Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Haris.ba
Posts: 24790
Joined: 08/09/2005 20:08

#22426 Re: Autoputevi u BiH - kontraverze, malverzacije i kriminal

Post by Haris.ba »

Terza je morao otici. :bih:

Da prevedem, igre prestolja na balijski nacin.
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#22427 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Zenička obilaznica u četvrtak dobija potpise ministarstva za konačno puštanje u promet
Image

Nakon otklonjenih svih grešaka na terenu i na papirima Zenička obilaznica će u četvrtak dobiti potpise i dozvole potrebne za puštanje u promet, saznaje Klix.ba.

Nakon skoro osam mjeseci dionica Koridora 5C Zenica jug - Zenica sjever dužine 11 kilometara u četvrtak će dobiti sve potrebne potpise i dozvole za puštanje u promet, a za sve ispravke trebalo je skoro osam mjeseci.

U Autocestama Federacije Bosne i Hercegovine mnogo toga se promijenilo, sada već bivši direktor Adnan Terzić na nefunkcionisanje Zeničke obilaznice znao je reći "Pa, šta sad?", ali nikada nisu došla objašnjenja o dionici, o kakvim se greškama radilo te zbog čega su građani čekali osam mjeseci na otvorenje dionice koja je i državi mogla donijeti višemilionsku korist.

Ipak, dionica od 11 kilometara vrijednosti 225 miliona eura bit će po drugi put puštena u promet. Nakon što je komisija utvrdila da su sve greške ispravljene, da je trasa sigurna za odvijanje saobraćaja, Federalno ministarstvo prostornog uređenja u četvrtak će dati sve potrebne preostale potpise na dozvole za puštanje u promet.

Zenička obilaznica zatvorena je 5. decembra prošle godine, a iako je prvobitno bilo najavljeno da će upotrebne dozvole biti izdate kroz sedam dana, to se nije dogodilo. Federalni inspektor je utvrdio da za novoizgrađene kilometre nije izdata upotrebna dozvola, što je ujedno i razlog zatvaranja.

Nešto kasnije su iz Autocesta FBiH u obraćanju javnosti kazali da su o odluci o zatvaranju dionice upoznati preko medija.
Klix
User avatar
drug_profi
Posts: 50556
Joined: 16/07/2012 16:00

#22428 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Taman sam u utorak naumio prema Zagrebu. Eto fino da isprobamo tih 11 km.
User avatar
Logovan
Posts: 94338
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#22429 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Logovan »

drug_profi wrote: 14/07/2021 09:52 Taman sam u utorak naumio prema Zagrebu. Eto fino da isprobamo tih 11 km.
Bićeš među prvim korisnicima, čestitke i sretno i javi utiske. :mrgreen:
last mohicans
Posts: 11973
Joined: 09/08/2012 23:19

#22430 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Eto zaobilaznice,eto ludilaaa :ljulja:
username_here
Posts: 264
Joined: 03/04/2019 18:05

#22431 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by username_here »

Otvoreno :P
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2822
Joined: 14/01/2019 04:56

#22432 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

username_here wrote: 15/07/2021 12:31 Otvoreno :P
Ljudi, da li je ovo moguce!!?
A mogli su vala opet vrpce presijecati i malo svecanosti kad su vec 8 mjeseci radili na popravkama na terenu i u papirima. :-)
Rmandic
Posts: 26
Joined: 17/03/2021 12:41

#22433 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rmandic »

Tarčin- Zenica sjever u kompletu.Koliko je to kilometara ? Šta je sljedeće na tu dionicu, Tarčin-Bradina ? To bi moglo biti nekad sljedeće godine ?
last mohicans
Posts: 11973
Joined: 09/08/2012 23:19

#22434 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by last mohicans »

Na ljeto sljedece godine do Ivana, ako se ne varam. Da nije sranje napravljeno na jugu, moglo se fino sastaviti od Bune do Bijače.
User avatar
perfect_guy
Posts: 6509
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#22435 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by perfect_guy »

Rmandic wrote: 15/07/2021 12:41 Tarčin- Zenica sjever u kompletu.Koliko je to kilometara ? Šta je sljedeće na tu dionicu, Tarčin-Bradina ? To bi moglo biti nekad sljedeće godine ?
slijedeće godine spoj na Bradini, tako rekoše, trebalo bi biti negdje oko antike. A čini mi se da nekad pročitah da će veza na magistralu biti kao kružni tok
neki
Posts: 6684
Joined: 17/02/2005 07:57

#22436 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

Neće biti kružni tok, zašto bi radili kružni tok na mjestu privremenog priključka..
Rmandic
Posts: 26
Joined: 17/03/2021 12:41

#22437 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rmandic »

Zenica sjever- Bradina će konačno biti fin komad auoceste u komadu. Povezat će se Zenica-Kakanj-Visoko-Ilijaš-Vogošća-Ilidža-Hadžići-Konjic. Sarajevo naravno. konačno nešto u komadu,konačno.
User avatar
Rockefeller
Posts: 7292
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#22438 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Rockefeller »

Ma ljepota. Jos da naprave TZ-Zenica i prikljuce AP do Orasja :kiss:
RJ57
Posts: 3384
Joined: 10/04/2017 15:12

#22439 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

neki wrote: 15/07/2021 13:33 Neće biti kružni tok, zašto bi radili kružni tok na mjestu privremenog priključka..
taj privremeni priključak će stajati jako dugo tako da bi kružni tok bio pametna opcija, ako nema neka bolja. bradina konjic će se praviti zadnja ako se uopšte bude pravila, pisano je sto puta ovdje o visinskoj razlici i nedostatku prostora
User avatar
drug_profi
Posts: 50556
Joined: 16/07/2012 16:00

#22440 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Ali i ovo je malo glupo i na silu bez ove zadnje dionice sa tunelom Zenica.
Ides autoputem, pa silazis niz brdo niz serpentine i vracas se unazad.
Nadam se da ce ova dionica koja se nastavlja prema sjeveru biti sto brze otvorena.

I dalje ostaje 89km klackanja po magistrali do Doboja i autoputa.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2822
Joined: 14/01/2019 04:56

#22441 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

drug_profi wrote: 15/07/2021 13:53 Ali i ovo je malo glupo i na silu bez ove zadnje dionice sa tunelom Zenica.
Ides autoputem, pa silazis niz brdo niz serpentine i vracas se unazad.
Nadam se da ce ova dionica koja se nastavlja prema sjeveru biti sto brze otvorena.

I dalje ostaje 89km klackanja po magistrali do Doboja i autoputa.
Zar je fakat 89 KM? Sve mislim manje.
User avatar
drug_profi
Posts: 50556
Joined: 16/07/2012 16:00

#22442 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

RJ57 wrote: 15/07/2021 13:53
neki wrote: 15/07/2021 13:33 Neće biti kružni tok, zašto bi radili kružni tok na mjestu privremenog priključka..
taj privremeni priključak će stajati jako dugo tako da bi kružni tok bio pametna opcija, ako nema neka bolja. bradina konjic će se praviti zadnja ako se uopšte bude pravila, pisano je sto puta ovdje o visinskoj razlici i nedostatku prostora
Pravice se, nije to uopste tezak poduhvat, a prostora ima jer iz tunela Ivan ce ici vijadukt pravo u brdo preko puta, pa u tunel i izaci ce se na prilicno sirok prostor.
User avatar
drug_profi
Posts: 50556
Joined: 16/07/2012 16:00

#22443 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Porodice Foht wrote: 15/07/2021 13:55
drug_profi wrote: 15/07/2021 13:53 Ali i ovo je malo glupo i na silu bez ove zadnje dionice sa tunelom Zenica.
Ides autoputem, pa silazis niz brdo niz serpentine i vracas se unazad.
Nadam se da ce ova dionica koja se nastavlja prema sjeveru biti sto brze otvorena.

I dalje ostaje 89km klackanja po magistrali do Doboja i autoputa.
Zar je fakat 89 KM? Sve mislim manje.
nazalost nije manje
neki
Posts: 6684
Joined: 17/02/2005 07:57

#22444 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by neki »

RJ57 wrote: 15/07/2021 13:53
neki wrote: 15/07/2021 13:33 Neće biti kružni tok, zašto bi radili kružni tok na mjestu privremenog priključka..
taj privremeni priključak će stajati jako dugo tako da bi kružni tok bio pametna opcija, ako nema neka bolja. bradina konjic će se praviti zadnja ako se uopšte bude pravila, pisano je sto puta ovdje o visinskoj razlici i nedostatku prostora
Prostora ima, glavni projekat urađen prije 8 godina, eksproprijacija došla do pola i onda..se promijenila vlast..
U međuvremenu su zadnji segment preusmjerili prema Polju Bijela umjesto prema jezeru, ali s aspekta visinske razlike to još pojednostavljuje situaciju..
Ne bi me čudilo da u bližoj budućnosti ova dionica opet dobije prednost u odnosu na Prenj, jer bi njome i Konjic, kao bitan privredni centar, bio povezan na već gotov komad autoputa..
User avatar
perfect_guy
Posts: 6509
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#22445 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by perfect_guy »

a je li u planu da na Bradini ostane neki oblik trajne veze sa autoputem?
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#22446 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Tesla Edison »

drug_profi wrote: 15/07/2021 13:55
Porodice Foht wrote: 15/07/2021 13:55

Zar je fakat 89 KM? Sve mislim manje.
nazalost nije manje
Od izlaza Zenica Sjever, do entitetske linije kod Doboja tačno 75km.
User avatar
Van Halen
Posts: 2782
Joined: 08/04/2008 10:37

#22447 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Van Halen »

Jos od Zenice do Maglaja,pa okrenut dolinom Spreče prema Tuzli
high_volume
Posts: 5916
Joined: 09/06/2010 22:51

#22448 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by high_volume »

perfect_guy wrote: 15/07/2021 14:18 a je li u planu da na Bradini ostane neki oblik trajne veze sa autoputem?
Čini mi se da bi bila prekratka veza od izlaza iz tunela do spoja sa E73, a dalje ispod, nije moguće zbog konfiguracije terena.
User avatar
drug_profi
Posts: 50556
Joined: 16/07/2012 16:00

#22449 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Tesla Edison wrote: 15/07/2021 14:26
drug_profi wrote: 15/07/2021 13:55

nazalost nije manje
Od izlaza Zenica Sjever, do entitetske linije kod Doboja tačno 75km.
A sta je iza entiteske linije? :lol:
User avatar
Haris033
Posts: 3862
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#22450 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Post by Haris033 »

Danas novi primjer bahatosti građevinske mafije na dijelu.
EA po ko zna koji put uzima gradiliste, počinje kao nesto da radi, i onda se zaustavi gradnja..
Koliko ta firma ima otvorenih gradilista u BiH, te u inostranstvu, to samo oni znaju, ali ono što mi znamo je da se u BiH sve šteli njima i Heringu. Evo samo u ovoj godini imaju otvorena gradilista na vise lokacija, a nigdje masina i ljudstva. Primjer, tunel Crnaja, tunel Hranjen, IX transverzala, ul. Dž. Bijedića…
Nadam se da će doći nekada neko na vlast ko će ovoj građevinskoj mafiji dohakati, jer su oni glavni krivci što BiH nema autoputeve kojji su do sada mogli biti izgrađeni od Save do mora, kao i od Une do Drine :izet:
Post Reply