehničkog pregleda.
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#25158 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
User avatar
thekupus
Posts: 6809
Joined: 25/06/2011 22:38

#25159 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by thekupus »

bitangeIprinceze wrote: 22/09/2022 15:20 A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
ma onaj dio ispod novih mostova koji su razvalili mašinama, gdje je stavljen privremeni asfalt
neki
Posts: 6692
Joined: 17/02/2005 07:57

#25160 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

bitangeIprinceze wrote: 22/09/2022 15:20 A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
Na bar 2 mjesta je magistrala ozbiljno ulegla sjeverno od tunela. Oba ulegnuća su se pojavila u zadnjih godinu dana, a jedno je tačno iznad cijevi novog tunela. Moguće da su se aktivirala i neka klizišta
User avatar
DaysleepeR
Posts: 14616
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

#25161 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by DaysleepeR »

ja sam ovdje pisao pa me napadoše, ali i stari tunel Ivan je ulegao opasno i dalje tone, imaju senzori, a stalno skidaju asfalt
Spuzva_bob
Posts: 22
Joined: 22/07/2018 19:15

#25162 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Spuzva_bob »

bitangeIprinceze wrote: 22/09/2022 15:20 A gdje je magistrala toliko kriticna da je treba popravljati? Koliko znam onaka je haman i godinu dana i nije nista bolja ni ranije bila?? Jel opet neka zvrcka?
Klasična predizborna zvrča, pronašli su izgovor da otvore nedovršenu dionicu autoputa pred izbore a da ne priznaju da je nedovršena. Još kao poklanjaju gradjanima besplatno koristenje autoputa a ustvari je razlog za to nedovršeno naplatno mjesto na Bradini.

Vozio sam se ovom dionicom i još uvijek nisu ni čelične odbojne ograde kompletirane, kosine nisu humusirane, vanjska odvodnja nije kompletirana, signalizacija nije kompletirana. Dionica definitivno nije bezbjedna za saobraćaj. Sramota je ovo.
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#25163 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by klixoris »

Znaci mjesec dana im treba da saniraju dijelove ceste koji skupa ne prelaze mozda 100-150m…
Pa da komplet dionicu nanovo asfaltiraju opet je previse
Pa ovo je stvarno cirkus
mistek
Posts: 3390
Joined: 23/05/2010 15:16

#25164 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mistek »

Svako malo počne ova priča o "brzoj cesti" kroz poslovnu zonu Vitez i svako malo razočarenja, a ne radi se zapravo ništa. Najmanje 5 godina u krug tako. Vala, da hoće početi praviti više, pa kako god, ubrzat će. Normalno da je nakaradno ovo kroz poslovnu zonu, ali meni je ta priča dolinom Lašve veća ubleha od bilo čega. Da hoće raditi, radili bi, ovako ćemo čekati još najmanje 10+ godina da to tu ima nekog smisla.

I meni su ove trase oko Tuzle naopake, da Bog kaže. Ako pričamo o spajanju Tuzle, u bilo kojem smjeru, s nečim, zar fakat nije bolje gledati da to bude nastavak na autoput BL-Doboj? Pa, gdje god da kreneš van BiH (osim na istok), taj put ti odgovara. Ok, super je da imaš žilu kroz TK, koja spaja Tuzlu, Srebrenik, Gradačac, Brčko, Orašje, ali globalno gledajući najsmislenije je gurati priču ka Doboju. Odnosi entiteta, razumijem, ali eto.

Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš. Recimo da bi se tako put Sarajevo-Tuzla skratio za 20%, bilo bi potrebno 85km nove autoceste za taj kraj. S druge strane, autocestom će Žepče biti udaljeno 65km od Tuzle, ali bi put Sarajevo-Tuzla otišao na oko 160km barem. Čak i u smislu odlaska u srednju Bosnu, ovo je smislenije. Ili preko Kaknja da ide, da se traži kompromis.
akcija007
Posts: 2853
Joined: 17/05/2008 23:50

#25165 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by akcija007 »

Kako ovo sada privremeno se pusta u upotrebu autoput do Bradine kada sve nije ni zavrseno. Na nekim mjestima sto sam vidimo s M17 prije 7 dana nema ni ograde .
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#25166 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

Racunaj da je ovo svecano otvorenje :lol: :lol: sto se moglo uraditi do izbora (a tek je 22.09.) i vise ne moze. Presjecanje vrpce vjerovatno 30.09. i dernek sirih razmjera.
Vi koji me uvjeravate o nekom propalom dijelu magistralne ceste samo da znate da vam ja to nista nisam vidio a ni osjetio, u zadnjih mjesec dana bar 6-7 puta prosao tamte-vamte. :D S nekom brzinom 40-50 kmh koliko se vozi tamo mozda je to neprimjetno. Da je bas toliko uleglo a valjda bi osjetio po kamencu u bubregu.
Dzontra_Volta
Posts: 6494
Joined: 20/01/2011 11:10

#25167 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dzontra_Volta »

bitangeIprinceze wrote: 22/09/2022 18:23 Racunaj da je ovo svecano otvorenje :lol: :lol: sto se moglo uraditi do izbora (a tek je 22.09.) i vise ne moze. Presjecanje vrpce vjerovatno 30.09. i dernek sirih razmjera.
Vi koji me uvjeravate o nekom propalom dijelu magistralne ceste samo da znate da vam ja to nista nisam vidio a ni osjetio, u zadnjih mjesec dana bar 6-7 puta prosao tamte-vamte. :D S nekom brzinom 40-50 kmh koliko se vozi tamo mozda je to neprimjetno. Da je bas toliko uleglo a valjda bi osjetio po kamencu u bubregu.
Mi koji smo navikli da tu uzbrdo vozimo cca 80 km/h osjetimo kad klocneš na cesti, na onoj krivini malo prije tunela.
Kamioni i mehanizacija su poprilično oštetili cestu na više mjesta i treba sigurno bar mjesec dana da se to sredi.
Mislim, meni svejedno, kad otvore ovaj dio autoceste od Tarčina do Bradine, magistrala me tamo sigurno neće više vidjeti, kao što me ne vidi ni ona od Sarajeva do Tarčina.
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#25168 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

Hajde okey, priznajem i ja za ona ulegnuca i potonuca ima ostecenja, nekako mi lici na otiskanje i pomjeranje, isto ko sve nizbrdice u Sarajevu kad ih voda dole ispod asfalta propere. Ovde i ja vozim 80+, cim se prodje novi AP u Rastelici i gdje su dvije trake tad je samo gas gas. Al kad su rekli ostecenja zbog izgradnje mislio sam bas od Smucke pa do tog dijela Rastelice gdje je iznad AP, tu se vozi 40-50. Ne vidim bas sad prijeku potrebu da se bilo sta sanira bar ne u ovih 10ak dana.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24836
Joined: 08/09/2005 20:08

#25169 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

mistek wrote: 22/09/2022 16:25 Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš.
A sto je bitno spojiti Tuzlu sa Sarajevom direktno autoputem? Nema, niti ce biti saobracaja.

I pravac preko Zepca je solomonsko rjesenje.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#25170 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Završena dionica do Bradine, kreće saobraćaj kroz novi tunel Ivan
Image

Na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, Vlada FBiH je JP Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar dala saglasnost za privremenu obustavu – suspenziju naplate cestarine na autocesti na dionici od Vlakova do Bradine u periodu od 23.9. do 30.10.2022 godine.
Kako je obrazloženo, na sastanku održanom 19.9.2022 godine u Vladi FBiH, dostavljena je i prezentirana informacija o potrebi zatvaranja magistralne ceste M-17 na dionici Tarčin – Bradina za sva motorna vozila koja su u tranzitnom prometu, zbog njene sanacije nakon izgradnje dionice autoceste Tarčin – Ivan, uz napomenu da je završena ova dionica autoceste do Bradine.

Kako se radi o izrazito prometnoj dionici magistralne ceste, a kontinuiran saobraćaj nije moguće osigurati preusmjeravanjem prometa na jednu traku, bila je neophodna privremena obustava saobraćaja na ovom dijelu magistralne ceste, te privremeno preusmjeravanje tranzitnog saobraćaja na novoizgradenu dionicu autoceste Tarčin-lvan. Istovremeno, za lokalno stanovništvo bi bio osiguran saobraćaj na magistralnoj cesti.

Stoga je jedan od zaključaka sastanka bio da je, budući da ne postoji alternativno rješenje odvijanja saobraćaja bez naplate cestarine, bilo je potrebno donijeti odluku o privremenoj obustavi – suspenziji naplate cestarine od Vlakova do Bradine.
Biznis Info
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#25171 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

Znaci AC na gubitku?!
Dzontra_Volta
Posts: 6494
Joined: 20/01/2011 11:10

#25172 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dzontra_Volta »

Bila bi šega da izađe federalni inspektor i zatvori tu dionicu jer nema upotrebnu dozvolu.
akcija007
Posts: 2853
Joined: 17/05/2008 23:50

#25173 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by akcija007 »

Vjerovatno ce tako i biti.
mistek
Posts: 3390
Joined: 23/05/2010 15:16

#25174 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mistek »

Haris.ba wrote: 22/09/2022 19:39
mistek wrote: 22/09/2022 16:25 Slična stvar i prema Sarajevu. Pisao sam već jednom, krak prema Žepču je apsolutno beskoristan u tom smislu. Ok, krak je dobar da spoji srednju Bosnu sa Tuzlom, ali nama je prije svega bitna veza Sarajevo-Tuzla. To može biti poboljšanje postojeće magistrale, što se kao nešto pokušava raditi, sporo, ali eto. To ima smisla. S druge strane, ako se misli praviti nekakav krak autoputa, milion puta je smislenije tražiti rješenje na relaciji Banovići-Vareš.
A sto je bitno spojiti Tuzlu sa Sarajevom direktno autoputem? Nema, niti ce biti saobracaja.

I pravac preko Zepca je solomonsko rjesenje.
Pa ne mora ništa, to je sasvim ok i to sam već pisao. Dobre magistrale su sasvim ok, a eto ta je najlošija u državi. Ali, da postoji nekakav autoput Sarajevo-Tuzla ili makar brza cesta, zar fakat ne misliš da bi donio i povećanje prometa prema Beogradu recimo? U svakom slučaju, smislenije je neko većina autoputeva mimo VC koji se spominju u BiH. Ma ne većina, nego bilo koji drugi.
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#25175 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

Imamo li exkluzivne snimke sa dionice Tarcin-Bradina? :D Jel bilo sretnika?
Post Reply