Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23076 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23077 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Crtamo rutu autoputa Sarajevo - Beograd, a ne znamo nikakve uslove finansiranja
Spoiler
Show
Image

Projekat izgradnje autoputa Sarajevo - Beograd slavodobitno je najavljen prije tri godine. Ideja se javila kroz tursko posredovanje poboljšanju saradnje i odnosa BiH i Srbije. Međutim, do danas je cijeli projekat još uvijek na početku, izuzev nekoliko biletaralnih sporazuma koji još čekaju ratifikaciju.

Još jedan podsjetnik na taj famozni autoput naglašen je prilikom nedavne posjete turskog predsjednika Recepa Tayyipa Erdogana našoj zemlji. Rute su se odavno počele crtati, a upravo je to bio glavni spor u BiH. Jedni su preferirali rutu od Doboja preko Tuzle, zatim Bijeljine i Rače do Kuzmina u Srbiji. Tu rutu podržavaju i vlasti RS-a.

S druge strane plasirana je ideja o gradnji rute preko istočne Bosne, odnosno od Sarajeva prema Višegradu i Sandžaku u Srbiji. To se opravdavalo potrebom bolje povezanosti tog kraja za BiH. Ipak, kao problem naglašavana je činjenica isplativosti te rute. U svakom slučaju Srbija ima mnogo manje posla s obzirom na dužinu već izgrađenog autoputa u svojoj zemlji.

Također, u Srbiji su procedure za kreditiranje dosta jednostavnije. Već je izvjesno da će dionice autoputa graditi turska firma Tasyapi, što je i uslov sa Turske strane.

Ipak, javnost u BiH do sada još ništa ne zna kada je u pitanju finansijski aspekt projekta. Osim sporadičnih najava da će Turska graditi autoput detalji finansiranja nisu poznati.

Ko je tačno investitor, da li je to država Turska, turske banke ili fondovi? Koliki je finansijski okvir podrške projektu? Koji je način finansiranja, kredit, grant, kredit + grant, koliki je grace period i slično. Ništa od toga još nije poznato.

Također nije poznato ni koliko je predstudija ili studija urađeno i d ali su uopšte urađene za spomenutu trasu autoputa.

Član Predsjedništva BiH Šefik Džaferović nakon susreta s Erdoganom u petak je izjavio da je siguran da će Turska BiH ponuditi najbolje uvjete.

"Ostalo je da parlament Turske ratificira taj sporazum i da se počne graditi autoput. Ja sam za to da se počne graditi na više mjesta i kad je u pitanju i sjeverna i južna konekcija", kazao je te poručio: "Nisam u dilemi da će Turska Bosni i Hercegovini ponuditi uvjete koji su vrlo primamljivi".

S druge strane Milorad Dodik je nakon sastanka komentirao ovaj projekat kazavši da još nema konkretnih podataka, naglašavajući da ekonomija BiH ne može izdržati velike terete, aludirajući na uslove.

"Ono što bi mogli da prihvatimo jeste da to bude donacija i vjerovatno će jedan dio i biti donacija ili će biti urađeno kroz neki oblik kompenzacije, ali većina toga će biti kredit", naveo je Dodik.

On ističe da BiH to može izdržati samo ako je na 30 godina, grace period 10 godina, a kamata nije veća od jedan posto i ako je cijena izgradnja prosječna cijeni izgradnje kilometra autoputa u regionu", kazao je Dodik.

U svakom slučaju javnost vrlo malo zna konkretnih finansijskih detalja, a svaki kredit će vraćati građani. Kako sada stvaro stoje ovaj projekat uspješno plovi ka slijedećoj godini kada će se vrlo izvjesno aktivnije zakotrljati priča i obećanja o izgradnji autoputa.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23078 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Konačno: Otvorenje mosta Svilaj u septembru
Image

Most Svilaj, kojim će se povezati autocesta na Korivoru Vc s bosanskohercegovačke i hrvatske strane rijeke Save, bit će otvoren u septembru.

Ovo je najavio Dragan Čović prilikom službene posjete Općini Odžak i susreta s općinskom načelnicom Nadom Ćulap.

Gradnja mosta Svilaj započela je u augustu 2016. godine, a prvobitni rok o dvije godine nije ispoštovan, da bi i više najava o njegovom završetku ostalo neispunjenim.

Tek je početkom jula 2020. godine završena gradnja mosta, a nešto ranije, krajem marta iste godine, potpisan je ugovor o izgradnji novog graničnog prelaza Svilaj između Uprave za indirektno oporezivanje BiH i konzorcija NISKOGRADNJA d.o.o. Laktaši, ALFA TERM d.o.o. Mostar i TEHTON d.o.o. Banja Luka.

Ovaj granični prelaz je bitan kako bi međudržavni most između BiH i Republike Hrvatske bio pušten u saobraćaj. Završetak radova na graničnom prelazu važan je i zbog autoceste na Koridoru Vc, na dionici Svilaj – Odžak, koja je završena krajem 2017. godine, ali bez međudržavnog mosta i prelaza ne može biti puštena u saobraćaj.

Iz UIOBiH u maju 2020. godine obavijestili su javnost da su osigurani uvjeti za “nesmetan početak radova na izgradnji graničnog prelaza Svilaj”, a kao rok za završetak radova navodio se period od 300 kalendarskih dana.

No, taj rok je probijen, a kao razlog naveden je poremećaj na tržištu čelika, čeličnih konstrukcija i panela, a sve zbog pandemije uzrokovane virusom Covid-19.

Most Svijal ima dužinu od 660 metara, a ukupna širina mosta iznosi 29 m. Za svaki smjer predviđene su po tri vozne trake širine 3,50 m, bez zaustavne trake sa zaštitnim prometnim pojasevima od 0,5 m sa obje strane, te betonska monolitna pješačka staza širine 0,75 metara.

Granični prijelaz Svilaj je planiran na površini od 103.000 metara kvadratnih sa posebno odvojenim putničkim od teretnog saobraćaja, a imaće četiri trake na ulazu u BiH i tri trake na izlazu iz BiH.
Indikator
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#23079 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by the_stick »

Cesto se vozim dionicom autoputa Sarajevo sjever - Lasva i nazad. Putarina u jednom smjeru je 5,50 KM. Danas u povratku morao svratiti u Visoko i gledam maloprije na tagu potpuno nelogicnu stvar:
Lasva - Visoko: 3 KM
Visoko - Sa sjever: 2 KM
Ukupno: 5 KM

Kako je ovo moguce? Ko je pametan ovo smislio?
mali_balon
Posts: 11275
Joined: 12/09/2012 09:57

#23080 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mali_balon »

Moze li ko prenijeti ovim nasim mega strucnjacima da ubace pokoje odmoriste...jbte od sarajeva do zenice ima jedno odmoriste kameni dvorac.....ako se misli i racuna da ovo postane nekaka ozbiljan koridor onda treba makar na svakih 20km odoriste sa wcom i parkingo za najmanje 10ak kamiona i makar toliko auta.....ako se racuna da to bude ko nekakav ozbiljan evropski koridor koridor
__Phoenix__
Posts: 2668
Joined: 25/10/2013 20:44

#23081 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by __Phoenix__ »

Bilo bi da se mogu balije dogovoriti ko ce svoju pumpu i restoran tu posaditi.
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#23082 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Od Doboja do Mostara nema puno mjesta za odmorista jer je sva ruta uklesana u planinu. Tako da se treba iskoristiti relativno ravan dio ZE-SA za neko pristojno odmoriste.
mistek
Posts: 3376
Joined: 23/05/2010 15:16

#23083 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ma nađe se mjesto, nije sav u zraku :D Ono gdje je Petrol kod Visokog se moglo proširiti, da su kupili još dvije njive i bilo bi taman. Petrol, Lepenica, sasvim ok razmak, idealno. I s kontra strane tu negdje da se skontalo. To je 36km razmaka, sasvim ok. Iza toga do Nemile je 55km, ali eto i da shvatim da nisu imali mogućnost nigdje staviti odmorište i benzinsku, pa da bude tu, to bi bilo ok. Ali, bezbroj puta mi se desilo da ujutro moram u Zenicu ili taj kraj, da bi mi najjednostavnije bilo da ima pumpa na autocesti negdje, a nema.

Barem su iz Hercegovine krenuli s tim kako treba. Kravice-Rotimski Potok je sasvim ok udaljenost. Eh sad što je Rotimski Potok u sred ničega, Bože moj :D Eh sad, po onome što SoWhat! napisa, nakon Rotimskog Potoka, prvo planirano odmorište bi bilo Raštelica :D Ja se ipak nadam da će biti neko inteligentan da oko petlje Mostar Sjever doda još jedno. Čak bi tu moglo biti kapitalno, na putu Sarajevo-Mostar, taman kad se prođe Prenj, kad te sunce mostarsko obasije, mjera. To bi opet bilo lijepi 25km i dalo bi se trpiti.

I u RS, ko pumpu posadi na ono odmorište prije Čatrnje, ubost će posao pravo. Naravno, da ne bude neki divljak, ako bude Ina, Petrol, neko, svako živ će sipati na izlasku iz BiH ili ulasku :D
User avatar
nineinchnails
Posts: 1665
Joined: 24/02/2009 12:09

#23084 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by nineinchnails »

Tek kad se sagradi i pusti u promet ovih 50km što je u izgradnji, tada ćemo imati završeno 50% autoputa, za 25 godina.
170km autoputa za 25 godina! Hej!
Koja sramota. 680 metara godišnje.
Sada shvatam naše ljude po inostranstvu zašto se stide da kažu odakle su.
I mene je.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23085 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

nineinchnails wrote: 03/09/2021 14:24 Tek kad se sagradi i pusti u promet ovih 50km što je u izgradnji, tada ćemo imati završeno 50% autoputa, za 25 godina.
170km autoputa za 25 godina! Hej!
Koja sramota. 680 metara godišnje.
Sada shvatam naše ljude po inostranstvu zašto se stide da kažu odakle su.
I mene je.
Hajde molim te se vrati na temu o Iron Maidenu. :)
the_stick
Posts: 1170
Joined: 16/02/2002 00:00

#23086 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by the_stick »

nineinchnails wrote: 03/09/2021 14:24 Tek kad se sagradi i pusti u promet ovih 50km što je u izgradnji, tada ćemo imati završeno 50% autoputa, za 25 godina.
170km autoputa za 25 godina! Hej!
Koja sramota. 680 metara godišnje.
Sada shvatam naše ljude po inostranstvu zašto se stide da kažu odakle su.
I mene je.
Image
User avatar
moa
Posts: 3622
Joined: 19/09/2007 13:08
Location: nestala lokacija

#23087 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by moa »

So What! wrote: 02/09/2021 11:05 Crtamo rutu autoputa Sarajevo - Beograd, a ne znamo nikakve uslove finansiranja
Spoiler
Show
Image

Projekat izgradnje autoputa Sarajevo - Beograd slavodobitno je najavljen prije tri godine. Ideja se javila kroz tursko posredovanje poboljšanju saradnje i odnosa BiH i Srbije. Međutim, do danas je cijeli projekat još uvijek na početku, izuzev nekoliko biletaralnih sporazuma koji još čekaju ratifikaciju.

Još jedan podsjetnik na taj famozni autoput naglašen je prilikom nedavne posjete turskog predsjednika Recepa Tayyipa Erdogana našoj zemlji. Rute su se odavno počele crtati, a upravo je to bio glavni spor u BiH. Jedni su preferirali rutu od Doboja preko Tuzle, zatim Bijeljine i Rače do Kuzmina u Srbiji. Tu rutu podržavaju i vlasti RS-a.

S druge strane plasirana je ideja o gradnji rute preko istočne Bosne, odnosno od Sarajeva prema Višegradu i Sandžaku u Srbiji. To se opravdavalo potrebom bolje povezanosti tog kraja za BiH. Ipak, kao problem naglašavana je činjenica isplativosti te rute. U svakom slučaju Srbija ima mnogo manje posla s obzirom na dužinu već izgrađenog autoputa u svojoj zemlji.

Također, u Srbiji su procedure za kreditiranje dosta jednostavnije. Već je izvjesno da će dionice autoputa graditi turska firma Tasyapi, što je i uslov sa Turske strane.

Ipak, javnost u BiH do sada još ništa ne zna kada je u pitanju finansijski aspekt projekta. Osim sporadičnih najava da će Turska graditi autoput detalji finansiranja nisu poznati.

Ko je tačno investitor, da li je to država Turska, turske banke ili fondovi? Koliki je finansijski okvir podrške projektu? Koji je način finansiranja, kredit, grant, kredit + grant, koliki je grace period i slično. Ništa od toga još nije poznato.

Također nije poznato ni koliko je predstudija ili studija urađeno i d ali su uopšte urađene za spomenutu trasu autoputa.

Član Predsjedništva BiH Šefik Džaferović nakon susreta s Erdoganom u petak je izjavio da je siguran da će Turska BiH ponuditi najbolje uvjete.

"Ostalo je da parlament Turske ratificira taj sporazum i da se počne graditi autoput. Ja sam za to da se počne graditi na više mjesta i kad je u pitanju i sjeverna i južna konekcija", kazao je te poručio: "Nisam u dilemi da će Turska Bosni i Hercegovini ponuditi uvjete koji su vrlo primamljivi".

S druge strane Milorad Dodik je nakon sastanka komentirao ovaj projekat kazavši da još nema konkretnih podataka, naglašavajući da ekonomija BiH ne može izdržati velike terete, aludirajući na uslove.

"Ono što bi mogli da prihvatimo jeste da to bude donacija i vjerovatno će jedan dio i biti donacija ili će biti urađeno kroz neki oblik kompenzacije, ali većina toga će biti kredit", naveo je Dodik.

On ističe da BiH to može izdržati samo ako je na 30 godina, grace period 10 godina, a kamata nije veća od jedan posto i ako je cijena izgradnja prosječna cijeni izgradnje kilometra autoputa u regionu", kazao je Dodik.

U svakom slučaju javnost vrlo malo zna konkretnih finansijskih detalja, a svaki kredit će vraćati građani. Kako sada stvaro stoje ovaj projekat uspješno plovi ka slijedećoj godini kada će se vrlo izvjesno aktivnije zakotrljati priča i obećanja o izgradnji autoputa.
Klix
Ide ti na Brčko jer je premijer već pokupovao zemlju.
Dzontra_Volta
Posts: 6460
Joined: 20/01/2011 11:10

#23088 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

Prema Prostornom planu za koridor Vc planirana su sljedeća odmorišta:
1. PUO Vrbovački Lipik, između stacionaža 8km i 9km,
2. PUO Tugovo (Usora), između stacionaža 25km i 26km,
3. PUO Strupinska, između stacionaža 38km i 39km,
4. PUO Babina rijeka (Crkvice), između stacionaža 81km i
82km,
5. PUO Čekrčići, između stacionaža 122km i 123km,
6. PUO Lepenica, između stacionaža 158km i 159km,
7. PUO Raštelica (Ivan Sedlo), na lijevoj strani između
stacionaža 168km i 169km, a na desnoj strani između stacionaža
170km i 171km,
8. PUO Polje Bijela, između stacionaža 193km i 194km,
9. PUO Gladno Polje, između stacionaža 210km i 211km,
10. PUO Buna, između stacionaža 248km i 249km,
11. PUO Neretva, između stacionaža 253km i 254km,
12. PUO Kravice, između stacionaža 273km i 274km.

Ovaj Babina rijeka se izmješta negdje u Poprikuše, na samoj izlaznoj petlji.
Tako da nije baš tačno da od Rastelice do Bune neće biti odmorišta.
User avatar
Better Man
Posts: 16689
Joined: 01/10/2006 20:10

#23089 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Better Man »

Nastavlja se bruka neradnika. Još se ne nazire kraj obnove dionice autoputa na relaciji Semizovac - Malešići, a gospoda su još dalje produžili dvosmjernu traku, tako a kad idete iz Sarajeva i u Semizovcu se prestrojite u suprotnu traku, tom trakom se vozite do Novog Ilijaša, a završeni dio trake od Semizovca još nepuštaju u promet. Tako da se dodatno usporva saobraćaj i otežava.
izvrsni direktor
Posts: 9164
Joined: 20/12/2018 16:11

#23090 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by izvrsni direktor »

Cini mi se da neki bas nikad napustili drzavu nisu, da vide kako je u ostatku svijeta
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23091 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Dzontra_Volta wrote: 05/09/2021 22:58 Prema Prostornom planu za koridor Vc planirana su sljedeća odmorišta:
1. PUO Vrbovački Lipik, između stacionaža 8km i 9km,
2. PUO Tugovo (Usora), između stacionaža 25km i 26km,
3. PUO Strupinska, između stacionaža 38km i 39km,
4. PUO Babina rijeka (Crkvice), između stacionaža 81km i
82km,
5. PUO Čekrčići, između stacionaža 122km i 123km,
6. PUO Lepenica, između stacionaža 158km i 159km,
7. PUO Raštelica (Ivan Sedlo), na lijevoj strani između
stacionaža 168km i 169km, a na desnoj strani između stacionaža
170km i 171km,
8. PUO Polje Bijela, između stacionaža 193km i 194km,
9. PUO Gladno Polje, između stacionaža 210km i 211km,
10. PUO Buna, između stacionaža 248km i 249km,
11. PUO Neretva, između stacionaža 253km i 254km,
12. PUO Kravice, između stacionaža 273km i 274km.

Ovaj Babina rijeka se izmješta negdje u Poprikuše, na samoj izlaznoj petlji.
Tako da nije baš tačno da od Rastelice do Bune neće biti odmorišta.
Mislim da je ovo iz neke starije dokumentacije.

PUO Kravice, PUO Buna, PUO Lepenica, PUO Čekrčići, PUO Vrbovački Lipik su izgrađeni, dok je PUO Raštelica u izgradnji.

Na spisku nema PUO Kameni zamak, kao ni jednostrani PUO Nemila koji je predviđen dionicom Vranduk - Nemila.

Ovaj PUO Neretva između Bune i Kravica je eliminisan, a prema trenutno predočenim projektima Mostarske obilaznice, kao i dionice Mostar Jug Buna, ni tamo nema nikakvo odmaralište, tako da je upitno odmaralište Gladno Polje.

Na renderu koji prikazuje autoput od Konjica do tunela Prenj kroz polje Bijele, također nije prikazano nijedno predviđeno odmaralište, tako da ovaj PUO Polje Bijela je upitno u najmanju ruku, ali bi bilo logično.

PUO Strupinska je ovaj najavljeni PUO Galovac na dionici Ozimice - Crni Vrh, a PUO Tugovo je negdje najavljen kao Tugovo, a negdje kao Tugovići. Tugovići su mjesto kod Tešnja i prema nekim ranijim nacrtima koje sam vidio, tu je i predviđeno dvostrano odmaralište dok za Tugovo kod Usore nisam čuo, ali moguće je i tu nešto da su promjenili.
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#23092 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Po ovdje ce biti stvarno ozbiljan problem sa odmoristima.

Ne bih htio pomisliti da im smanjuju broj da bi koncesinarima na onim izgrađenim povećali promet.
Ne bi oni nikad tako nešto uradili.
Kao što sam siguran da se ne zna ko će biti koncesionari do objave javnog poziva za ponude.
Nikad se nisu znale tuđe ponude. Sve je uvijek bilo transparentno.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23093 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

drug_profi wrote: 06/09/2021 00:11 Po ovdje ce biti stvarno ozbiljan problem sa odmoristima.

Ne bih htio pomisliti da im smanjuju broj da bi koncesinarima na onimi zgrađenim povećali promet.
Ne bi oni nikad tako nešto uradili.
Kao što sam siguran da se ne zna ko će biti koncesionari do objave javnog poziva za ponude.
Nikad se nisu znale tuđe ponude. Sve je uvijek bilo transparentno.
Imamo vrlo jednostavno rješenje, nemamo ni pola koridora Vc izgrađenog, tako da ne kuburimo sa odmaralištima, pored magistrala pumpi koliko hoćeš. :D
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#23094 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Pa dobro si. Da onda ne gradimo ni taj autoput, koji ce nam kurac. Imamo magistrale i puNpe.
Dzontra_Volta
Posts: 6460
Joined: 20/01/2011 11:10

#23095 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dzontra_Volta »

So What! wrote: 05/09/2021 23:53
Dzontra_Volta wrote: 05/09/2021 22:58 Prema Prostornom planu za koridor Vc planirana su sljedeća odmorišta:
1. PUO Vrbovački Lipik, između stacionaža 8km i 9km,
2. PUO Tugovo (Usora), između stacionaža 25km i 26km,
3. PUO Strupinska, između stacionaža 38km i 39km,
4. PUO Babina rijeka (Crkvice), između stacionaža 81km i
82km,
5. PUO Čekrčići, između stacionaža 122km i 123km,
6. PUO Lepenica, između stacionaža 158km i 159km,
7. PUO Raštelica (Ivan Sedlo), na lijevoj strani između
stacionaža 168km i 169km, a na desnoj strani između stacionaža
170km i 171km,
8. PUO Polje Bijela, između stacionaža 193km i 194km,
9. PUO Gladno Polje, između stacionaža 210km i 211km,
10. PUO Buna, između stacionaža 248km i 249km,
11. PUO Neretva, između stacionaža 253km i 254km,
12. PUO Kravice, između stacionaža 273km i 274km.

Ovaj Babina rijeka se izmješta negdje u Poprikuše, na samoj izlaznoj petlji.
Tako da nije baš tačno da od Rastelice do Bune neće biti odmorišta.
Mislim da je ovo iz neke starije dokumentacije.

PUO Kravice, PUO Buna, PUO Lepenica, PUO Čekrčići, PUO Vrbovački Lipik su izgrađeni, dok je PUO Raštelica u izgradnji.

Na spisku nema PUO Kameni zamak, kao ni jednostrani PUO Nemila koji je predviđen dionicom Vranduk - Nemila.

Ovaj PUO Neretva između Bune i Kravica je eliminisan, a prema trenutno predočenim projektima Mostarske obilaznice, kao i dionice Mostar Jug Buna, ni tamo nema nikakvo odmaralište, tako da je upitno odmaralište Gladno Polje.

Na renderu koji prikazuje autoput od Konjica do tunela Prenj kroz polje Bijele, također nije prikazano nijedno predviđeno odmaralište, tako da ovaj PUO Polje Bijela je upitno u najmanju ruku, ali bi bilo logično.

PUO Strupinska je ovaj najavljeni PUO Galovac na dionici Ozimice - Crni Vrh, a PUO Tugovo je negdje najavljen kao Tugovo, a negdje kao Tugovići. Tugovići su mjesto kod Tešnja i prema nekim ranijim nacrtima koje sam vidio, tu je i predviđeno dvostrano odmaralište dok za Tugovo kod Usore nisam čuo, ali moguće je i tu nešto da su promjenili.
Ovo je iz Prostornog plana koridora Vc na osnovu kojeg se izdaju urbanističke i građevinske dozvole. Ako nisu sad izgradili, ostavlja se mogućnost da se izgradi naknadno.
Kameni zamak je ad hoc odmorište napravljeno prvenstveno zbog priključka na termoelektranu i ne bi bilo ni pravljeno da nije toga.
PUO Nemila je ta zamjena za PUO Babina rijeka (malo sam pobrkao sa Poprikušama), jer su zbog tih famoznih klizišta odustali od gradnje odmorišta na zeničkoj zaobilaznici.
Jbg neko je isplanirao odmorišta kako bi trebalo biti po pravilima, ali "stručnjaci" iz JP Autoceste FBiH znaju uvijek bolje.
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#23096 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Vjerovatno sada nije izvodivo, ali ako se cesta mogla ukopati iznad Zenice, i odmoriste je moglo negdje. Sigurno bi bilo vrlo posjeceno.
User avatar
jednonogi_Jack
Posts: 2708
Joined: 14/12/2005 21:21

#23097 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by jednonogi_Jack »

Kako do sada vole završavati dionice koje se godinama ne mogu koristiti, mogli bi onda napraviti koje odmorište, pa onda nekad provući pored i autocestu.
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#23098 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

jednonogi_Jack wrote: 06/09/2021 08:33 Kako do sada vole završavati dionice koje se godinama ne mogu koristiti, mogli bi onda napraviti koje odmorište, pa onda nekad provući pored i autocestu.
:D :thumbup:
ja71
Posts: 5390
Joined: 31/03/2006 14:45

#23099 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ja71 »

https://www.klix.ba/biznis/most-svilaj- ... /210831155

Iz ovog clanka nije bas jasno da li ce i granicni prelaz biti zavrsen u Septembu.

Kada ce Svilaj biti prohodan ?
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#23100 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Post Reply