MorningStar wrote: ↑07/06/2021 19:59 @SoWhat! Ili ti "Ja,I?" , to sto ti mislis da netko napada zeli neuspjehe itd je tvoj problem.Pa onda presipas iz praznog u suplje a ne kazes nista sto nije tesko viditi tako sto sjednes u auto i krenes autoputem (kao sto sam vec jednom sumirao to presipanje iz supljeg u prazno)
Poenta tvog pisanja je sta ? "Radi se" ok radi se koliko godina i ima li se pravo pitati "a kac'e to sa srecom" jer 20 godina se "radi" pa dokle? - Sve je to lijepo nadvoznjaci,podvoznjaci,vijadukti k**i palci al kad ce se moc sjest u auto pa za mostar ili nedaj boze do mora autoputem ili nedaj boze za evropu autoputem (to se odnosi na ze-doboj dionicu sa bozijom pomoci)
Ja u Autocestama FBiH ne obnasam nista srecom, jer bi inace pokrivao vjerovatno samo njihov dio u izgradnji, a oni sami sigurno ne mogu upratiti sadrzaj s terena koji ja stignem da upratnim i jos neki forumasi, cisto jer nas zivo interesuje to.costacurta wrote: ↑07/06/2021 20:37Ja upirem prstom, ne u izvođača radova već u nadzor nad izvođačem. Ebe mi se i za Čengizom i Štrabagom i HI i EA, Kinezima i dr svi oni su mi nebitni. Znaš zašto? Zato što bi ih sve utjerao u red samo kvalitetnim nadzorom, ovako imamo situaciju da nas Adnan i Adnani ubjeđuju da smo shupci i ne želimo dobro ovoj zemlji jer tražimo da neko položi račune jer eto ne cijenimo 100km izgrađenog autoputa u 20 godina koliko traje njegova izgradnja. De Bogati
Bio sam na Raštelici i Zvirovićima za vikend i mogu ti reći da meni onaj sistem gradnje mostova i generalno ukupni dojam onih gradilišta kazuje da će proteći još mnoooogo vode ispod Starog mosta dok se ne spoje Sa i Mo.
Tuga brate a ti kako hoćeš.
Ja te cijenim i ne znam kakvu funkciju obnašaš u AC ali ono je bruka i sramota obzi.om na količinu novca koja je ugruhana
Zna li se koliko je utrošeno do sada novca za ovih 100km?
Ja sam vam vise puta govorio na temi, od Sarajeva do Mostara autoputem cete moci za 15 godina, a i to, ako realizacija najtezih dionica pocne u sljedecih 5 godina, jer ako se Sarajevska obilaznica gradila 10 godina, a Zenicka obilaznica oko 6 godina, onda tunelu Prenj ce trebati minimalno deset godina uz sve zavrzlame koje ce ga pratiti.
Ne moze se ocekivati da ce neko od Ivana do iza Prenja pruziti autoput, kao da se radi o skromnom projektu, sa par vecih objekata, nego realno je da bi realizacija iste dionice bila ozbiljan poduhvat i drugim ozbiljnijim zemljama sa slicnim projektom. Mi na to sve imamo dodatak da smo kokuzi kao nacija, a drugi problem koji nas handri u svemu jeste birokratija i nesposobna vlast, kao i ljudi na kljucnim pozicijama.
Sporosti u izgradnji je to sto koridor Vc, od starta politicari ovdje nisu imali viziju kako da ga grade. Radilo se na najlaksim dionicama koje su se otvarale, a ljudima se stvarao privid da se nesto desava. Kada je nestalo tih lahkih dionica, nastao je vakum i niko nije imao pojma sta dalje, osim SDP-ove Vlade, koja je shvatila sta treba da uradi. SDP-ova Vlada nije imala HDZ na putu i sam zamajac koji su napravili, je ziv dokaz, koliko HDZ minira izgradnju, a njihov koalicioni partner SDA je izgradnji putne infrastrukture snizio prioritet.
Na osnovu vizije Niksiceve Vlade je i nastavljen proces izgradnje, trenutno ima i nekog novca za izgradnju, ima gradilista otvorenih, ali recimo idealno bi bilo da ovu federalnu Vladu naslijedi neka koja bi ponovo zaobisla HDZ parazite, povezala postojeca gradilista u funkcionalne cjeline i napala te hercegovacke dionice. Za tako nesto, presudni su izbori sljedece godine, ako pobijede SDA i HDZ ponovo, mislim da ce stanovnistvo FBiH dati jasno misljenje o izgradnji autoputeva.