Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
thekupus
Posts: 6807
Joined: 25/06/2011 22:38

#21426 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by thekupus »

Dope_Man wrote: 22/04/2021 22:54
doboj71 wrote: 22/04/2021 01:28 :ima li neko infornacija za tunel Crnaja, kako ide, koliko dugo se ceka, da li postoji zaobilazni put?
Ovo ti je za temu magistralni putevi, ali uglavnom iz iskustva osobe sa kojom radim, a koja pocesto putuje, kaze da je zadrzavanje ne duze od 15 min, sto mi je iznenadjujuce da su tako nesto uspjeli. Sad, da li je do termina kada prolazi (bude to rano ujutro ili oko 5-6 poslijedpodne) ili je stvarno dobra organizacija, ne znam. Mene pomisao na cekanje odbija od puta u tom pravcu.
Kažu da će sad smanjiti radove do septembra, zbog sezone, pa ne bi trebalo biti velikog kolapsa nikad.
Dzontra_Volta
Posts: 6480
Joined: 20/01/2011 11:10

#21427 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

thekupus wrote: 23/04/2021 00:35
Dope_Man wrote: 22/04/2021 22:54
doboj71 wrote: 22/04/2021 01:28 :ima li neko infornacija za tunel Crnaja, kako ide, koliko dugo se ceka, da li postoji zaobilazni put?
Ovo ti je za temu magistralni putevi, ali uglavnom iz iskustva osobe sa kojom radim, a koja pocesto putuje, kaze da je zadrzavanje ne duze od 15 min, sto mi je iznenadjujuce da su tako nesto uspjeli. Sad, da li je do termina kada prolazi (bude to rano ujutro ili oko 5-6 poslijedpodne) ili je stvarno dobra organizacija, ne znam. Mene pomisao na cekanje odbija od puta u tom pravcu.
Kažu da će sad smanjiti radove do septembra, zbog sezone, pa ne bi trebalo biti velikog kolapsa nikad.
Pa jedino da obustave radove i stave privremeni asfalt na objema trakama.
Ali gužve nisu velike, jer je kratak tunel.
Najveće gužve su krajem vikenda, kad se većina ljudi vraća sa nekog odmora ili iz "zavičaja".
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21428 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

https://www.mineral.com.hr/5706/Integra ... BiH?cctest&

Faza jedan je sami most. A faza dva taj dodatni most, granicni prelaz hrvatske i komad ceste. Jel to onda stiglo na ap a3 ili ima jos treca faza koja je prikljucak na ap a3?
RJ57
Posts: 3382
Joined: 10/04/2017 15:12

#21429 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

pisalo se prije da su tri dionice, haman ko da je kod nas. ok, kod nas bi vjerovatno bilo sedam.
vidjećemo, bilo bi logično da su samo dvije ali ko zna...
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21430 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

RJ57 wrote: 24/04/2021 18:43 pisalo se prije da su tri dionice, haman ko da je kod nas. ok, kod nas bi vjerovatno bilo sedam.
vidjećemo, bilo bi logično da su samo dvije ali ko zna...
Onda su vjerovatno tri. Jer se spominje faza dva od 4,x kilometara a navodno od granice do a3 ima 9,x kilometara.
Moglo se to u jednom ali hajd. Nasa posla.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#21431 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Fasa dva je u crvenom
Image
Sigma90
Posts: 972
Joined: 16/12/2020 07:55

#21432 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Sigma90 »

Hvala. Rok faze dva je 24 mjeseca. Znaci most ce biti koristan tek nakon sto druga faza bude gotova.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#21433 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

RJ57 wrote: 24/04/2021 18:43 pisalo se prije da su tri dionice, haman ko da je kod nas. ok, kod nas bi vjerovatno bilo sedam.
vidjećemo, bilo bi logično da su samo dvije ali ko zna...
Dionice su podijeljene svugdje na lotove, ali u civiliziranom svijetu znaci malo sjevernije od hrvatske i slovenije radi se kompletne dionice istovremeno. Ako su podeljene na 10 lotova onda svih 10. Nažalost kod nas i kod hrvata se igra politike i zajebavanja. I kod slovenaca koji su originalni specijalisti za mini lotove pogotovo prema južnoj granici. I u srbiji, samo što oni objave da se radi cijela dionica kad pogledaš rade samo jedan most, kilometar, tunel dok ostatak dionica nisu ni eksproprissani, financirani niti projektovani. itd..
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#21434 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Sigma90 wrote: 24/04/2021 19:47 Hvala. Rok faze dva je 24 mjeseca. Znaci most ce biti koristan tek nakon sto druga faza bude gotova.
Minimum godinu i po poslije završetke mosta jer tek na ljeto trebaju početi radovi.
RJ57
Posts: 3382
Joined: 10/04/2017 15:12

#21435 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

tec wrote: 24/04/2021 19:57
RJ57 wrote: 24/04/2021 18:43 pisalo se prije da su tri dionice, haman ko da je kod nas. ok, kod nas bi vjerovatno bilo sedam.
vidjećemo, bilo bi logično da su samo dvije ali ko zna...
Dionice su podijeljene svugdje na lotove, ali u civiliziranom svijetu znaci malo sjevernije od hrvatske i slovenije radi se kompletne dionice istovremeno. Ako su podeljene na 10 lotova onda svih 10. Nažalost kod nas i kod hrvata se igra politike i zajebavanja. I kod slovenaca koji su originalni specijalisti za mini lotove pogotovo prema južnoj granici. I u srbiji, samo što oni objave da se radi cijela dionica kad pogledaš rade samo jedan most, kilometar, tunel dok ostatak dionica nisu ni eksproprissani, financirani niti projektovani. itd..
koja je svrha ostaviti komadić puta kroz kukuruze za bolju budućnost?

za slovence znam, kad su pravili autoput ljubljana maribor imali su dionice od po pet km na kojim su naplaćivali putarinu prije nego su bile gotove, još se vozilo 60. ali ta pogan nisu ovdje tema nego hrvatska u kojoj se ipak ozbiljno gradi svašta nešto
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21436 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Gradilište Vranduk - Ponirak
(Hering d.d. Siroki Brijeg)



Image

Image
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21437 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

BNM Zenica jug


Image

Image
RJ57
Posts: 3382
Joined: 10/04/2017 15:12

#21438 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

Zeleni most wrote: 24/04/2021 22:05 BNM Zenica jug


Image

prošao sam najmanje sto puta kroz ovu naplatnu stanicu i da me ubiješ nisam bio svjestan da je dio nje most preko bosne
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#21439 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

nisam prosao 100 puta al isto da mi je neko rekao da ima tu most rekao bih mu lazes
User avatar
Haris.ba
Posts: 24765
Joined: 08/09/2005 20:08

#21440 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Dope_Man wrote: 22/04/2021 22:54
doboj71 wrote: 22/04/2021 01:28 :ima li neko infornacija za tunel Crnaja, kako ide, koliko dugo se ceka, da li postoji zaobilazni put?
Ovo ti je za temu magistralni putevi, ali uglavnom iz iskustva osobe sa kojom radim, a koja pocesto putuje, kaze da je zadrzavanje ne duze od 15 min, sto mi je iznenadjujuce da su tako nesto uspjeli. Sad, da li je do termina kada prolazi (bude to rano ujutro ili oko 5-6 poslijedpodne) ili je stvarno dobra organizacija, ne znam. Mene pomisao na cekanje odbija od puta u tom pravcu.
Nema toliko prometa ko na Vranduku. Opcepoznata stvar da Sarajevo Mostar nije toliko prometna. Mislim da je na Crnaji oko 7000 dnevni prosjecni promet, a na Vranduku je 12000.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#21441 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

RJ57 wrote: 24/04/2021 21:49
za slovence znam, kad su pravili autoput ljubljana maribor imali su dionice od po pet km na kojim su naplaćivali putarinu prije nego su bile gotove, još se vozilo 60. ali ta pogan nisu ovdje tema nego hrvatska u kojoj se ipak ozbiljno gradi svašta nešto
Ozbiljno? Navise
- Istarski ipsilon prvo sagrađene naplatne kućice pa put, i to polu autoput, pa koncesionar objavio da nemoze dalje i drzava morala vaditi kredite
- Autoput prema Mariboru 20km bio jedna traka opet koncesionar
- Zagreb Rijeka 40 godina do zavrsetka
-Jeste brzo izgrađena dionica Split -Karlovac ali sa komercijalnim kreditom koje ni zapadne zemlje ne razmišljaju ili sanjaju a kamoli da dobiju, i to je dan danas spor u hrvatskoj. Dalje građeno sve u manjim dionicama i lotovima.
- Most na dravi 8 godina ćeka spoj i sa jedne i sa druge strane.
- Spojevi sa BiH da ne govorimo
-Zaobilaznica (gradska magistrala) Splite već sta 35 godina se gradi

Da mi imamo toliko jadrana i 10 miliona turista mogli bi maštati ali ovdje se i pored toga misle da smo mogli koliko oni. To poređenje nije ni smješno ali ovdje ima onih koji misle da smo bogatiji i bolji od njih.
Oni krenuli sa najviše autoputa u bivšoj državi.
User avatar
drug_profi
Posts: 50525
Joined: 16/07/2012 16:00

#21442 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Zeleni most wrote: 24/04/2021 22:05 BNM Zenica jug


Image

A jel bas bilo nuzno praviti BNM preko rijeke. Zar se nije mogla izbjeci gradnja skupog mosta i napraviti spoj na magistralu sa druge strane. Potpuno besmisleno ovako izgleda.
Mislim, definitvno je moglo kad se pogleda google maps.
Ni ja nisam bio svjestan da se prelazi preko mosta, al sad kad vidim ovo tacno se pitam zašto je ovo neko odobrio?
User avatar
Zeleni most
Posts: 754
Joined: 01/11/2013 21:18

#21443 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Zeleni most »

Poddionica Tunel Zenica - Donja Gračanica

Image
RJ57
Posts: 3382
Joined: 10/04/2017 15:12

#21444 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

jeli ustvari ikad objavljeno da je tunel zenica produžen i da će biti samo jedan a ne dva?
User avatar
mk ultra
Posts: 19447
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#21445 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

Cokp je prije mosta
foxlife
Posts: 9274
Joined: 17/02/2021 20:34

#21446 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by foxlife »

drug_profi wrote: 25/04/2021 00:48
Zeleni most wrote: 24/04/2021 22:05 BNM Zenica jug



A jel bas bilo nuzno praviti BNM preko rijeke. Zar se nije mogla izbjeci gradnja skupog mosta i napraviti spoj na magistralu sa druge strane. Potpuno besmisleno ovako izgleda.
Mislim, definitvno je moglo kad se pogleda google maps.
Ni ja nisam bio svjestan da se prelazi preko mosta, al sad kad vidim ovo tacno se pitam zašto je ovo neko odobrio?
pa da im nije ovog sjedista baze ili sta je vec mozda bi mogli uglaviti naplatne i izlaz prije rijeke al sa ovim nikako nisu mogli
mistek
Posts: 3384
Joined: 23/05/2010 15:16

#21447 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

RJ57 wrote: 25/04/2021 15:01 jeli ustvari ikad objavljeno da je tunel zenica produžen i da će biti samo jedan a ne dva?
Pa nije zvanično :-D

Po meni je zabrinjavajuće što još ništa konkretno nema za onaj dio od Nemile do ulazak u tunel Golubinja.

I baš dosta tunela je trenutno u izgradnji. Po logici stvari, ovo drugo bi trebalo biti lakše, a kod nas nije tako :-) Golubinja 3,6km do 2024. bi trebala biti gotova, Zenica je sad na 3km, a trebali bi je završiti do kraja 2022., Ivan 1,7km isto do kraja 2022. godine, Hranjen 5,5km Allah zna kad će, sad su na trećini kopanja :D

Kad je realno očekivati početak bušenja tunela Kvanj i rad na toj dionici dole? I to je tunelčina od 2,7km, mada je rok od 3 godine baš komforan :D Tender zatvoren davno, baš je kilavljenje ovo iza. Valjda do kraja ljeta počnu s radovima. Slično sa Mostar Jug-Kvanj. Koji je rok za završetak toga? Doduše, ne može biti više od 3 godine. Pa hajde, bilo bi ok ako tamo 2024. budemo imali petlju Mostar Jug na koju se možemo nakačiti kad se ide prema jugu.
RJ57
Posts: 3382
Joined: 10/04/2017 15:12

#21448 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

po meni je sve zabrinjavajuće :mrgreen: :D
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#21449 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

RJ57 wrote: 25/04/2021 15:01 jeli ustvari ikad objavljeno da je tunel zenica produžen i da će biti samo jedan a ne dva?
Jest, ali stidljivo, buše duži tunel i u međuvremenu ganjaju građevinsku dozvolu za isti.

Odakle ti informacija da će se opremati samo jedna cijev, to donekle ima i smisla, s obzirom da produžetak tunela, poskupljuje trenutni budžet dionice, ali mislim da će se moći opremiti obje cijevi.

Image
RJ57
Posts: 3382
Joined: 10/04/2017 15:12

#21450 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

nisi shvatio, jedan duži tunel umjesto dva kraća. cijeli Vc na sjever će sigurno biti dvije nezavisne ceste
sorry za konfuziju
Post Reply