Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3401
- Joined: 10/04/2017 15:12
#26127 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
ja sam uvijek za više ulaza/izlaza nego za manje, ali petlja u nemili je stvarno maloumnost, potpuno nepotrebna.
- Haris.ba
- Posts: 24854
- Joined: 08/09/2005 20:08
-
- Posts: 15
- Joined: 21/01/2020 12:41
#26129 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.
Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.
Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
-
- Posts: 2885
- Joined: 10/01/2020 20:02
#26130 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Dakle kroz SBK nije realno za 20 godina ali je realno tih 60 kilometara za 5 godina? Vjeruješ li i ti sam u to što si napisao ili si ovdje po zadatku? Također, kroz SBK se ne pravi samo da se usk približi Sarajevu, već i da sam SBK bude bolje povezan unutra i ka dalje. Odvadite sa tom naučnom fantastijom o ap preko Banjaluci.
-
- Posts: 6694
- Joined: 17/02/2005 07:57
#26131 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Prije će se napraviti sve kroz sbk nego Prijedor -B. Novi
Sumnjam da će ikad išta biti i od bl-prijedor..
Sumnjam da će ikad išta biti i od bl-prijedor..
-
- Posts: 1619
- Joined: 03/03/2021 20:06
#26132 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
A sta ako međed iz Laktaša proglasi secesiju ili ne znam ni ja šta i stavi rampu? Da iz Zenice za Bihać idem preko B.Grahova?koBr wrote: ↑18/03/2023 21:54 Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.
Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
- saravara
- Posts: 263
- Joined: 11/02/2012 14:20
#26133 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
onda će međed iz laktaša morati biti gavran pa da leti u istočni dio šumske....DebelinJoe wrote: ↑19/03/2023 00:01A sta ako međed iz Laktaša proglasi secesiju ili ne znam ni ja šta i stavi rampu? Da iz Zenice za Bihać idem preko B.Grahova?koBr wrote: ↑18/03/2023 21:54 Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.
Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.
AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.
Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara
+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
-
- Posts: 15
- Joined: 21/01/2020 12:41
#26134 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Čuj po zadatku U kojem svijetu vi živite pa vam svako mišljenje koje je oprečno vašem predstavlja nečiji zadatakNecuVise wrote: ↑18/03/2023 22:21 Dakle kroz SBK nije realno za 20 godina ali je realno tih 60 kilometara za 5 godina? Vjeruješ li i ti sam u to što si napisao ili si ovdje po zadatku? Također, kroz SBK se ne pravi samo da se usk približi Sarajevu, već i da sam SBK bude bolje povezan unutra i ka dalje. Odvadite sa tom naučnom fantastijom o ap preko Banjaluci.
Jesam, bot sam SDA ili NIP stranke, biraj šta ti više odgovara
Nije realno jer od Lašvanske petlje do Ključa imaš 100 km, od kojih je također jedan dio kroz RS odnosno od Jezera kroz Mrkonjić Grad pa dalje do entitetske granice.
I za ovog geografa što spominje Zenicu - Bihać preko Grahova, ne znam da li je upoznat sa gore spomenutom činjenicom, ako Dodo stavi rampu nema prelaska ni kroz Mrkonjić Grad nego opet na Grahovo
-
- Posts: 1619
- Joined: 03/03/2021 20:06
#26135 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Da se ja pitam, ja bih to ovako riješio i spojio USK i KS.
- fortaleza
- Posts: 5592
- Joined: 05/03/2012 23:16
- Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA
#26136 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Neisplativo i nezgodno za graditi. Niti jedno veće mjesto između, a još u paraleli s hrvatskim autoputom.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#26137 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nema secesije niti ce je biti. Planirati puteve treba u okvirima drzave BiH.
-
- Posts: 1619
- Joined: 03/03/2021 20:06
#26138 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Između TZ i Sarajeva imaš Olovo i Kladanj, obje opštine u iz kategorije "sjest pa plakat". Imaš usput i mjesta kao što su Stupari i Srednje, sve jadno Imaš Halidovu pumpu u Semizovcu. I pored toga stalno se govori o povezivanju TZ i SA i neka se govori. Autoput se ne smije gledati iz prizme profitabilnosti nego kao kao koristan infrastrukturni projekt za dobro svih. Ja ne vidim razlog zašto ne povezati Bihać i Mostar dobrom cestom.
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#26139 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Autoputem bi se povezala dva najveća populacijska bazena u Bosni i Hercegovini. TK i KS plus okolina broje haman pa milion ljudi.DebelinJoe wrote: ↑19/03/2023 21:52Između TZ i Sarajeva imaš Olovo i Kladanj, obje opštine u iz kategorije "sjest pa plakat". Imaš usput i mjesta kao što su Stupari i Srednje, sve jadno Imaš Halidovu pumpu u Semizovcu. I pored toga stalno se govori o povezivanju TZ i SA i neka se govori. Autoput se ne smije gledati iz prizme profitabilnosti nego kao kao koristan infrastrukturni projekt za dobro svih. Ja ne vidim razlog zašto ne povezati Bihać i Mostar dobrom cestom.
Ne samo to, već se radi i o dva centra koja u ogromnoj mjeri gravitiraju jedan prema drugom: Sarajevo kao administrativno središte države i sjedište svih većih kompanija, banaka, institucija i tkd., a tuzlanski bazen kao najvećko industrijsko središte.
Povezivanje Bihaća i Mostara bukvalno nikakav efekat ne bi imao. Dva po svemu potpuno odvojena svijeta koja nikad nisu gravitirali jedan prema drugome. Da budemo iskreni, Bišćanima i ljudima iz Cazina bi 100x bilo bolje napraviti bolji put prema Hrvatskoj, jer pola tog kantona čine vikendaši koji se svakog petka vraćaju sa posla iz Slovenije.
Garantujem da bi dobar put od Karlovca do USK od tog regiona napravio jedan od prosperitetnijih dijelova države. Pola Cazina bi od jednom bilo na sat-sat i pol od kuće, stvorile bi se totalno drugačije mogućnosti.
- Haris.ba
- Posts: 24854
- Joined: 08/09/2005 20:08
#26140 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kako Sarajevo i Tuzla gravitiraju jedan prema drugom? Trenutno promet preko magistrale je ocajan.sehohari wrote: ↑19/03/2023 22:05
Autoputem bi se povezala dva najveća populacijska bazena u Bosni i Hercegovini. TK i KS plus okolina broje haman pa milion ljudi.
Ne samo to, već se radi i o dva centra koja u ogromnoj mjeri gravitiraju jedan prema drugom: Sarajevo kao administrativno središte države i sjedište svih većih kompanija, banaka, institucija i tkd., a tuzlanski bazen kao najvećko industrijsko središte.
Mislim da se ne razumijemo sta znaci gravitirati.
Ni Bihacu i Tuzli ne treba nasusno spajanje sa Sarajevom. Bihacu treba spajanje sa A3 u Hrvatskoj, Tuzli spajanje sa Orasjem i A1 u Hrvatskoj (pa onda na Doboj).
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#26141 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Priča o spajanju Krajine preko Banja Luke je sebična, najblaže rečeno. Na stranu što se radi o potpunoj budalaštini u smislu puta do Bosanskog Novog, jer put do Bosanskog Novog je baš daleka budućnost. Brza cesta kroz SBK je nasušna potreba za SBK, a što je indirektno vezano za pola države. U svemu tome, ogromnu korist ima i Krajina.
Krajina bi se, barem u nekom normalnom roku, trebala pozabaviti samim sobom i gurati projekte da se u USK makar neke ceste modernizuju. Pored pomenute brze ceste od Bihaća prema sjeveru, ne bi bilo loše da cesta Sanski Most-Ključ bude modernizovana (ali kako je krenulo, zatvorit će je, bitno da mogu na autoput prema Prijedoru), a eto i bilo kakva modernizacija u smislu Bihać-Bosanska Krupa-Sanski Most.
Što se Tuzle tiče, Tuzli je potrebno sve, ali ne radi se ništa. Potrebna je veza i sa Orašjem, potrebna je veza i sa Dobojem, a najviše ona sa Sarajevom. I smiješno je nazivati Olovo i Kladanj opštinama iz kategorije "sjesti i plakati" naspram eto opština u USK Prema indeksu razvijenosti općina u FBiH: Bužim 0,55, Ključ 0,57, Bosanski Petrovac 0,64, Sanski Most 0,64, Kladanj 0,64, Velika Kladuša 0,66, Cazin 0,69, Bosanska Krupa 0,69, Olovo 0,74. Kako onda nazvati opštine u USK?
Krajina bi se, barem u nekom normalnom roku, trebala pozabaviti samim sobom i gurati projekte da se u USK makar neke ceste modernizuju. Pored pomenute brze ceste od Bihaća prema sjeveru, ne bi bilo loše da cesta Sanski Most-Ključ bude modernizovana (ali kako je krenulo, zatvorit će je, bitno da mogu na autoput prema Prijedoru), a eto i bilo kakva modernizacija u smislu Bihać-Bosanska Krupa-Sanski Most.
Što se Tuzle tiče, Tuzli je potrebno sve, ali ne radi se ništa. Potrebna je veza i sa Orašjem, potrebna je veza i sa Dobojem, a najviše ona sa Sarajevom. I smiješno je nazivati Olovo i Kladanj opštinama iz kategorije "sjesti i plakati" naspram eto opština u USK Prema indeksu razvijenosti općina u FBiH: Bužim 0,55, Ključ 0,57, Bosanski Petrovac 0,64, Sanski Most 0,64, Kladanj 0,64, Velika Kladuša 0,66, Cazin 0,69, Bosanska Krupa 0,69, Olovo 0,74. Kako onda nazvati opštine u USK?
- emotivac
- Posts: 1612
- Joined: 01/03/2013 14:24
#26142 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Putnikovo brdo - Medakovo
-
- Posts: 1186
- Joined: 05/01/2013 16:16
#26144 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kad Turci napadaju onih 20 KM ?
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5951
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#26145 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Imaćemo brzu cestu za par godina do Nević polja tj. na 7km od Travnika. Dalje se nije ni projektovalo niti mrdnulo od studije izvodljivosti jer jednostavno nema dovoljno saobraćaja (pogledajte sliku što je neko gore postavio, iza Turbeta uopće nema saobraćaja osim tranzita). Ima većih prioriteta u FBiH, treba biti realan.
Jajce se ipak mora uvezati skorije zbog tranzita prema Banja Luci i Bihaću kao i veza prema Livnu i Hercegovini kroz Šipovo. Put samom dolinom Vrbasa, Plivsko jezero, tranzit kroz D. Vakuf i prevoj Komar su ipak prevaziđeni za brz protok roba i ljudi iako nije opterećen, LOŠ je i SPOR i OPASAN. Put preko Vlasica za BL je ipak za putnička auta i nije prohodan kako treba do 4 mjeseca godišnje.
Da ima države, i strateškog planiranja, radila bi se već sutra. Travnik-Jajce ide nova trasa ionako, odustalo se od proširenja starog austrougraskog tunela kroz Komar i nema smisla gurati brz cestu u kanjon Vvrbasa. Prijedlog je u studiji da brza cesta skrene u Tubretu prema Karauli podno Vlašića i tunelom cca 5km ispod sela Hamamdžića dođe nadomak već Jajca. Ovim se se put Travnik-Jajce skratio skoro duplo do 25-30km i Krajina značajno uvezala.
Cesta Ključ- B- Petrovac - Bihać je solidna, tu se prži 100+ ionako. Sređeno je Lanište još srediti uspon Ripač na ulazu i to je to. Nemamo kapacitete da napravimo autoput u bliskoj budućnosti ali sigurno imamo da ubrzamo saobraćaj.
Jajce se ipak mora uvezati skorije zbog tranzita prema Banja Luci i Bihaću kao i veza prema Livnu i Hercegovini kroz Šipovo. Put samom dolinom Vrbasa, Plivsko jezero, tranzit kroz D. Vakuf i prevoj Komar su ipak prevaziđeni za brz protok roba i ljudi iako nije opterećen, LOŠ je i SPOR i OPASAN. Put preko Vlasica za BL je ipak za putnička auta i nije prohodan kako treba do 4 mjeseca godišnje.
Da ima države, i strateškog planiranja, radila bi se već sutra. Travnik-Jajce ide nova trasa ionako, odustalo se od proširenja starog austrougraskog tunela kroz Komar i nema smisla gurati brz cestu u kanjon Vvrbasa. Prijedlog je u studiji da brza cesta skrene u Tubretu prema Karauli podno Vlašića i tunelom cca 5km ispod sela Hamamdžića dođe nadomak već Jajca. Ovim se se put Travnik-Jajce skratio skoro duplo do 25-30km i Krajina značajno uvezala.
Cesta Ključ- B- Petrovac - Bihać je solidna, tu se prži 100+ ionako. Sređeno je Lanište još srediti uspon Ripač na ulazu i to je to. Nemamo kapacitete da napravimo autoput u bliskoj budućnosti ali sigurno imamo da ubrzamo saobraćaj.
-
- Posts: 3391
- Joined: 23/05/2010 15:16
#26146 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Ma generlano samo treba takve stvari odraditi na našim putevima. Neke stvari nije lahko riješiti. Meni recimo ni obilaznica Travnika nije jasna, ali valjda jer ne poznajem teren. Ili mogućnost da se Jajce nekako pređe. Ali, jasno je da taj put dolinom Rike od Turbeta do Jajca svodi Sarajevo-Jajce na 130km, gdje bi praktično 90% bila AC ili BC, s mogućnošću da čak to bude samo sat i po (a Banja Luku svakako na manje od 3h i tim pravcem). Doduše, po meni, najgori dio puta dalje je Jajce-Jezero. Ono je užas, usko, krivudavo, ali i tu mi se čini da cesta može ići sjevernije (mada je linija entiteta tu, pa je vjerovatno teže sve).
Ista stvar je na putu Sarajevo-Tuzla, gdje bi par korekcija drastično popravilo stvari (obilaznica Živinica, tunel dužine otprilike 2km nakon Kladnja do Gojakovića, treća traka na usponima i sl.). Isto ko što je riješeno Stolac-Neum.
Ista stvar je na putu Sarajevo-Tuzla, gdje bi par korekcija drastično popravilo stvari (obilaznica Živinica, tunel dužine otprilike 2km nakon Kladnja do Gojakovića, treća traka na usponima i sl.). Isto ko što je riješeno Stolac-Neum.
-
- Posts: 3515
- Joined: 05/05/2005 08:25
#26147 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Nikakva brza cesta ili autoput Tz-Sa nije potrebna, to što kažeš bilo bi sasvim dovoljno. Par Korekcij na horor putu od Đurđevika do Kladnja (Karaule), ispraviti par krivina, treću traku za spora vozila i to je dovoljno.
Ali Tuzla vapi za izmiještanjem tranzita kroz grad. Južna magistrala sa svim onim semaforima je zlo. Frekvencija saobraćaja je nevjerovatna i iskreno ne zna koji pravac je urgentnije da se nešto počne raditi, Kalesija, Doboj ili Orašje. Strava i užas plus još gužve prema aerodromu. Ima posla ko u priči.
Evo Irfana su nam imenovali za premijera sad će on sa svojih 12 Japanaca da unese renesansu u izgradnji na TK
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26148 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Izgradnja autoputa Bijeljina - Rača - 20. 03. 2023. @ medi84 (Skyscrapercity forum) / Sentinel
- So What!
- Posts: 11159
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#26149 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Do sada dva najbolja snimka sa dionice Zvirovići - Počitelj:
- tvojkomsija
- Posts: 1478
- Joined: 21/04/2014 17:59
#26150 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Kakva je situacija sa spajanjem Zenica i Zepca ?
Ima li pomaka i kad se ocekuje kraj radova?
Ta cesta ce cijelom ZDK masovno skratiti put do Sarajeva
Ima li pomaka i kad se ocekuje kraj radova?
Ta cesta ce cijelom ZDK masovno skratiti put do Sarajeva