Pričamo o gradu pod zemljom, mreži tunela sa komplet infrastrukturom, 70km tunela.So What! wrote: ↑05/03/2023 22:36Ono sto je prvenstveno veliki problem u nasem drustvu je kojom brzinom se neka dezinformacija moze da se prosiri i koliko ljudi moze olahko da povjeruje u istu. Zatim je veliki problem, ako, pa cak iako na dezinformaciju odgovorisi ispravnom informacijom, tesko je ponovo uvjeravati ljude u istinu.costacurta wrote: ↑05/03/2023 17:10 Vidi ovo:
70km tunela bato moj sve sa metro stanicama i komplet infrastrukturom košta manje nego 100km do sad izgrađenog autoputa u FBiH
Nije problem ne znati, problem je vjerovati da vladas informacijama i samouvjereno koristis takve informacije u diskusiji. Nedavno smo imali primjer Harisa Zahiragica i trolejbusa, kada je cak ponudio i ostavku, ako vidi 20 novih trolejbusa u Sarajevu. Odgovor je dobio ekspresno, ali ostavku dao naravno nije, pa cemo ga nazalost morati slusati.
Cijela BiH ima vanjskog duga oko 8,5 milijardi dolara, sto znaci svega dvije vise od ukupne cijene tog novog metroa u Moskvi. O toj cifri vanjskog duga smo pisali vise puta ovdje, sto znaci da mi ni teoretski toliki novac nismo mogli ulupati u autoputeve.
Evo, 102 kilometra su od petlje Donja Gracanica do Petlje Bradina, razvrstano po ugovorima za svaku dionicu koja je radjena izmedju.
Ukupna cijena kostanja ovih 102 kilometra je 1 milijarda i 38 miliona eura sa PDV-om. Istini za volju, ovo je najjeftinija trecina koridora Vc kroz nasu zemlju, ali i dalje ni blizu cijene od 6,6 milijardi dolara.
Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67,40 miliona €
Donja Gračanica - Klopče (5,78 km) - 107,90 miliona €
Klopče - Drivuša (2,23 km) - 33,50 miliona €
Drivuša - Gorica (3,50 km) - 24,00 miliona €
Gorica - Bilješevo (Tunel Zenica) (3,10 km) - 62,00 miliona €
Bilješevo - Kakanj (9,6 km) - 52,00 miliona €
Kakanj - Dobrinje (9,4 km) - 32,20 miliona €
Dobrinje - Visoko (7,6 km) - 25,40 miliona €
Visoko - Podlugovi (8,5 km) - 29,00 miliona €
Podlugovi Jošanica (11,5 km) - 25,00 miliona €
Jošanica - Butila (5,7 km) - 56,70 miliona €
Butila - Vlakovo (3,9 km) - 18,30 miliona €
Vlakovo - Lepenica (10,2 km) - 178,70 miliona €
Lepenica - Suhodol (5,5 km) - 75,60 miliona €
Suhodol Tarčin (4,7 km) - 115,10 miliona €
Tarčin - Tunel Ivan (4,9 km) - 77,90 miliona €
Tunel Ivan (2 km) - 57,60 miliona €
Pričamo o Rusima koji su također skloni malverzacijama i pronevjerama.
8.5 milijardi € nije nikakav dug obzirom da imamo 15 milijardi na štednji, ali je pitanje U ŠTA smo utrošili te pare? Iz čega vraćamo dug?
P.S.
Hvala za trud