Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

costacurta
Posts: 3502
Joined: 05/05/2005 08:25

#26026 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by costacurta »

So What! wrote: 05/03/2023 22:36
costacurta wrote: 05/03/2023 17:10 Vidi ovo:

:lol:
70km tunela bato moj sve sa metro stanicama i komplet infrastrukturom košta manje nego 100km do sad izgrađenog autoputa u FBiH :izet:
Ono sto je prvenstveno veliki problem u nasem drustvu je kojom brzinom se neka dezinformacija moze da se prosiri i koliko ljudi moze olahko da povjeruje u istu. Zatim je veliki problem, ako, pa cak iako na dezinformaciju odgovorisi ispravnom informacijom, tesko je ponovo uvjeravati ljude u istinu.

Nije problem ne znati, problem je vjerovati da vladas informacijama i samouvjereno koristis takve informacije u diskusiji. Nedavno smo imali primjer Harisa Zahiragica i trolejbusa, kada je cak ponudio i ostavku, ako vidi 20 novih trolejbusa u Sarajevu. Odgovor je dobio ekspresno, ali ostavku dao naravno nije, pa cemo ga nazalost morati slusati.

Cijela BiH ima vanjskog duga oko 8,5 milijardi dolara, sto znaci svega dvije vise od ukupne cijene tog novog metroa u Moskvi. O toj cifri vanjskog duga smo pisali vise puta ovdje, sto znaci da mi ni teoretski toliki novac nismo mogli ulupati u autoputeve.

Evo, 102 kilometra su od petlje Donja Gracanica do Petlje Bradina, razvrstano po ugovorima za svaku dionicu koja je radjena izmedju.

Ukupna cijena kostanja ovih 102 kilometra je 1 milijarda i 38 miliona eura sa PDV-om. Istini za volju, ovo je najjeftinija trecina koridora Vc kroz nasu zemlju, ali i dalje ni blizu cijene od 6,6 milijardi dolara.

Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67,40 miliona €
Donja Gračanica - Klopče (5,78 km) - 107,90 miliona €
Klopče - Drivuša (2,23 km) - 33,50 miliona €
Drivuša - Gorica (3,50 km) - 24,00 miliona €
Gorica - Bilješevo (Tunel Zenica) (3,10 km) - 62,00 miliona €
Bilješevo - Kakanj (9,6 km) - 52,00 miliona €
Kakanj - Dobrinje (9,4 km) - 32,20 miliona €
Dobrinje - Visoko (7,6 km) - 25,40 miliona €
Visoko - Podlugovi (8,5 km) - 29,00 miliona €
Podlugovi Jošanica (11,5 km) - 25,00 miliona €
Jošanica - Butila (5,7 km) - 56,70 miliona €
Butila - Vlakovo (3,9 km) - 18,30 miliona €
Vlakovo - Lepenica (10,2 km) - 178,70 miliona €
Lepenica - Suhodol (5,5 km) - 75,60 miliona €
Suhodol Tarčin (4,7 km) - 115,10 miliona €
Tarčin - Tunel Ivan (4,9 km) - 77,90 miliona €
Tunel Ivan (2 km) - 57,60 miliona €
Pričamo o gradu pod zemljom, mreži tunela sa komplet infrastrukturom, 70km tunela.
Pričamo o Rusima koji su također skloni malverzacijama i pronevjerama.
8.5 milijardi € nije nikakav dug obzirom da imamo 15 milijardi na štednji, ali je pitanje U ŠTA smo utrošili te pare? Iz čega vraćamo dug?
P.S.
Hvala za trud :thumbup:
costacurta
Posts: 3502
Joined: 05/05/2005 08:25

#26027 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by costacurta »

Haris.ba wrote: 05/03/2023 22:51 Cuo sam provjerenu informaciju da ce aerodrom Tuzla odbiti pare od aerodroma Sarajevo.

Kazu, nece nama Sarajevo placati izgradnju aerodroma. :bih:

Prvo to da se rijesi, pa onda autoput. Prioriteti....
Vraćat ćemo kredit za prugu.
P.S
Zar Aerodrom Sarajevo nije u vlasništbu VladeFBiH? Šta to KS izdvaja za TZL?
Last edited by costacurta on 05/03/2023 23:05, edited 1 time in total.
saimidin
Posts: 2753
Joined: 20/05/2011 17:53

#26028 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by saimidin »

Znaci jasno je da smo tolika bijeda I nesposobni da se grade dionice po par km, drugim rijecima nismo jos za autoputa

Pogresna je ova prica da idu mali lotovi kako bi se lakse kralo, jer kralo bi se svakako, ali nije bilo vise da se ukrade

Trebalo je nove magistrale popeglat I prosiriti gdje moze, pa kad I ako eu bude stvarno trebala vc nek iskesira I autoput I prugu, kao sto dadose cetnicicu

Tk jeste sam sebi kriv sto bira nesposobne uhljebe, kao I cijela fbih, koji onda grade dionice iz nigdje do nicega, iako joj sa ovim demografskim kretanjem apsolutno nece trebati
User avatar
Haris.ba
Posts: 24381
Joined: 08/09/2005 20:08

#26029 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

costacurta wrote: 05/03/2023 22:58
Haris.ba wrote: 05/03/2023 22:51 Cuo sam provjerenu informaciju da ce aerodrom Tuzla odbiti pare od aerodroma Sarajevo.

Kazu, nece nama Sarajevo placati izgradnju aerodroma. :bih:

Prvo to da se rijesi, pa onda autoput. Prioriteti....
Vraćat ćemo kredit za prugu.
P.S
Zar Aerodrom Sarajevo nije u vlasništbu VladeFBiH? Šta to KS izdvaja za TZL?
Pa isto ko ponder. Ponder su raspodjela kantonalnih prihoda.

Ali, eto - kantonalni prihodi nekako kocili izgradnju federalne ceste.
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#26030 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Mishelinke »

costacurta wrote: 05/03/2023 22:46
Mishelinke wrote: 05/03/2023 20:18
Pa ni pruga im nije elektrificirana, :lol: još voze parnjače i dizelke, kao da su 1950-te godine.

Cesta od Kladnja do Tuzle je ista kao malo bolji makadam. Sve u svemu, katastrofa živa.

Ali kad pogledaš kome daju najviše glasova, nisu bolje ni zaslužili. Nek se pate, briga me.
Kako tako bem mu misha?
Kome ste to VI davali glasove 30 godina pa imate longitutdinale, obilaznice, trolejbuse, tramvaje, prugu renoviranu ELKTRIFICIRANU, autoput od Vogošće do Tarčina? Zar nije Dino od neki dan većina u kantonu, do sad vedrili i oblačili u Mehmeda Spahe. Zar to nije ista adresa HQ ovim "našim" TK inelektualcima?
Zaebant si ti neki :thumbup:
Preko 26 godina smo davali glasove istim onima kojima dajete i vi, pa smo bili gore razvijeni nego vi. Ni vode nismo imali kako treba, tramvajska infrastruktura bila kao u S. Koreji, porodilje nikakva prava nisu imale, rat kao da je jučer stao, subvencije za stanove bile samo lijepe želje i onda smo 2018. godine promijenili sve to i za samo 4 godine smo postali Švica u odnosu na TK, iako nam je TK oteo ponder. Rekonstruisana željeznička pruga do Ivana, uvedena prigradska željeznica, kupljeni novi trolejbusi prvi put nakon olimpijade, rekonstruisana tramvajska pruga prvi put u 60 godina, kupljeni novi tramvaji, u toku implementacija projekta smart city i adaptivni saobraćaj, realizuju se projekti IX transverzale, I transverzale, tunel K. Glava, nova tramvajska pruga do Hrasnice, milja porodiljama svaki mjesec, subvencije mladima za kupovinu stana i još na stotine tekućih i realizovanih projekata, usvojenih zakona za šta bi mi trebalo pola dana da nabrajam. Tako da ste vi sada, unatoč ponderu, u mnogo goroj situaciji nego što ste bili prije, a sve zbog toga što uporno glasate za alijine potomke. Tuzla kao grad odskače, ali opet i Tuzlaci su krivi što slabo izlaze na izbore pa im vlast bira Lukavac, Živinice, Banovići, Kalesija, Srebrenik i imate to što imate. Mi smo svoje "Kalesije" i "Živinice" neutralisali velikom izlasnošću u gradskim područjima, pametno smo im razbucali tvrđavu na Ilidži i Ilidža više nikad neće biti pod vlašću kriminalnih i korumpiranih alijevaca.

Sami ste krivi, nemojte da se žalite. Da vam se dodijele svi mogući i nemogući javni prihodi od svih kantona, a ne samo sarajevski ponder, sa takvom vlašću bi vam bilo samo još gore nego što je sada.

Do vas je.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26031 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Ide jos jedan tunel, koji nije bio predvidjen. Niko nije profitirao haman kao Nemila, dobice petlju, a evo sada i tunel, da se ne bi kuce rusile ...

Gradonačelnik Kasumović razgovarao sa direktorom “Autocesta FBiH”: U Nemili se gradi tunel, neće biti rušenja kuća
Image

Gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović sa saradnicima održao je danas sastanak sa Elmedinom Voloderom, direktorom Javnog preduzeća “Autoceste Federacije BiH”, i predstavnicima ovog preduzeća.
Na sastanku se razgovaralo o brojnim pitanjima, a poseban akcent bio je na rješavanju problema za mještane Nemile odnosno trase autoputa na Koridoru 5c koja prolazi kroz Nemilu.

“Posebno sam sretan što smo iznašli rješenje za mještane Nemile. Neće se rušiti kuće niti će nekome iznad kuće prolaziti autoput. Naime, direktor Voloder informisao me na sastanku da će se praviti tunel iznad stare stanice u Nemili, tako da neće biti problema za mještane niti će naselje biti podijeljeno autoputem. Iako se radi o dosta skupljoj varijanti, ipak smo ustrajali u našoj borbi i pronašli smo najbolje rješenje”, rekao je gradonačelnik Kasumović.

Još se razgovaralo o neriješenim projektima koje se obavezalo preduzeće “Autoceste FBiH” uraditi na području Zenice, poput dionica puta za Babino i Pepelare.

“Neophodna nam je pomoć Gradske uprave kako bismo riješili probleme sa kojima se, gradeći Koridor 5c, susrećemo. Ovdje dajem svoju sigurnu garanciju da će sve ono što je dogovoreno, obećano i potpisano biti i ispunjeno”, rekao je direktor Voloder, saopćeno je iz Odsjeka za protokol i informisanje Gradske uprave Zenica.
zenicainfo.ba
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#26032 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

znači haman dodaj još dvije godine
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26033 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

RJ57 wrote: 06/03/2023 15:19 znači haman dodaj još dvije godine
Autoput do Zepca ipak mozda 2025. godine.
User avatar
drug_profi
Posts: 50198
Joined: 16/07/2012 16:00

#26034 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

So What! wrote: 06/03/2023 15:05 Ide jos jedan tunel, koji nije bio predvidjen. Niko nije profitirao haman kao Nemila, dobice petlju, a evo sada i tunel, da se ne bi kuce rusile ...

Gradonačelnik Kasumović razgovarao sa direktorom “Autocesta FBiH”: U Nemili se gradi tunel, neće biti rušenja kuća
Image

Gradonačelnik Zenice Fuad Kasumović sa saradnicima održao je danas sastanak sa Elmedinom Voloderom, direktorom Javnog preduzeća “Autoceste Federacije BiH”, i predstavnicima ovog preduzeća.
Na sastanku se razgovaralo o brojnim pitanjima, a poseban akcent bio je na rješavanju problema za mještane Nemile odnosno trase autoputa na Koridoru 5c koja prolazi kroz Nemilu.

“Posebno sam sretan što smo iznašli rješenje za mještane Nemile. Neće se rušiti kuće niti će nekome iznad kuće prolaziti autoput. Naime, direktor Voloder informisao me na sastanku da će se praviti tunel iznad stare stanice u Nemili, tako da neće biti problema za mještane niti će naselje biti podijeljeno autoputem. Iako se radi o dosta skupljoj varijanti, ipak smo ustrajali u našoj borbi i pronašli smo najbolje rješenje”, rekao je gradonačelnik Kasumović.

Još se razgovaralo o neriješenim projektima koje se obavezalo preduzeće “Autoceste FBiH” uraditi na području Zenice, poput dionica puta za Babino i Pepelare.

“Neophodna nam je pomoć Gradske uprave kako bismo riješili probleme sa kojima se, gradeći Koridor 5c, susrećemo. Ovdje dajem svoju sigurnu garanciju da će sve ono što je dogovoreno, obećano i potpisano biti i ispunjeno”, rekao je direktor Voloder, saopćeno je iz Odsjeka za protokol i informisanje Gradske uprave Zenica.
zenicainfo.ba
Jel ovdje bio problem i sa klizistem po prvobitnom projektu? Tunel bi i to rijesio.
User avatar
EFD22
Posts: 9876
Joined: 10/03/2022 22:16

#26035 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by EFD22 »

Ako se ne varam klizište je kod Ponirka, prije ovog novog tunela.
RJ57
Posts: 3345
Joined: 10/04/2017 15:12

#26036 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

klizišta na oba mjesta, samo se o ovome kod nemile nije pričalo
Volim Bosnu
Posts: 68
Joined: 05/06/2022 14:46

#26037 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Volim Bosnu »

Ne bi HDZ dozvolio da kantoni grade autoceste i magistralne ceste na svom području. Budžet FBiH se sa oko 90 % puni iz kantona i općina s bosnjačkom većinom. Poreski oveznici TK i USK grade autoceste u HNK, ZHK,PK,ovu kroz Usoru i Žepče. Bosnjaci su izgradili modernu magistralnu cestu Drvar-Bosansko Grahovo- Livno- Duvno-Posušje-Zapadni Mostar,sa odlicnom signalizacijom i kruznim tokovima, tri trake oko Livna itd. U isto vrijeme USK i TK se voze drumovima iz 80-ih-----HDZ vlada Federacijom BiH, neovisno ko od bosansko- bosnjačkih stranaka bude s njim u koaliciji
Last edited by Volim Bosnu on 06/03/2023 21:13, edited 1 time in total.
User avatar
studeni76
Posts: 5380
Joined: 03/06/2009 14:12

#26038 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by studeni76 »

Volim Bosnu wrote: 06/03/2023 20:53 Ne bi HDZ dozvolio da kantoni grade autoceste i magistralne ceste na svom području. Budžet FBiH se sa oko 90 % puni iz kantona i općina s bosnjačkom većinom. Poreski oveznici TK i USK grade autoceste u HNK, ZDK,PK,ovu kroz Usoru i Žepče. Bosnjaci su izgradili modernu magistralnu cestu Drvar-Bosansko Grahovo- Livno- Duvno-Posušje-Zapadni Mostar,sa odlicnom signalizacijom i kruznim tokovima, tri trake oko Livna itd. U isto vrijeme USK i TK se voze drumovima iz 80-ih-----HDZ vlada Federacijom BiH, neovisno ko od bosansko- bosnjačkih stranaka bude s njim u koaliciji
Ma ne, sad ce ti ovi iz SA reci da smo mi sami sebi krivi.

Cuj kaže onaj tesnjak kako nismo lobirali. Pa zar nebi trebalo da federacija ili država imaju strategiju pa da podjednako ulazu u sve krajeve!? Al jok, bitno je da svako selo u Hercegovini ima trkaliste :-)
User avatar
Login77777
Posts: 8542
Joined: 18/05/2021 09:11

#26039 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Login77777 »

Volim Bosnu wrote: 06/03/2023 20:53 Ne bi HDZ dozvolio da kantoni grade autoceste i magistralne ceste na svom području. Budžet FBiH se sa oko 90 % puni iz kantona i općina s bosnjačkom većinom. Poreski oveznici TK i USK grade autoceste u HNK, ZHK,PK,ovu kroz Usoru i Žepče. Bosnjaci su izgradili modernu magistralnu cestu Drvar-Bosansko Grahovo- Livno- Duvno-Posušje-Zapadni Mostar,sa odlicnom signalizacijom i kruznim tokovima, tri trake oko Livna itd. U isto vrijeme USK i TK se voze drumovima iz 80-ih-----HDZ vlada Federacijom BiH, neovisno ko od bosansko- bosnjačkih stranaka bude s njim u koaliciji
Vece je pitanje sto Bosnjaci, pogotovo ovi van KS i njihove stranke na ovo nista ne kazu. A mogao bi i KS, jer se realno ni tu nesto veliko ne gradi.
User avatar
So What!
Posts: 11148
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26040 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

studeni76 wrote: 06/03/2023 21:11Ma ne, sad ce ti ovi iz SA reci da smo mi sami sebi krivi.

Cuj kaže onaj tesnjak kako nismo lobirali. Pa zar nebi trebalo da federacija ili država imaju strategiju pa da podjednako ulazu u sve krajeve!? Al jok, bitno je da svako selo u Hercegovini ima trkaliste :-)
Ako vas Sarajlije zajebavaju na racun lokal-patriotizma, budite sigurni da vas Tesnjak ne zajebava. Meni licno, kao i vecini stanovnika Tesnja, Tuzla je regionalni centar kojem gravitiramo, a u svakom smislu dijelimo najvise slicnosti sa stanovnicima upravo tog kantona.

Ono sto pricam je realnost koju malo ko od vas zeli da prihvati, a to je da se u prosjecnom stanovniku TK ocigledno jebe za putnu infrastrukturu, a to dokazuje konstantno na izborima. Cijela politika u svijetu pociva na nekom lobiju, pola holivudskih filmova spominje neko lobiranje, postoje cijele agencije, organizacije u svijetu koje se bave priblizavanjem interesa neke dvije strane.

Postoji itekako strategija za Tuzlu na nivou FBiH, jer po ko zna koji put vas treba uciti da drzava BiH nema ovlast da pravi ikakve puteve, iako svi konstantno prozivaju drzavu. Strategija kaze da je planirana brza cesta od Zepca do Sickog Broda i dalje do Srebrenika preko Brckog do Orasja. Eh sada, neka grupa politicara iz TK, da ima interes mogla bi hladno pokrenuti, da se barem lansira neka mikro-dionica pa kakva-takva, cisto da se zna da je nesto zakopano na toj trasi.

A da je to moguce, vrlo lahko je navesti primjer, iako nisam sljedbenik ni politike ni stranke doticnog i sto ste mene tice, sutra mogu da ga liferuju, ali Semsudin Mehmedovic je npr. kao pojedinac napravio vise posla za tu tesanjsko-usorsku regiju nego bilo ko drugi u historiji ove mikroregije. Vrhunski je zajedno s grupom ljudi izlobirao da Tesanj poslije rata dobije bolnicu, carinski terminal, industrijska ulaganja te trasu autoceste koja ide blize samom gradu.

A kakve lidere smo imali po tuzlanskoj regiji, Mirsada Kukica i njegovu strategiju, uhljebi u rudnik i mirno vladaj, kao i Begu Gutica, ista forma, samo druga politicka struja, vjecnog Jasmina Imamovica, covjeka koji ni sam vise nije znao zasto se nalazi na poziciji gradonacelnika Tuzle, pa je nakon 22 godine zivota odlucio otici u drzavni parlament, Fadila Novalica, covjeka koji je obiljezio FBiH skoro decenijom vladavine, da je postao jedan od najomrazenijih ljudi u drustvu, Mirnesa Ajanovica, najvecu politicku karikaturu u post-dejtonskoj BiH, Damira Masica, Zahiragic SDP stranke, te cijela plejada tipova poput Jakuba Suljkanovica, dezurnih preletaca, sitnih interesdzija i ostalih hohstaplera koji su se nasli tamo sigurno nisu mogli biti od pomoci.

Svijetlih primjera ima svagdje, ja sam navodio Envera Bijedica, covjeka koji je opet pozurio za svojim interesima, koketirao sa SDA pa se unistio u politickom smislu, sa tim svojim pokusajem od stranke, ali moj definitivni favorit, kao i favorit mnogih ljudi je Selim Beslagic.

U principu liderstvo u TK, izgledalo kao neki feudalizam ili izbor seoskog poglavice. Tamo dobar dio politcara se vodi sitnim interesom, pokrivajuci sitni interes stanovnika. Pola drzave nije moglo vjerovati sta se desava u Banovicima nakon snimaka sa predizbornih skupova tamo, zatim situacije nakon raskola i enormne izlaznosti na izbore koja se kretala ponekad cak oko 80%. Zatim nedavni protest ispred kuce Jakuba Suljkanovica u Srebreniku, nakon sto je presao iz PDA u SDA, zatim drzanje Jasmina Imamovica 22 godine na mjestu gradonacelnika u Tuzli, egzibicije Mirnesa Ajanovica, zatim nacelnik Zivnica Samir Kamenjakovic pravi ceremoniju povodom otvaranja lifta u Domu Zdravlja ili porno skandal vjecnog vladara Gracanice Nusreta Helica Dase.

Politickih skandala i trzavica svagdje ima, ali nigdje kao u TK, kantonu sa najpotentijim glasackim tijelom, vladaju uglavnom bezveznjakovici, potrosene licnosti i ti lokalni feudalci, a koje realno sve redom boli briga da naprave nesto kada je u planu cestovna infrastruktura. Cak stavise ja ne poznajem niti jednog aktivistu koji se bavi ovim pitanjem, a kamoli politickog aktivistu. Stvari ce se sigurno promijeniti jednom kada se narod opameti, a ako ocekujete da vam Denis Lasic kao federalni ministar prometa i komunikacija samoinicijativno zapocne neki projekat tamo, vi zivite u teskoj zabludi.
User avatar
spree
Posts: 7868
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#26041 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by spree »

Ma jok ba to. Nisu oni krivi, krivo im je Sarajevo :-) .
neki
Posts: 6633
Joined: 17/02/2005 07:57

#26042 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

Glupo razmišljanje...eto vi iz Tuzle ne koristite autoput kroz ZDK ili sarajevsku obilaznicu...realno, dio autoputa kroz kanton Sarajevo upravo vama najviše i odgovara da više ne morate prolaziti preko stupa..
Ja bih bio sretniji da su, umjesto djela kroz KS, napravili mostarsku obilaznicu
izvrsni direktor
Posts: 9120
Joined: 20/12/2018 16:11

#26043 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by izvrsni direktor »

Sazetak citavog komentara:
So What! wrote: 07/03/2023 00:47
lobiju, lobiranje, grupa politicara ima interes, izlobirao, interesdzija, interesima, interesom, interes
Kako bosnjo smatra ispravan rad jedne vlade!

Cudi me da nisi gdje ubacio i onu "snašo se", valjda ce doci u nekoj drugoj temu, mozda za sebijinu laznu diplomu.

Strategije, analize, procjene, studije...to je ostavljeno pod kategoriju "sta ste naivni"
Dr Arsla
Posts: 1177
Joined: 05/01/2013 16:16

#26044 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

So What! wrote: 07/03/2023 00:47
studeni76 wrote: 06/03/2023 21:11Ma ne, sad ce ti ovi iz SA reci da smo mi sami sebi krivi.

Cuj kaže onaj tesnjak kako nismo lobirali. Pa zar nebi trebalo da federacija ili država imaju strategiju pa da podjednako ulazu u sve krajeve!? Al jok, bitno je da svako selo u Hercegovini ima trkaliste :-)
Ako vas Sarajlije zajebavaju na racun lokal-patriotizma, budite sigurni da vas Tesnjak ne zajebava. Meni licno, kao i vecini stanovnika Tesnja, Tuzla je regionalni centar kojem gravitiramo, a u svakom smislu dijelimo najvise slicnosti sa stanovnicima upravo tog kantona.

Ono sto pricam je realnost koju malo ko od vas zeli da prihvati, a to je da se u prosjecnom stanovniku TK ocigledno jebe za putnu infrastrukturu, a to dokazuje konstantno na izborima. Cijela politika u svijetu pociva na nekom lobiju, pola holivudskih filmova spominje neko lobiranje, postoje cijele agencije, organizacije u svijetu koje se bave priblizavanjem interesa neke dvije strane.

Postoji itekako strategija za Tuzlu na nivou FBiH, jer po ko zna koji put vas treba uciti da drzava BiH nema ovlast da pravi ikakve puteve, iako svi konstantno prozivaju drzavu. Strategija kaze da je planirana brza cesta od Zepca do Sickog Broda i dalje do Srebrenika preko Brckog do Orasja. Eh sada, neka grupa politicara iz TK, da ima interes mogla bi hladno pokrenuti, da se barem lansira neka mikro-dionica pa kakva-takva, cisto da se zna da je nesto zakopano na toj trasi.

A da je to moguce, vrlo lahko je navesti primjer, iako nisam sljedbenik ni politike ni stranke doticnog i sto ste mene tice, sutra mogu da ga liferuju, ali Semsudin Mehmedovic je npr. kao pojedinac napravio vise posla za tu tesanjsko-usorsku regiju nego bilo ko drugi u historiji ove mikroregije. Vrhunski je zajedno s grupom ljudi izlobirao da Tesanj poslije rata dobije bolnicu, carinski terminal, industrijska ulaganja te trasu autoceste koja ide blize samom gradu.

A kakve lidere smo imali po tuzlanskoj regiji, Mirsada Kukica i njegovu strategiju, uhljebi u rudnik i mirno vladaj, kao i Begu Gutica, ista forma, samo druga politicka struja, vjecnog Jasmina Imamovica, covjeka koji ni sam vise nije znao zasto se nalazi na poziciji gradonacelnika Tuzle, pa je nakon 22 godine zivota odlucio otici u drzavni parlament, Fadila Novalica, covjeka koji je obiljezio FBiH skoro decenijom vladavine, da je postao jedan od najomrazenijih ljudi u drustvu, Mirnesa Ajanovica, najvecu politicku karikaturu u post-dejtonskoj BiH, Damira Masica, Zahiragic SDP stranke, te cijela plejada tipova poput Jakuba Suljkanovica, dezurnih preletaca, sitnih interesdzija i ostalih hohstaplera koji su se nasli tamo sigurno nisu mogli biti od pomoci.

Svijetlih primjera ima svagdje, ja sam navodio Envera Bijedica, covjeka koji je opet pozurio za svojim interesima, koketirao sa SDA pa se unistio u politickom smislu, sa tim svojim pokusajem od stranke, ali moj definitivni favorit, kao i favorit mnogih ljudi je Selim Beslagic.

U principu liderstvo u TK, izgledalo kao neki feudalizam ili izbor seoskog poglavice. Tamo dobar dio politcara se vodi sitnim interesom, pokrivajuci sitni interes stanovnika. Pola drzave nije moglo vjerovati sta se desava u Banovicima nakon snimaka sa predizbornih skupova tamo, zatim situacije nakon raskola i enormne izlaznosti na izbore koja se kretala ponekad cak oko 80%. Zatim nedavni protest ispred kuce Jakuba Suljkanovica u Srebreniku, nakon sto je presao iz PDA u SDA, zatim drzanje Jasmina Imamovica 22 godine na mjestu gradonacelnika u Tuzli, egzibicije Mirnesa Ajanovica, zatim nacelnik Zivnica Samir Kamenjakovic pravi ceremoniju povodom otvaranja lifta u Domu Zdravlja ili porno skandal vjecnog vladara Gracanice Nusreta Helica Dase.

Politickih skandala i trzavica svagdje ima, ali nigdje kao u TK, kantonu sa najpotentijim glasackim tijelom, vladaju uglavnom bezveznjakovici, potrosene licnosti i ti lokalni feudalci, a koje realno sve redom boli briga da naprave nesto kada je u planu cestovna infrastruktura. Cak stavise ja ne poznajem niti jednog aktivistu koji se bavi ovim pitanjem, a kamoli politickog aktivistu. Stvari ce se sigurno promijeniti jednom kada se narod opameti, a ako ocekujete da vam Denis Lasic kao federalni ministar prometa i komunikacija samoinicijativno zapocne neki projekat tamo, vi zivite u teskoj zabludi.
Kad već tako dobro poznajes političke prilike na Tk red bi bio da sve te prozvane i detaljno analiziras i vidis njihove politicke ciljeve. Iznenadio bi se recimo npr. kad bi vidio da ta strategija kako ti navodis Mirsada Kukica i Pda se i zasniva na razvoju Tk: izgradnja termoblokova Tuzla 7 i Banovici 1, AC i brze ceste na Tk, pruga Banovići-Vares, ukidanje pondera 2 KS itd. To su i bili razlozi zasto se dotični raziso sa Sda i osnovo svoju stranku. Isto Mirnes Ajanovic ima sjediste stranke Boss u Tz, kao i Pda i njima je lakse se boriti za interese Tk jer ne moraju po pamet ici u Centrale u Sarajevo. Enko je bio dobar za Tk dok je bio u Sdp al se okreno Sda i stopio se s njima. Ostali igraju kako im kazu iz Sarajeva
lacrima
Posts: 954
Joined: 29/07/2012 18:12

#26045 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by lacrima »

Dr Arsla wrote: 07/03/2023 08:36
Kad već tako dobro poznajes političke prilike na Tk red bi bio da sve te prozvane i detaljno analiziras i vidis njihove politicke ciljeve. Iznenadio bi se recimo npr. kad bi vidio da ta strategija kako ti navodis Mirsada Kukica i Pda se i zasniva na razvoju Tk: izgradnja termoblokova Tuzla 7 i Banovici 1, AC i brze ceste na Tk, pruga Banovići-Vares, ukidanje pondera 2 KS itd. To su i bili razlozi zasto se dotični raziso sa Sda i osnovo svoju stranku. Isto Mirnes Ajanovic ima sjediste stranke Boss u Tz, kao i Pda i njima je lakse se boriti za interese Tk jer ne moraju po pamet ici u Centrale u Sarajevo. Enko je bio dobar za Tk dok je bio u Sdp al se okreno Sda i stopio se s njima. Ostali igraju kako im kazu iz Sarajeva
Jesil ozbiljan? Covjek je na crnoj listi USA radi korupcije :run: :run: :run: :run:
Dr Arsla
Posts: 1177
Joined: 05/01/2013 16:16

#26046 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Jeste, kao i Čavara, Novalić itd. Sta imamo od onih koji nisu na crnoj listi al nista i ne rade za Tk ? Što se mene tiču nek svi sa Tk budu na crnoj listi al nek više počnu kopati te AC i brze ceste
User avatar
DaysleepeR
Posts: 14325
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

#26047 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by DaysleepeR »

Potpuno pogubljen narod.
User avatar
dr_Evil
Posts: 12162
Joined: 01/07/2019 15:35
Location: Ispod Koscele

#26048 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by dr_Evil »

Temu preimenovati u Autoputevi u BiH - Korida 5C

A Autoceste FBiH, u Najvece leglo uhljeba i izvlaciliste javnog novca.

Tek tada mozemo naprijed
Dr Arsla
Posts: 1177
Joined: 05/01/2013 16:16

#26049 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Sda ima ljude na crnoj listi, Pda isto, Hdz, Snsd isto. Sdp, Ns, Nip za sada nemaju ali koaliraju sa onima koji imaju crrnolistase. I hajdi ti sto nisi pogubljen daj nam formulu uspjeha. I kako da se grade svi kantoni a ne samo povlašteni ?
User avatar
DaysleepeR
Posts: 14325
Joined: 29/05/2003 00:00
Location: Rajvosa

#26050 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by DaysleepeR »

Potpuno pogubljen narod.
Post Reply