Izjava je išla ovako "Ovaj juzni dio uglavnom koristim a koliko se sjecam Tarcin je pusten nekad 2014, znaci 8 god jest jednako 0 kilometara na nasem Vc."Haris.ba wrote: ↑25/09/2022 07:53Prva dionica se koristi tek od prosle godine iako je zjapila godinama napravljena, treca nije u nadleznosti FBiH, cetvrta pustena u promet 2015., s time da njen jedan dio ni dan danas nije zavrsen, a kada ce ne zna se - iako se poceo raditi.
Zenicka zaobilaznica je duga 11km, gradila se cca. 6 godina. To je kontekst koji je najvazniji.
U kontekstu od 2014. godine do 2022. godine, računam Svilaj - Odžak pušten od prošle godine, otkako je most otvoren, ono prvo Terzićevo otvaranje ne brojim. Tako da je u ovih 8 godina ipak puštena ta dionica.
Zenička obilaznica će ostati kao najkontraverznija i tehnički najzahtijevnija dionica napravljena u ovoj zemlji, pratkično svih 11 kilometara je objekat, te skoro da nema ni 100 metara ove dionice da izgleda kao normalna otvorena trasa. Kakogod, puštena je i ta dionica u ovih 8 godina te se vrši saobraćaj istom.
Dionica Johovac - Rudanka je na koridoru Vc, nije bilo priče o nadležnostima, meni su podjednako važne i dionice u RS-u jer bez njih se ne može uvezati koridor.
Četvrta nije dio koridora Vc, ali je njegova servisna cesta, LOT 3C Sarajevske obilaznice je završen i pušten u promet do ulice Safeta Zajke, a sada sa intervencijama Kantona Sarajevo, dobiva širi smisao, proširenjem te ulice te spojem na IX transverzalu.
LOT 3B Sarajevske obilaznice još uvijek nije završen, godinama ga je kočio Senaid Memić, zatim je tender obaran tri puta i kada su mašine izašle na teren, lokalno stanovništvo je počelo tražiti neka drugačija rješenja.
Kakogod, moja poenta je bila da od 2014. godine do 2022. godine, su puštane dionice u promet, tako da što se tiče koridora Vc može se reći da od 2014. do 2020. ništa nije pušteno u promet, ta je izjava tačnija. U tom vremenskom periodu u RS-u je pušten u promet autoput Doboj - Banja Luka, tako da na nacionalnom nivou nije došlo do kompletne stagnacije.